ivanp Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 si simeringurile ? ai codul lor cumva ? buna intrebare ... atunci cand le-am schimbat am comandat si simeringuri dar tre sa gasesc unde le-am notat. revin daca le gasesc numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Salut, Front: 22x40x7 Rear: 39x65x7 28x47x7 numai bine, paul revin daca le gasesc numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 http://www.vstromania.ro/forum/49-general/3075-dimensiuni-rulmenti-si-simeringuri-650a1000 Poate le treceti si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Salut, Daca e cineva interesat (pun si aici pe topic ca lumea zice ca nu se stie de lista): parbriz MRA Vario - 80eu scottoiler - 50eu evacuare Arrow Titan (galerii+toba+silencer) - 350 eu inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile http://www.louis.de/...tnr_gr=10021487 manete scurte reglare rapida - 50eu 2 simeringuri rulmenti jug noi - 20eu numai bine, paul Salutari, Poti sa X-ezi parbrizul ca eu nu-l mai returnez . Am facut azi un test comparativ pana la Surduc si inapoi, se pare ca e mult mai liniste in casca cu MRA. Va trebui sa ne vedem, eventual la o bere, ca sa ma achit. A propos, astept oferte de la alti V-stromisti pentru un parbriz original de V-Strom . Sanatate, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Salutari, Am facut azi un test comparativ pana la Surduc si inapoi, se pare ca e mult mai liniste in casca cu MRA. sanatate, ) Sa te bucuri de el cat mai multi KM. Eu tz-am zas! Dar pot sa spun ca pot sa invat de la tine cum gandesti cand vrei sa achizitionezi chestii. PS - iti aduc si inaltatoarele alea la testat? numai bine, paul PS: Raman la vanzare: scottoiler - 50eu evacuare Arrow Titan (galerii+toba+2silencere) - 350 eu inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile http://www.louis.de/...tnr_gr=10021487 manete scurte reglare rapida - 50eu 2 simeringuri rulmenti jug noi - 20eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Pff.. iar a ajuns topicul de vstrom pe a 2-a pagina Vin eu cu o intrebare.. mi-am comandat niste proiectoare cu led, vreau sa mi le agat pe undeva pe motor ca sa fiu mai vizibil ziua, eventual noaptea pe faza scurta sa lumineze marginea drumului - dar asta ramane de vazut. Care ar fi solutiile de montaj? Ma gandeam sa le leg undeva sa primeasca curent doar cand e pus contactul ca altfel e o problema de timp pana le uit pornite si sa mai pun si un switch pe undeva pe ghidon. M-ar interesa si o sursa pentru switch daca stie cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Salut, Daca sunt pe led si au consum mic - poti sa le legi in paralel cu becurile de pozitie - alea mici doua cu filament (si le pui si pe alea pe led daca ai stress de la consum prea mare pe circuitul ala). eu zic ca nu are rost sa le pui switch separat - doar daca vrei sa le aprinzi/stingi separat de pozitii. Daca vrei sa te complici si mai tare (desi eu nu vad rostul)- poti sa le pui un releu de de dacie de 30 de amperi (pe care mai tarziu mai legi si alte accesorii) si comanzi releul cu un semnal activ doar cand ai contactul pus - il identifici usor din cutia de sigurante. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Eu le-am montat pe releu de 30A luand un fir de la manerele incalzite. Intrerupator am luat de pe louis unul de ghidon: http://www.louis.de/_308985cc7e541667977a7a5d3eda5aa444/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032918 Nu monta proiectoare de 55w pe v-strom daca vrei sa le si folosesti (5 saptamani dureaza sa vina un stator din japonia) , vrei lumina mai multa vorbeste cu un electrician auto/moto sa-ti monteze relee pe faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) Proiectoarele sunt de 10w, aprox 900lm si unghiul de iluminare 30 grade. Stiam si eu ca alternatorul nu duce tare mult de aia m-am orientat pe leduri. Le-as lega pe direct pe faza scurta dar cred ca o sa bata aiurea noaptea daca le reglez sa fie vizibile ziua, de aia ma gandeam la switch Editat Iunie 18, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Salut, Eu le-as regla sa bata decent noaptea (sa deranjeze "acceptabil" - de ex. le rotesti un pic in lateral si orizontal) si vor ajuta si ziua la o mai buna vizibilitate. ai un link cu proiectoarele? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=161043443771 Astea sunt, mie imi trebuie pentru zi sa ma vada soferii, noaptea ma descurc cu ce are vstromu Editat Iunie 18, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Stie cineva motocicleta asta ? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650-din-2008-520212.html Va rog detalii pe pm. Am vorbit si cu proprietarul, dar fara sa vreau sa-l ofensez, as vrea sa stiu si lucrurile pe care el nu vrea sa le stiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salutare tuturor, M-am atasat si eu grupului vostru cu un wee-strom de 650, asa ca deja sar cu o intrebare: Maneta de frana e normal sa aiba cursa atat de lunga? La modul ca trasa serios atinge manerul ghidonului? Motorul are 10k km si e din 2008, ma gandesc ca poate ajuta, desi consider ca nu e ceva in regula, indiferent de an/uzura. tks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Salut, bine ai venit! Maneta de frana e reglabila, daca o impingi in fata si invarti rotita aia numerotata de la 1 la 5, poti sa o apropii sau sa o indepartezi de ghidon. Asta presupunand ca e maneta originala. Fa niste probe, vezi care pozitie iti convine. Daca atinge ghidonul in orice pozitie a rotitei, s-ar putea sa ai aer sau alta problema pe instalatie. Editat Iunie 20, 2013 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Salutare tuturor, M-am atasat si eu grupului vostru cu un wee-strom de 650, asa ca deja sar cu o intrebare: Maneta de frana e normal sa aiba cursa atat de lunga? La modul ca trasa serios atinge manerul ghidonului? Motorul are 10k km si e din 2008, ma gandesc ca poate ajuta, desi consider ca nu e ceva in regula, indiferent de an/uzura. tks. Sa o stapanesti sanatos! Ai aer pe instalatie cel mai probabil. Din 2007 au cursa manetei mai lunga dar nu atinge de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Salutare tuturor, M-am atasat si eu grupului vostru cu un wee-strom de 650, asa ca deja sar cu o intrebare: Maneta de frana e normal sa aiba cursa atat de lunga? La modul ca trasa serios atinge manerul ghidonului? Motorul are 10k km si e din 2008, ma gandesc ca poate ajuta, desi consider ca nu e ceva in regula, indiferent de an/uzura. tks. in general vstromul are o cursa mai lunga a manetei, dar nu e chiar atat de lunga. probabil este pus reglajul pe 4 si nici lichidul nu este in cele mai bune conditii. schimbal si fa o aerisire calumea, se mai imbunatateste cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Fabio,mai valabila chestia cu CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) Nici o suparare daca nu se poate. Editat Iunie 21, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Multumesc domnilor pentru sugestii. Voi face maine verificarea cu maneta si daca nu tine, o sa-i aerisesc frana, eventual schimb si lichidul. Am sa revin cu solutia finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 fa ceva cu poza de la avatar ca strici fengshui-ul topicului si se supara dl-ul pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 deja s-a suparat si a luat aer la frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Am rezolvat povestea franei, direct din reglajul manetei, de altfel ar fi putut fi si evident, dar de dragul iesitului repede-repede cu ea, nu am rasfoit de loc carticelele...merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Salutare din nou, Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L. Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte. Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei? Ulei: Motul 5100 10W40 Filtru ulei: HF 138 Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Au mai patit-o si altii cu Motul. /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-368&do=findComment&comment=3254143 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Am rezolvat povestea franei, direct din reglajul manetei, de altfel ar fi putut fi si evident, dar de dragul iesitului repede-repede cu ea, nu am rasfoit de loc carticelele...merci frumos Nu trebuie sa atinga de mansonul de acceleratie indiferent de pozitia pe care este maneta. Aeriseste frana corect la un mecanic daca nu te pricepi. Nu este de joaca cu aerul in instalatia de franare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.