Vlad_N Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Vin si masini? Mai aducem niste carnuri si bauturi de acasa? Vreau sa contribui si eu, asa ca cei din Buc hai sa ne organizam cumva, scrieti-mi cei care va ocupati de "provizii", sa vad ce mai aduc Nu cred ca vin si masini, iar partea de provizii se limiteaza la sticlele cu grade. Pana acum nu s-a facut cheta, fiecare vine cu ce poate si ce doreste. In alta ordine de idei, pentru bucuresteni, trebuie sa stabilim traseul. Sunt cam 450 km pana la Durau si trebuie sa plecam inainte de 12. Sunt doua variante: 1. Mai greu, dar mai frumos si e pacat sa nu facem traseul asta: Bucuresti-Cheia-Brasov-M.Ciuc-Gheorghieni-Cheile Bicazului-Bicaz-Poiana Teiului-Durau = 454 km 2. Mult mai facil si mai rapid: Bucuresti-Buzau-Bacau-Piatra Neamt-Bicaz-Poiana Teiului-Durau = 444km. Pana la Bicaz se merge atza si se poate ajunge sub 5 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Nu cred ca vin si masini, iar partea de provizii se limiteaza la sticlele cu grade. Pana acum nu s-a facut cheta, fiecare vine cu ce poate si ce doreste. In alta ordine de idei, pentru bucuresteni, trebuie sa stabilim traseul. Sunt cam 450 km pana la Durau si trebuie sa plecam inainte de 12. Sunt doua variante: 1. Mai greu, dar mai frumos si e pacat sa nu facem traseul asta: Bucuresti-Cheia-Brasov-M.Ciuc-Gheorghieni-Cheile Bicazului-Bicaz-Poiana Teiului-Durau = 454 km 2. Mult mai facil si mai rapid: Bucuresti-Buzau-Bacau-Piatra Neamt-Bicaz-Poiana Teiului-Durau = 444km. Pana la Bicaz se merge atza si se poate ajunge sub 5 ore Eu as prefera prima varianta si sa plecam devreme(~ 10 ca se elibereaza orasul). Nu imi pasa cat facem cat timp avem la ce sa ne uitam pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 taran esti ma!!! daca vrei intalnire daia fara traseu du-te si tu la intrunirele moto alea de choperisti. acolo bei trei zile si uiti de mobra, si nu te duci la traseu. noi suntem selecti si daia ne intrunim ca sa ne plimbam cu totii impreuna. Esti rasist. Si chopperisti sunt oameni... Eu pun mai mult pret pe companie decat pe activitati iar afirmatia mea nu excludea traseul. Doar ca eu nu cred ca ma voi inscrie pe lista ci mai degraba voi zace, asteptandu-va la umbra cu shpritul in gat Dealtfel asa cum se observa din commenturile ulterioare traseul va fi unul un pic mai dificil incat dupa 450 de clickuri prefer relaxare si alcool, in companiia sotiilor/prietenelor voastre ramase "la baza" pentru ca voi, va veti eschiva sa le luati in carca pe motiv ca traseul este unul "dificil" Asa dar, va fi cate ceva pentru fiecare Cei voinici cu traseul cei frumosi cu compania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) In alta ordine de idei, pentru bucuresteni, trebuie sa stabilim traseul. Sunt cam 450 km pana la Durau si trebuie sa plecam inainte de 12. Sunt doua variante: 1. Mai greu, dar mai frumos si e pacat sa nu facem traseul asta: Bucuresti-Cheia-Brasov-M.Ciuc-Gheorghieni-Cheile Bicazului-Bicaz-Poiana Teiului-Durau = 454 km 2. Mult mai facil si mai rapid: Bucuresti-Buzau-Bacau-Piatra Neamt-Bicaz-Poiana Teiului-Durau = 444km. Pana la Bicaz se merge atza si se poate ajunge sub 5 ore Votam traseul? In acest caz eu voi vota pt prima varianta. (nu se mai anunta alte serii de "potoape" si ma astept ca starea drumului se rezolva pana atunci) Legat de provizii ok, o sa aduc cat incape, pacat ca pot cara doar ~ 20% din capacitatea initiala Editat Iunie 12, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Nu cred ca vin si masini, iar partea de provizii se limiteaza la sticlele cu grade. Pana acum nu s-a facut cheta, fiecare vine cu ce poate si ce doreste. In alta ordine de idei, pentru bucuresteni, trebuie sa stabilim traseul. Sunt cam 450 km pana la Durau si trebuie sa plecam inainte de 12. Sunt doua variante: 1. Mai greu, dar mai frumos si e pacat sa nu facem traseul asta: Bucuresti-Cheia-Brasov-M.Ciuc-Gheorghieni-Cheile Bicazului-Bicaz-Poiana Teiului-Durau = 454 km 2. Mult mai facil si mai rapid: Bucuresti-Buzau-Bacau-Piatra Neamt-Bicaz-Poiana Teiului-Durau = 444km. Pana la Bicaz se merge atza si se poate ajunge sub 5 ore anul trecut am facut primul traseu doar eu cu sotia si am ajuns la Bicaz dupa 12 ore la citi ne vom aduna sa plecam din bucale sub 10 ore nu cred ca sa va face ruta asta. pe cea de a doua ruta sa nu creada cineva ca se va duce atza fara oprire pina la Durau,asa ca mai o tigara,mai o cafea ,pina se urneste gasca din loc tot se aduna 7-8 ore,nu mergem pe autostrada sa scoatem media de 90km/h,drumurile sint in Romania si prin Moldova se cam baga radare. referitor la traseele off sint curios care poate sa scape de nevasta pentru a face solo traseul daca se incumeta ,eu sint primul care recunosc ca nu stiu daca pot evada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 @ vulturul cu dinti Daca esti puturos, nu imi ramane decat sa te desemnez sef de protap, sa invarti berbecul la parpaleala pina venim noi de pe meleagurile patriei, oricare ar fi ele. Protzap, sa traiti! Asa ramane. In alta ordine de idei, unde-mi pun cortul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Te rezolvam cumva, vb cu patroana sa te lase in curte eventual. Si pe mine, si pe mine !!! Vin si eu tot la cort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Din ce vad in pozele tale daca da o ploaie pe acolo o sa fie cam greu de mers pentru un incepator(ceea ce si sunt) ... Sper sa ma insele dispozitivul stiintiloc "ochiometrul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Uau, ce conditii ideale, era destul de curata Stroama fata de cealalta Inca o particularitate la astea negre, au functie de Hover-Craft... Am luat o pereche de Tourance, simple nu EXP. Astea intra in categoria de anvelope mixte? Fabio, le pot schimba la tine? Nu de alta dar nu vreau sa ma trezesc cu alte suruburi de Opel, cu etrierele si placutele strambate de la surubelnite, sau etc Daca nu, recomandati-mi va rog care stiti un loc cat mai aproape de Drumul Taberii, zona Afi Palace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 ... iar eu, am sa va astept jos, langa protzap [protzapul este un fel de Tzap Profesional, pentru cei ce nu stiau ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare, banuiesc ca s-a mai discutat despre asta dar cu tot respectul, sunt prea multe pagini de rasfoit, asa ca va intreb: a schimbat cineva pinionul cu unul mai mic sau foaia cu una mai mare pentru a-i da cuplul mai de jos, sa nu mai faca ca toti dracii sub 3000 ture ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare, banuiesc ca s-a mai discutat despre asta dar cu tot respectul, sunt prea multe pagini de rasfoit, asa ca va intreb: a schimbat cineva pinionul cu unul mai mic sau foaia cu una mai mare pentru a-i da cuplul mai de jos, sa nu mai faca ca toti dracii sub 3000 ture ? Intreaba -l pe userul Rul, adica Raul, care s-a jucat cu pinioanele si pana la urma a schimbat V-Stomul cu o africana. Eu am mers cu un 1000 nemanarit in niciunfel si tragea acceptabil de la 2500, adica in vit 6 mergeam linistit cu 60km/h, daca nu mai putin si acceleram pama la max fara probleme. Evident ca nu musca din asfalt, dar demara binisor. Fara sa fiu complet lamurit in problema celui de 1000 eu as verifica sincronizarea, injectia si CDI-ul inainte sa modific dotarea standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 @vrajitoru Si eu tot strictul necesar am pus pe ea nimic nu este inutil, si majoritatea sunt facute de mine cu costuri minime: scut, crashbar, protectie radiator, mulgatoare de lant, suport de genti, extensie cric lateral sa nu se mai afunde in teren moale ... Arcul pe spate trebuia schimbat ca '87 a fost an ploios si am crescut mare 1,90 si vreo 100kg fara echipament daca mai pui si pasager si muulte bagaje se lasa mult prea mult (bine nu cat sa atinga pe aripa) Ca si motor eu nu vreau nimic mai mult deocamdata poate peste 100000km se schimba treaba nu am de unde sti. Eu cu peste 120000km facuti pe motoare nu ma simt pregatit pentru una mai puternica. Ma abtin greu de la mersul cu viteza am testat pinionul de 14 vreo 3000km si deja incepuse sa devina periculos modul in care mergeam cu motocicleta parca cerea ture si viteza . Ca sa fac o comparatie la rapoarte ca poate este cineva curios sa stie la ce sa se astepte. Acum am unul de 16 de aprox 1000km am zis sa o domolesc putin ca prea era turbata. Asta este raportul ideal pentru touring treptele au devenit mai lungi merge mult mai relaxata la orice viteza. Astia de la suzuki au gasit compromisul ideal cu pinionul de 15 merge bine pe orinde. Cu 14 parca are draci pe ea, houligan bike, se ridica pe o roata extrem de usor iar pe offroad este de vis o urci unde nu-ti trece prin cap. Cel de 16 perfect pentru touring trepte lungi si subliniaza caracterul delicios al motorului in v la 90 , merge din cuplu si o simti cum "impinge" e vorba de placerea aia de a merge la drum lung cu un ritm sustinut de viteza, treapta 6 devine cu adevarat "overdrive". Marele avantaj ar fi ca nu mai cauti treapta a 6-a prin cutie Consumul este asemanator in toate configuratiile Preferatul meu ramane cel de 14 da dauneaza mersului cu pasager ma saturasem de palme in casca ) Voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Voila! florin.radu are 650 iar cel ce a pus intrebarea are 1000. Intreaba -l pe userul Rul, adica Raul, care s-a jucat cu pinioanele si pana la urma a schimbat V-Stomul cu o africana. Eu am mers cu un 1000 nemanarit in niciunfel si tragea acceptabil de la 2500, adica in vit 6 mergeam linistit cu 60km/h, daca nu mai putin si acceleram pama la max fara probleme. Evident ca nu musca din asfalt, dar demara binisor. Fara sa fiu complet lamurit in problema celui de 1000 eu as verifica sincronizarea, injectia si CDI-ul inainte sa modific dotarea standard. intr-a 6-a la 2500 ar fi trebuit sa aiba ~75 km/h, e posibil sa fi avut ceva schimbat daca avea 60 km/h. eu sub 110km/h nu merg intr-a sasea pentru ca gilgiie, preferabil peste 120 km/h. Salutare, banuiesc ca s-a mai discutat despre asta dar cu tot respectul, sunt prea multe pagini de rasfoit, asa ca va intreb: a schimbat cineva pinionul cu unul mai mic sau foaia cu una mai mare pentru a-i da cuplul mai de jos, sa nu mai faca ca toti dracii sub 3000 ture ? in primul rind ar trebui sa te obisnuiesti ca in afara orasului sa stai peste 3000. pentru oras bujii iridium, neaparat reglare de TPS si ce a spus bogdan harea cu mentiunea ca eu nu stiu cum si unde poti sa verifici cdi-ul; eu nu am verificat cdi-ul. toate reglajele imbunatatesc comportamentul dar nu elimina de tot problema. te obisnuiesti cu ea, mai ajuti cu ambreiajul un pic, ... probabil ca schimbatul de pinioane ajuta cel mai mult dar eu nu sint dispus sa renunt la configuratia standard de pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Salutare, banuiesc ca s-a mai discutat despre asta dar cu tot respectul, sunt prea multe pagini de rasfoit, asa ca va intreb: a schimbat cineva pinionul cu unul mai mic sau foaia cu una mai mare pentru a-i da cuplul mai de jos, sa nu mai faca ca toti dracii sub 3000 ture ? Uite aici Silviu: http://www.stromtrooper.com/dl-1000-%5B-vee%5D/59001-16-43-sprockets-optimum-dl1000.html La DL 1000 orice modificare de raporte iti faci trebuie corectata eroarea de pe vitezometru printr-un "speedo healer" Poti sa mai cauti aici: http://www.vee-strom.com/search/ dupa "DL 1000 16T" alte topicuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 ce model de placute frana fata pt un k9 650 recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 ce model de placute frana fata pt un k9 650 recomandati? Carbon Lorraine XBK5 cele mai bune din tot ce am incercat. Alti colegi sunt foarte multumiti de brembo fie ele rosii sau albastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 ce model de placute frana fata pt un k9 650 recomandati? EBC HH muuuult mai usor dozabila frana pana la blocare. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Carbon Lorraine XBK5 cele mai bune din tot ce am incercat. Alti colegi sunt foarte multumiti de brembo fie ele rosii sau albastre CC XBK5 sunt cam "racing" si se duc cam repede. in schimb Carbon Lorraine A3+ sunt putin mai slabe decat XBK5 dar tin ceva mai mult. A3+ franeaza de-ti sar ochii din cap ca sa zic asa . eu mai am un set nou de kyoto pe trebuie sa-l consum si dupa aia trec pe A3+ din nou. brembo n-am incercat dar din ce am auzit pe la prieteni, brembo mai produce si chestii ieftine si proaste, deci cand cumperi brembo e bine sa te uiti la placutele mai de top. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 vreti frane? puneti brembo!! iar prietenii tau care au pus brembo proaste probabil au pus "BRENDO" si de aia erau ieftine si proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) CC XBK5 sunt cam "racing" si se duc cam repede. in schimb Carbon Lorraine A3+ sunt putin mai slabe decat XBK5 dar tin ceva mai mult. A3+ franeaza de-ti sar ochii din cap ca sa zic asa . eu mai am un set nou de kyoto pe trebuie sa-l consum si dupa aia trec pe A3+ din nou. brembo n-am incercat dar din ce am auzit pe la prieteni, brembo mai produce si chestii ieftine si proaste, deci cand cumperi brembo e bine sa te uiti la placutele mai de top. Chiar asteptam sa vina cineva sa spuna cum sunt A3+ ca imi convine mai mult pretul In regim de mers sportiv sustinut cum se comporta? De asta mi-a fost frica si am preferat XBK5 singurele placute folosite de mine care din ce se incalzesc din aia franeaza mai bine iar pe ploaie sunt geniale. EBC HH mi-au placut pana am inceput sa ma dau la ele si s-au glazurat plus ca din ce se incalzeau franau parca mai slab. L.E. alta chestie care am observat-o la placutele C L au mai netezit santurile facute de vechile placute pana s-au rodat nu cu mult dar vizibil mai bine Editat Iunie 15, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Multumesc baieti pentru lamuriri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Chiar asteptam sa vina cineva sa spuna cum sunt A3+ ca imi convine mai mult pretul In regim de mers sportiv sustinut cum se comporta? De asta mi-a fost frica si am preferat XBK5 singurele placute folosite de mine care din ce se incalzesc din aia franeaza mai bine iar pe ploaie sunt geniale. EBC HH mi-au placut pana am inceput sa ma dau la ele si s-au glazurat plus ca din ce se incalzeau franau parca mai slab. L.E. alta chestie care am observat-o la placutele C L au mai netezit santurile facute de vechile placute pana s-au rodat nu cu mult dar vizibil mai bine cum ziceam, A3+ franeaza foarte bine. eu le-am avut pe hornet , cu care mergeam destul de sportiv.asa ca o comparatie cu alte marci de placute... inainte de A3+ am avut delta breaking care erau racing cica dar ziceai ca-s de mamaliga. alea m-au tinut 3 mii km si franau execrabil! inainte de delta am avut sbs care au tinut mult dar de franat nu prea franau. sbs se comporta similar kyoto . sbs-ul chiar mi-a cam facut santuri . in momentul in care am pus A3+ ziceai ca am schimbat motoreta. nu conta ca erau sau nu incalzite...pe ploaie sau pe uscat. franau zdravan in orice moment. inca un amanunut, cand mergeam cu pasager chiar se vedea diferenta. cu sbs ma cam plictiseam pana opream , cu A3+ ma trezeam cu pasagerul in cap tot timpul ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Stie cineva vreun site din USA cu placute de frana C L A3+ pt Stroame? Sau cu piese pt Stroame? E posibil sa pot profita de aceasta varianta peste 2 luni si ma gandesc sa fac apriovizionarea de acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 aveti grija cu CL-urile, sunt placute agresive sifoarte dificil de dozat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.