vrajitoru Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Is 4 suruburi. Ce e asa de greu sa il pui. De parca il consumi. Il pui si il dai jos acolo. Iei o carpa si il stergi frumos si e ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Is 4 suruburi. Ce e asa de greu sa il pui. De parca il consumi. Il pui si il dai jos acolo. Iei o carpa si il stergi frumos si e ca nou. : ) exact la asta ma gandeam si eu cand am facut propunerea, astept PM de la Sergiu __________________________________________________________________________ in alta ordine de idei Am facut si eu modificarea. Confirm ca in sfarsit se poate da saua jos fara sa mai dai case ul jos (ce stupizenie). Eu, mai lenes din fire, am cumparat tabla gata pregaurita si s-au potrivit gaurile de minune. Acum topcase ul e cu vreo 7 cm mai in spate. Placuta ce am folosit-o era pregaurita cu gauri de 5 mm asa ca a trebuit sa mai largesc 4 gauri cu un burghiu de 6,5 mm. Folosind placuta am insemnat si pozitia noilor gauri pt suportii din spate. Nu m-am uitat la ceas cat a durat toata operatiunea, dar sigur nu m-am incadrat in juma de ora. E mai greu la bloc daca uiti ceva "sus". Categoric toata sandramaua acum depaseste gabaritul motorului specificat in talon. In cel mai rau caz se poate muta la loc, cu sculele din trusa de scule originala, daca prin vreo tara se trezeste unu sa aibe centimetru si vreo lege la el. In total se lucreaza la 6 suruburi. Da stiu ca mai trebuie vopsita placuta in negru, dar numai am spray cu vopsea : ) Cu prima ocazie il rezolv io si pe ala cumva : ) WP_20150403_001.jpg WP_20150403_002.jpg WP_20150403_003.jpg WP_20150403_004.jpg WP_20150403_005.jpg Dupa 2 luni, 4 mii de km din care vreo 3/4 sute pe offroad atrag atentia la ce se poate intampla si anume: S-a intamplat dupa vreo 30 de km de drum forestier cand am iesit la asfalt. Am accelerat si simt ca dispare din spatele meu pasagera. Las acceleratia un pic, pasagera reapare in spatele meu, imi zic in gand WTF, mai accelerez o data, de data asta mai tare, si era sa o pierd : ). Franez. Prin dreapta trecea pe langa motor cutia de plastic intoarsa invers )))) Si se opreste in fata mea la vreo 15-20 de metri : ) Tabla veche folosita era de 2 mm, se cam indoia cu mana daca insistai si era destul de perforata. A cedat din cauza oboselii materialului. Dupa vreo 15 minute de stat in soare, caci umbra ioc pe 50 de metri si se stie ca eu nu merg pe jos, folosind un imbus, o surubelnita si o cheie din dotarea originala a trusei de sub sa, montez la loc cutia pe pozitia ei din fabrica, iar pana acasa ne-am cam inghesuit un pic : ) Am spus ca va impartasesc aceasta experienta ca sa nu patiti la fel. Ajuns acasa dupa cateva zile, am gasit in hornbach o tabla de 3 mm de aceasta data, un pic mai mare, cu gaurile mai departe de margini si fara gauri pe muchia unde se poate indoi. Cand se va rupe si asta am sa va anunt : ))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 WP_20150623_003.jpg )) daca nu vrei sa ramai si fara asta eu as zice sa inlocuiesti holtzsuruburile respective cu suruburi si in capetele de suruburi sa folosesti piulite autoblocante. ar mai fi de folosit 3 puncte de prindere. vibratiile si balansul fata spate sunt date dracu (iti vor slabi rapid holtzsuruburile respective mai ales in configuratai cu 2 bucati si linia lor pependiculara pe directia de balans)! bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Dai capacul jos ,vopsea si e k nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 )) daca nu vrei sa ramai si fara asta eu as zice sa inlocuiesti holtzsuruburile respective cu suruburi si in capetele de suruburi sa folosesti piulite autoblocante. ar mai fi de folosit 3 puncte de prindere. vibratiile si balansul fata spate sunt date dracu (iti vor slabi rapid holtzsuruburile respective mai ales in configuratai cu 2 bucati si linia lor pependiculara pe directia de balans)! bafta, paul cum naiba sa prinzi cu holtzsuruburi o asamblare demontabila pe tabla ? : ))))), sunt suruburi cu cap inecat M6 montate cu saiba si piulita autoblocanta, pasta nu am mai pus ca nu e nevoie. Nu am gasit pe fuga cu cap in imbus in loc de cruce. Teoretic este loc de montat si surub cu cap normal hexagonal. Arata asa rau ca inistial am folosit PH2 in loc de PH3 cand le-am strans prima oara si nu prea aveam pozitie cu filetanta sa si tin dedesubt contra. Nu imi fac probleme de suruburi. La forfecare/alungire tin cateva sute de kile bune. M-am gandit sa prind in 3 puncte, dar se rupea la fel tabla veche si nu faceam altceva decat sa mai dau o gaura in suportu original care nici ala nu e prea gros. Ruptura a intervenit mai mult ca sigur dupa indoire. Indoire care a fost foarte mult ajutata de acele gauri. La noua tabla nu mai am alte gauri in acelsi plan cu suruburile de prindere, sau muchia suportului. E dubla ca si dimensiune si are 3 in loc de 2 mm. Sunt optimist. Eram si cu cea veche e drept dar indoitura aia s-a produs chiar in ultima prindere a caseului, deoarece eu dau jos caseul de fiecare data cand ajung acasa si evident cand am plecat de acasa era perfect drept. Dai capacul jos ,vopsea si e k nou. si un pic de hartie abraziva. Poate si un chit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 cum naiba sa prinzi cu holtzsuruburi o asamblare demontabila pe tabla ? : ))))), scuze - din poze mi s-au parut ca filetul este cu pas mare si am tras concluzia ca este holtzsurub. ne tii tu la curent daca rezista coafura sau nu ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Salut Sergiu, Nu ajunge ivan - sta langa laptop, telefon si apt de deplasare daca sunt probleme. Vrei forkbrace-ul si ti-l trimit pe cineva care ajunge la intalnire (culdeep?)? numai bine, paul super. daca poate cooldeep ar fi minunat. sa-mi zici cum vrei sa-ti platesc, lei/euro. » Post actualizat in 23 Jun 2015 17:31 am uitat sa intreb ...se potriveste la dl1000 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 super. daca poate cooldeep ar fi minunat. sa-mi zici cum vrei sa-ti platesc, lei/euro. » Post actualizat in 23 Jun 2015 17:31 am uitat sa intreb ...se potriveste la dl1000 ??? )) mai iei cu pila din jambe ... (cand am vazut ca o vrei m-am gandit ca stii sigur ca merge. eu stiu ca parca merge. ) din cate stiu jambele fata sunt identice si la dl1000 si la dl650 - adica merg cu aceleasi simeringuri. ma uit pe niste coduri oem si poate ne prindem sigur. daca nu - nu e problem ca sigur gasesti pe acolo pe cineva (cu 650) care o vrea. stima, paul » Post actualizat in 23 Jun 2015 17:40 ... site-ul cred ca mai are rateuri ... ziceam ca merge: http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/51131-27g00/-tube-outer-rh si http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/51104-27g00/damper-assy-front-fork-lh. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Salut. La ce ajuta forkbrace-ul ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 super. deci ...domn' Caius probeaza-l si adu-l la baiatu'. » Post actualizat in 23 Jun 2015 18:26 Salut. La ce ajuta forkbrace-ul ? ms ai o stabilitate mai buna la viteze mari (voblaj) in regim de drum normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 super. deci ...domn' Caius probeaza-l si adu-l la baiatu'. » Post actualizat in 23 Jun 2015 18:26 ai o stabilitate mai buna la viteze mari (voblaj) in regim de drum normal. Deci il aduc pe mobra asa sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Imi explica si mie cineva ce face forkbrace-ul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
huhurez Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Deci il aduc pe mobra asa sa fie. Testeaza-l bine culdip si sa ne zici cum e. Sergiu_Q, felicitari pentru achizitie! Poate il dai sa-l testeze si altii la Vstromania, pentru o taxa modica. Cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Imi explica si mie cineva ce face forkbrace-ul asta ? Impiedica jambele telescoapelor sa flexeze, se imbunatateste manevrabilitatea la viteze mici si mari, creste stabilitatea in curbe si stabilitate mai buna in vant lateral - forkbrace + valve ricor si ai alta clasa de suspensie fatza pe vstrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Poate il dai sa-l testeze si altii la Vstromania, pentru o taxa modica. Cristian ) pentru cine mai are astfel de initiative mai am si un base plate cu voltmetru - poate se testeaza si incarcarile la vstroame pana se racesc berile. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 @bocosb Multumesc, acum am citit si de valvele Ricor, interesanta idee. Cam ce buget e necesar pt investitia de care ai zis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Impiedica jambele telescoapelor sa flexeze, se imbunatateste manevrabilitatea la viteze mici si mari, creste stabilitatea in curbe si stabilitate mai buna in vant lateral - forkbrace + valve ricor si ai alta clasa de suspensie fatza pe vstrom Trebuie sa fii foarte atent pt a sesiza diferenta. Mai bine, dar cu putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Trebuie sa fii foarte atent pt a sesiza diferenta. Mai bine, dar cu putin. Mie mi s-a parut o imbunatatire evidenta si care isi merita banii.. poate depinde si de motor si de rider. Partea buna e ca se poate testa f usor - se da jos intr-un minut din 4 suruburi, daca e cineva din zona Cluj care vrea sa vada cum e cu forkbrace il pun pe al meu la dispozitie pt un testdrive scurt @bocosb Multumesc, acum am citit si de valvele Ricor, interesanta idee. Cam ce buget e necesar pt investitia de care ai zis ? ca si costuri ar fi: 50 Euro + transport - forkbrace de la http://www.cosmo-accessories.com/ (cea mai ieftina varianta pt RO) - eu am de la http://www.adventuretech.biz/ dar nu prea are ce diferenta sa fie 180$ + transport/vama - valve Ricor, eu le-am luat de la ivanp asa ca nu stiu la ce costuri se ridica transportul si vama, poate te lamureste el Ca si idee daca ar fi sa imi iau un vstrom de la zero chestiile astea 2 le-as pune primele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 salut, fuserati vre-unii prin bosnia la haladuit? (dar nu in trecere) sau stiti vre-un topic cu calatorie acolo? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 (editat) Mostar e de vazut, poate si Sarajevo. Iesirea la mare e insignificanta, mai rau te enervezi ca trebuie sa treci doua granite cu Croatia in 5km salut, fuserati vre-unii prin bosnia la haladuit? (dar nu in trecere) sau stiti vre-un topic cu calatorie acolo? stima, paul Editat Iunie 24, 2015 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Mostar e de vazut, poate si Sarajevo. Iesirea la mare e insignificanta, mai rau te enervezi ca trebuie sa treci doua granite cu Croatia in 5km Salut, Ma gandeam mai mult la zona nordica, la mers un 2-3-4 zile in zona muntoasa - Jajce, Travnik, Sarajevo. Din poze pare foarte pitoreasca Bosnia. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Mostar mi-a ramas si mie la suflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Este frumoasa dar si periculoasa, nu e recomadat sa iesi in afara drumului in multe zone din cauza minelor ramase nedetonate. Era un topic pe Advrider numai cu din astea. Salut, Ma gandeam mai mult la zona nordica, la mers un 2-3-4 zile in zona muntoasa - Jajce, Travnik, Sarajevo. Din poze pare foarte pitoreasca Bosnia. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Neata! Pe unde plecati mai domnilor din Bucuresti maine dimineata? Pe Brasov? As veni si eu pe Siriu sa ma alatur grupului vostru daca se poate. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.