Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Daca mergi doar la consum cu motocicleta o sa ti se infunde injectoarele. O sa te coste mai mult per total.

 

Hai sa recunoastem ca ne place sa ne plimbam cu motocicleta si ca nu mereu conteaza cat consuma.

 

Exista si zile cand ne uitam in portofel inainte de a baga benzina... Dar tot cele mai frumoase zile sunt cele in care tocmai ti-a intrat salariul, te duci in benzinarie fara nici o grija si decolezi pe bucata aia de drum virajata incercand sa uiti de toti tembelii de la munca sau semafor.

 

Daca motocicleta nu reuseste sa ma faca sa simt asa ceva degeaba consuma 4%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine conteaza foarte mult mai ales ca merg cu motocicleta la servici zilnic aprox 50km

la 20000km/am cu consum de 4% si 6 lei litrul cheltui 3279 de lei

la 20000km/an cu consum de 6% tot cu 6 lei litrul cheltui 7200 de lei eu zic ca diferenta de 3921 lei reprezinta ceilalti bani pe care ii cheltui cu motocicleta intr-un an (cauciucuri, ulei, filtre, lant, placute de frana, buji, antigel, lichid de frana etc)

Este un aspect foarte important consumul daca nu te dau banii afara din casa si mai ales daca ai ocazia sa mergi in aceleasi conditii cu bani mai putini nu vad de ce nu ai face asta. Sunt de acord ca daca faci 3000 pe an ti se rupe de consum dar nu este cazul multor posesori de stroame

daca tot faci naveta zilnic pe 2 roti, de ce nu iti iei un scuter?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la altii cum e , dar eu cu miarul meu, ori mergeam cu Porsche-ul , ori cu stroama, tot una. Hahaha :crack:

 

In alta ordine de idei : http://vstromania.ro/forum/52-2013/7046-dor-de-moldova-si-un-berbec-la-protap#7058 :cheers:

 

Multumim frumos de invitatie! Din pacate anul asta este unul mai greu financiar asa ca nu pot onora invitatia

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, probabil o sa ma certati ca postez aici. Nu am, dar imi doresc un V-strom de 650. am tot citit zilele astea despre V-strom si pare un motor destul de ok pt drumuri lungi si chiar ar merge si putin pe macadam.

Nu stiu in oras cum s-ar comporta acesta, dar imi cam doresc (momentan cel putin) unul. (eu merg zilnic cu motorul la lucru )

Stiti careva unu de vanzare cat de cat ok ? preferabil cu scut sub si crash bar(nu de alta da sigur il scap de trei patru ori) ?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot faci naveta zilnic pe 2 roti, de ce nu iti iei un scuter?

Am folosit un scuter de drive test la fostul loc de munca vreo 2 luni pentru aceeasi naveta, un gilera runner 125 (3% consum), si nu m-a incantat, mai mult stateam de scandal decat sa merg :) se urcau toti pe mine,

Acum ca e vorba de carat doua persoane (vreo 170kg cu tot cu echipament) si ceva mers inafara orasului mi-ar trebui un scuter mare de min 250 si in cazul asta sigur consuma cat vstromul + pret achizitie+ intretinere+ asigurare etc clar nu renteaza. Daca aveam stroama de 1000 cu siguranta luam o panarama de oras dar asa merg cu ce am.

Recomanzi vreun scuter ? ca poate sunt eu prost informat referitor la consum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Florin

sh300, beverly250 sau 300, x9 250, majesty250 sau 300, si llista poate continua. sunt toate scutere care consuma in jur de 3-3,5 % destul de mari cat sa nu se urce lumea pe tine si suficient de comode incapatoare si puternice cat sa nu te faca sa simti lipsa mobrei. iar la intretinere e ridicol, un litru juma de ulei la 5-6 mii de kilometri ti se pare mult? si ma ierti si mobra. si apoi ce sa cauti cu 170 de kile si echipament pe scuter? ala e strict pentru oras.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Florin

sh300, beverly250 sau 300, x9 250, majesty250 sau 300, si llista poate continua. sunt toate scutere care consuma in jur de 3-3,5 % destul de mari cat sa nu se urce lumea pe tine si suficient de comode incapatoare si puternice cat sa nu te faca sa simti lipsa mobrei. iar la intretinere e ridicol, un litru juma de ulei la 5-6 mii de kilometri ti se pare mult? si ma ierti si mobra. si apoi ce sa cauti cu 170 de kile si echipament pe scuter? ala e strict pentru oras.

hmmmm, si la ce pret se poate lua vreunu din ele in stare buna? Cam ce taxe se platesc anual pt asa ceva, adica se inmatriculeaza ca un moto normal cu RCA cu tot, sau e ok doar placuta aia galbena de inmatriculare de la primarie - nu stiu cum se numeste regimul ala de inmatriculare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmm, si la ce pret se poate lua vreunu din ele in stare buna? Cam ce taxe se platesc anual pt asa ceva, adica se inmatriculeaza ca un moto normal cu RCA cu tot, sau e ok doar placuta aia galbena de inmatriculare de la primarie - nu stiu cum se numeste regimul ala de inmatriculare?

un scuter ok se ia de la 1500 euro in sus, se inmatriculeaza ca o mobra si plataste aceleasi taxa, ma rog in functie de putere si cap. cilindrica. daca la dl platesti 28 de lei impozit si 160 asigurarea pe an, crezi ca la un scuter poate fi mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici nu e vorba numai de investitia in sine si de consum, cu cat mergi mai mult cu mobra creste si costul ei de intretinere, care la un scuter este la jumatate, daca nu mai mic. nu mai uzezi nimic la mobra pe care o folosesti numai la iesirile lungi si nu o mai hartanesti prin oras. daca faci cu mobra doar iesirile lungi o revizie te poate tine tot sezonul. sau faci maxim 2. eu pana sa imi iau scuterul faceam 25-30k pe am. adica 5-6 revizii. acum am facut doar una. adica exact cati kilometri am facut cu mobra in extraurban.iar la scuter am facut tot una dar m-a costat 150 ron. per total iesi mai ieftin. dar trebuie privit totul in amsamblu. din aia 20-30k facuti pe an cu mobra o jumate ai faci in oras unde strici toate componentele mai repede si ai uzuri mult mai mari (lant, furci, placute, ambreaj). asa daca faci doar 10-15k pe an si aia afara din oras, reduci foarte mult uzurile care se reflecta automat in costul de intrtinere. nu mai schimbi kitul de lant la 2ani il schimbi la 4, la fel cauciucurile placutele si altele. iar la acuter daca e sa faci acealeasi operatii costa mult mai putin. si oricum le faci mai rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un scuter ok se ia de la 1500 euro in sus, se inmatriculeaza ca o mobra si plataste aceleasi taxa, ma rog in functie de putere si cap. cilindrica. daca la dl platesti 28 de lei impozit si 160 asigurarea pe an, crezi ca la un scuter poate fi mai mult?

Clar ca la un scuter nu poate fi mai mult decat la o stroama, era si mai bine daca scuterul putea fi inmatriculat cu nr dinala galben de primarie, RCA mult mai mic, si poate nici ITP nu s-ar mai fi cerut. Oricum zic ca e o alternativa foarte eleganta pentru cei ce se deplaseaza foarte mult in oras, scutind motoru' de ffff multa uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar ca la un scuter ...

Off - Bibi, lasa prostiile ca oricum nu poti merge cu el prin pass-uri. :D

 

On - Azi schimbat uleiul in furca - ca dracul se altereaza uleiul chiar si dupa doar un an de folosinta.

Schimbat si cauciucul fata - anakee3 - curios cum se comporta pe ud - cel putin dupa cum scartzaie la rotirile stanga/dreapta pe loc pe ciment - pare ca sta un pic mai bine la aderenta fata de anakee2.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off - Bibi, lasa prostiile ca oricum nu poti merge cu el prin pass-uri. :D

 

On - Azi schimbat uleiul in furca - ca dracul se altereaza uleiul chiar si dupa doar un an de folosinta.

Schimbat si cauciucul fata - anakee3 - curios cum se comporta pe ud - cel putin dupa cum scartzaie la rotirile stanga/dreapta pe loc pe ciment - pare ca sta un pic mai bine la aderenta fata de anakee2.

 

stima,

paul

Ai dreptate, dar de obicei tot ce-i bun are si un sfarsit, adica e fff probabil ca sezonul viitor sa nu mai fiu aproape de "pass-uri" ci inapoi pe campia de vest :). Dar daca stau sa ma gandesc acolo merg pe jos 6 minute pana la lucru, nici orasul nu e fff mare, deci nu-mi voi lua scuter.

 

Ai apucat sa testezi anakee3 pe ceva forestier? imi par exclusiv pentru asfalt, dar totusi au un profil fff adanc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt de acord cu varianta scuter/vstrom dar am tot stat si am calculat si parca tot nu imi vine sa imi las stroama acasa. E pacat sa stea. Plus ca in cazul meu eu fac minim 50 de km pe zi ca stau in afara orasului si deci nu asa avea ce sa fac cu un scuter de 50. unuia de 150-200-250-etc deja ii creste consumul si se apropie de al vstromului meu. eu la ultimele calcule am scos 4,6 urban, 4.3 cu pasager afara si 4,5 urban. Stiu o sa sariti pe mine la consumul urban dar eu plec spre serv la 3 juma diminieata si ma intorc acasa la 12 ziua deci trafic mai deloc iar viteza e constanta undeva la 90-100km/h. Cand stateam in oras scoteam 5,5 consumul. Pana la urma e chestie de alegere si de bani ca si asa motorul e fitza daca mai iti iei si scuter atunci e fitza maxima. Mai ales ca nici nu te mai recunoaste lumea. AM dreptate Fabio?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te pot contrazice dar raman la opinia mea, maxiscuterele de asta au fost inventate, sa faci naveta in orasele mari si periferia lor fara sa chinui o motocicleta si cu tot confortul unui mijloc de locomotie care elimina parte din stresul mersului pe moto: ambreaj, schimbator, loc de depozitare, protectie la vant si ploaie, etc. am avut si am si una si altul, credeti-ma ca e mult mai convenabil per total sa folosesti scuterul in oras si mobra la iesiri. am destui clienti care au si una si alta si toti sunt multumiti de alegerea facuta. daca mobra poate fi considerata fita, pe afara scuterul de mult este considerat un mijloc de locomotie mai mult decat indispensabil.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand mi-am luat un BMW F650GS 2005; nu credeam ca o motocicleta poate sa consume 3.3 l/100km in regim de 100-120. Atat imi consuma si scuterul de 50cc (consumul este in afara orasului). Am facut 3000 de km luna asta si am tot verificat consumul de la plin la plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai mare dreptate.eu am avut un dakar 2005 ,2 ani jumate ,dar l-am vindut acum o luna si am scos consum si 3.2 %.nu este motor sa consume ca F 650 GS.Acum trec in tabara vestromistilor.Sunt in cautare de un suzuki de 650.Sa-l stapinesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai apucat sa testezi anakee3 pe ceva forestier? imi par exclusiv pentru asfalt, dar totusi au un profil fff adanc.

nu cred ca o sa apuce forestier ... si eu zic ca sunt exclusiv pt asfatl. asta a fost si scopul - strada + aderenta cat mai buna inclusiv pe ud.

Dupa cum au modificat profilul cred ca or sa aiba mult mai multa viata decat anakee2 ... desi la stilul meu de mers si anakee2 tineau cred 20k km ceea ce e ca dracu de mult.

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tourance face 28.-30.000.

:D

eu am schimbat anakee2 la 20-24 k - si mai duceau dar pur si simplu m-am plictisit de el.

tourance nu imi place ca e mai putin aderent pe asfalt ud.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...