cmasaiu Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 DL 1000 m-ai ales ca ai pasager si bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Motocicleta este revopsita. Nu stiu daca original a fost alba. Problema este corespondenta: cod, culoare, forma. De arata, arata bine, ca in poza. Eu am vazut ca exista destul de multe chestii aici www.mrcycles.com. Din cate am vazut trimit si in rom SI-a montat cineva un O2 eliminator? Am vazut ca e destul de ieftin si cica diferentele sunt destul de vizibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 cel de 600 se descurca foarte bine si iti ofera cel mai multe la cele mai multe capitole. cel de 1000 iti ofera mai multa putere, dar asta are un cost: mobra e mai grea si consuma mult mai mult decat cel de 650. pentru a studia pozitia iti recomand http://cycle-ergo.com pentru a studia consumul iti recomand http://www.motostat.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erikson Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) din experientele voastre cam care ar fi consumul la dl650 si dl1000? din ce am vazut la dl1000 ar fi aprox 6 / 100 iar la 650 4,5 / 1000, iar diferenta nu ar fi foarte mare ( 1.5-2 / 100 ) partea de ciclistica difera mult ? partea mecanica / intretinere ? Editat Martie 5, 2013 de erikson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erikson Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 multumesc de informatii viteza de croaziera nu ma intreseaza sa fie mai mare de 130. problema care o am acuma ( honda deauville 650, 55 hp ) este ca atunci cand sunt cu pasager, la o depasire se simte lipsa de putere ( depasire la @120-130 km/h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Ambele motociclete sunt foarte bune. Daca vrei sa alergi cu pasagera in spate mai bine te uiti la una de 1000. Daca vrei sa fie mai economic, mai fiabil si sa mergi mai cuminte cand o ai incarcata la maxim recomand 650. Eu unul recomand una de 650. Motorul fiind in V are destul cuplu pentru o depasire. Am 2m inaltime si 105kg si stau relativ ok pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 sincer diferenta intre motorul de pe deauville 650 si cel de pe vstrom 650 nu prea e, dpdv al CP si Nm. Ai ~10 cai in plus la v-strom... insa din cate stiu eu Deauville e mult mai grea, are vreo 235kg dry pe cand v-strom-ul de 650 are 189kg dry. Asadar o sa fie o diferenta sesizabila, dar sa nu te astepti sa fie turbo fata de deauville (in aceleasi conditii, adica pasager+full bagaje+ bagat in depasire la 130km/h). consumul nu il gandi numai in cifre la medie. diferenta aia intre cele doua consumuri medii (650 vs 1000) inseamna ca 650 iti consuma afara la drum intins 4-4 si un pic pe cand cel de 1000 iti consuma 5-5 jumate. Iar in oras sa te astepti sa rupa norma cel de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Din care stiu 1000 consuma in jur de 7~8 in oras. Nu stiu ce norma o sa rupa. Depinde de tine cum mergi cu ele...si 650 poate sa iti consume mult daca esti cioban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Daca vi de pe deauville poti lua linistit 650-ul ca vei simti o crestere de putere. Eu preferam 1000-le daca nu era vorba de abs in reprezentanta mi-au fost oferite la acelasi pret dl1000 si dl 650 cu abs am preferat un plus de siguranta. La dl 1000 ai niste suspensii putin mai evoluate fata si spate, este mai simetric din cauza celor doua tobe, seaua este mai confortabila, ai ambreiaj hidraulic, handguarduri si bug spoiler standard. Daca nu vrei abs ia dl-ul de 1000 ca la touring este mai potrivit. mai ales ca pretul este tot cam pe acolo. Daca vrei sa o mai scoti si in afara asfaltului dl-ul 1000 este foarte greu de controlat ca are draci pe ea si face ca toate ielele cand da de "moale" Mergi cu fiecare din ele si fa-ti o idee, in orice caz te-ai orientat bine ambele sunt foarte fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 eu as spune ca cel de 1000 e fiabil, doar cel de 650 e foarte fiabil, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Daca vrei sa o mai scoti si in afara asfaltului dl-ul 1000 este foarte greu de controlat ca are draci pe ea si face ca toate ielele cand da de "moale" de ce ar fi o diferenta intre 650 si 1000 pe offroad ? adevarul e ca nu simt ca as putea face foaret multe offroad cu vaca mea dar nu credeam ca cel de 650 e mai agil nu pot sa zic nimic de 650 ca n-am condus niciodata dar pe 1000 cam toti posesorii iti psune ca nu prea mai conteaza daca ai sau nu pasager sau bagaje, ca se descurca destul de bine pentru orice depasire intre 150-160. (merg ele si la 180 dar am zis sa fiu modest ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) @sergiu Probabil datorita faptului ca este mai usor Editat Martie 5, 2013 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) de ce ar fi o diferenta intre 650 si 1000 pe offroad ? adevarul e ca nu simt ca as putea face foaret multe offroad cu vaca mea dar nu credeam ca cel de 650 e mai agil nu pot sa zic nimic de 650 ca n-am condus niciodata dar pe 1000 cam toti posesorii iti psune ca nu prea mai conteaza daca ai sau nu pasager sau bagaje, ca se descurca destul de bine pentru orice depasire intre 150-160. (merg ele si la 180 dar am zis sa fiu modest ) ) In principal din motive de greutate si de modul in care simti greutatea, fata de 650 dl-ul de 1000 este foarte greu pe fata si are tendinta sa se infiga in loc sa treaca peste. Foarte faina senzatia de greu pe fata pe asfalt si viteza mare ca se aseaza mai bine dar reprezinta un dezavantaj pe offroad. A nu se intelege ca 650-ul este enduro nu poti considera enduro ceva care are peste 150kg bine poate face exceptie un ktm 950 SuperEnduro. Posibilitati mai multe cu cat greutatea este mai mica. Al doilea argument este puterea mare pentru conditii cu aderenta scazuta si mersul "turbat" din ture mici Crede-ma ca treceam peste diferenta asta daca v-stromul de 1000 venea cu abs si l-as fi avut in garaj acum Editat Martie 5, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Al doilea argument este puterea mare pentru conditii cu aderenta scazuta si mersul "turbat" din ture mici asta ma cam enerveaza si pe mine. o mai scot pe offroad si e greu de manevrat la viteze mici mai ales ca nu prea stie de viteze mici. cum pisti putin acceleratia zici ca o apuca strechea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 In principal din motive de greutate si de modul in care simti greutatea, fata de 650 dl-ul de 1000 este foarte greu pe fata si are tendinta sa se infiga in loc sa treaca peste. Foarte faina senzatia de greu pe fata pe asfalt si viteza mare ca se aseaza mai bine dar reprezinta un dezavantaj pe offroad. A nu se intelege ca 650-ul este enduro nu poti considera enduro ceva care are peste 150kg bine poate face exceptie un ktm 950 SuperEnduro. Posibilitati mai multe cu cat greutatea este mai mica. Al doilea argument este puterea mare pentru conditii cu aderenta scazuta si mersul "turbat" din ture mici Crede-ma ca treceam peste diferenta asta daca v-stromul de 1000 venea cu abs si l-as fi avut in garaj acum Era bun un Control al Tractiunii pt prevenirea acestor probleme. Poate la DL 1000 nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Sau fara controlul tractiunii pe principiul "just 4 fun" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 In loc de controlul tractiunii preferam 50kg mai putin da cum toti se cearta cu cantarul ne multumim si cu CT Sper sa lanseze ciocata mai devreme de 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Sau fara controlul tractiunii pe principiul "just 4 fun" Sa mor daca inteleg unde este "fanul" daca nu ai siguranta, cat de cat, a deplasarii. Sa stai cu sufletul la gura ca, in orice moment, in orice pata de noroi, te dai cu roatele in sus? Oricat de adventurosi ne-am crede, cel mai bine este cu oasele intregi. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 In loc de controlul tractiunii preferam 50kg mai putin da cum toti se cearta cu cantarul ne multumim si cu CT Sper sa lanseze ciocata mai devreme de 2014 nu stiu...daca i-ar mai pune un far n-as zice nu si sa fie max 10k euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Faza cu farul ma enerveaza si pe mine. De ce trebuia schimbata o idee buna, visavis de exceptionalul far dublu de la vechile DL-uri si cel nou de 650, nu stiu! Legat de pret si eu sper la 10000 euro, dar va fi probabil 12000. Editat Martie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Farurile actualului dl sunt de exceptie. Am ramas placut impresionat si de lumina facute de farul freewind-ului 650 modelul cu facelift 2002-2003 dc nu ma insel, foarte bine lumineaza si acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 O intrebare de natura tehnica am pentu voi: oasele de pe modelele de 650 si cele de 1000 sunt interschimbabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Astazi m-am plimbat cu DL1000. Este al treilea pe care-l incalec si sunt in continuare perplex. Ce Supertenere, ce GS, vax. Merge extraordinar, dinamica si ciclistica identica cu celelalte doua, dar mai usoara. Se poate merge in oras fara probleme. Motorul fost al lui Gospodarul proaspat scos dintr-un RK capital, sau aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 dupa aceasta noua experienta cu dl 1000 vechi,ce zici ,asta nou care apare v-a merita 12000 de euro ? Astazi m-am plimbat cu DL1000. Este al treilea pe care-l incalec si sunt in continuare perplex. Ce Supertenere, ce GS, vax. Merge extraordinar, dinamica si ciclistica identica cu celelalte doua, dar mai usoara. Se poate merge in oras fara probleme. Motorul fost al lui Gospodarul proaspat scos dintr-un RK capital, sau aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Acum ca ma gandesc mai bine, cele trei de care sunt incantat erau fabricate 2002 si in plus am mai mers pe un al patrulea 2007, care nu mi-a placut. Avea insa ceva deficiente la bujii si reglaje curente de motor, eu facand plimbarea inainte si nu am mai avut ocazia dupa ce a trecut pe la Fabio. Mai mult ca sigur noul DL 1000 va avea cuplu mai mare in ture mici, cutia mai bine etajata, suspensia mai buna si in plus ABS si poate TC. Nu va fi cu nimic mai prejos decat clasa 1200 cu toate GS-urile, XT-urile si celelalte grandomanii pe doua roti. Duminica, bosorogii merg la zimbraria de la Bucsani. Cca 170 km dus intors spreTargoviste si masa la Doroftei. Plecarea la 10,30 din Petromul de langa Metro Militari. Se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.