atw Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Salutare, As avea si eu vreo doua intrebari. Cum se comporta 650-ul in teren? Aici nu ma refer la hard-enduro sau ceva de genul asta. Ma intreb cum se prezinta pe drumuri de tara, forestiere, nisip si noroi. Ati auzit pe cineva sa-si fi pus roata de 21 pe fata? Eventual aveti niste poze-filme cu locurile off road pe unde se poate ajunge cu motorul asta? Multumesc Pe drumuri de tara si forestiere absolut nici o problema. Nisip si noroi, cu cauciucurile originale (Bridgestone Trailwing) nu prea, fuge spatele in toate partile. Se poate merge, dar incet si cu atentie, si trebuie sa nu uiti ca are 200 si ceva de kile. Cu cauciucuri gen TKC80, am vazut ca se poate mult mai mult. Daca zici ca ai vazut topicul de pe advrider ai vazut poze cu V-Stromuri in desert, in noroi, zapada, etc. Daca nu ma insel era pe undeva un topic cu unul care incerca sa-si puna roata de 21 pe V-Strom, dar nu mai stiu daca a reusit sau nu. Oricum, dupa parerea mea nu merita efortul, mai bine iti iei un Transalp mai vechi daca vrei neaparat vaca v-twin cu roata de 21. Eu am niste poze "off-road" dar nu sunt chiar asa impresionante, doar niste drumuri de pamant/pietris destul de usurele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Are cineva asa ceva montat pe V-strom?? E vreo imbunatatire in manevrabilitate? Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Are Bogdan Harea un fork-brace facut de el. Parca zicea ca se simte o oarecare imbunatatire la stabilitatea in curbe, dar n-a fost chiar o diferenta fantastica, asa cum zic unii pe forumurile de V-Strom. Daca vrei sa-ti comanzi unul din SUA zi-mi ca poate ma bag si eu. Am vazut ca au aparut unele pe la 80$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ma voi vreti sa face-ti dintr-o enduro-touring vitezana? lasati-o asa cum e ca e aproape perfecta, eu ieri am iesit cu niste ducatisti si prin curbe nu ramaneam chiar asa mult in urma, am aplecat-o pana la scarite si nu a dat semne ca ar vrea sa dea cu mine si nu mergeam chiar incet,chiar si ei s-au mirat de cat de mult se apleaca ca nu credeau nici ei cand am plecat ca o sa pot sa ma tin dupa ei. e practic totul original pe ea am schimbat doar uleiul la furca si ala nu foarte hard, ca altfel daca devine prea rigida cand mai ies pe aratura devine greu de controlat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 din pacate nici drumul nu a fost bun si nici asfaltul uscat, am tras simbata o trinta cu motorul pe autostrada. m-a prins furtuna pe autostrada la plecare la 8:20 dimineata si pina sa gasesc o iesire am intrat pe zapada inghetata. am incercat sa merg prudent dar la 1200 de m de iesirea spre gaesti mi-a fugit spatele. aveam cam 95-100 km/h. am cazut pe partea dreapta si am alunecat vreo 25 de m. in alunecare am iesit aproape complet de pe banda 1 pe care mergeam si am ajuns pe banda de urgenta. nu aveam masini in spate iar caderea a fost prin alunecare. io nu am nimic, motocicleta are o semnalizare sparta si capatul de ghidon rupt + bara de protectie si scarita de pasager slefuite. apoi am mers intr-a I-a pe banda de urgenta 1200 de m si pe marginea drumului pina la gaesti. de la gaesti pina la bucuresti a fost ud dar fara gheata pe jos, am mers normal. nu aveam de unde sa stiu ca la jumatatea autostrazii e infern. prognoza meteo spunea nori sau ploaie. am vrut sa ies de pe autostrada dar am cazut la 1200 de m de iesire. trecerea de la ploaie la lapovita apoi ninsoare s-a facut in citiva km. nu prea stiu ce as fi putut face ca sa evit caderea. mergeam constant, nu am schimbat directia de mers. cred ca a fost o denivelare sau un sleau in zapada inghetata care a pornit derapajul apoi nu a mai fost nimic de facut decit sa cad cit mai gratios, succes si noroc adrian Bine ca ai scapat doar cu atat. Culmea e ca daca nu ma trezeam mai tarziu si nu dadeam pe stiri in timpul cafelei de dimineata chiar aveam de gand sa ies sa testez KLE pe A2. Cand am vazut pe Antena 3 ce e pe autostrada m-am linistit... Si bine am facut, dupa cum se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Are cineva asa ceva montat pe V-strom?? E vreo imbunatatire in manevrabilitate?Multumesc . Se simte ceva, dar cu o simpla brida nu se transforma in KTM. Eu am simtit un balans mai mic cand dai intr-o groapa in viraj, si in general pe curbe sucesive, dar trebuie sa fii foarte atent si obisnuit cu suspensia originala ca sa simti diferenta. Oricum nu este in nici un caz mai rau, doar un pic mai bine pt d-voastra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Are Bogdan Harea un fork-brace facut de el. Parca zicea ca se simte o oarecare imbunatatire la stabilitatea in curbe, dar n-a fost chiar o diferenta fantastica, asa cum zic unii pe forumurile de V-Strom.Daca vrei sa-ti comanzi unul din SUA zi-mi ca poate ma bag si eu. Am vazut ca au aparut unele pe la 80$. Cand faci comanda sa-mi spui ca poate iesim mai ieftin la transport. Desi as prefera sa vorbim cu Bogdan si cand are timp face si pentru noi, contra cost desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 bogdane eu zic sa te gandesti serios sa deschiz o fabrica de accesorii moto!!! ai din ce in ce mai multi musterii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 M-am uitat si eu la fork-brace din poza de mai sus si nu ma duce capul cum se prinde de furca. Nu vad nici un surub, doar niste stifturi de centrare. Mai aveti si alte poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Are 2 suruburi in partea din mijloc care nu se vad in poza, si cele 2 suruburi din lateral, probabil cu cap ingropat. Gaurile alea 4 din mijloc sunt pt fixarea pe masina de prelucrat. Stiu ca am vazut pozele pe stromtrooper.com sau vstrom.info, nu mai stiu exact unde. Si da, daca vrei sa faci mai multe contra cost, gasesti sigur cativa clienti pe-aici. Editat Martie 16, 2009 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Salutare, As avea si eu vreo doua intrebari. Cum se comporta 650-ul in teren? Aici nu ma refer la hard-enduro sau ceva de genul asta. Ma intreb cum se prezinta pe drumuri de tara, forestiere, nisip si noroi. Ati auzit pe cineva sa-si fi pus roata de 21 pe fata? Eventual aveti niste poze-filme cu locurile off road pe unde se poate ajunge cu motorul asta? Multumesc Sal! In general se comporta bine pe drumuri forestiere , dar daca e prea mult pietris, fata incepe sa-ti faca feste. Fiind inalta sunt ceva probleme cu stabilitatea pe drumuri alunecoase (pietris,noroi,nisip) , iar parbrizul standard, te cam incurca intrucat nu vezi bine in fata motocicletei.Intr-o si am cazut din greseala din cauza unei pete de noroi de marimea unei palme.Cred ca motocicleta asta este adecvata pentru drumuri asfaltate..(parerea mea) Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Are 2 suruburi in partea din mijloc care nu se vad in poza, si cele 2 suruburi din lateral, probabil cu cap ingropat.Gaurile alea 4 din mijloc sunt pt fixarea pe masina de prelucrat. Stiu ca am vazut pozele pe stromtrooper.com sau vstrom.info, nu mai stiu exact unde. Si da, daca vrei sa faci mai multe contra cost, gasesti sigur cativa clienti pe-aici. Am intrebat intrucat distanta intre axe la acest model este fixa, iar cele doua ochiuri se prind pe capetele jugurilor, care nu au nici o prelucrare dupa turnare. Diametrele exterioare nu sant perfect circulare si de aici poate aparea o diferenta de cota care sa duca la fortarea jugurilor spre interior sau exterior. Eu am facut 2 piese diferite stanga/dreapta, fiecare prinsa independent de jugul ei si apoi stranse intre ele in gauri ovalizate, pt a prelua eventuala diferenta axiala. Nu am inventat eu modelul. El exista si anul trecut era ceva mai scump, dar asta mi s-a parut cel corect. Tot atunci am gasit si un model similar cu cel de sus, dar forjat din aluminiu, care se prindea la fel, dar arata mai bine/solid. (vstrom.info). Legat de confectionarea contra cost a diverselor acesorii, cand le fac pt mine lucrez in timpul liber si de placere. Ca sa faci serie si sa lucrezi eficient la un pret sensibil mai mic decat se gasesc afara, trebuie o pregatire de fabricatie ( scule+dispozitive) al caror costuri nu pot fi acoperite facand cateva bucati. Singurul reper la care m-am ambitionat sa-mi fac pregatirea a fost parbrizul pe care l-as putea face intr-o serie de cateva zeci de bucati, dar trebuie sa mai astept inca cativa ani sa creasca si la noi nr de V-Stroame. Motivul pt care m-am strofocat, sa fac cateceva la motorul asta, a fost ca sant foarte multumit de ea. Acum cu toate jucariile montate si functionale, pot spune ca este perfecta pt mine si nu am cu ce s-o schimb. Urmatoarea va fi tot un V Strom de 650 sau 1000. La 1000 astept ABS-ul si o inbunatatire a randamentului motorului (consum/cuplu la turatii joase). Sa se mai incalzeasca afara si trebuie sa facem cateva drumuri inpreuna pe V-Stroame. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Am intrebat intrucat distanta intre axe la acest model este fixa, iar cele doua ochiuri se prind pe capetele jugurilor, care nu au nici o prelucrare dupa turnare. Diametrele exterioare nu sant perfect circulare si de aici poate aparea o diferenta de cota care sa duca la fortarea jugurilor spre interior sau exterior. Eu am facut 2 piese diferite stanga/dreapta, fiecare prinsa independent de jugul ei si apoi stranse intre ele in gauri ovalizate, pt a prelua eventuala diferenta axiala. Nu am inventat eu modelul. El exista si anul trecut era ceva mai scump, dar asta mi s-a parut cel corect. Tot atunci am gasit si un model similar cu cel de sus, dar forjat din aluminiu, care se prindea la fel, dar arata mai bine/solid. (vstrom.info). Legat de confectionarea contra cost a diverselor acesorii, cand le fac pt mine lucrez in timpul liber si de placere. Ca sa faci serie si sa lucrezi eficient la un pret sensibil mai mic decat se gasesc afara, trebuie o pregatire de fabricatie ( scule+dispozitive) al caror costuri nu pot fi acoperite facand cateva bucati. Singurul reper la care m-am ambitionat sa-mi fac pregatirea a fost parbrizul pe care l-as putea face intr-o serie de cateva zeci de bucati, dar trebuie sa mai astept inca cativa ani sa creasca si la noi nr de V-Stroame. Motivul pt care m-am strofocat, sa fac cateceva la motorul asta, a fost ca sant foarte multumit de ea. Acum cu toate jucariile montate si functionale, pot spune ca este perfecta pt mine si nu am cu ce s-o schimb. Urmatoarea va fi tot un V Strom de 650 sau 1000. La 1000 astept ABS-ul si o inbunatatire a randamentului motorului (consum/cuplu la turatii joase). Sa se mai incalzeasca afara si trebuie sa facem cateva drumuri inpreuna pe V-Stroame. Uite-o, cel putin cu cauciucuri de enduro!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Am intrebat intrucat distanta intre axe la acest model este fixa, iar cele doua ochiuri se prind pe capetele jugurilor, care nu au nici o prelucrare dupa turnare. Diametrele exterioare nu sant perfect circulare si de aici poate aparea o diferenta de cota care sa duca la fortarea jugurilor spre interior sau exterior. Eu am facut 2 piese diferite stanga/dreapta, fiecare prinsa independent de jugul ei si apoi stranse intre ele in gauri ovalizate, pt a prelua eventuala diferenta axiala. Nu am inventat eu modelul. El exista si anul trecut era ceva mai scump, dar asta mi s-a parut cel corect. Tot atunci am gasit si un model similar cu cel de sus, dar forjat din aluminiu, care se prindea la fel, dar arata mai bine/solid. (vstrom.info). Legat de confectionarea contra cost a diverselor acesorii, cand le fac pt mine lucrez in timpul liber si de placere. Ca sa faci serie si sa lucrezi eficient la un pret sensibil mai mic decat se gasesc afara, trebuie o pregatire de fabricatie ( scule+dispozitive) al caror costuri nu pot fi acoperite facand cateva bucati. Singurul reper la care m-am ambitionat sa-mi fac pregatirea a fost parbrizul pe care l-as putea face intr-o serie de cateva zeci de bucati, dar trebuie sa mai astept inca cativa ani sa creasca si la noi nr de V-Stroame. Motivul pt care m-am strofocat, sa fac cateceva la motorul asta, a fost ca sant foarte multumit de ea. Acum cu toate jucariile montate si functionale, pot spune ca este perfecta pt mine si nu am cu ce s-o schimb. Urmatoarea va fi tot un V Strom de 650 sau 1000. La 1000 astept ABS-ul si o inbunatatire a randamentului motorului (consum/cuplu la turatii joase). Sa se mai incalzeasca afara si trebuie sa facem cateva drumuri inpreuna pe V-Stroame. Asta e link-ul cu forkbrace-ul facut de RichlandRick de pe vstrom.info: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,9428.0.html Asta e 80$ + 9$ transportul international. Vad ca pana acum nu s-a plans nimeni. Superbrace, care e 166$, functioneaza pe acelasi principiu si arata cam la fel, doar ca are finisaj "de fite". http://www.superbrace.com/proddetail.asp?prod=3303 Vad ca cei de la Superbrace recomanda slabirea surubului care prinde jamba dreapta pe ax (nu stiu cum se cheama in romaneste, in engleza e "front axle pinch bolt") inainte de montare, probabil tocmai ca sa nu forteze jambele spre interior sau exterior. Practic e cam acelasi lucru, tu compensezi sus, ei compenseaza jos micile diferente de cota. In rest, te inteleg, una e sa lucrezi pt tine de placere, alta e sa lucrezi pt altii, chiar si pe bani. Oricum, cred ca tu ai inspirat pe multi sa mestereasca diverse chestii la V-Stroame. Maine ma duc sa-mi iau piese pt un ungator de lant, acum ca l-am vazut pe al tau pe viu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Corect este: eu compensez la mijloc, iar forkbrace fixe nu compenseaza de loc. Daca slabesti prinderile pe axul rotii si le strangi dupa ce ai fixat forkbrace, daca distanta intre axe nu este corecta, jugurile nu vor mai lucra paralel. Diferenta este probabil mica, dar exista. Cand l-am facut pe al meu desi am masurat si calculat cat am putut de precis antraxul, tot a trebuit sa mai ovalizez gaurile cam 0,8mm, si totul din cauza ovalitatii zonelor de prindere, neprelucrate dupa turnare. Miercuri daca vin la Arc am sa aduc componentele separate ale ungatorului de lant, pt a fi vazute de cei interesati sa-si faca. Editat Martie 17, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Miercuri daca vin la Arc am sa aduc componentele separate ale ungatorului de lant, pt a fi vazute de cei interesati sa-si faca. Azi mi-am luat si eu piesele pt un ungator de lant, conform indicatiilor lui Bogdan: - Furtun gros, transparent, pe post de rezervor de ulei, de la Bricostore - accesorii de gradina. L-am luat pe cel mai gros; 1m de furtun are aproape 500ml. Nu stiu daca o sa incapa tot pe motor. - Robinet manual de benzina, de la magazinul de piese de scutere din targ. 35RON, mi s-a parut cam scump. - Valva de aer pt acvariu, pt reglajul debitului, de la magazinul de animale de casa din Cora Pantelimon. N-am gasit decat o instalatie cu 3 valve (o intrare si 3 iesiri), am taiat o "felie" din ea si am astupat gaura care ducea la celelalte 2 valve. - Furtun subtire, transparent, tot de la Bricostore. Imi trebuia o reductie intre furtunul gros si robinetul de benzina, dar cum n-am gasit, am strangulat capatul furtunului cu 2 coliere de plastic. In rest, toate s-au potrivit una intr-alta de parca ar fi fost facute special. In capatul furtunului subtire am pus un adaptor facut dintr-un capac de pix, iar in varf un tub subtire de plastic (o mina de pix sau ceva asemanator). Deocamdata i-am facut probe in baie, cu ulei de floarea soarelui! Valva aia de aer e destul de greu de reglat fin, dar cu putina rabdare se poate regla sa dea 1 picatura pe minut, sau la 30 de secunde, sau cum vrei. Probabil ca daca schimb uleiul trebuie schimbat si reglajul. Mai trebuie sa fac rost de un dop de pus in capatul furtunului gros, si maine, daca nu ploua, incerc sa montez instalatia pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Reglajul ideal este intre 1 picatura/ min si 1 picatura la 5-6 min. Acum cand este murdar pe jos si portiuni ude dupa mine merge prima varianta, dar cand este uscat si curat cam la 3-4 min.Ai les un furtun cam gros si nu cred ca va trece intre cadru si sa pt a ajunge in coada motocicletei. Scotoilerul original are rezervorul standard de cca 100 ml si separat se mai poate pune unul de 200ml. Impreuna ei spun ca ajunge pt 4000-8000 km. Furtunul mai subtire 16/19 mm trece mai usor si intra in el 200ml. Oricum arata foarte bine combinatia gasita de tine. La mag auto sant coliere metalice, cred ca strang mai bine. Editat Martie 18, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Azi mi-am luat si eu piesele pt un ungator de lant, conform indicatiilor lui Bogdan:- Furtun gros, transparent, pe post de rezervor de ulei, de la Bricostore - accesorii de gradina. L-am luat pe cel mai gros; 1m de furtun are aproape 500ml. Nu stiu daca o sa incapa tot pe motor. - Robinet manual de benzina, de la magazinul de piese de scutere din targ. 35RON, mi s-a parut cam scump. - Valva de aer pt acvariu, pt reglajul debitului, de la magazinul de animale de casa din Cora Pantelimon. N-am gasit decat o instalatie cu 3 valve (o intrare si 3 iesiri), am taiat o "felie" din ea si am astupat gaura care ducea la celelalte 2 valve. - Furtun subtire, transparent, tot de la Bricostore. Imi trebuia o reductie intre furtunul gros si robinetul de benzina, dar cum n-am gasit, am strangulat capatul furtunului cu 2 coliere de plastic. In rest, toate s-au potrivit una intr-alta de parca ar fi fost facute special. In capatul furtunului subtire am pus un adaptor facut dintr-un capac de pix, iar in varf un tub subtire de plastic (o mina de pix sau ceva asemanator). Deocamdata i-am facut probe in baie, cu ulei de floarea soarelui! Valva aia de aer e destul de greu de reglat fin, dar cu putina rabdare se poate regla sa dea 1 picatura pe minut, sau la 30 de secunde, sau cum vrei. Probabil ca daca schimb uleiul trebuie schimbat si reglajul. Mai trebuie sa fac rost de un dop de pus in capatul furtunului gros, si maine, daca nu ploua, incerc sa montez instalatia pe motor. baga un ochi acilea instalatie automata de uns lantul - 60 lei deasemenea recomand furtunas german de la dezmembrari si cateva coturi reductii, etc de la dezmembrari ca intra in pretul electrovalvei 50 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 baga un ochi acilea instalatie automata de uns lantul - 60 lei deasemenea recomand furtunas german de la dezmembrari si cateva coturi reductii, etc de la dezmembrari ca intra in pretul electrovalvei 50 lei Aia o am in plan pt viitor, ori o electrovalva, ori o valva vacuumatica. Ai idee cat consuma valva pe care ai montat-o tu? Problema la astea simple cu solenoid e ca iti consuma curent tot timpul cat sunt deschise. Probabil nu mult, dar iarna nu e o idee buna sa lasi prea multi consumatori. Si asa manerele incalzite imi mananca cateva zeci de wati. Ma mai gandeam la o valva care sa consume curent numai in momentul bascularii inchis/deschis, dar nu stiu unde gasesc asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Aia o am in plan pt viitor, ori o electrovalva, ori o valva vacuumatica.Ai idee cat consuma valva pe care ai montat-o tu? Problema la astea simple cu solenoid e ca iti consuma curent tot timpul cat sunt deschise. Probabil nu mult, dar iarna nu e o idee buna sa lasi prea multi consumatori. Si asa manerele incalzite imi mananca cateva zeci de wati. Ma mai gandeam la o valva care sa consume curent numai in momentul bascularii inchis/deschis, dar nu stiu unde gasesc asa ceva. ai dreptate, se cam incalzeste, va tin la curent daca se prajeste, ca sa nu va cheltuiti banii de pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 da chiar nu va plac lucrurile simple??? aia vacumatica nu se incalzeste nu are nevoie de curent...sau e prea SIMPLU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 da chiar nu va plac lucrurile simple??? aia vacumatica nu se incalzeste nu are nevoie de curent...sau e prea SIMPLU? Bogdan zicea ca a incercat cu o valva vacuumatica de benzina si nu merge cum trebuie. Ar trebui una speciala pt ulei, dar nu stiu unde se poate gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 cand o sa vin in romania adica pe 4 aprilie o sa aduc eu cateva ca aia care o am eu. sta pe moto de un an si nu curge deloc. cred ca a nimerit el una naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Am mai verificat robinetele vacumatice pe care le-am incercat initial. La inceput vroiam sa vizualizez picatura si in varianta aia curgea ulei pe jos. Nu am reusit si am renuntat simplificand curgerea si dozarea uleiului. In varianta pe care o am pe motor nu mai curge ulei. Se pot folosi si robinetele de benzina de scuter. Eu am sa fac modificarea la urmatorul schimb de filtru de aer sau bujii. Nu am gasit orificiul de vacum si ca sa dau de el trebuie damontat mult si nu mai am chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Nu am gasit orificiul de vacum si ca sa dau de el trebuie damontat mult si nu mai am chef. Bogdan, cica e foarte usor de ajuns la orificiul de pe cilindrul din fata, pe partea dreapta, fara sa demontezi nimic. Sunt niste poze pe topicul asta: http://www.stromtrooper.com/forums/showthread.php?t=36413 Sincer sa fiu, eu nici nu m-am obosit sa-l caut. Ieri am avut o tentativa de montare a sistemului manual. Nu sunt foarte multumit de cum a iesit, mai trebuie sa lucrez la prinderi. Furtunul ala gros a incaput cat de cat intre carena si cadru, dar nu mi-a incaput 1m, a trebuit sa tai din el in jur de 20cm. In partea de jos, unde iese de sub carena, face un cot destul de strans care il cam stranguleaza, dar inca trece uleiul. Din pacate se pare ca n-am facut lipiturile bine si mi-a intrat aer pe instalatie , asa ca e extrem de greu de reglat debitul. O sa mai incerc azi sa vad daca reusesc sa fac o treaba mai buna. cand o sa vin in romania adica pe 4 aprilie o sa aduc eu cateva ca aia care o am eu. sta pe moto de un an si nu curge deloc. cred ca a nimerit el una naspa. Daca ai tu valve bune, ma abonez si eu la una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.