emilian_rks Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Daca nu prinde frana la prima pedala - mai degraba pare sistem franare neaerisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Daca nu prinde frana la prima pedala - mai degraba pare sistem franare neaerisit. eu asociez mai mult neaerisirea cu elasticitatea si ca forta de franare ramane la fel indiferent de cate pedale faci. dar intr-adevar - posibil sa fie asta. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 eu asociez mai mult neaerisirea cu elasticitatea si ca forta de franare ramane la fel indiferent de cate pedale faci. dar intr-adevar - posibil sa fie asta. stima, paul In concluzie sa inteleg ca nu e o problema grava?..aAdica se poate remedia usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 In concluzie sa inteleg ca nu e o problema grava?..aAdica se poate remedia usor? da, in ambele situatii discutate. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Din nou eu... Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta. Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia? Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Din nou eu... Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta. Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia? Multumesc, Mihai De la soare s.a deformat. Nu prea ai ce sa ii faci. ...dar nu trage stanga/dreapta la viteza! ...pana acum credeam ca suntem mai putini suferinzi de perfectionism stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Plasticul e cam slabut si uitat excesiv in soare se mai stramba. Nu poti incerca decat sa-l clampezi corect si eventual cateva bucatele de dublu adeziv de calitate, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 De la soare s.a deformat. Nu prea ai ce sa ii faci. ...dar nu trage stanga/dreapta la viteza! ...pana acum credeam ca suntem mai putini suferinzi de perfectionism stima, paul M-ai ghicit...sunt cam perfectionist...si gena s-a transmis mai departe » Post actualizat in 15 Jul 2016 18:59 Plasticul e cam slabut si uitat excesiv in soare se mai stramba. Nu poti incerca decat sa-l clampezi corect si eventual cateva bucatele de dublu adeziv de calitate, Multumesc Bogdan. Probabil asta am sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 (editat) Salutare, Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt. As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina ) Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362) Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ? Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard. Mersi ! salutare actualul parbriz il ai de vanzare ? sau este doar o idee sa scapi de el ? » Post actualizat in 17 Jul 2016 19:34 Din nou eu... Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta. Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia? Multumesc, Mihai si eu am aceeasi problema ) Editat Iulie 17, 2016 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Salutare. Am comandat gresit si am o oglinda dreapta de V-Strom la vanzare (noua), pret 80 Ron sau schimb cu una stanga 0735184816 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 In sfarsit a sosit piesa mult asteptata.........urmeaza montajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Salutare, Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt. As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina ) Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362) Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ? Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard. Mersi ! salut eu mi-am luat un airflow de la givi, la pag 726 ai o poza postata de madalin pribu,a fost 300 ron, el a fost multumit de parbriz desi parbrizul lui original difera putin cu al meu ( ani diferiti de fabricatie ) am mers pe autostrada portiuni scurte cu 170 kmh cu casca brain, parbrizul fiind lasat jos la minim, protectia este foarte buna,,,, se poate regla / ridica mai sus incat poti privi si prin el desi nu-mi place senzatia, mai ales daca este chiar si putin murdar sau are praf pe el, iar zgomotul de la vant dispare aproape complet, zici ca esti in autobuz eu am 180 cm, un strom de 1000, dar din ce stiu inaltinea la sa este cam la fel cu 650 ul in afara de parbrizele / deflectoarele sugerate anterior de prietenii stromisti, mai ai ca optiuni si modelul Bogdan Harea, reglabil, facut pe comanda, poti lua legatura cu el pt detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 In sfarsit a sosit piesa mult asteptata.........urmeaza montajul sunt curios, cat a fost oala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sickfish Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Salutare tuturor. Se pare ca voi schimba bisericutele, de la KLR la V-Strom, dar bine inteles, nu fara peripetii... Asadar, V-stromul pe care urmeaza sa-l achizitionez, are pompa de benzina stricata, mai precis, nu se mai invarte motorasul. Am hotarat cu vanzatorul sa cautam o pompa second si sa o inlocuim. Acum, problema este ca am gasit una care soseste maine, dar, desi pare ca are acelasi part number, ca cea stricata, fizic arata diferit. E o pompa de pe un DL650 din 2005 care trebuie transplantata pe un DL 650 din 2006. Stie cineva, daca incape, cand pun la loc rezervorul, sau da in ceva, carcasa exterioara a motorasului, care pe pompa stricata care era pe motor nu exista, motorasul fiind incorporat in plasticul care sta in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Stie cineva, daca incape, cand pun la loc rezervorul, sau da in ceva, carcasa exterioara a motorasului, care pe pompa stricata care era pe motor nu exista, motorasul fiind incorporat in plasticul care sta in rezervor? Salut, Vezi ca se pot desface ambele pompe in bucati si motorasul o sa fie identic. apoi pui motorasul bun pe pompa stricata (daca tzamburusul ala care iese in exterior loveste in ceva - desi nu cred ca loveste). Oricum - tinand cont de cum arata pompa actuala - rezervorul trebuie curatat de rugina. La pompa functionala - indiferent de care o fi - as face un bypass la filtrul de inalta presiune (cutia neagra la cea buna, cutia alba din varf la cea stricata) ca sigur sunt pline de rugina. Tutorial pentru cel negru gasesti aici: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html Daca gasesc - iti pun si tutorial pentru cel alb ca sunt putin diferite. Ar mai trebui inlocuit filtrul de joasa presiune -cel carea arata ca o talpa - cu unul de dupa 2007 parca(te prinzi dupa part number de pe suzuki parts house cand este altul - este mai restrictiv decat cel de pana atunci). bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 sunt curios, cat a fost oala? salutare,,,,ieftin ....1400 ron,,,,,deh pasiunea costa Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) mersi pt raspuns Editat Iulie 20, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sickfish Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi. Da, pompa alba este model mai nou. Linistit poti sa ma contactezi - eventual ne putem auzi si la tel. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi. E ceva ciudat acolo. Pompa stricata este pompa de model dupa 2007. adica fara filtrul ala negru de inalta presiune. Nu prea avea ce sa caute pe un 2005. cea neagra este cea model 2004-2006, cu filtru negru, de inalta presiune. Oricum e de preferat sa tii pompa aia stricata si sa schimbi motorasul. La pompa stricata e mai usor de schimbat filtrul de benzina si e mai ieftin. Motoras gasesti pe net la circa 50 euro nou. Editat Iulie 21, 2016 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sickfish Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Hmm, pai in talon scrie ca prima inmatriculare a fost in oct.2006, si am presupus ca e model 2006. Si asa stie si proprietarul.Oare sa se si vandut pe sf anului 2006 modele 2007? Nu prea are sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Daca are 2 bujii pe cilindru e model 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Hmm, pai in talon scrie ca prima inmatriculare a fost in oct.2006, si am presupus ca e model 2006. Si asa stie si proprietarul.Oare sa se si vandut pe sf anului 2006 modele 2007? Nu prea are sens. pai modelul 2007 sa vandut din 2006 septembrie,asa e la toti anii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Salutare, Se poate indrepta asa ceva la rece prin lovire?..exista riscul sa crape janta? Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Nu pune ciocanul. Mergi la un service de roti. Au utilaje speciale prin care repara janta. Prin roluire treptata. La rece si la cald fct de material si gravitatea defectului. Vezi ca pe topicul de bmw 1200 era cineva cu aceeasi problema si sunt useri care au apelat la asemenea servicii cu success Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.