Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Apropo!Daca vreti sa faceti 100.000 km/3 ani(33.333 km/an) luati-va BMW aruncati-va naibii Stroamele.Da,da! Vedeti bine...100.000!!!!Cel putin asta afirma ca face unul de la rubrica BMW Adv.1200...Eu unul nu pun botul....ca e prea gogonata!!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-l ca nu stie ce spune.Au mai facut si altii atatia km cu motoare banale. Eu nu am reusit performanta. M-am oprit la 80000 in aproape trei ani cat am avut Vstromul, cel mai mult 32000 in 2009. Dar ce trebuie precizat eu nu am schimbat decat consumabilele. Ia intreaba-l pe Ianakim ce a schimbat in afara de consumabile la "minune". In bani face cat inca un motor mai modest.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema nu e ca stroama n-ar face km astia ci banii si timp liber pentru astfel de calatorii,cine isi cumpara o motocicleta scumpa se cam subintelege ca are si bani de plimbare...n-are nici un haz sa te duci de vreo 70 de ori pe an de la bucuresti la constanta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema nu e ca stroama n-ar face km astia ci banii si timp liber pentru astfel de calatorii,cine isi cumpara o motocicleta scumpa se cam subintelege ca are si bani de plimbare...n-are nici un haz sa te duci de vreo 70 de ori pe an de la bucuresti la constanta :laugh:

anul trecut am fost si eu de vreo 10 de ori pe drumul ala :)

avea haz pentru ca ma duceam la mare sa ma spal :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io am facut cu stroama, ce e asa mare scofala?????

33.333 km/pe an...Aici am inclus si alea 3 luni de iarna,iarna care in unii ani e foarte grea.Deci raman vreo 9 luni...33.333 km/in 9 luni sa zicem,desi uneori mai poti scadea o luna,daca e iarna grea.Cum reusesti?Daca faci zilnic 100 Km,realizezi suta de mii in 3 ani.....Si cum de mai ai timp sa stai la calculator, sa muncesti,sa mai astepti o piesa,o reparatie,etc?Sa inteleg ca postezi cu stanga si cu dreapta dai mereu gaz?Sau in fiecare an faci tripuri de zeci de mii de km.?Fara suparare,dar spune-ne itinerariul tau pe un an macar....daca tot spui ca nu e nici o scofala.Am facut un calcul la benzina cu preturile ultimilor 3 ani,la un consum de doar 6% si mi-a dat niste cifre de am ametit!Ca sa nu mai zic de consumabile...

Cat despre Harea tin sa-i spun ca nu mi-a picat bine faza cu "iarta-l ca nu stie ce spune".Poate ca ar trebui sa te muti la BMW-isti ca tot esti foarte activ pe acolo....Ma opresc aici,deoarece nu vreau sa deschid vreo polemica,sau sa ma certt cu cineva.Nu!.Pur si simplu vreau sa aflu cum de...pentru ca eu nu reusesc nicicum,desi sunt zilnic pe motor,30% din timp,in interes de serviciu(max.15-20 km/zi).Pun frana,deoarece tot ce vreau e,ca atunci cand ne intalnim sa bem ceva ca niste noi prieteni si sa discutam civilizat.Si ce am scris aici e doar din pura curiozitate,dar asta nu inseamna ca nu ripostez la "emanatiile" malitioase ale unora,indiferent cine sau ce se cred ei....Numai bine!!!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca nu e asa de imposibil, daca pleci freo 20-25 de zile prin europa faci fo 10-12000 de km dai dai vreo 6-7 ture prin romania de 1200-1300 pe we. , mai faci 30-40 de km pe zi ajungi la 30000 de km pe an. da e greu de crezut ca cineva poate face asta o viata intreaga. poate cativa ani. eu dupa ce am facut 98000 de km in trei ani, am facut 22000 in urmatori doi.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare!Care,cum isi intinde lantul?Pe stander,cric central sau pe piciorul de sprijin?Intreb asta deoarece pe youtube,am vazut cum un mecanic moto regla slack-ul pe stander.In manualul Stromului scrie ca se aseaza pe piciorul lateral.Oare din cauza faptului ca vine fara cric central?Cum o fi mai bine?Daca e pe stander,toata greutatea revine pe bascula spate.Pe piciorul de sprijin revine o greutate mai mica pe bascula si automat ecuatia se schimba.Oricum dupa intinderea lantului eu urc pe cineva pe motor si vreau sa vad daca lantul nu e intins prea tare.Un pic de "joc" trebuie sa ramana.Daca sunteti singuri puteti incerca cu o chinga din aia cu strangere.Shufla sau cum naiba ii zice...?Intreb asta deoarece in unele manuale era indicat sa intinzi lantul pe cricul central,dar motoarele alea erau prevazute cu asa ceva din fabricatie.Deci....cum procedati?



sa stii ca nu e asa de imposibil, daca pleci freo 20-25 de zile prin europa faci fo 10-12000 de km dai dai vreo 6-7 ture prin romania de 1200-1300 pe we. , mai faci 30-40 de km pe zi ajungi la 30000 de km pe an. da e greu de crezut ca cineva poate face asta o viata intreaga. poate cativa ani. eu dupa ce am facut 98000 de km in trei ani, am facut 22000 in urmatori doi.

Da?Atunci ferice de tine ca iti permite timpul si buzunarul...Eu stau cam prost cu timpul.Buzunarul?Cand-cum...

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manualul dl-ului scrie ca trebuie intins pe cricul lateral. daca il faci pe stander trebuie sa lasi jocul mai mic. daca il faci pe central jocul mai mare.

 

am facut acei km cand timpul si banii din fericire mi-au permis. acum nu ai am. nici una nici alta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cric central....L-am reglat pe stander(lifter) cu slack de 30mm(masurati cu ruleta).iar dupa ce l-am dat jos de pe stander, jocul era cam mare.Pe stander arcul se comprima mai tare,toata greutatea revenind pe el si cand il dai jos si il sprijini pe picior comprimarea arcului e mai mica.de aici jocul mai mare.Apoi l-am reglat tot cu slack de 30 mm.pe piciorul de sprijin si l-am urcat pe stander.Era intins cam tare.A iesit cam ce ziceai si tu.Personal am ajuns la concluzia ca piciorul de sprijin e mai aproape de realitate.Dar daca ar fi reglat cu motorul in pozitie verticala si cu o persoana pe motor?Si inca ceva!Si-a reglat cineva sag-ul in functie de greutatea corporala....Pentru Wr 450f-ul meu mergeam la Mures anual sa imi regleze sag-ul.Si chiar conta...Am inteles ca se poate si la Strom.

Bozoro,care intervalul de schimb si ce ulei de telescoape sa bag.Am arcuri stock.Merita sa le schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai bre ca este simplu de reglat sag-ul pt motoare de strada e cam 20% din totalul cursei la suspensie la hard enduro cross unde ai o cursa mai generoasa il ti 30%

V-stromul incarcat trebuie sa se lase 2,5-3cm cand stai pe ea dc nu iese la calcul mai strangi robinetul respectiv surubul pe fata.

Incarcat cu pasager si bagaje eram inafara plajei de reglaj si a trebuit schimbat arcul pe spate.

Reglarea corecta a suspensiei este cel mai important lucru dupa cauciucuri si frane. E si pacat ca nu iti ia mai mult de 5 min pentru fata/spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@transilvania: uleiul la furca se schimba comform manualului la 12000km sau 12 luni. uleiul original este 8w. dar e greu de gasit. eu folosesc motul 10w. sau mai amestec 10w cu 5w si iese o zeama care face furca sa nu mai cloncane. styroama nu are cele mai stralucite furci din lume, daca esti unul caruia ai plac curbele sigur merita sa schimbi arcurile. sustinerea la franarile violente nu e chiar ok. daca esti mai tourer merge si asa.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-a fost lene ati pierdut o plimbare pe cinste. Recomand cu caldura rezervatia de zimbrii. Animale adevarate.

personal nu mi-a fost lene si chiar as fi mers...dar mai mergeti si voi sambata ca vad ca numai duminica va place :)

eu is prins cu un curs care e in fiecare duminica de la 1:30 la 4:30 , deci n-am duminica :(

pentru weekendul urmator (adica sambata urmatoare) ma gandesc sa ajung pe la vreo biserica fortificata, gen Viscri. inca n-am o tinta precisa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am scos si eu bivolu' de la iernat si am facut prima tura (mica din cauze diverse). Cu ocazia asta am fost oprit de politie... si asta e de relatat:

E un loc la noi unde sta politia la depasiri pe linie continua. Deci de unde stau ei se vede o parte mare de drum. Nu m-am uitat sa vad daca sunt acolo dar nici nu am depasit vreo masina... doar viteza legala de 70 km/h pe o portiune de drum drept.

Vad politaiul ca iese in drum si imi zic "Sa vezi ca asta ma opreste. Ma si treceau dracii ca ma gandeam ca vrea sa vada daca am asigurare si ITP probabil (fiind inceput de sezon).

Ridica ala mana si eu fac un gest ce sa poate traduce "sa-mi bag picioarele". Trag pe dreapta ridic botul castii si belesc ocii cand ma intreaba: "Carnet categoria A aveti?". Mi-a cazut fata. Ochii dati peste cap si un "Daaaa. Normal!", atat am putut face.

Na replica lui mi-a taiat respiratia si am vrut sa ii dau cu casca mea in capul lui: "Bine, mergeti! Mi s-a parut ca e un scuter!" WTF??????

Chiar asa? Ditamai bivolu' sa arate ca un scuter? Si mai ales ca am intrat in portiunea dreapta de pe un viraj cu vreo 100 km/h deci se vedea ca vin tare.

Aia au rond pe soseaua aia ... de acum de fiecare data o sa ii salut cu doua degete (nu numai cu unu' ca poate fi considerat ultraj).

Ceapa mamii lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplarea asta imi aduce ainte de baietelul unui prieten posesor de aprilia caponord: In ziua cand si-a montat topcase la motocicleta vine juniorul si ii runca intrebarea:

-Tati de ce ai pus cutia aia pe portbagaj? Ca sa faci din motocicleta scuter ?

Si acum intrebarea: Ai topcase? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplarea asta imi aduce ainte de baietelul unui prieten posesor de aprilia caponord: In ziua cand si-a montat topcase la motocicleta vine juniorul si ii runca intrebarea:

-Tati de ce ai pus cutia aia pe portbagaj? Ca sa faci din motocicleta scuter ?

Si acum intrebarea: Ai topcase? :D

DA :)

Tre' sa il dau jos?

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...