mexykanu Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Pai atunci eu nu inteleg ce face o mobra mai fiabila ca alta. Cu putine exceptii, orice mobra e fiabila daca o intretii ca la carte. In plus, orice mobra intretinuta ca la carte si plimbata batraneste e mai fiabila ca o mobra echivalenta exploatata la maxim. In final, considerand definitia extinsa (dar oarecum justificata) a consumabilelor, nu prea mai raman chestii care sa se strice. Mentionez ca si segmentii sunt consumabile. Toate piesele ce au contact "fier pe fier" sunt consumabile. Deasemenea toate arcurile - resorturile - sunt consumabile. Diferenta dintre diversele componente de pe motocicleta este durata de viata. Legat de fiabilitate, unele motociclete au probleme timpurii cu: - CDI-uri, Relee de incarcare, Statoare, Senzori ce indeplinesc diverse functii. - intinzatoarele lantului de distributie, in sensul ca acesta se uzeaza mult mai repede fata de restul consumabilelor de distributie. Depinde de tipul intinzatorului. - tot ansamblul de pornire al motocicletei, adica bendixul. - diverse piese ce se rup sau se deterioreaza repede, la o usoara atingere cu pamantul Multumesc. Bineinteles, daca o motocicleta necesita segmentare dupa 50.000 km de mers in conditii normale, nu cred ca se va considera ca fiind fiabila. Trebuie avuta in vedere si o "norma". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 (editat) mexykanu-le ia tata v-strom ca sigur nu gasesti printre motocicletele actuale ceva mai fiabil. (poate un goldwing) singura componenta care-mi cedeaza frecvent este cablul de ambreiaj 30-35000km (cred ca sunt singurul care il schimba asa des) in rest consumabile, lanturi, gume, placute, ulei, filtre. Editat Septembrie 3, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ... http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007 mexykanu-le ia tata v-strom ca sigur nu gasesti printre motocicletele actuale ceva mai fiabil. (poate un goldwing) singura componenta care-mi cedeaza frecvent este cablul de ambreiaj 30-35000km (cred ca sunt singurul care il schimba asa des) in rest consumabile, lanturi, gume, placute, ulei, filtre. Poza asta mi-a aratat ca VStrom era exact urmatoarea motocicleta a mea, cea pe care nu puteam sa o gasesc. Doar ca necesita cateva modificari. Cu siguranta o sa-mi iau VStrom, la anul. Iar probabil ca in iarna lui 2014 o sa arate similar cu poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Poza asta mi-a aratat ca VStrom era exact urmatoarea motocicleta a mea, cea pe care nu puteam sa o gasesc. Doar ca necesita cateva modificari. Cu siguranta o sa-mi iau VStrom, la anul. Iar probabil ca in iarna lui 2014 o sa arate similar cu poza. au mai incercat si altii: http://www.stromtrooper.com/australia-new-zealand/65453-ktm-front-end-conversion-2.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 au mai incercat si altii: http://www.stromtrooper.com/australia-new-zealand/65453-ktm-front-end-conversion-2.html Eu urmaresc un aspect mai suplu. Urmatoarea motocicleta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: mai usoara, la fel de fiabila, suspensii mai bune, mai buna la touring, mai confortabila, mai buna sau la fel de buna la coclau, consum la fel de bun, mai puternica. Comparatia o fac cu NX650, pe care o am in momentul de fata. VStrom-ul modificat este cu vreo 10-15 kg mai grea, dar are restul lucrurilor sunt pe plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 cred ca am rezolvat am observat ca relantiul statea undeva la 1450... l-am reglat la 1200 si acum la prima impresie(nu am apucat sa merg cu ea... doar ce am turat-o pe loc) nu mai stagneaza intre 2000-2500. Revin mai pe seara cu feedback despre cum merge. Multumesc. Multumesc pentru sfaturi. S-a rezolvat cum am scris mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Daca nu-i faci reglajele corect problema va reaparea.Stromul e un motor bun dar sensibil la reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 La ce reglaje te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 TPS,sincronizare,clapetele secundare (STP),Actuatorul pentru pornirea la rece.Mai bine vorbeste cu Bozoro daca vrei regleje profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Mersi. Pt TPS am intrat si eu in dealer mode cu motorul cald si era liniuta pe centru... So... Conform cartii e ok. Restul... Cand o fi nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Si la mine era asa dar pana nu am reglat STP corect si sincronizat nu prea a fost ok.Acum am prin mufe exact valorile electrice specificate.Alta viata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 (editat) parbriz nou-nout de la Domnul Harea. multumesc. reglabil pe inaltime intr'o plaja de vr'o 15-20 com. Editat Septembrie 5, 2013 de samuraimache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinv-strom Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Arata super fain si cat a costat? la-i probat la viteza peste 100km/h? Mai spre iarna ma-r interesa si pe mine unul. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 de pret vb cu userul Bogdan Harea. eu am luat sistemul glisant in primavara si plasticul ieri. plus ca difera forma si marimea ifd tipul motocicletei si al pasagerului. de probat doar putin am avut timp ieri, in drum spre casa, pana la 120-130 km/h. e superb. iar la 90-100 parca stai pe loc. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) Are cineva idee unde as putea gasi o roata de V-Strom 650 de vanzare din dezmembrari? In principiu cat mai completa, desi e nevoie minim de janta cu discurile de frana. Editat Septembrie 6, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Este unul la Vilcea care ar dezmembra vstrom.daca aflu nr il pun aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 am primit o oferta interesanta din italia. un dl650,2011 modelul vechi 0km, neinmatriculata inca in italia 5500 euro plus transport. cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 ABS ? Transport = ? Multumesc. ABS ? Transport = ? Multumesc. Ceva extrasuri pe ea sau goala ? ..... de genul "muieti is posmagii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 fara abs. si e cum iese din fabrica e noua nouta.. transportul din italia e vreo 500 euro. cu acte cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 fara abs. si e cum iese din fabrica e noua nouta.. transportul din italia e vreo 500 euro. c Arunci e "pas" din partea mea, special pe tema ABS -ului. Multumesc inca o data. u acte cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Salut, Ma bate-un gand - sa reglez jocul la supape ca si asa e vremea trista dupa concediu - nu s-a facut niciodata si la 55k km cred ca cam trebuie . se manifesta in vre-un fel cand sigur ai joc la supape? - nu mi-as dori sa sau jos capacele si apoi sa vad ca jocul e in parametrii. pastilele se gasesc doar la set? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 in fostul w-end am dat o fuga la munte, in zona parcului national Bucegi. am fost cazat la Cabana Conteanu, camere sunt ok. mancarea nu. daca gasiti loc iesiti mai bine din toate din toate pdv la Cabanele Bolboci sau Padina merge f bine de escapada de un w-end drumurile forestiere sunt superbe. am reusit sa merg cu 60-70. Stroama s-a comportat exemplar, mare ranjet pe fata aveam. nu ma mai gandesc sa umblu la suspensii, stiu japonezii de ce au facut-o asa a mai mers o Yamaha MT cu anvelope mixte, s-a descurcat binisor, deci puteti lua si moto ne-enduro insa vor rula cu viteza redusa (ceva ciudat, auzeam zgomot de sirene de ambulante. prima data am zis ca e de la mine, dupa mi-am dat seama ca ar putea fi si de la mersul cu viziera deschisa ridicat in scarite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Salut, Ma bate-un gand - sa reglez jocul la supape ca si asa e vremea trista dupa concediu - nu s-a facut niciodata si la 55k km cred ca cam trebuie . se manifesta in vre-un fel cand sigur ai joc la supape? - nu mi-as dori sa sau jos capacele si apoi sa vad ca jocul e in parametrii. pastilele se gasesc doar la set? stima, paul Din cate stiu eu, la V-Strom si la alte motoare DOHC moderne, problema e exact pe dos - jocul scade, pana nu mai ramane deloc Asta pt ca supapele "sapa" in chiulasa, si ajung sa nu mai inchida cum trebuie. De obicei trebuie puse pastile mai subtiri ca sa cresti un pic jocul. Dar nu bag mana in foc, mai sunt si exceptii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Din cate stiu eu, la V-Strom si la alte motoare DOHC moderne, problema e exact pe dos - jocul scade, pana nu mai ramane deloc Asta pt ca supapele "sapa" in chiulasa, si ajung sa nu mai inchida cum trebuie. De obicei trebuie puse pastile mai subtiri ca sa cresti un pic jocul. Dar nu bag mana in foc, mai sunt si exceptii. Ai dreptate! La mine la 55k erau in specificatii. @ivanp sfatul meu este sa reglezi supapele atunci cand incepe sa porneasca greu la rece, Jocurile micsorandu-se incepe sa fie supapa articulata la rece si pierde compresie, cu alte cuvinte porneste intai un piston iar apoi celalalt. Bafta Editat Septembrie 10, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.