Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Q! Frumos afara! Frigutz dar frumos. Am iesit pana la Ploiesti sa-mi iau vin de la sacra-mea. Mi-ar prinde bine niste aparatori de maini un pic mai mari. Lma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 Frumos astazi,dar destul de frig, mai ales dimineata. Protectiile originale de la Suzuki cu deflector suplimentar sunt chiar OK. Ai manere incalzite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Da, am incalzire! Dar imi ingheata degetul mare si degetele pe gare le tin pe manete. Mi-ar trebui vre-o 5 cm in plus in partea de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) @siu_long Ai cazut din cauza uleiului de pe jos. Pata pe care ai vazut-o tu e de ulei. Tine-o minte si o sa vezi ca e mereu acolo. Eu din cate stiu cica e de la pompele de apa care evacueaza apa din zona. Eu eram sa sar de pe motor tot acolo. Si eu credeam ca e tot apa dar nu se usca niciodata nici pe banda 1 nici pe 2. Este exact la intrare cand drumul face stanga si apoi dreapta. Aviz tuturor. Editat Ianuarie 4, 2013 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Pai lasa bre, manetele, ce nevoie i ai de ele. le tin sa nu cada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=11691.0 poate te ajuta asta Eu asa am vrut sa fac dar am renuntat pentru ca nu am gasit kydex ca un pret rezonabil dar cu siguranta merge si din alt fel de plastic termoformat cu un feon industrial. Momentan cu "sacosele" de ghidon merg cu manusi de vara tip plasa pe prima treapta la manerele incalzite si este perfect. Pe manete am asa ceva: http://www.louis.de/_207010612dfc9df93895a67b0f517830dd/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10019101 si le izoleaza cumva de nu mai sunt reci Editat Ianuarie 4, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) era bine daca puteam sa scot ceva bani cu stroama ... asa ma multumesc ca nu toaca multi: 529km cu 22l (ori am ajuns la pompa cu vapori in rezervor ori pompa mi-a facut un "cadou") mers de naveta cam jumate urban, un sfert extraurban si un sfert pe gheata blana in 1500-2000 rpm Nu stiu daca ma apuca februarie cu schimbul asta de ulei Editat Ianuarie 4, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 gospo, asta e ceva normal la stroame. uita la altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Cel mai mic consum scos de mine cu Stroama 3,9% mers legal si calm, cu XTZ-ul in aceleasi conditii 3,8%. 4,2-4,5 este consumul normal pe care-l iau in calcul la mers normal, fara excese (max 120). Editat Ianuarie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Iaca niscai mansoane incalzite interesante. Le folosesti doar 2 luni pe an. Probabil au suficienta aderenta la mansonul original incat sa nu se rasuceasca, Par practice. http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=133&pid=600&p= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 22mm Capetele ghidonului si la moto si la biciclete sunt stas 22. Partea centrala poate fi tot 22 sau mai mare teava fiind conica. La mine pe centru are 29 mm. Ok, ms. Si daca vreau sa cumpar ghidon pt Strom 650 cumpar de 22? Nu stiu daca e mai gros la centru @siu_long Ai cazut din cauza uleiului de pe jos. Pata pe care ai vazut-o tu e de ulei. Tine-o minte si o sa vezi ca e mereu acolo. Eu din cate stiu cica e de la pompele de apa care evacueaza apa din zona. Eu eram sa sar de pe motor tot acolo. Si eu credeam ca e tot apa dar nu se usca niciodata nici pe banda 1 nici pe 2. Este exact la intrare cand drumul face stanga si apoi dreapta. Aviz tuturor. Am bagat la cap, multumesc. Pe viitor in situatii similare ce trebuie sa fac sa nu cad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Daca este asa poate trebuie facuta o reclamatie la primarie. Era parca un nr de tel unde se reclamau gropile, canalele deschise si alte probleme din carosabil. Ceva material aniderapant ar fi rezolvat situatia, mai ales ca este permanenta si cunoscuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Daca este asa poate trebuie facuta o reclamatie la primarie. Era parca un nr de tel unde se reclamau gropile, canalele deschise si alte probleme din carosabil. Ceva material aniderapant ar fi rezolvat situatia, mai ales ca este permanenta si cunoscuta. Ai dreptate. O sa caut nr de la primarie unde se fac reclamatii si vi-l transmit dupa. Cu cat se strang mai multe reclamatii cu atat sunt sanse sa se imbunatateasca ceva. Plus ca, in cazul unui proces (sper sa nu fie cazul cuiva) va fi util pt pagubit faptul ca fost depusa reclamatie si nu s-au luat masuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Am bagat la cap, multumesc. Pe viitor in situatii similare ce trebuie sa fac sa nu cad? Sa nu mai intrii in situatii de genul asta...asa pot fi evitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 A nins iar... mutu-i, mutu-i zise printesa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 tralala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 hai cu VARAAA!!! care vrea o percehe de pantaloni moto noi luati de pe motoechipamente.ro? http://www.bikeshop....ip=ac&ID=157982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Care poate va rog sa ma ajute cu niste masuratori pt ghidon. Masurile ca cele din poza asta: http://www.romimoto-piese.ro/category/10212010000/article/157910?show=gallery Nu am cum sa ajung in perioada asta la barlogul mobrei. Multumesc anticipat binevoitorilor. Si as veni la VStrom-ski-ada sa comparam masurile, mai de ghidon, mai de vin, dar nu pot editia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 11, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2013 Ce vara, bre, pina la vara avem vstromski week urmator! Daaaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 ura!!! eram pe pagina 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze. Uraaa... uraaa... de cand tot asteptam un sistem din asta! Nu m-am invrednicit pana acum sa-mi comand un Madstad (am V-Stromul doar de 5 ani, ce atata graba?? ), iar deflectorul MRA e ok, dar e mai greu de reglat in mers. Poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Uraaa... uraaa... de cand tot asteptam un sistem din asta! Nu m-am invrednicit pana acum sa-mi comand un Madstad (am V-Stromul doar de 5 ani, ce atata graba?? ), iar deflectorul MRA e ok, dar e mai greu de reglat in mers. Poze? Sunt tare curios daca sistemul lui Bogdan seamana cu Madstad-ul, care este o "porcarie, o mizerie inutila pe care am dat aiurea 100 de dolari" :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze. un scut pt motor...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Sunt tare curios daca sistemul lui Bogdan seamana cu Madstad-ul, care este o "porcarie, o mizerie inutila pe care am dat aiurea 100 de dolari" :crack: Stii parerea mea despre Madstand. Se regleaza suficient de greu pt a te descuraja sa faci operatia de cate ori este nevoie. Eu fac sistemul probat la mine in ultimile doua sezoane. Reglajul este simplu, repectiv se slabesc doua rozete si parbrizul gliseaza pe doua glisiere cu bile asezate in coada de randunica. Nu trebuie scule si se face din sa fara sa te dai jos, practic din mers cu o singura mana. Pt scuturi trebuie o tabla de dural mai groasa probabil de 3-4 mm. Daca apar solicitari mai multe ma incumet sa cumpar o coala altfel nu prea merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.