sorin 666 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Dl 1000 este o motocicleta excelenta dar este foarte sensibila la reglaje. Daca ceva nu functioneaza in parametrii este inutil un power comander, doar va consuma mai multa benzina. Ambreiajul este o problema veche (si noua), nu se poate rezolva decat prin modificarea lui; altfel, face zgomot si vibreaza, niciodata nu te lasa in drum, nu se uzeaza nimic in plus. Parerea mea este sa-i faci o revizie generala si te vei bucura de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 O sa o duca mobra la TNG. Am inteles ca e cel mai in masura sa faca reglajele. Daca aveti alte sfaturi,va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box ) - remapare - se elimina balbaiala - sincronizare - diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc) - suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,, am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,, etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box ) - remapare - se elimina balbaiala - sincronizare - diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc) - suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,, am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,, etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium Multumesc mult pentru sfat. Uleiul urmeaza ca sa fie schimbat si cand o sa mai dea caldura o sa verificam si filtru de aer. Bujiile am inteles ca au fost schimbate. Cu franele stiu ca e problema.... Am vazut diferenta mare fata de franele de R1 pe care le am pe tdmu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box ) - remapare - se elimina balbaiala - sincronizare - diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc) - suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,, am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,, etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium dar in nici un caz sa sudeze ceva prin oala de ambreiaj !!! TL1000 nu are problema cu ambreiajul pentru ca ala mai are ceva in plus pe acolo (torque limiter) care nu lasa oala sa aiba bataie laterala . la fel si Hayabusa. Marius, cand ai pus adaptorii aia pentru etrierii noi a trebuit sa pui si furtune mai lungi ? nu de alta dar mi-am comandat furtune de la melvin.de si le-am comandat standard si urmeaza sa-mi schimb si etrierii in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Nu s-a pus problema de modificat ceva mecanic prin oala. Singura "improvizatie" pe care am facut-o vreodata a fost la un gsxf 750 caruia ii mai bagasem o placa de ambreiaj pilita pe o parte.Stiu...carpeala ,dar dura 1 saptamana sa imi vina kitul nou de ambreiaj si n-am vrut sa stau pe tusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 sergiule, la miar nu trebuie alte furtunase ori alta pompa, la 650, s-a discutat cu ceva timp in urma, cred ca era vorba de furtune mai lungi si parca ceva modificare ori schimbarea pompei, nu sunt sigur pt 650 apelati la florin.radu din ploiesti pt detalii,,,,, sa traiasca sa-nfloreasca,,,ca el mi-a rezolvat mie franele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 sergiule, la miar nu trebuie alte furtunase ori alta pompa, la 650, s-a discutat cu ceva timp in urma, cred ca era vorba de furtune mai lungi si parca ceva modificare ori schimbarea pompei, nu sunt sigur pt 650 apelati la florin.radu din ploiesti pt detalii,,,,, sa traiasca sa-nfloreasca,,,ca el mi-a rezolvat mie franele nici la 650 nu trebuie inlocuite conductele din motive de diferente de lungime dupa inlocuirea etrierilor. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) La 1000 nu ai nevoie de alta pompa/furtune/etrieri. Franeaza destul de bine si cu cele din fabrica daca sunt servisate la timp Editat Martie 9, 2016 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 le-am servisat ...le schimb lichidul anual...si tot se simte binisor cand merg cu bagaje si pasager. mi-am comandat furtune pentru franele fata /spate dar si pentru ambreiaj. cand am servisat ambreiajul, am scos namol din piston ) se mananca conducta ca altfel nu imi explic namolul ala sau de ce era asa negru lichidul. ca sa nu mai zic ca cilindrul ambreiajului e o pacoste. se uzeaza aiurea la fel de aiurea cum e si modul in care se prinde de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 (editat) Si eu planuiesc sa schimb conductele, nu neaparat ca simt nevoia dar nu am incredere in ele. Pe 650 mi-am inlocuit pompa cu una de CBR900RR din 2003 si sau simtit imbunatatiri substantiale. Pe asta de acum nu am simtit inca nevoia. Ce vreau sa ii modific sunt: - schimbat tobele cu unele mai usoare - power comander - inaltator de ghidon - suport gps - fork brace - conducte Nu vreau sa ma gandesc cat ma costa toate Sper sa le gasesc cateva SH pe net cand o sa ma decid. Editat Martie 10, 2016 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 pai e simplu de calculat. suma finala e nasola )) conductele vreo 150euro minim tobele sh vreo 200e power commander sh 200-250e suport+forkbrace+inaltator vreo 150e deci pregateste vreo 700 -750 euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Usor, usor o sa le cumpar. Ea sa mearga bine. Abia astept sa o scot de la iernat. Saptamana viitoare sper sa apuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 De unde iau un anakee 2 110/80/19 nou .Aduce cineva mai ieftin de 108 e ,atat este la pneurimoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 pai ala e pretul. n-ai noroc sa ma incurce si cauciucul fata de data asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 pai ala e pretul. n-ai noroc sa ma incurce si cauciucul fata de data asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csotany Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 (editat) Salut tuturor, Anul acesta am decis sa-mi vind motorul (DL650). Daca stiti pe cineva cine ar fi interesat, gasiti toate detaliile in urmatorul google spreadsheet: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NByIAvIYFaKqkaDbUMu1IToH8eK_i-5bUUyhXvQy2eA/edit?usp=sharing Poze pe care le-am facut azi: https://goo.gl/photos/Cgpanvdd57hFbTmw8 Anuntul de pe bikeshop: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl650%20vstrom-din-2005-620529.html valabil 2 saptamani. Daca nimeni nu se intereseaza, schimb kitul de lant, bujiile si uleiul si reactivez anuntul dar cu 200 eur mai mult. Multumesc, si scuze de deranj pentru cei neinteresati. Hunor Editat Martie 13, 2016 de csotany Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Mi stiti unde este discutia despre vibratia de crash-bar la 5000 rpm? As vrea sa o rezolv si search-ul nu ma duce unde vreau eu. Si inca o intrebare: ce antigel folositi si la 650 si la 1000? Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Mi stiti unde este discutia despre vibratia de crash-bar la 5000 rpm? As vrea sa o rezolv si search-ul nu ma duce unde vreau eu. Si inca o intrebare: ce antigel folositi si la 650 si la 1000? Sanatate! nu stiu unde este discutia dar in principiu daca este vorba despre vibratia de la givi - prin strangerea surubului din fata dispare. La un moment dat pe distantierul acela dintre cele 2 jumatati au pus 2 oringuri dar nu cred ca influenteaza cu ceva prezenta sau lipsa lor - surubul sa fie bine strans(pe surub este un distantier/limitaror). Penntru antigel - orice antigel pentru motoare din aluminiu. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Mi stiti unde este discutia despre vibratia de crash-bar la 5000 rpm? As vrea sa o rezolv si search-ul nu ma duce unde vreau eu. Si inca o intrebare: ce antigel folositi si la 650 si la 1000? Sanatate! La mine nu s-a rezolvat nici prin strangerea surubului nici prin adaugarea de oringuri, silicon sau alte chestii, le-am incercat pe toate - solutia a fost confectionarea la strung a altei parti de legatura (alt distantier) care a intrat la fix in cele doua jumatati - cel original avea joc f mare si cu tot stransul incepea sa vibreze de pe la 4700 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Radu_11164 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Salut V-stromisti sau viitori posesori, am vazut ca in sectiunea asta sunt cele mai multe mesaje asa ca am ales sa postez aici. Sper sa nu gresesc. Una peste alta nu vreau sa denigrez sau sa influentez pe nimeni doar vreau sa va scutesc poate, de un drum in plus pana pe plaiurile Timisoarei. Am facut ieri un mic tur cu o problema la Oradea (nu pentru a vedea un motor) si am zis sa imbin utilul cu placutul si sa mai bat inca aprox. 200 km si cateva ore pe drum ca sa vad un V-strom 650, in speranta in care poate urma sa il achizitionez daca imi place. Toate bune si frumoase, vorbesc cu doua zile inainte cu vanzatorul dar si de dimineata in ziua cu pricina. Il intreb despre starea mobrei si el imi raspunde ca e "super ok", singurul defect e farul putin crapat. Trec peste acest amanaunt si ajung sa vad mobra si am constatat, spre neplacerea mea, ca zacea praful de doua degete pe ea, ca farul era destul de bine crapat si lipit cu scotch, carenele legate cu fasete, placute varza, cauciucurile toate coapte, si furca plangea pe la toate imbinaturile. Am intrebat proprietarul daca o putem porni si el imi raspunde foarte senin ca nu are cheia la el ca e acasa si ca sa mai vin inca odata duminica ca sa o porneaca. Spuneti si voi ce obordare e asta ca eu nu inteleg. Trec si peste asta astept sa aduca cheia ii dam curent de la masina si dupa indelungi slujbe porneste si aici deznodamantul: Scoate Stroama asta un fum de zici ca e un diesel de pe vremea lui bunicu. Nu vreau sa zic mai multe si repet nu vreau sa supar pe nimeni, insa daca doriti sa vedeti mobra asta si nu vreti sa bateti un drum degeaba vorbiti foarte clar cu proprietarul. Link-ul cu anuntul: http://olx.ro/oferta/suzuki-dl-v-strom-650-v-strom-vstrom-ID4epro.html#29a80002b8 pozele din anunt nu sunt de actualitate!!! O zi buna tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Daca ai fi rascolit putin netul, poate gaseai informatii . Tin minte ca am mai citit despre acea mobra pe undeva, mai ales acele cutii de aluminiu Tin minte ca facuse un targ cu cineva, le-a luat pe 2 lei si voia sa le vand scump.. Pe langa, mobra sta de mult timp la vanzare, are Vizualizari:2152 , nu te-ai gandit ca a fost nitel ocolita ? Editat Martie 18, 2016 de TrekOut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Radu_11164 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Am tot cautat dar nu am gasit nimic despre ea. Plus ca anunlul pe olx a fost postat doar ieri, eu am gasit anuntul cu mobra asta pe bikeshop.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Si cate nu sunt asa.si eu am patit la sibiu cu ani in urma dupa un KTM.multe javre in tara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 nu stiu unde este discutia dar in principiu daca este vorba despre vibratia de la givi - prin strangerea surubului din fata dispare. La un moment dat pe distantierul acela dintre cele 2 jumatati au pus 2 oringuri dar nu cred ca influenteaza cu ceva prezenta sau lipsa lor - surubul sa fie bine strans(pe surub este un distantier/limitaror). Penntru antigel - orice antigel pentru motoare din aluminiu. numai bine, paul O sa incerc cu surubul intai sa vad daca are vre-o influenta! Multam fain! La mine nu s-a rezolvat nici prin strangerea surubului nici prin adaugarea de oringuri, silicon sau alte chestii, le-am incercat pe toate - solutia a fost confectionarea la strung a altei parti de legatura (alt distantier) care a intrat la fix in cele doua jumatati - cel original avea joc f mare si cu tot stransul incepea sa vibreze de pe la 4700 rpm Sa inteleg ca acel distantier trebuie sa-l copieze pe cel al crash-ului dar cu o cota nitel mai mare? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.