bogdan_fazer Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Buna seara. Cumpar cric central V-strom 650, 2007. O recomandare pentru un suport de telefon , va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Buna seara. Cumpar cric central V-strom 650, 2007. O recomandare pentru un suport de telefon , va rog. o varianta ieftina de suport tel/gps /index.php?/topic/725295-vand-suport-gps-telefon-mobil-pt-motor/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Multam de raspuns. Doresc ceva pentru un tel mai mare (5,2) Eventual ceva de la Ram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAGIO Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Buna seara.sunt posesorul unui v strom dl 650 an 2005.sunt interesat de achizitionarea unui bug spoiler sau eventual un scut motor pentru acest motor. Tel.0740128824 Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Multam de raspuns. Doresc ceva pentru un tel mai mare (5,2) Eventual ceva de la Ram. Aveau la emag ceva pentru nore sau, daca nu, cei de la swmotexh au ceva gentute de telefon: vezi la gentimoto.ro » Post actualizat in 03 Mar 2016 21:58 Buna seara.sunt posesorul unui v strom dl 650 an 2005.sunt interesat de achizitionarea unui bug spoiler sau eventual un scut motor pentru acest motor. Tel.0740128824 Va multumesc anticipat. Cel mei solid si bine aranjat e cel original. Cam scump dar merita.Cauta pe net "v-strom 640 skid plate" si gasesti gramada de la o groaza de lume. Sau 2, 3 pagini mai inainte se discuta de unul. Sau "search" pe dorumul asta si gasesti o gramada de variante. Daca vrei second nu prea ai sanse pentru ca motoretele astea inca nu au intrat la dezmembrari. » Post actualizat in 03 Mar 2016 21:59 Aaaaa!! Si bine ai venit printre noi. Poate ar fi bine sa iti faci cont si pe vstromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Multam de raspuns. Doresc ceva pentru un tel mai mare (5,2) Eventual ceva de la Ram. Cum arată telul tău? Aşa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Cum arată telul tău? Aşa? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Aveau la emag ceva pentru telefoane mai mari (http://www.emag.ro/suport-telefon-bicicleta-sau-motocicleta-rezistent-la-apa-pentru-telefoane-cu-diagonala-sub-6-3159/pd/DGRB0YBBM/) sau, daca nu, cei de la sw-motech au ceva gentute de telefon: vezi la gentimoto.ro » Post actualizat in 03 Mar 2016 21:58 Cel mai solid si bine aranjat e cel original. Cam scump dar merita. Cauta pe net "v-strom 650 skid plate" si gasesti gramada de la o groaza de lume. Sau 2, 3 pagini mai inainte se discuta de unul. Sau "search" pe forumul asta si gasesti o gramada de variante. Daca vrei second nu prea ai sanse pentru ca motoretele astea inca nu au intrat la dezmembrari. » Post actualizat in 03 Mar 2016 21:59 Aaaaa!! Si bine ai venit printre noi. Poate ar fi bine sa iti faci cont si pe vstromania.ro Azi-noapte am scris de pe tel (nu din ala aratat de @Korben) si am facut o groaza de greseli de scriere. Acum le-am corectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Multumesc.Vrajitoru. Pare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Salut, Am o problema cu un "chitait"/"suierat" din zona furcii fata fix dupa ce depasesc 60 de km/h. Am zgaltait-o pe loc, am miscat de ghidon, am apasat furca , m-am jucat cu franele => nu se aude nimic. Ati mai intalnit fenomenul asta ? Am avut eu un chitait la partea fata si era de la senzorul de kilometraj. A intrat mizerie si scotea sunete la anumite viteze. L-am demontat, curatat si uns si am scapat de chitait. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Salut. Azi am schimbat uleiul, antigelul si am curatat putin etrierii de praf .( interesul a fost sa verific starea placutelor de frana) Antigelul vechi era de culoare verde, antigelul pus de mine este un G12 roz, combinat 1 litru antigel cu unul de apa dist. Are ceva daca e roz? La multi am vazut albastru si verde, insa numai asa am gasit. ( pe eticheta mentioneaza ca este pt radiatoare de aluminiu modern..) Mai vreau sa stiu daca aceste placute mai au viata sau trebuie schimbate. » Post actualizat in 05 Mar 2016 13:20Si acesta ar fi rezultatul pt scut. Cand voi gasi "scoabe" voi inlocui sistemul de prindere de la crash bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Averti idee de unde pot cumpara un surub de reglare cablu ambreiaj. Am descoperit ca este rupt. Editat Martie 5, 2016 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Au destula viata placutele boss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003. Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc... Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic. Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate? Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva. Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan). Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture? Multumesc anticipat baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Au destula viata placutele boss. Multumesc, era singura nedumerire pt revizia de primavara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003. Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc... Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic. Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate? Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva. Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan). Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture? Multumesc anticipat baieti Daca problema este provocata de ambreiaj nu se poate rezolva decat cu investitii si interventii destul de pretentioase asupra oalei de ambreiaj existenta. Una noua in foarte scurt timp va face ca si cea veche. Poti merge insa cu motorul asa cum este mult si bine. Verifica si reglarea clapetelor care pot genera si ele un mers mai putin rotund al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Asta urmeaza ca sa faca in curand,pentru ca la relanti se vede o mica fluctuatie de turatie. Multumesc si revin cu poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 gbv - nu este vorba cumva vorba despre o *tuse* , ca si cum nu mai primeste benzina pt o fractiune de secunda, apoi isi revine ? pe la 2800 - 3000 ture ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 (editat) Salut. si am curatat putin etrierii de praf Salut, Intr-o poza cu etrierul iti lipseste o tablitza din aia de la placuta - daca tu ai demontat si ai lasat-o pe afara - ar fi fain sa o pui inapoi. Rolul ei este sa blocheze transmiterea caldurii de la placute in cele 2 pistonase si apoi in lichidul de frana. stima, paul Editat Martie 6, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003. Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc... Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic. Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate? Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva. Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan). Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture? Multumesc anticipat baieti cum zice lumea...."toate fac asa" cum zicea si Bogdan poti sa faci o modificare si se rezolva. eu am o oala pe care o s-o fac anul asta cand imi fac timp. n-ai ce remapare sa-i faci ca sa rezolvi hîrîiala oalei . dl1000 are intradevar si o pierdere de cuplu in zona 2500-3000 de ture dar nu se simte decat daca esti foarte atent. lipsa asta de cuplu este mascata de zgomotele cauzate de oala de ambreiaj si ai impresia ca tot oala e de vina. partea asta a problemei se rezolva cu un power commander. dar dupa ce rezolvi oala o sa vezi ca nici nu iti dai seama ca ai o curba descendenta a cuplului daca si fluctuatii la relanti trebuie sa ii faci si o sincronizare si un reglaj al TPS si ai scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Salut, Intr-o poza cu etrierul iti lipseste o tablitza din aia de la placuta - daca tu ai demontat si ai lasat-o pe afara - ar fi fain sa o pui inapoi. Rolul ei este sa blocheze transmiterea caldurii de la placute in cele 2 pistonase si apoi in lichidul de frana. stima, paul Domnule Ivan, sunt puse toate la loc. Le-am dat jos sa le curat si le-am pus la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Pai la ce ati vorbit mai sus,s-a gandit sa faca. Faza e ca am avut TL 1000 si mergea brici. 6 luni cat a stat la mine,a mancat asfalt si nu avea greturi. De...eu i-am zis sa isi ia tot TDM,dar n-a vrut sa ma asculte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003. Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc... Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic. Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate? Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva. Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan). Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture? Multumesc anticipat baieti Felicitari pt achizitie,,,uite asa se inmultesc si cele de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Felicitari pt achizitie,,,uite asa se inmultesc si cele de 1000 Multumesc(in numele lui). M-am dat zilele astea cu ea,pentru ca el n-a prea avut timp si e ok,doar ca mi se pare ciclistica si franele mai slabe decat la tdm. Poate sunt eu hater. In schimb motorul mi-a pus de la inceput un zambet pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Salut. Azi am schimbat uleiul, antigelul si am curatat putin etrierii de praf .( interesul a fost sa verific starea placutelor de frana) Antigelul vechi era de culoare verde, antigelul pus de mine este un G12 roz, combinat 1 litru antigel cu unul de apa dist. Are ceva daca e roz? La multi am vazut albastru si verde, insa numai asa am gasit. ( pe eticheta mentioneaza ca este pt radiatoare de aluminiu modern..) Mai vreau sa stiu daca aceste placute mai au viata sau trebuie schimbate. » Post actualizat in 05 Mar 2016 13:20 Si acesta ar fi rezultatul pt scut. Cand voi gasi "scoabe" voi inlocui sistemul de prindere de la crash bar Carne pe ele este suficienta, dar placutele originale tind sa se intareasca si o sa ramai cu grosimea aia inca 50.000 km da de franat nu prea o sa franeze. Ar trebui sa vezi daca sa-u intarit sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.