Dan Cata Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, facastfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ceface el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm. Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM. Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Am cerut oferte de la Bavaria, mi-au trimis si acu rumeg la ele. 17100 iepuroi, cel cu farul cu led. @florinradu Pai asta ma atragea la el, consumul nene, dupa ce miarul ma sugea de ziceam ca ori cu Porsche-ul, ori cu el, tot aceeasi treaba. da bre. cred ca te-a saracit miarul cu consumul lui sa fim sinceri...miarul e super ce motoreta imi mai consuma mie 6.3% la drumurile spre si dinspre Vama Veche ( unde sub 150kmh nu o las . la intors nu zic cu cat ca ajung la puscarie) ? Hornetul imi papa 10-12% la vitezele alea nu m-am dat niciodata cu busa ca nu ajung la pedale , dar din ce mi-au zis prieteni fosti posesori de busa, are de toate mai putin ciclistica si frana . cica toate erau bune si frumoase pana trebuia s-o opresti de la viteza mare. cica franai da ea nu se mai oprea. adrenalina maxima! asa ca a vandut-o si si-a luat un gsxr 1000 k7 care cam batea la poponeata hayabusa la toate capitolele. asta eu unul din cei care au scos untul din busa http://youtu.be/P6o8w2lP_wc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm. Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM. Thanks! La Vstroame le-am cam facut eu pana acum. Piata aici este oarecum saturata. Frumos lucrate. Parca arată cel mai bine in aceasta companie, desi este cea mai mica. Fabio sari cu traducerea. Baba cu vântul in plete ! Editat Februarie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shade Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm. Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM. Thanks! Dumneata poate te bagi la niste kit-uri de coborat scaritele. Sunt mai simple decat par, 2 table cu 4 gauri fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm. Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM. Thanks! Spune-mi te rog la Fazer 800, rezolvi coborarea cu cca 50 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema. ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Confirm si eu 2-2,5 cm, mai mult e prea mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) Dumneata poate te bagi la niste kit-uri de coborat scaritele. Sunt mai simple decat par, 2 table cu 4 gauri fiecare. Sigur. Daca m-ai puteaz ajuta cu o schita, adica daca desenul de mai sus e ceea ce trebuie, mi-ar mai trebui numai dimensiunile Pentru asta, putem povesti pe PM. Spune-mi te rog la Fazer 800, rezolvi coborarea cu cca 50 mm? Daca ma puteti ajuta cu o poza la arhitectura sistemului de suspensie si niste cote, putem incerca Acu am vazut ca e cu triunghiuri. Da, putem face, numai va trebui sa imi ziceti dvs cotele de pe piesele ce se afla acum pe motor. nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema. ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme. Sa inteleg ca daca incerci sa o cobori cu 50 mm, iti loveste roata in aripa? Pana acum, am facut asta pentru doua Pegaso, si nu au fost probleme. Pentru Suzuki, Vstrom si DR ce am facut a fost sa le inalt. Si apoi, dimensiunile nu sunt batute in cuie, pot sa inalt sau sa cobor motoarele din milimetru in milimetru, toata treaba e sa aflam raportul lungime oase/cat se modifica inaltimea motocicletei nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema. ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme. Editat Februarie 3, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 cind privesti mobra din lateral nici nu sesizezi ca e coborata din oase,nu loveste roata in aripa doar comprima amortizorul pina-n capat citeodata. la mine parca era 8mm la oase si coborarea era de 24mm la sa,raportul exact nu cunosc,trebuie cautat pe net,sar putea sa difere de la mobra la mobra. coboara din oase 25mm, mai coboara de la sa (din tampoane ) inca 20mm si e cam rezolvata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) Busitura era din cauza a prea putina pretensiune pe arcul din spate. Daca o lasi la fel de mult si din juguri nu se schimba centru de greutate. Una peste alta cat duce un kit de inaltare cu vreo 4-5 cm? Editat Februarie 3, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Pretul, ca sa fie transparent, e de 200 RON pentru piese + taxele de posta/curierat, indiferenta daca se vrea ridicarea sau coborarea motocicletei. Pentru motocicletele la care nu am modelul initial, am nevoie de ajutor de la proprietar, in sensul ca sa faca o amprenta a "osului" si sa imi dea cotele. De acolo, eu fac proiectarea intr-un CAD si apoi ma ocup de restul procesului tehnologic. Pretul difera intre modele/marci diferite, deoarece unele din ele pot implica rulmenti, care nu sunt tocmai ieftini, daca vrei sa aibe printre caracteristici si calitatea. La Suzuki nu e nevoie de rulmenti, cel putin nu pentru modelele la care am facut pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 multam frumos de raspuns domnule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 nu vreau sa-ti stric afacerea dar in bucuresti un kit de inaltare/coborare (din acelasi material precum cele originale ) costa 150 ron cu tot cu montat . http://www.vstromania.ro/forum/17-accesorii--dezmembrari/2994-inaltatoarecoboratoare-pt-vstrom kitul d ecoborare cu 5 cm nu poate fi folosit pentru ca atinge roata de aripa chiar si fara pasager ! cred ca se poate cobora maxim 3cm din oase si restul din sea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Nu imi strici nimic Foarte bine ca pui si celelalte alternative, e bine ca lumea sa fie informata de ce posibilitati are vis a vis de treaba asta. Eu folosesc inox, cand modifici ceva ca si asta la motocicleta, apar alte forte pe ea, etc, si piesa mea e construita in consecinta. Pana la urma, tu ca si posesor alegi daca faci compromisuri sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 huoo! pornografie pe forum moto! Domnu fabio care este inaltarea maxima care o recomanzi la stroamele noastre? O fi mult 50mm? Astia pe afara am vazut majoritatea intre 15-25mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 am una in servie ridicata cu 30mm. e cam mult dupa parerea mea pentru mersul pe sosea. s-a ridicat mult centrul de greutate. 25 e suficient.davrei mai mult schimbi mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Stiti ceva Vstrom 650 de vanzare in zona Bucuresti? Am un prieten care se intereseaza pentru la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) 0733546951 Fabio dl650, 2007, 42000km (reali), merulat in romania, cauciucuri 80%, lantul are 2000, meinmatriculata 3990 euro. Editat Februarie 4, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 poster.jpg Ma tot uit de dimineata la jucaria asta... nu am cuvinte. Este o transformare reusita dar nu stiu cati isi permit asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Diego Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Va salut. Urmeaza sa-mi vina noul Vstrom si primul lucru care vreau sa i-l pun e un crashbar. Dintre cele doua, ce recomandati? HEPCO & BECKER: http://www.louis.de/_30285c53e00edfdc04ab1cd58a23ee1237/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023350&typ_id=WVBS SW-MOTECH: http://www.louis.de/_30285c53e00edfdc04ab1cd58a23ee1237/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023900&typ_id=WVBS Pe ultimul motor am avut HEPCO & BECKER si a crapat la instalare apoi la cea mai mica zgarietura a vopselei se umplea de rugina. SW-MOTECH e mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Sw Motec am avut eu pe GS si l-am zgariat pe ambele parti(o data de un bolovan si o data de o super nova), unde o si aparut rugina, daca asta era intrebarea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Toate ruginesc la fel ,oadata zgariate. Sunt facute din fier si sub vopsea nu au nici un tratament. La cel facut de mine, la fostul meu DL , am exagerat putin si inainte de vopsitoria electrostatica l-am galvanizat. Nu a ruginit deloc, dar acolo unde s-a ciobit vopseaua se vede alb, stratul de zinc. l retusez cu cateva picaturi de vopsea neagra. Nu trebuie sa-ti faci probleme. O data la 2 ani, daca se intampla sa-l scapi si esti pretentios il poti vopsi din nou. Nu este foarte scump. DL-ul nou l-ai adus de afara? Sa mai dai amanunte daca nu sunt secrete. Sunt mai multi interesati de achizitii. Editat Februarie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 bogdane ca tu esti priceput la toate si ai si scule...ai cumva un abcant sau vreo menghina mai mare cu care sa deschid putin unghiul la crashbarul meu ? cred ca merge si co o presa. parca nu l-as lua eu la ciocane pe marginea bordurii. am scapat motoreta pe dreapta si s-a dus putin in interior. ma gandesc sa le mai cracanez putin sa nu stea asa apropiate de carene. poate nu chiar atat de tare cum am tras eu linia aia verde, dar la unghiul ala vreau sa umblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.