k100rs Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 oameni buni, surpriza mare!!!! cel putin pentru mine.... ieri am luat-o la drum sa las motorul peste iarna, la ai mei ( conditii mai bune... deh ). am facut urmatorul experiment: am alimentat cu benzina fara plumb de 98. vreau sa spun ca am avut senzatia ca e un alt motor. nu din prisma puterii sau reprizelor cat sub aspectul comportamentului general. merge mult mai rotund; sta fara sa cracneasca la orice regim, de la 3000 in sus. sincer, pentru mime surpriza a fost mare si placuta! sa incercati sau daca ati facut-o spuneti ce rezultate ati avut voi. aaa, si sa nu uit!!! consumul e iarasi altul! a scazut! am facut plinul la mizil si am tinut-o continuu pana la onesti ( in jur de 170 de km parca ) si mi-a ajuns litrometrul la 3 liniute. in conditii de solo si mers prin sate cu 60 afara cu 120-140. o sa refac plinul sa vad consumul real. pt Talpa Mare : un sunt originar din onesti dar imi fac veacul acum lacapitala ( din pacate...detest bucurestiul !!! ). week-end-ul asta o sa fiu in onesti si poac si o tura pana la slanic. poate ne si vedem! off topic in urma cu doua zile am fost incantat de tagma motociclistilor, mai bine zis de o macar aparenta sustinere intre noi. de ce zic: eram oprit pe dreapta si dadeam un telefon; un alt motorist a oprit frumos alaturi si a venit sa ma intrebe daca sunt ok, daca am nevoie de ajutor...super frumos! in schimb ieri in pasajul de la unirii un alt confrate care mergea in fata mea ( ne strecuram printre cele doua coloane ce stateau in pasaj ) se opreste la un moment dat blocat usor de o masina care statea mai spre centru. cand se pune coloana in miscare tipul da un mare pumn in geamul masinii o si taie. cand am ajuns langa masina m-am oprit si mi-am cerut scuze eu pentru el. fratilor, nici eu nu suport pe "smecherii" aia care te vad in oglinda si special nu se dau mai intr-o parte, dar niciodata nu o sa ma dedau la asa ceva!!! decat daca poate voi fi cu adevarat agresat! dar asta-i o alta poveste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Am alimentat si eu cu 98 atat vechiul BMW F650 cat si V-Stromul si mie mi s-a parut ca mergea mai bine afara, dar mai prost in oras, iar consumul facut la gram, a fost mai mare. Incercarile astea le-am facut anul trecut si datorita rezultatelor am pus de atunci numai 95. M-ai facut curios cu parerea ta. La primul plin am sa pun iar 98 sa vad, poate m-am inselat eu.Chiar am nevoie de cativa cai in plus sau macar de toti cai pe care-i poate da V-Strom-ul. am si eu o intrebare poate ma lamureste cineva. vreau sa-mi montez incalzitoare (nu originale de la suzuki) am releul care il recomanda producatorul manerelor si intreb daca e o treaba mai usoara sau sa ma duc la un electrician? vreau sa fie legate in asa fel incat sa lucreze numai cand dau drumul la moto exista o scheme electrica pe prospectul de la manere dar nu prea o inteleg si nu vreau sa fac tampenii Vezi ca s-a discutat pe larg montarea manerelor incalzite pe V-Strom, tot aici, anul trecut pe vremea asta. Nu-ti trebuie decat o mufa originala Suzuki (gasesti acolo si codul), dar ca sa faci legatura in instalatie la locul prevazut din constructie trebuie demontat rezervorul si ceva carene. Mufa din instalatie este destul de ascunsa undeva sub rezervor in staga. Eu mi le-am montat singur in 2 ore, dar dupa ce m-am documentat putin. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Vezi ca s-a discutat pe larg montarea manerelor incalzite pe V-Strom, tot aici, anul trecut pe vremea asta. Nu-ti trebuie decat o mufa originala Suzuki (gasesti acolo si codul), dar ca sa faci legatura in instalatie la locul prevazut din constructie trebuie demontat rezervorul si ceva carene. Mufa din instalatie este destul de ascunsa undeva sub rezervor in staga. Eu mi le-am montat singur in 2 ore, dar dupa ce m-am documentat putin. Bafta. mersi pt informatie, incep sa caut intai sfaturile apoi ceilalti pasi daca nu ma descurc te mai solicit Vezi ca s-a discutat pe larg montarea manerelor incalzite pe V-Strom, tot aici, anul trecut pe vremea asta. Nu-ti trebuie decat o mufa originala Suzuki (gasesti acolo si codul), dar ca sa faci legatura in instalatie la locul prevazut din constructie trebuie demontat rezervorul si ceva carene. Mufa din instalatie este destul de ascunsa undeva sub rezervor in staga. Eu mi le-am montat singur in 2 ore, dar dupa ce m-am documentat putin. Bafta. mersi pt informatie, incep sa caut intai sfaturile apoi ceilalti pasi daca nu ma descurc te mai solicit am gasit si codul mufei, am comandat la repr dar mai am o intrebare: la montaj ai pus si releul sau doar mufa daca da spune-mi te rog unde tre sa-l pun (ca lagatura nu ca fixare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 am gasit si codul mufei, am comandat la repr dar mai am o intrebare: la montaj ai pus si releul sau doar mufa daca da spune-mi te rog unde tre sa-l pun (ca lagatura nu ca fixare) Instalatia electrica la DL este prevazuta cu o mufa pt manere incalzite, manere care s-au montat din fabrica numai pe anumite variante turing ale motocicletei, dar mufa exista la toate. Nu stiu daca Suzuki a considerat necesar sa prevada si un releu (nu cred), dar sigur are tot ce au considerat necesar pt functionarea fara probleme a manerelor incalzite. Eu le am montate de 1 an si nu am avut nici o problema in conditiile in care le-am folosit la greu cand a fost mai racoare afara. Am mers si 5-6 ore neintrerupt cu ele pe ON si nu s-a incalzit sau intamplat nimic rau in instalatie. Sant fan de manere incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 [ Instalatia electrica la DL este prevazuta cu o mufa pt manere incalzite, manere care s-au montat din fabrica numai pe anumite variante turing ale motocicletei, dar mufa exista la toate. Nu stiu daca Suzuki a considerat necesar sa prevada si un releu (nu cred), dar sigur are tot ce au considerat necesar pt functionarea fara probleme a manerelor incalzite. Eu le am montate de 1 an si nu am avut nici o problema in conditiile in care le-am folosit la greu cand a fost mai racoare afara. Am mers si 5-6 ore neintrerupt cu ele pe ON si nu s-a incalzit sau intamplat nimic rau in instalatie. Sant fan de manere incalzite. ok. astept sa-mi vina mufa, daca am ceva dubii o sa te rog sa-mi mai dai cateva sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 ok. astept sa-mi vina mufa, daca am ceva dubii o sa te rog sa-mi mai dai cateva sfaturi si cit ai dat pe ea? imi trebuie si mie ca vreau sa-mi pun alimentare la gps dar ma gindeam sa tai mufa de pe cablu si sa fac o inaditura sau sa pun alta mufa, din tirg. thanks adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 si cit ai dat pe ea? imi trebuie si mie ca vreau sa-mi pun alimentare la gps dar ma gindeam sa tai mufa de pe cablu si sa fac o inaditura sau sa pun alta mufa, din tirg. thanks adrian astia au zis 8 eur poate sa fie mai scumpa la ridicare, am mai patit asa au zis un pret si la plata a fost altul dar nu mare diferenta. o aduce in 6-7 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 si cit ai dat pe ea? imi trebuie si mie ca vreau sa-mi pun alimentare la gps dar ma gindeam sa tai mufa de pe cablu si sa fac o inaditura sau sa pun alta mufa, din tirg. thanks adrian Mufa pt GPS mi-am pus si eu, am legat-o direct de baterie si functioneaza normal. N-am mai avut chef sa mai umblu prin mate (mai ales ca mufa vine prevazuta cu siguranta proprie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 salut,numai am rabdare pana la primavara,vreau acum un V-Strom (cadou de mos nicolae,mi-l fac singur).rugaminte stiti pe cineva serios(as dori o recomandare de la voi) care poate sa aduca din italia cat mai repede asa ceva.sunt din bucuresti-ghencea- multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 salut,numai am rabdare pana la primavara,vreau acum un V-Strom (cadou de mos nicolae,mi-l fac singur).rugaminte stiti pe cineva serios(as dori o recomandare de la voi) care poate sa aduca din italia cat mai repede asa ceva.sunt din bucuresti-ghencea- multumiri anticipate Vrei neaparat din Italia?Care e bugetul tau?Am un cunoscut in Bucuresti cu V-strom din 2006 cred ,a mers foarte putin cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 cam 4200euro ,ca de restu vreau echipament.nu tin mortis din italia,dar acolo e mai rentabil,bani mai putini motor mai nou de ani si ai de unde alege ,asta e tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Mufa pt GPS mi-am pus si eu, am legat-o direct de baterie si functioneaza normal. N-am mai avut chef sa mai umblu prin mate (mai ales ca mufa vine prevazuta cu siguranta proprie) numai ca io nu am gps care sa vina cu mufa speciala cu siguranta. mi-am luat o carcasa anti-apa, anti-praf si anti-vibratii, cu prindere pe ghidon, in care poti sa bagi cam orice fel de pda. si trebuie sa iau 12V de undeva si sa-i duc la carcasa asta in care va fi si alimentatorul (un adaptor de la bricheta la usb pe care l-am desfacut si i-am folosit doar electronica). pda-ul il aveam deja si in felul asta voi putea folosi si tom-tom si i-go. pe rind, fireste. daca mai stie careva de unde as putea trage 12V cit mai usor si de cit mai aproape de bord/ghidon il rog sa-mi dea si mie o idee. daca nu, o sa tai mufa aia infecta si o sa pun io alta la care gasesc perechea usor si ieftin. merci adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 numai ca io nu am gps care sa vina cu mufa speciala cu siguranta. mi-am luat o carcasa anti-apa, anti-praf si anti-vibratii, cu prindere pe ghidon, in care poti sa bagi cam orice fel de pda. si trebuie sa iau 12V de undeva si sa-i duc la carcasa asta in care va fi si alimentatorul (un adaptor de la bricheta la usb pe care l-am desfacut si i-am folosit doar electronica). pda-ul il aveam deja si in felul asta voi putea folosi si tom-tom si i-go. pe rind, fireste. daca mai stie careva de unde as putea trage 12V cit mai usor si de cit mai aproape de bord/ghidon il rog sa-mi dea si mie o idee. daca nu, o sa tai mufa aia infecta si o sa pun io alta la care gasesc perechea usor si ieftin. merci adrian Uffff...tot despre mufa d'aia vorbesc si eu, cumparata de la LOUIS (15 EURO). Are in cutia ei si o siguranta, daca n-are, cumpara un soclu simplu + o siguranta de 10 amperi (nu mai mare, nu mai mic), monteaz siguranta pe firul de plus si gata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Uffff...tot despre mufa d'aia vorbesc si eu, cumparata de la LOUIS (15 EURO). Are in cutia ei si o siguranta, daca n-are, cumpara un soclu simplu + o siguranta de 10 amperi (nu mai mare, nu mai mic), monteaz siguranta pe firul de plus si gata.... nu pricep la ce "mufa" te referi. am impresia ca te referi la soclu de bricheta dar io nu am nevoie de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) Ok...soclu de bricheta, daca vrei tu (pe ,,soclul'' ala de bricheta exista un semn, nu bagati bricheta'' care de altfel nici nu incape, avand o circumferinta cu 2-3 microni mai mare)...deci pana la urma tot mufa este In fine...da, la aia ma refer. Tu de ce ai nevoie....reformuleaza ,,Carcasa'' d'aia mi-am cumparat si eu, pana la urma nu este decat un ,,buzunar'' din neopren, daca o fi acelasi lucru cu ala la care ma gandesc eu, nu inteleg de ce nu iti iei ,,soclu' il montezi pe ghidon, firul il scoti printr-un colt al ,,carcasei'' sau lasi fermoarul desfacut 2-3 mm. Plus ca daca legi ,,soclul'' la baterie tot pe acolo poti primi curent in caz ca te lasa bateria cu ochii in soare Editat Noiembrie 6, 2008 de Rider in the sky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Am si eu o mufa din aia de bricheta de la Louis, dar mi-a fost lene sa trag firele pe sub rezervor pana la ghidon, asa ca am montat-o langa suportul scaritei de pasager, pe stanga. Conectata direct la baterie, cu siguranta pe firul rosu. GPS-ul il tin in tankbag, are capac transparent si loc special pt GPS. Am un alimentator de masina cu cablu din ala "de telefon", extensibil. Am fost pana in Grecia si inapoi, cam 2000km, si n-am avut nici un fel de problema cu configuratia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) Ok...soclu de bricheta, daca vrei tu (pe ,,soclul'' ala de bricheta exista un semn, nu bagati bricheta'' care de altfel nici nu incape, avand o circumferinta cu 2-3 microni mai mare)...deci pana la urma tot mufa este In fine...da, la aia ma refer. Tu de ce ai nevoie....reformuleaza ,,Carcasa'' d'aia mi-am cumparat si eu, pana la urma nu este decat un ,,buzunar'' din neopren, daca o fi acelasi lucru cu ala la care ma gandesc eu, nu inteleg de ce nu iti iei ,,soclu' il montezi pe ghidon, firul il scoti printr-un colt al ,,carcasei'' sau lasi fermoarul desfacut 2-3 mm. Plus ca daca legi ,,soclul'' la baterie tot pe acolo poti primi curent in caz ca te lasa bateria cu ochii in soare io nu am gasit alimentator (bricheta->usb) waterproof. de aia vreau sa-mi fac singur alimentarea. am desfacut alimentatorul si voi folosi doar electronica; o voi baga in aceeasi carcasa waterproof in care bag si pda-ul. tu si atw cum ati rezolvat problema alimentatorului in conditii de ploaie? reformulez, :-) : io am nevoie de mufa pereche pentru mufa lasata in aer de suzuki pentru minerele incalzite. dar cum costa 8 euro si trebuie sa astept si citeva saptamini pentru ea probabil ca voi taia mufa si voi face o inaditura. intrebarea mea era daca pot trage din alta parte ca sa nu trebuiasca sa scot rezervorul sau carenele laterale; de undeva de la bord. merci adrian uite carcasa si sistemul de prindere: http://www.otterbox.com/handheld-pda-cases...eries-pda-case/ http://www.otterbox.com/1900-handlebar-mount-kit/ Editat Noiembrie 6, 2008 de adrian cristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Pai soclul ala...hai sa-l/s-o numim priza, este waterproof...are capacel, din experienta iti spun ca functioneaza f oarte bine capacelul ala, dupa ce am montat priza, la 2-3 zile am fost la spalatorie, spalat motorul cu jet...n-a intrat nici un pic de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) io nu am gasit alimentator (bricheta->usb) waterproof. de aia vreau sa-mi fac singur alimentarea. am desfacut alimentatorul si voi folosi doar electronica; o voi baga in aceeasi carcasa waterproof in care bag si pda-ul. tu si atw cum ati rezolvat problema alimentatorului in conditii de ploaie? reformulez, :-) : io am nevoie de mufa pereche pentru mufa lasata in aer de suzuki pentru minerele incalzite. dar cum costa 8 euro si trebuie sa astept si citeva saptamini pentru ea probabil ca voi taia mufa si voi face o inaditura. intrebarea mea era daca pot trage din alta parte ca sa nu trebuiasca sa scot rezervorul sau carenele laterale; de undeva de la bord. merci adrian Eu aveam un GPS de masina, alimentat direct la 12V, asa ca nu aveam nevoie de alimentator, era pur si simplu un cablu. Mufa (soclul de bricheta) e suficient de waterproof, mai ales ca am montat-o destul de ascuns, si nu e in pozitie verticala. Pun o poza cand ajung acasa. Pt un PDA, ca sa nu lasi adaptorul bricheta-USB in frig si ploaie, ai putea sa-ti faci un prelungitor cu mufe de bricheta la ambele capete - una mama si una tata, si montezi o mufa undeva in spate, cum am facut si eu. Daca vrei neaparat in fata, ai putea sa tragi de la becurile de pozitie (daca ai, stiu ca unele modele n-aveau). Uite un topic util aici: http://11109.rapidforum.com/topic=110176592575 Editat Noiembrie 6, 2008 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 tot cum vreau sa fac io mi se pare mai simplu. tai o mufa si imi pun io ce cablu si mufa vreau. iar articolul sugerat de atw imi da dreptate: "3. Best places to obtain Switched 12 Volt power for an Auxiliary Fuse Block Relay. B. OEM heated grip connector. Located behind radiator on left side & usually taped to the main harness. A Black connector with 2 wires going to it. Orange/Green wire is Hot and Black/White is Ground. If you do not want to cut this connector, then order Suzuki part no. 36852-06G00. This is the horn lead wire and the connector will mate." succes adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 tot cum vreau sa fac io mi se pare mai simplu. tai o mufa si imi pun io ce cablu si mufa vreau. iar articolul sugerat de atw imi da dreptate: Corect, daca n-ai manere incalzite originale, si daca poti sa ajungi usor la mufa aia. A, si mufa aia pt manere incalzite e alimentata doar cand e cheia pe "ON", eu am preferat sa am o priza de alimentare conectata direct la baterie, pt orice eventualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Corect, daca n-ai manere incalzite originale, si daca poti sa ajungi usor la mufa aia.A, si mufa aia pt manere incalzite e alimentata doar cand e cheia pe "ON", eu am preferat sa am o priza de alimentare conectata direct la baterie, pt orice eventualitate. Dezavantajul este ca poti uita manerele pornite cu motorul oprit si dupa 1-2 ore sa gasesti bateria goala. La schimbarea mufei originale trebuie avut in vedere ca firele care ies din instalatie si intre in mufa pr manere incalzite sant cam scurte 2-3 cm si cuplarea unei mufe noi, diferita de cea originala, poate fi dificila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) Priza de 12V mi-am facut singur, inainte de primul drum spre Suceava. Am cumparat 1(una) mufa de bricheta de la Real sau Carefour, nu mai stiu exact, 1,5m de cablu tip MYYM cu izolatie neagra, 2 papuci auto. Total cheltuieli: 31 lei. La sfarsitul operatiunii de conectare, am infasurat priza in banda izolatoare si apoi pt. siguranta inca un rand de DUCTAPE. Cablul l-am scos pe sub sea, prin partea dreapta fata si l-am introdus in tankbag. Am folosit-o pt. alimentarea detectorului radar, care are si iesire tip jack pt. casca audio. Apoi am purces la drum relaxat. Timp total de lucru: 35minute. Cand nu este folosita priza sta cuminte sub sea. Editat Noiembrie 7, 2008 de iraque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Dezavantajul este ca poti uita manerele pornite cu motorul oprit si dupa 1-2 ore sa gasesti bateria goala. La schimbarea mufei originale trebuie avut in vedere ca firele care ies din instalatie si intre in mufa pr manere incalzite sant cam scurte 2-3 cm si cuplarea unei mufe noi, diferita de cea originala, poate fi dificila. corect ramai fara baterie rapid.. eu am avut noroc in elvetia am patito .. noroc ca eram la vale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Eu ziceam de priza pt accesorii (GPS, etc) ca prefer sa fie legata direct la baterie, in nici un caz manerele incalzite! N-am gasit nici o poza detaliata cu priza, dar sper ca se intelege din astea unde am montat-o: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.