denesu Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Vesnicul carcotas de serviciu. 1150 pe spate. Se poate si mai putin, dar fara canistra si fara aparatoarea tobei de esapament, respectiv 1050, sau si mai putin cu cutiile de 40L, respectiv cca 950. Am si matrita cu sigla, dar cutiile actuale nu mai pot fi presate. Ramane pt lotul viitor. Salut. O sa fiu foarte scurt . Cricul central este facut tot de tine ? Daca da, la ce pret ? sunt interesat de un cric central. Mersi anticipat ptr raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Salut. O sa fiu foarte scurt . Cricul central este facut tot de tine ? Daca da, la ce pret ? sunt interesat de un cric central. Mersi anticipat ptr raspuns. Un pic offtopic.. pentru cei care au nevoie de cric central pentru intretinerea lantului - eu folosesc alta metoda. Motorul pe cricul lateral, se bracheaza ghidonul max stanga si se blocheaza maneta franei fata cu un soricel. Se ridica motorul din coltul dreapta spate(opus cricului lateral) si se introduce un lemn solid sub capatul furcii sau sub suportul scaritei pasagerului, cat sa stea roata spate in aer. Eu sunt anti cric central ca mananca din garda la sol. Editat Decembrie 2, 2012 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Si umbli cu lemnul ala dupa tine ? Daca ai o pana si nu ai lemnul cu tine ce faci ? Nu e mai elegant un cric central ? Editat Decembrie 2, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 La 650 nu toba este problema, ci protectia ei care departeaza supotul dreapta cu 4-5 cm. Daca amplasezi cutiile simetric " castigi" 10 cm la latime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Si umbli cu lemnul ala dupa tine ? Daca ai o pana si nu ai lemnul cu tine ce faci ? Nu e mai elegant un cric central ? Pai la vstrom oricum nu ai ce face cu cricul central in caz de pana ca are cauciucuri tubeless.. acolo te ajuta un set de snururi si un compresor mic/pompa. Am gasit si varianta comerciala dupa care m-am inspirat http://www.andersonstands.com/gallery/motorcycle_stands/images/Tour_Prop_Stand_AS3010.jpg - poate le-ar putea fabrica cineva local? mi-as cumpara asa ceva ca e mai ok decat lemnul si nici nu e voluminos ca un stand normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 daaaaa...cricul central e o adevarata tragedie ! hai sa fim seriosi . de parca l-as cara in spate sau de parca v-stromul ar fi mai fericit cu 2kg in minus la nivelul ala. ehei ce-am mai plans eu dupa cric central cand aveam hornet...si acum sa-l dau jos ca ii stric garda la sol . mai am eu niste prieteni ktm-isti care si-au scos si cricul lateral ca ii incurca si cand se duc pe undeva cu motoreta cauta gardurile ca sa isi poata sprijini partaitoarea sau veneau cu cate un lemn dupa ei. ar trebui sa le explic si lor treaba asta cu soricelul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Acuma sa fim seriosi.. nici eu nu l-as da jos daca l-as avea Dar nici nu imi bat capul sa imi cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Cine doreste cric central pt 650 am pe stoc. Si un topcase din dotarea Vstromului cu elementele de prindere pe placa si cheie.Negru cu argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Salutare! Daca este cineva interesat am o bascula spate si un cadru spate de la un V-strom 650 2006. Nu sunt lovite sau altceva. Pretul este 100 euro pentru ambele. 0720666609-ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Topcase pt Vstrom, cca 45 L.Gata de vopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Intra doua casti in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Doua casti decupate. Iese prea mare ca sa intre 2casti integrale. Doua casti decupate. Iese prea mare topcaseul ca sa intre 2 casti integrale nu cred ca s-ar cere, desi am unul, comanda speciala,de 65 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) Ca tot ma roade o curiozitate de ceva timp referitoare la franele v-stromului... desi aparent identice cu ale altor mobre se dovedesc a fi mai slabe. De exemplu z750 si er6n vad ca au rutate furtunele la fel ca noul v-strom 2012 si anume: In loc de un singur furtun venind din repartitorul de abs care se imparte deasupra rotii si de aici pleaca catre fiecare etrier au facut o modificare... un futun care pleaca din repartitorul de abs catre etrierul dreapta si din etrierul asta folosind un surub dublu pleaca alt furtun catre etrierul stang. (sper ca am formulat corect, atasez si doua scheme) Cu alte cuvinte au adoptat metoda de la kawasaki si pe v-strom 650 2012 si rezultatul este notabil. Practic acceasi pompa de frana, aceleasi etriere, acealeasi discuri singura diferenta este traseul lichidului care difera. A facut cineva o astfel de proba? Sau a gasit careva o alta explicatie? Editat Decembrie 7, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Eu am aceeasi ruta a furtunurilor modificata cand le-am aschimbat pe cele standard cu metalice. S-a simtit o mica diferenta, dar nu din cauza traseului ci datorita rigiditatii sporite a furtutunelor. Schimbarea traseului se face pt ca se folosesc inbinari standard, fara elemnte de ramificatie specifice fiecarui model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 si eu tot asa am, tot mica diferenta fata de original. nu aceea este formula imbunatatirii franei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) Conform legilor lui Pascal: Variatia presiunii produsa intr-un punct al unui lichid aflat in echilibru in camp gravitational se transmite integral in toate punctele acelui lichid. Poti sa treci cu furtunul si pe la roata din spate. Presiunea se distribuie egal. Sunt mai multi factori care influenteaza franarea si nu are rost sa ii enumar, dar la exemplul zis de tine cred ca cei mai importanti sunt greutatea si inaltime centrului de greutate. Eventual mai pot influenta si diametrul interior al furtunelor.(ma refer la cele originale care se dilata la mers prin trafic ) Editat Decembrie 7, 2012 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 ba ce da scoala are asta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) multam de raspuns, trebuie sa mai caut info referitor la frane... asta are 322.000 km pe dl1000 si inca merge Editat Decembrie 8, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Inca 60.000 si ajunge pe luna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Este modelul gri, deci mai fiabil. Eram in dubii daca sa mai cred in Mos Craciun sau nu, si sa vezi ce am patit. Spiridusii mosului mi-au dat de inteles ca nu e bine sa ma indoiesc, si mi-au lasat cateva semne, ca sa cred din nou. Au avut grija sa imi polizeze crash-bar-ul si handguard-ul stang. Dragii de ei, au dat un polish cu ce au avut la indemana, probabil asfalt. Vad ca au lasat carenele in pace. Niste mici semne pe rezervor... Eh, sau o fi de la cazatura de ieri seara... Gata sezonul pt mine, e clisa pe jos. Fabio vin la garaj. Si o sa trebuiasca sa schimb niste chestii. Semnalizator fata stanga, e "rebel" acest look ravasit de acum, insa vreau sa clipeasca cand dau semnal... vom vedea ce mai e Concluzia: credeti in Mos Craciun! Cel putin la dat cu sania pe clisa ne face pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 ieri patinam cu masinaina la plecare ...deci cine mai merge cu motoreta acum se cam risca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 eu am mers in fiecare iarna,in toate lunile anului, am mers si la minus 14 grade dar numai cind era asfaltul uscat...pe polei niciodata. o singura data am prins zapada, gheata si noroi prin padurea de la Comana intr-o primavara devreme si n-as mai repeta experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Azi am lasat-o si eu in garaj de frica sa nu se transforme ploaia de afara in zapada si gheata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 la noi ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.