marcone Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Teoria rulmentilor: http://www.jp.nsk.com/app01/en/ctrg/index.cgi?gr=dn&pno=NSK_CAT_E1102m_A7-141 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Superba poza Gospo! Pacat de "mizeria" aia cu cutii de aluminiu care strica panorama.... si o poza fara "mizerie" ) tot de gospo facuta, dar pe ap meu ca sa ne vedem cu totii, mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csotany Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Salut, Doreste cineva un filtru KN? Il am de vre-o 2 ani pe moto - a fost spalat o data anul trecut si acum l-am dat jos (a fost inlocuit cu un pipercross), spalat, uns si ma impiedic de el prin casa. Pot pune poze daca e nevoie. Bonus - 2 bujii iridium folosite vre-o 10k km. Pret 100 lei in TM. numai bine, paul Poti sa ne explici de ce ai dat jos filtrul K&N ? Nu erai multumit de el sau pur si simplu vroiai sa incerci si pipercross-ul ? Intreb deoarece am montat si eu K&N anul trecut insa nu am observat nici o diferenta nici la nivel performanta, nici la nivelul consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Poti sa ne explici de ce ai dat jos filtrul K&N ? Nu erai multumit de el sau pur si simplu vroiai sa incerci si pipercross-ul ? Intreb deoarece am montat si eu K&N anul trecut insa nu am observat nici o diferenta nici la nivel performanta, nici la nivelul consumului. ma enerveaza ca KN se usuca greu mai ales cand il usuci natural (si in zile ploiase). pipercross se usuca mult mai repede. doar filtrul schimbat nu este suficient. in functie de necesitati - se poate schimba si snorkelul de admisie (cel de dl1000 este cam de 2 ori in suprafata mai mare) + galerii + evacuare. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Salut, am mobra de noua si am deja 17 000 km. Ma intreb cat o sa ma mai tina anvelopele cu care a venit ea (cred ca bridgestone sunt, dar nu am retinut). Cum determinati daca trebuie sau nu schimbate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Salut, am mobra de noua si am deja 17 000 km. Ma intreb cat o sa ma mai tina anvelopele cu care a venit ea (cred ca bridgestone sunt, dar nu am retinut). Cum determinati daca trebuie sau nu schimbate? pai de exemplu cand nu mai are inaltimea corespunzatoare la "carne" - are niste martori in anumite zone ca niste ridicaturi de 2 mm latime in zonele adancite. in plus in timp se rigidizeaza - personal daca sunt mai vechi cam de 3 ani - eu le cam schimb dar nu prea s-a intamplat sa treaca 3 ani si sa nu trebuiasca schimbate. simti un pic cand devin rigide si prin prisma faptului ca incep sa derapeze usor usor in situatii in care in trecut nu se intampla. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Au deja 3 ani, dar nu derapează. O sa caut martorii aceia, îi găsesc în carnea anvelopei îmi imaginez. Nu i-am văzut inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 daca nu derapeaza usor chiar si cand stresezi un pic mai tare acceleratia, frana sau ud ... da-i inainte! dupa astea te uiti: stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Merci de poza. Eu merg bătrâneste. .. in wkd mi-a derapat pe pietriș. Nu se pune. Dar auzisem ca la 15000 km se schimba și am 17 k. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) rahat de ungator de lant ... cu sau fara tot aia e. deci, datele problemei vstrom 650 cu 22 de mii de km pe kitul de lant(verificat actele in detaliu). Ungator automat, electronic, CLS2000, ulei special de lant de la ei. Reglaje facute ca in manual. Folosit pe 2 trepte de viteza mai mari decat recomandat la viteza de deplasare. In ultimii 17 mii de km, a vazut spray de lant de cateva ori si de regula dupa o spalare a lantului la spalatorie cu jetu de apa fara spuma fara detergent, iar spray de curatat lantu de vreo 3 ori. In toti astia 17 mii de km l-am intins 2 liniute de alea de la roata si verificat mai des decat schimbu de ulei. Mai am 4 liniute si ceva la roata de intins. Bucsa si rulmentul pinionului au cedat acu vreo 4 mii de km, dar nu stiu sa fi mers mult cu acea bataie la roata/ponion. Dupa plimbarea din wend, autostrada sibiu-deva la 160 constant pe bord, pe ploaie mai mult decat torentiala, dupa vreo 30-40 de km mi-am aminitit ca tre sa umblu la setari sa primeasca mai mult ulei lantu, lucru ce lam si facut. Am ajuns acasa toate bune si frumoase. Am spalat ieri lantu ca deobicei cu jetu de apa, am invartit la ulei si gata. Pe seara am auzit ceva tzacanit. Azi dimineat am golit juma de tub de uns lantu, l-am lasat o ora si am plecat la drum. Din nou apare tzacanitu. Si nu va ganditi ca tzacanitu e intre ghidon si sa ca nui de acolo. Ciulesc urechile nu pot corela nici cum tzacanitu cu ceva. Se manifesta doar in 1 a si a 2 a la turatii mici si numai intr-o accelerare moderata. Am ajuns la mecanic analizam ascultam observam.... Pana la urma, pe cricu central cu frana de spate actionata am reusit sa reproducem cu greu sunetu. Lantul danseaza si oscileaza ca bezmeticu in sarcina. Deci o fi de acolo. Ma uit la zale si vad 2 care nu stau bine, dau cu degripant le misc isi mai revine un pic. Plec de acolo semi disparuse tacanitul. Ma mai opresc cu treaba undeva, plec, din nou tzacanitu de data asta mai enervant. Stop joc, ma opresc in benzinarie sa alimentez intr-un flacon motorina, ajuns acasa, scos sistemu de perii de curatat lantu de la louis din dulap, spalat bine cu motorina, cu degripant, cu spray de curatat lantu, cu degripant, cu spray de curatat lantu, uns bine de tot. Sunt in total mai mult de 5 zale care stau semi blocate si isi revin la forma doar daca le misc cu mana. Tzacanitul persita de data asta cu alta cadenta Acolo unde zalele stau blocate, cele exterioare ma refer, rotundurile alea interiode sunt libere si se pot invartii. Cand misc de zale se aude un scartait de guma/cauciuc. Deci, merita 2/300 de euro un ungator de lant? Raspunsul este categoric nu, dar pt confortul psihologic, poate. Pinionul de pe fata are uzura, este subtiat si unii dinti usor incovoiati, pe spate arata mai bine dintii, dar si acolo se vad unii incovoiati. Uzura in lant nu este data numai de ungere/neungere ci este data si de accelerari deaccelerari bruste. Avand in vedere ca folosesc mult frana de motor se pare ca nu am ce ii cere mai mult unui lant. Daca intreaba cineva ce lant e, se vede pe el 525 si are o zala speciala de desfacut, deci habar nu am firma. Ma declar dezamagit. Aveam sperante de 25-30 de mii de km la lant, cand tot calculam intinderea in functie de km parcursi. Poate de urmatorul o sa am altfel grija de el, desii nu cred. A mai avut cineva zale blocate? a reusit cineva sa le deblocheze? cum? Editat Mai 12, 2015 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 rahat de ungator de lant ... Daca intreaba cineva ce lant e, se vede pe el 525 si are o zala speciala de desfacut, deci habar nu am firma. Ma declar dezamagit. Aveam sperante de 25-30 de mii de km la lant, cand tot calculam intinderea in functie de km parcursi. Poate de urmatorul o sa am altfel grija de el, desii nu cred. A mai avut cineva zale blocate? a reusit cineva sa le deblocheze? cum? Salut, Esti tu suparat acum si subiectiv ... Chiar face diferenta un ungator de lant - indiferent de producator/pret daca reusesti sa il reglezi sa ai constant pe lant acea pelicula fina de ulei in zona oringurilor pe ambele parti. nu e important sa fie electronic, mono, bi, tri capete de livrare atata timp cat ai pelicula respectiva de ulei pe lant. la mine cu ungator am mers vre-o 46 de mii km cu un did. emiliano cred ca e campion cu vre-o 60 de mii de km. si nr asta de km este doar din cauza ungatorului. dincolo de placerea sunetului de lant uns tot timpul - eu zic ca un ungator dubleaza viata unui lant. la tine printre cauze posibile ar putea fi calitatea uleiului - dar atunci ai fi ramas fara oringuri - nu este cazul, ungere proasta - dar zici iarasi ca unge corect. Eu tind sa cred ori este defect de fabricatie si au fost acele zale cu vaselina putina sau deloc de la inceput sau ca modul de spalare cu jet a bagat apa in spatele oringurilor si in timp au ruginit. Nu mai da cu jet de apa pe lant. Perpedicular pe zale poti ca nu ai ce sa faci atunci cand o speli la spalatorie dar daca bagi jet fix pe oringuri de-alungul lantului - va ajunge apa in spatele oringurilor si in timp va rugini axul de acolo (aceeasi atentie trebuie avuta la spalare cu jet si la zonele cu rulmentii de bascula sau rulmentii de la tripod - sunt si mai putin protejati decat zalele lantului si spatiile sunt si mai mari - intra apa muuult mai usor). Se pot debloca acele zale dar va tine fix pe moment - in timp se vor bloca la loc. Se cere schimbat si eu zic ca pe urmatorul lasa-l nespalat. Se mai pot intampla si accidente: http://www.stromtrooper.com/dl650-dl650a-2004-2011/210513-catastrophic-chain-failure-pic-heavy.html Sunt curios daca poti sa faci o poza cu lantul sa vad daca este uns suficient de acel ungator - teoretic daca este uns constant cu acea pelicula pe suprafata lantului - nu prea are nevoie de splare ca se autocurata. dar poate esti tu mai idealist si ai vrut sa fie perfect de curat si constant i-ai mai dat jet de apa. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Ai dreptate, nu ungatorul este important si stratul de ulei. Apa pleaca prima din spatele O-ringurilor fiind inlocuita de ulei, mai usor si cu aderenta moleculara mai mare. Tot ce trebuie facut, dupa o spalare intensiva cu presiune, este sa maresti debitul de ulei pt un interval scurt de timp sau daca ungatorul nu permite sa adaugi manual 20 picaturi de ulei. E cantitatea maxima de ulei pe care lantul o poate retine. Mai mult odata, pleaca direct pe roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 PS - daca este cineva interesat - in linkul de mai jos este un Garmin 60CSx cu suport plastic la pret bun(600lei) zic io: /index.php?/topic/719044-gps-garmin-60csx/ stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Eu cred ca problema cu zalele blocate vine de la spalatul cu presiune. Niciodata nu am dat cu jet pe lant - daca era foarte prafuit - dadeam un "dus" fin cu apa - adica preiune de la robinet si cu o stropitoare de gradina. De spalat, eu am folosit doar KettenMAx de la Louis si motorina - spalarea o faceam cand lantul arata mizerabil. Referitor la pinioane - cel de fata este deja la al 3-lea. Originalul a tinut 36.000, al doilea cam 19.000 si acum is la al treilea. Cele de V-Strom sunt cele de jos (4- originalul, 5- al doilea montat): Editat Mai 13, 2015 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Eu cred ca problema cu zalele blocate vine de la spalatul cu presiune. Niciodata nu am dat cu jet pe lant - daca era foarte prafuit - dadeam un "dus" fin cu apa - adica preiune de la robinet si cu o stropitoare de gradina. De spalat, eu am folosit doar KettenMAx de la Louis si motorina - spalarea o faceam cand lantul arata mizerabil. Referitor la pinioane - cel de fata este deja la al 3-lea. Originalul a tinut 36.000, al doilea cam 19.000 si acum is la al treilea. Cele de V-Strom sunt cele de jos (4- originalul, 5- al doilea montat): he he - fain ca ai tinut poze cu ele.deci in total cati km? 65k km? acelasi pinion spate? la mine in cei 46k km s-au dus 2 pinioane fata si foate putin folosit al treilea si un pinion spate + putin al doilea. ... dar nu am poze cu ele. stima, paul Editat Mai 13, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Acum am 63.600 al treilea pinion se tine inca bine. Spatele e cel original dar e deja ascutit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu am inteles urmatoarele: Voi nu schimbati ansamblu pinioane-lant, ci doar cate un pinion pe rand cand trebuie, respectiv doar lantu fara pinioane daca trebuie. Intreb daca am inteles bine, deoarece de pe vremea bicicletelor toata lumea recomanda inlocuirea completa a ansamblului lant-pinioane. Lantul e 300 lei(66 euro), iar pinioanele amandoua 250 lei(56 euro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 http://consumabile.bepagroup.ro/kit-lant-did/kit-lant-suzuki/did-kit-lant-pentru-dl-650-v-strom-04--1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu am inteles urmatoarele: Voi nu schimbati ansamblu pinioane-lant, ci doar cate un pinion pe rand cand trebuie, respectiv doar lantu fara pinioane daca trebuie. corect. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu schimb kitul complet, dar daca lantul e inca bun si doar pinionul fata e uzat tare - il schimb doar pe el. Aceeasi chestie am facut si la primul meu motor un Kawa ER5, am schimbat kitul de lant, si in 2 ani cam dupa 17.000km daca imi aduc aminte bine, am schimbat iar doar pinionul fata, ca lantul si pinionul spate erau bune. La celalalt motor al meu - Honda Dominator, am pus kit nou in ianuarie 2012 si am schimbat pinionul in vara 2014 cam dupa 15.000 km ( cel schimbat este nr 2 din poza de mai sus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 . are cineva pinion mic de 14? ma intereseaza consum in zona de touring (120-140)? (teoretic diferenta de turatie de la 15 la 14 ar fi de 500rpm pt aceeasi viteza) Voi avea eu de 16 , caci la 130 la ora pe autostrada e usor turata si ar putea sta mai linistita Lumea va spune bine bine da ce sa faci cu vstromu pe autostrada, raspunsu e unu foarte simplu, sa ajung la Sibiu ca sa am drumuri nationale faine pe care ma dau, sau sa ajung in austria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 16 am si eu - cu ala stiu cum e (dupa upgrade-ul de axe cu came ma gandesc sa testez 17). de 14 sunt curios sa verific o teorie cu consumul - scade sau creste in regim de autostrada? dupa logica mea cu 14 ar trebui sa creasca consumul in regim de autostrada dar cineva (tehnic cunoscator de dl foarte ok) sustine ca realitatea sta altfel. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 cifra magica e 4 mii la consum. Cu cat acea cifra creste cu atat creste si consumu. La 4 mii de ture in a 6a nu modifica cu mult consumu de 4 mii de ture in a 5 a. Peste 5 mii trage pe nas din rezervor Defapt consumu la vstrom e dat de personajul dintre sa si ghidon, in functie de spasmele musculare care le are in mana dreapta nici de cum de numarul dintilor de pe pinioane : )) Apropo de consum, aveti careva cont pe spritmonitor.de de exemplu sa vedem niste cifre reale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 cifra magica e 4 mii la consum. Cu cat acea cifra creste cu atat creste si consumu. La 4 mii de ture in a 6a nu modifica cu mult consumu de 4 mii de ture in a 5 a. Peste 5 mii trage pe nas din rezervor Defapt consumu la vstrom e dat de personajul dintre sa si ghidon, in functie de spasmele musculare care le are in mana dreapta nici de cum de numarul dintilor de pe pinioane : )) Apropo de consum, aveti careva cont pe spritmonitor.de de exemplu sa vedem niste cifre reale ? la o viteza de 120-140 cu pinion de 16 - 5000/6000rpm la aceeasi viteza cu pinion de 15 - 5500/6500rpm pp ca la aceeasi viteza de croaziera cu pinion de 14 - 6500/7500 rpm. la acelasi stil de condus - versiunea omului cu pinion de 14 e ca nu creste consumul versus pinion de 16. personal nu am simtit modificari de consum la trecerea de la 15 la 16 (doar turatie mai relaxata cu 500rpm) si ma interesa si o opinie a unui om care are instalat pinion de 14 (ca sa imi salvez 50 de lei la buget). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) ma interesa si o opinie a unui om care are instalat pinion de 14 (ca sa imi salvez 50 de lei la buget). Daca ti-l cumperi si nu iti place cum merge, ti-l cumpar eu, ca vreau sa incerc si eu ceva combinatii de pinioane. Am un lant de 116 si mie imi trebuie 118, asa ca voi fi nevoit sa pun alte pinioane - de spate am de 43, 45, 47 si 48 daca imi aduc aminte bine, iar de fata am 15 si 16. Editat Mai 14, 2015 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.