bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) asa am crezut si eu, dar saptamana trecuta pe ploaia cara m-a prins de la fagaras la ploiesti am mers ca turbatu pe serpentine si au facut minuni. este prima oara cand m-am dat asa de tare la ele pe ploaie. am impresia ca sunt cel putin la fel de bune precum anakee-urile. si mai eram si cu pasager. vazi ca anakee-urile au si tendinta de a se induri la un momentdat. pierd mult din grip dar castiga la km. sunt curios metzeler next cum sunt. ca de arata sigur arata mai incurajator decat anakee3 cara imi par desenate la misto. Editat August 19, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 asa am crezut si eu... nu e vorba de crezut. De 90k kilometri folosesc doar tourance si anakee ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 pai nu e vorba de crezut, tocmai ce am testat. altfel nu spuneam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 pai nu e vorba de crezut, tocmai ce am testat. altfel nu spuneam. d-acord atunci - avem pareri diferite. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) Ai apucat sa testezi anakee3 pe ceva forestier? imi par exclusiv pentru asfalt, dar totusi au un profil fff adanc. Mi-am pus si eu Anakee 3 de vreo 2 saptamani, deocamdata sunt foarte multumit de ele. Am tras tare de ele pe ploaie cat am putut (cat am avut curaj), am incercat sa le fac sa piarda aderenta, dar n-am reusit. In weekend am fost si pe un forestier destul de "tehnic", multe urcari si coborari abrupte pe pamant si pietris, sleauri in toate directiile, treceri prin apa, un pic de noroi - s-au comportat exemplar. Bine, n-am rupt pamantul, am mers oarecum cu grija, dar n-am avut nicio problema cu cauciucurile. La un moment dat a trebuit sa franez brusc in coborare pe pietris, ca venea o masina tare din fata, ABS-ul a pompat de zor, dar am oprit in 2-3m (la verticala! ) fara emotii. Eu zic ca sunt mult mai bune decat par la prima vedere, ba chiar as zice ca sunt cele mai bune pe care le-am avut pana acum (am mai avut Bridgestone Trailwing, Metzeler Tourance, Continental Trail Attack). Sa vedem cum se comporta mai departe si cat dureaza. Am vazut unele cu 5-6000km care mi s-au parut destul de tocite. Editat August 19, 2013 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Or fi bune, dar trei seturi pe vara e cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Or fi bune, dar trei seturi pe vara e cam mult. Stai asa, ca n-am zis ca erau muci la 5-6000km Doar ca pareau un pic mai tocite decat m-as fi asteptat la km astia. Dupa estimarea mea ar tine cam 15000km, ceea ce e ok, la cat de bune sunt. Eu oricum am zis ca de acum incolo imi schimb cauciucurile in fiecare an, nu merita sa mergi cu cauciucuri tocite doar ca sa te lauzi ca ai facut 30000km cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Nu pana la panza, dar la 2 mm de crampon merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) Nu pana la panza, dar la 2 mm de crampon merge. Merge, dar inevitabil se aplatizeaza pe mijloc si incepi sa te chinui sa apleci motorul in curbe, fara sa-ti dai seama. Cand iti pui cauciucuri noi diferenta e imensa. Si eu am tinut Continentalurile vreo 25000km, erau tocite pana la semn, dar nu mai erau fun deloc de ceva vreme. Eu zic ca merita sa le schimbi mai des, ca sa mergi cat mai mult cu cauciucuri frumoase si rotunde. Si mai sigure! Editat August 19, 2013 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca v-ati mai apleca si voi pe curbe sa vezi cum nu o sa mai fie tocite doar pe mijloc si cu colturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca v-ati mai apleca si voi pe curbe sa vezi cum nu o sa mai fie tocite doar pe mijloc si cu colturi. Eu de aplecat ma aplec... dar nu sunt destule curbe cat sa se toceasca uniform cauciucul Daca as sta in Rasnov si as lucra in Predeal, alta ar fi treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 pai la mine de ce sunt? ca am cuciucul uniform. chiar ma gandeam sa il schimb ca il am de 2 ani da inca e la juma si e perfect rotund. si mai are si fo 15k. cred ca il mai tin. bujet de austeritate. la anu punem next. sa vedem cum e. da adio off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca v-ati mai apleca si voi pe curbe sa vezi cum nu o sa mai fie tocite doar pe mijloc si cu colturi. Am reusit si eu sa corijez aplatizarea, dar dupa 2000 km pe curbe in Italia in tandem cu Raul. Am plecat cu ele aplatizate, aproape duse si m-am intors cu ele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Eu mi-am pus miercuri Anakee 2. Joi am facut Transfagarasanul de la sud la nord pe ploaie, cu pasager si am frecat scarita pasagerului o data. Duminica m-am intors singur pe Cheia si am polizat cam un sfert din suruburile de la scarite, cat nu am polizat in 3 ani cu Conti Trailwing. La 800 de lei setul isi merita toti banii chiar daca nu tin 35000 cat Trail-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 La testarea culcarii mobrei pe curbe tu nu esti luat in considerare ca alterezi rezultatul final!!!!!! Si nici la datul pe-o roata!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 La testarea culcarii mobrei pe curbe tu nu esti luat in considerare ca alterezi rezultatul final!!!!!! Si nici la datul pe-o roata!!!!! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Eu mi-am pus miercuri Anakee 2. Joi am facut Transfagarasanul de la sud la nord pe ploaie, cu pasager si am frecat scarita pasagerului o data. Duminica m-am intors singur pe Cheia si am polizat cam un sfert din suruburile de la scarite, cat nu am polizat in 3 ani cu Conti Trailwing. La 800 de lei setul isi merita toti banii chiar daca nu tin 35000 cat Trail-urile. am doua solutii la treaba asta care la mine au avut efect 1. arcuri mai tari si preload maxim pe ele 2. inalta mobra de spate vreo 3 cm Garantat iesi de pe suprafata de rulare a anake-ului inainte sa atingi cu scarita Bai ce ma dezamagiti voi cu parerile despre continental trail atack, tocmai dupa ce le-am cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 da nu puteai sa citesti si tu niste pareri pe ici pe colo despre ele? eu nu am auzit pe nimeni sa dea pe spate de la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Bai ce ma dezamagiti voi cu parerile despre continental trail atack, tocmai dupa ce le-am cumparat Sunt ok, clar mai bune decat Bridgestone Trailwing, tin destul de mult, pe asfalt uscat sunt fantastice, dar pe ud si pe off sunt doar... acceptabile. Tourance parca erau mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Sunt ok, clar mai bune decat Bridgestone Trailwing, tin destul de mult, pe asfalt uscat sunt fantastice, dar pe ud si pe off sunt doar... acceptabile. Tourance parca erau mai bune. Ms pentru detalii! Daca spui ca sunt mai bune decat trailwing m-am mai linistit Eh... acum le pun cand dau jos anake-urile si asta e. Ce e drept mi-a placut mult profilul pentru o guma de strada. da nu puteai sa citesti si tu niste pareri pe ici pe colo despre ele? eu nu am auzit pe nimeni sa dea pe spate de la ele. tocmai aia e ca prin afara lumea le lauda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) in italia fug stromistii de ele ca de dracu! Editat August 20, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Eh... acum le pun cand dau jos anake-urile si asta e. Ce e drept mi-a placut mult profilul pentru o guma de strada. De la Anakee la TA, dupa parerea mea, este o oarecare evolutie. Pe ploaie insa, TA nu mi-au placut deloc; pe asfalt uscat si pe off ok. Am avut apoi Trailmax TR91 si a fost cu totul alta viata; am trecut apoi la Tourance Next si este de asemenea excelent, poate chiar ceva mai bine decat cu TR91. Cu astea doua aderenta este la superlativ iar pe ploaie nu ai griji deloc. Stiu, nu tin foarte mult, dar nu le poti avea pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 De la Anakee la TA, dupa parerea mea, este o oarecare evolutie. Pe ploaie insa, TA nu mi-au placut deloc; pe asfalt uscat si pe off ok. Am avut apoi Trailmax TR91 si a fost cu totul alta viata; am trecut apoi la Tourance Next si este de asemenea excelent, poate chiar ceva mai bine decat cu TR91. Cu astea doua aderenta este la superlativ iar pe ploaie nu ai griji deloc. Stiu, nu tin foarte mult, dar nu le poti avea pe toate. Trailmax m-au tinut 15000 si le-am si topit de cateva ori pe curbe, speram sa gasesc ceva mai bun cu TA. Cred ca tot la ele ma intorc dupa ce consum TA-urile. Sunt curios de tourance next ce durata de viata au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) Trailmax m-au tinut 15000 si le-am si topit de cateva ori pe curbe, speram sa gasesc ceva mai bun cu TA. Cred ca tot la ele ma intorc dupa ce consum TA-urile. Sunt curios de tourance next ce durata de viata au Banuiesc ca stii ca exista si Trailmax (simplu) si Trailmax TR91. Tu de care spui? http://www.dunlop.eu/dunlop_dede/mc/tyres/on_off_road/index.jsp Sincer, avand in vedere ca singuranta este pe locul intai si placerea imediat pe doi, cat dureaza ma interesaza cel mai putin. Tourance Next sunt de asemenea excelente, inca nu stiu cat vor tine dar conform testului de anul asta tin mai bine decat TR91. Se stie ca Anakee (chiar si noul 3) si Tourance (simplu) tin mult dar pretul platit (aderenta clar inferioara, mai ales pe ud) nu merita deloc dupa parerea mea. Dar e chestie de gust pana la urma... Editat August 20, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Se stie ca Anakee (chiar si noul 3) si Tourance (simplu) tin mult dar pretul platit (aderenta clar inferioara, mai ales pe ud) nu merita deloc dupa parerea mea. da' de unde "se stie"? ... esti prima persoana pe care o aud spunand (scriind) asta. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.