petrilacocuz Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 MIsto ideea cu stickerele. La al 2lea sticker merge pus bradul perpendicular, norii si creasta din fundal, sa para ca urca Stroama? Asa am zis initial, arata mult mai ok, dar nu prea ramanea loc de scirs. Sau privind lucrurile altfel, se poate si asa. Oricum asta e inca in lucru, ne mai gandim pana sa-l printam... Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 oricum tensiunea din manual e gresita - intr-unul din posturile mele de pe la inceputuri am notat cat era aia corecta eventual o sa ma uit. nici nu trebuie dat jos airboxul - doar cu o surubelnita flexibila sa ajungi la surubul ala diametral opus de ala de reglat tbs. merge prin incercari - dar trebuie sa ai motorul rece ca sa iti intre socul (eventual intr-o seara din asta mai racoroasa sau cu un ventilator mare pus in fata motorului) cand ajungi la 1500-1700 in primele secunde e oki (cu tensiunea din manual urca spre 2500 ceea ce nu ie sanatos) am reglat doar prima data socul cu voltmetru - apoi doar prin incercari ca e mai simplu. dar daca tot te-ai bagat acolo regleaza si tbs. si daca tot te bagasi acolo desfa si mufele alea - mai ales aia galbena si curata si da-i cu niste vaselina siliconica - sa ne zici si noua cum atata mufa galbena 0 in special aia cu pinii mama. daca tot faci treaba - da cu neshte vaselina siliconica si pe cama aia care actioneaza socul. si daca tot te plictisesti - dupa ce reglezi tbs, cold idle si stps - da cu nesthe oja sau vopsea mai groasa pe arcurile alea - se vor descentraliza mai greu. ma uit si de postul ala mai vechi si pun un link daca il gasesc. stima de postul asta ziceam: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=2823521 numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) tbs - throttle bodies - valvele primare s - senzor sau de la sync - dupa context. interesant ca nu ai sistemul ala de reglaj ca pozitie intre ele - atunci ar trebui sa ai ceva surub de aer ca altfel nu inteelg cum le sincronizezi intre ele. daca nu ai oscilatii la relanti - e oki. in ce sens toate mufele arata bine? daca la - pinii mama/tata din interiorul mufelor de plastic sunt curate - e oki dar chiar si asa - da-le niste vaselina siliconica peste - nu va mai intra aer/umezeala - > nu mai oxideaza si contactul bun se pastreaza in timp. stps - secondary - alea de sus comandate de motorasul pas cu pas - la dl si astea se pot echilibra intre ele ca pozitie initiala - cand motorasul este inchis max - cei doi fluturasi trebuie sa aibe aceeasi pozitie si sa permita acelasi volum de aer. mai e o smecherie - acolo chiar sub gatul acela unde se prinde airboxul - un cilindru are 2 shtutzuri in care sa conectezi conductele de la vacuumetru si un cilindru are 1 shtutz din ala - se pot conecta 2 shtutze din alea intre ele si atunci dezechibrarea valvelor secundare nu mai influenteaza atat de mult mersul celor 2 cilindri. hai ca ma uit pe net sa vad o poza cu sv-ul sa ma lamuresc si eu. numai bine, paul Editat Mai 26, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 nu mai tin minte - dar prin incercare te prinzi imediat. eu as da 2 ture spre dreapta si as da o cheie sa vad efectul - daca porneste prea turat - ai nimerit sensul. daca nici un efect - ma intorc la pozitia initiala si apoi 2 ture in sensul celalalt. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Multumesc mult Ivan! Mufele sunt desfacute si curatate periodic, de asta zic ca arata bine. Inca ceva: cand reglezi cold idle-ul in orb, rotesti surubul acela micut in ce sens (cum stai pe motocicleta, sa zicem). e greu bre sa bati 2 km pana la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 pe viilor, la intersectie cu trafic greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) http://goo.gl/x2aNsz Editat Mai 27, 2014 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 asa-i. dar mi-e cam lene si ma enerveaza ca nu arata semne - gen pornire grea la cald. da. doar trebuie pusa in dealer mode. vezi ca liniuta aia are o latenta pana misca sus dupa ce ai atins pozitia buna - trebuie sa tragi de acceleratie cu "cel mai mare" simt. ps - isi mai batea capul pe aici cineva cu distribuitor de nul - am vazut din asta la hornbach: distribuitor nul.jpg care cred ca face treaba cu brio si apoi poate fi prins cam de orice. numai bine, paul Am rezolvat mai simplu fac o poza mai tarziu si postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Se gasesc solutii de coborare a scaritelor de la pasager ? Cu niste side-case-uri cam mari, pasagerul ajunge cam greu cu calcaile pe scarite. Am gasit ceva: http://www.twistedthrottle.com/mfw-vario-footpeg-mount-passenger-suzuki-dl650-v-strom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) "eftin" ca braga ...180USD (in US) ce sidecase-uri ai? stima Editat Mai 27, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 daaa, ma gandeam sa iau mai multe perechi, poate fac o afacere cu voi . Sidecase-uri am de-alea vechi, Givi E45 si E35 parca, valize in toata regula. Aia mai mica o tin pe partea cu evacuarea, si per ansamblu exista un echilibru vizual si fizic. Numai ca pasagera se plange ca ajunge greu la scarite. Si fara valize, sta cu genunchii cam ridicati, si-i intepenesc, asa ca eram in cautarea unei solutii. Arata cam asa: http://motorgearheads.com/topic/18-givi-e36e45-cases-and-racks-for-suzuki-v-strom/ Aaa, si ma mai intrebam daca pot impinge mai spre spate placa pentru top case, deoarece locul ramas intre mine si top case este cam mic. Pasagera nu e vreo matahala, are 1,70 si 58kg, dar si asa, locul e cam mic, si top case-ul o cam bate in spate. De putut se poate cred orice, dar ma intrebam daca dpdv tehnic(aerodinamica, distributia greutatii pe codita) ar incurca cu ceva mutarea cu 10 cm mai in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Aaa, si ma mai intrebam daca pot impinge mai spre spate placa pentru top case, deoarece locul ramas intre mine si top case este cam mic. Pasagera nu e vreo matahala, are 1,70 si 58kg, dar si asa, locul e cam mic, si top case-ul o cam bate in spate. De putut se poate cred orice, dar ma intrebam daca dpdv tehnic(aerodinamica, distributia greutatii pe codita) ar incurca cu ceva mutarea cu 10 cm mai in spate. cu mutatul mai in spate de topcase cred ca te poate ajuta Bogdan (H). scarite un pic mai in fata m-am mai uitat si eu dar altele decat alea nu am vazut ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Mi-a ajuns casca dragilor: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) Super faina s-o porti sanatos. Cozorocul ala mare nu vajaie in mers. Si mie mi-ar place o casca genul asta dar tot timpul mi-a fost frica de faptul ca o sa vajaie sau ca i sa-ti dea cumva capul spre spare de la curent. Ma insel? Editat Mai 28, 2014 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 haide bre ca au inventat castile adventure de o gramada de ani si nu a avut nimeni probleme. io zic ca te inseli. e o casca care imi face cu ochiul, e utila si aratoasa. astept reviewul lu Vraji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Super faina s-o porti sanatos. Cozorocul ala mare nu vajaie in mers. Si mie mi-ar place o casca genul asta dar tot timpul mi-a fost frica de faptul ca o sa vajaie sau ca i sa-ti dea cumva capul spre spare de la curent. Ma insel? salut! am un uvex enduro de ceva vreme. cozorocu e reglabil si nu vajaie absolut deloc. e foarte misto cand mergi cu soarele in fata, reglat pe pozitia cea mai de jos si e super. vantul devine deranjant doar daca iti lasi capul pe spate, ca si cum te-ai uita la cer. am incercat de test, sa vad cand iti smulge capul si e singurul moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) @ovideo: vezi se pare ca cozorocul ala are numai parti bune! asta daca nu stai sa te uiti numai dupa avioane. Editat Mai 28, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Mi-a ajuns casca dragilor: Na hai sa va zic ca am crezut ca am luat o mica teapa. Casca e luata de la un dealer italian si a costat 224 EUR + 30 EUR transport. Deci e la acelasi pret cu aia gri de pe louis. Cand am primit-o am descoperit ca nu are pinlock. Dar aseara am gasit in cutie pinlockul. Asa ca e completa. Cand am pus-o pe cap am avut senzatia ca urechile sunt goale. Ca si cum ar fi facuta pentru un cap mai rotund nu tuguiat ca al meu. Dupa ce i-am montat si sistemul de comunicare nu mai se senzatia aia pentru ca locurile din dreptul urechilor au fost umplute de difuzoare. Comparatia o sa o fac cu un C3 pe care il am de 3 ani. Calitatea la Schuberth e clar superioara. Aia, si dupa 3 ani, inca se simte ca si cum e legata bine si solida. Asta, de la prima senzatie e plastic ieftin si subtire. E aceeasi casca ca si Duke dar cu cioc. Inca nu ma pronunt ca purtabilitate dar cu C3 puteam sta 12 ore cu ea pe cap fara nici o problema. La asta cat am stat cu ea pe cap nu am avut nici un punct in care sa spun ca ma jeneaza simtitor. O sa va mai dau feedback si teste pe masura ce o port. A: ochelarii mi se par extrem de fragili. Parca imi e si frica sa ii misc ca se rup. Nu cred ca sunt asa sensibili dar e senzatia de fragilitate. Un plus este ca gisiera ii face sa coboare mai jos ca la C3 si imi acopera mai bine ochii. Dar sunt si mai deschisi la culoare. Ride test: impresionant cum au reusit sa faca ciocul ala sa nu influenteze cu nimic casca. Ridicat in picoare la 110 zgomotul e comparabil cu ce la lui Schuberth si nu simti deloc senzatia ca ar influenta ciocul pozitia capului. La fel si in pozitia sezut. De pe partea asta sunt multumit. La viteze mari casca scartaie. Nu deranjant dar se aude. Am inteles ca asta dispare in timp. Urmeaza doar testul timpului de acum incolo. A si testul de ploaie. Una peste alta sunt extrem de multumit de ea la banii dati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) Pb datorat constructiei "cozorocului"? Din poza observ ca zona mediana este flotanta, din cate vad e prins doar in partile laterale. Misto ideea, nu am mai vazut pana acum. Editat Mai 28, 2014 de Horia_Long_Xiao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 /index.php?/topic/713266-vstrom-650-2006/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Vand V-strom dl1000. Model 2007, prima inmatriculare 2009, cumparat de nou din reprezentanta romania. In prezent are doar 34.000km, in stare f buna, unic proprietar cu carte service. Consumabile bune, fara probleme, merge f bine, km reali. Pret 4500 negociabil. Se vinde ptr ca nu este utilizata, proprietarul a decedat anul trecut iar membrii familie nu sunt posesori de categoria A. ptr orice detalii ce au fost omise va raspund la tel. 0726268102 sau 0760391978 Dragos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Vstromistii nu au lipsit de la intalnira 2 Roti. Aici e dovada. (daca din diverse motive vreti sa scot poza aceasta va rog sa imi spuneti, nu vreau sa ma bag in private life). In alta ordine de idei m-a rugat un amic cu varadero sa ii spun de unde poate sa isi ia handguarduri de vstrom. Eu aveam niste linkuri dar nu stiu ce am facut cu ele. Any ideea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 salut, caut un pager pentru alarma defender l711. pager am gasit cel mai eftin la 50eu si alarma cu unitate centrala si garantie 100eu. are cineva pe acasa uitat in vre-un sertar ascuns in cel mai intunecos coltz asa ceva si nu-i foloseste? merci, stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 In alta ordine de idei m-a rugat un amic cu varadero sa ii spun de unde poate sa isi ia handguarduri de vstrom. Eu aveam niste linkuri dar nu stiu ce am facut cu ele. Any ideea? Eu mi-am luat de aici www.adalmotorsservice.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru a-mi putea monta doua proiectoare cu led? Tinand cont de consumul mic, credeti ca e oportun sa le leg direct, fara releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.