Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare,

Am si eu o nelamurire cu privire la V-Strom-ul meu.

Cand il pornesc si e rece motorul turometrul sta la 900-1000 rpm, iar dupa ce se incalzeste turometrul sta normal adica pe la 1300 rpm.

Tin minte de la mobra anterioara, CBR 600, ca atunci cand o porneam turometrul statea pe la aproximativ 2000 rpm cand era rece si scadea la 1300 dupa ce se incalzea.

De la ce ar putea fi?

Fast idle sau relanti la rece - prin posturile anterioare explicam cum se regleaza chiar fara sa dai jos cutia filtrului de aer (nu iti trebuie scule speciale - o surubelnita mai lunga si usor stramba :D ).

unul este aici: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-435

dar stiu ca am mai pus si o poza cu surubul respectiv - daca gasesc postul iti trimit.

daca ti-l reglezi singur sa incerci sa il reglezi nu ma mult de 1500 (cred ca uzura cea mai mare a motorului se produce in momentul pornirii la rece). in manualul de service este descrisa o tampenie la capitolul cold idle.

 

bafta,

paul

» Post actualizat in 29 Feb 2016 07:31

PS - Mobra mea si-a gasit nou proprietar. Marcel, sa va poarte la fel de multi km si cu la fel de multa bucurie!

 

Numai bine,

Paul

» Post actualizat in 29 Feb 2016 07:49

Legat cum se regleaza cold idle - mai aici un post cu poza despre care vorbeam:

/index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-625&do=findComment&comment=3876370

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cumva daca suruburile care prind "oasele" pot fi inlocuite cu unele normale din comert (de genul asta http://fixkit.ro/din-931-a2-surub-cu-cap-hexagonal-filet-partial-inox-a2 )?

- BOLT, CENTER (12X111) 62621-19D00
- BOLT, ROD (12X111) 62621-19D00

aceiasi intrebare si pentru rulmentiii din ansablul asta :

- BEARING, FRONT (20X27X30) 09263-20073
- BEARING, CENTER (17X24X25) 09263-17037
- BEARING, REAR (17X24X26) 09263-17034

 

 

http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2008/DL1000/REAR+CUSHION+LEVER/parts.html

 

fa2a4c66e8db775afbe44c5ebdea8a86de679eec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cumva daca suruburile care prind "oasele" pot fi inlocuite cu unele normale din comert (de genul asta http://fixkit.ro/din-931-a2-surub-cu-cap-hexagonal-filet-partial-inox-a2 )?

- BOLT, CENTER (12X111) 62621-19D00

- BOLT, ROD (12X111) 62621-19D00

aceiasi intrebare si pentru rulmentiii din ansablul asta :

- BEARING, FRONT (20X27X30) 09263-20073

- BEARING, CENTER (17X24X25) 09263-17037

- BEARING, REAR (17X24X26) 09263-17034

 

 

http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2008/DL1000/REAR+CUSHION+LEVER/parts.html

Salut,

Suruburile probabil ca pot fi inlocuite cu unele ca in link cu cotele corecte - importanta este duritatea materialului.

Cu rulmentii nu are rost sa iti bati capul - probabil daca scotocesti bine la magazine de rulmenti o sa ii gasesti dar la acelasi pret ca si de la suzuki.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii inca nu stiu daca trebuiesc inlocuiti. oricum...la 15$(20e in romania)/ bucata nu prea as vrea sa ii schimb :D

:)

daca circuli cu monbra indiferent de vreme (umezeala) si ai ceva km ... or sa se ceara ei singuri schimbati. Si recomandat e sa schimbi si bucsile/caile de rulare pentru rulmentii respectivi pentru ca se uzeaza in tandem.

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca exista si versiunea "sealed" de la Koyo

http://www.wemoto.ro/parts/picture/fo-09263-20073/

 

au astia pe alese

http://www.wemoto.ro/parts/bearings_needle/page1_100/

da, sealed trebuie sa fie oricum.

dar cred ca preturile sunt tot pe acolo ca si de la la suzuki.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu o nelamurire cu privire la V-Strom-ul meu.

Cand il pornesc si e rece motorul turometrul sta la 900-1000 rpm, iar dupa ce se incalzeste turometrul sta normal adica pe la 1300 rpm.

Tin minte de la mobra anterioara, CBR 600, ca atunci cand o porneam turometrul statea pe la aproximativ 2000 rpm cand era rece si scadea la 1300 dupa ce se incalzea.

De la ce ar putea fi?

Stai linistit. trebuie doar reglat socul automat. Din pacate la stroama se deregleaza destul de usor. Trebuie doar sa fie sincronizata bine si sa nu aibe pe unde sa traga aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu o intrebare, am o priza cu releu, am conetat-o la baterie si faza scurta ( cand e pornit motorul functioneaza, cand nu, e nula)

Problema este cand vreau faza lunga, decupleaza priza.

Din cele 3 fire, unul este faza scurta, altul lunga si un nul, gresesc?

Unde trebuie sa conectez acel fir de la releu pt a avea mereu tensiune pe priza ( doar cand e pornit motorul)

Editat de TrekOut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde trebuie sa conectez acel fir de la releu pt a avea mereu tensiune pe priza ( doar cand e pornit motorul)

Salut,

Pe pozitie de exemplu - oricum curentul consumat de acel semnal de comanda e infim.

Sau depinde unde ai releul montat - on zona respectiva cauti un 12v activ la contact pus.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru promptitudine !

 

Fast idle sau relanti la rece - prin posturile anterioare explicam cum se regleaza chiar fara sa dai jos cutia filtrului de aer (nu iti trebuie scule speciale - o surubelnita mai lunga si usor stramba :D ).

unul este aici: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-435

dar stiu ca am mai pus si o poza cu surubul respectiv - daca gasesc postul iti trimit.

daca ti-l reglezi singur sa incerci sa il reglezi nu ma mult de 1500 (cred ca uzura cea mai mare a motorului se produce in momentul pornirii la rece). in manualul de service este descrisa o tampenie la capitolul cold idle.

 

bafta,

paul


» Post actualizat in 29 Feb 2016 07:31

PS - Mobra mea si-a gasit nou proprietar. Marcel, sa va poarte la fel de multi km si cu la fel de multa bucurie!

 

Numai bine,

Paul


» Post actualizat in 29 Feb 2016 07:49

Legat cum se regleaza cold idle - mai aici un post cu poza despre care vorbeam:

/index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-625&do=findComment&comment=3876370

 

bafta,

paul

 

O sa fac operatiunea descrisa de tine si revin cu rezultatul.

 

Sanatate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pe pozitie de exemplu - oricum curentul consumat de acel semnal de comanda e infim.

Sau depinde unde ai releul montat - on zona respectiva cauti un 12v activ la contact pus.

 

stima,

paul

Multumesc Ivanp, o sa caut firele de la pozitie.

O jumate de an a functionat asa, prea putin am folosit si gps si faza lunga, doar ca e deranjant sa se intrerupa cand , poate iti este lumea mai draga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus un releu langa releul original (incape la fix acolo) si il comand printr-un switch de la alimentarea releului original :D. alimentez goarna cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o problema cu un "chitait"/"suierat" din zona furcii fata fix dupa ce depasesc 60 de km/h.

Am zgaltait-o pe loc, am miscat de ghidon, am apasat furca , m-am jucat cu franele => nu se aude nimic.

 

Ati mai intalnit fenomenul asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe drum drept, de regula cand accelerez sau tin viteza constanta (>60/80 km/h ).

Ma voi mai uita in weekend sa vad daca e ceva slabit pe acolo, daca nu ii dau de cap...unde ziceai ca te-ai mutat Fabio :D ?

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca doreste cineva - vand telescopul Wilbers 641 pentru Vstrom 650.

A fost cumparat fix acum 2 ani de zile in care am facut 20k km. Este in stare foarte buna - a fost folosit doar pe strada, cu husa speciala de protectie pentru telescop (apare si o poza facuta imediat dupa deschiderea husei).

Are preload hidraulic - reglare continua, rebound - 22clicks, low si high compression - cate 22 clicks si este cu 5mm mai lung decat telescopul standard.

Pe factura apar detaliile de configurare - greutate motociclist-85, greutate pasagera-65, bagaje-50kg, stil de mers-touring.

Are 5 ani garantie (ramasi 3).

Pret - 500eu

 

post-18136-0-66211100-1456963002_thumb.jpgpost-18136-0-06122500-1456963011_thumb.jpgpost-18136-0-09501500-1456963022_thumb.jpg

post-18136-0-93569800-1456963030_thumb.jpgpost-18136-0-05048500-1456963042_thumb.jpgpost-18136-0-75139700-1456963054_thumb.jpg

post-18136-0-25767000-1456963063_thumb.jpgpost-18136-0-19977500-1456963076_thumb.jpgpost-18136-0-23793500-1456963089_thumb.jpg

post-18136-0-67623400-1456963095_thumb.jpg

post-18136-0-11739500-1456963137_thumb.jpg

post-18136-0-52134500-1456963145_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 5 ani garantie (ramasi 3).

 

Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php

Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata.

Spor la vanzare.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe drum drept, de regula cand accelerez sau tin viteza constanta (>60/80 km/h ).

Ma voi mai uita in weekend sa vad daca e ceva slabit pe acolo, daca nu ii dau de cap...unde ziceai ca te-ai mutat Fabio :D ?

Inapoi in vechiul garaj de la Timpuri noi. 0733546951 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php

Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata.

Spor la vanzare.

Asta mi se pare cea mai mare tampenie!

Adica iti cumperi un telescop foarte performant si trebuie sa il dai jos si sa il trimiti la ei la fiecare doi ani sau 20K mile?

Da-i dracului. Sunt oameni care fac 20K mile intr-un an. O tiganie care sa te faca sa iti pierzi si garantia!

 

In alta ordine de idei: mi-am cumparat si montat releul de incarcare de la roadstercycle.

Am comandat releul cu firele si mufele pentru GSXR ( http://www.roadstercycle.com/#20062007_GSXR_600750_Lead_link ) care s-au potrivit perfect pe mufele de la V-Strom 650 L2.

Cum am ajuns aici: am gasit un releu original de vanzare pentru GSXR pe ebay si acolo arata toate modelele la care se potriveste. Printe ele si V-Stromul L2. Asa ca am comandat kitul asta si bine am facut.

Si cum o poza face cat 1000 de cuvinte, iata modificarea.

12803126_789355644501628_823536314162431

Adica treaba merge ca unsa si kitul asta e mai ieftin decat ala la care trebuie sa tai si sa lipesti fire. Nu am facut nici o mdificare la sistemul electric de la moto.

Necesita suruburi mai lungi, o saiba mare si o piulita autoblocanta si gata. Nu am dat nici o gaura nu am modificat nici un fir.

 

Si al treilea item din postul asta: am inceput sa fac un ungator de lant comandat de un Arduino la care setarile se fac prin Bluetooth. Restul pieselor se gasesc pe net fara probleme.

Cam asa va arata (nu sunt 100% sigur ca e inca in dezvoltare programul de setare).

12805769_789366537833872_293167950055901

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php

Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata.

Spor la vanzare.

Salut,

Da-mi voie sa te contrazic - garantia se da chiar daca nu trimiti la cei 2 ani pentru verificare - scrie pe certificatul de garantie in germana mai su si in engleza mai jos.

Diferenta de inaltime la roata mie mi s-a parut nesemnificativa - cel putin pe cricul lateral nu am vazut diferente (preloadul de obicei il tineam la minim si cand era incarcata cu preload la maxim - se lasa ceva sub greutate).

post-18136-0-73461100-1456994774_thumb.jpg

 

 

stima,

paul

» Post actualizat in 03 Mar 2016 09:00

Pana la urma care a fost? SH775 sau SH847?

PS1 - sunt carcotas - as fi pus niste shaibe la suruburile acelea (nush daca tu ti le-ai montat)

PS2 - bravo pentru ungator (incearca sa il pastrezi cat mai simplu)

 

numai bine,

paul

 

Asta mi se pare cea mai mare tampenie!

Adica iti cumperi un telescop foarte performant si trebuie sa il dai jos si sa il trimiti la ei la fiecare doi ani sau 20K mile?

Da-i dracului. Sunt oameni care fac 20K mile intr-un an. O tiganie care sa te faca sa iti pierzi si garantia!

 

In alta ordine de idei: mi-am cumparat si montat releul de incarcare de la roadstercycle.

Am comandat releul cu firele si mufele pentru GSXR ( http://www.roadstercycle.com/#20062007_GSXR_600750_Lead_link ) care s-au potrivit perfect pe mufele de la V-Strom 650 L2.

Cum am ajuns aici: am gasit un releu original de vanzare pentru GSXR pe ebay si acolo arata toate modelele la care se potriveste. Printe ele si V-Stromul L2. Asa ca am comandat kitul asta si bine am facut.

Si cum o poza face cat 1000 de cuvinte, iata modificarea.

12803126_789355644501628_823536314162431

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SH775: eu l-am montat si nu aveam saibe normale la indemana.

Referitor la ungator: exact aia intentionez. Va avea pompa si valva, rezervor si cat mai putine fire.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sa fie!

Eram si eu la un moment dat in cautarea unui amortizor de schimb dar pana la urma am ales sa schimb doar arcul si sa nu-mi pese de restul :)

 

Salut,

Da-mi voie sa te contrazic - garantia se da chiar daca nu trimiti la cei 2 ani pentru verificare - scrie pe certificatul de garantie in germana mai su si in engleza mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram si eu la un moment dat in cautarea unui amortizor de schimb dar pana la urma am ales sa schimb doar arcul si sa nu-mi pese de restul :)

Eu a trebuit sa fac miscarea dupa ce am montat valvele ricor pe fata. Era asa mare diferenta intre amortizarea fata si spate ca nu am mai suportat spatele la un moment dat.

Spatele standard (foarte saltaretz cand eram singur si foarte bleg cand eram in 2 cu bagaje) s-a adaptat si el la suspensia fata dupa ce am trecut la wilbers.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...