bozoro Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Cred ca ti-ar conveni sa iti mai iei un set de jenti ca sa fie mai usor sa schimbi rotile la fiecare iesire. Si o poti face si singur. Asa trebuie sa te duci mereu la vulcanizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Da, asta e unul din motivele pentru care vreau semnale cat mai "pe carena". Referitor la degete, is lungute, am forta in ele, la 1,82 si 75 de kile am ole' di putere. Cred ca decupleaza si cu inelarul si degetul mic dedesupt, practic nu am incercat, ca stiu ca la schimbarea treptelor trebuie tras ambreiajul la maxim (ca la masina). Daca ma insel, rog a fi corectat. Manete reglabile pe lungime nu as vrea, cu cat mai multe imbinari, cu atat mai multe posibilitati sa cedeze ceva. Simple is better. Nu am maneta cu reglaj la ambreiaj, doar la frana. Ma voi uita si la melc, sunt curios ce gasesc acolo, dar pana sambata nu ma ating de motor, am un deadline si trebuie sa-l respect (alfel iese scandal mare). Repet: nu iau manetele pentru frumusete sau fita, ci pentru ca mi-ar fi utile. Altfel, cu banii aia fac un plin ochi si ma dau minim 400 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Da, asta e unul din motivele pentru care vreau semnale cat mai "pe carena". Referitor la degete, is lungute, am forta in ele, la 1,82 si 75 de kile am ole' di putere. Cred ca decupleaza si cu inelarul si degetul mic dedesupt, practic nu am incercat, ca stiu ca la schimbarea treptelor trebuie tras ambreiajul la maxim (ca la masina). Daca ma insel, rog a fi corectat. Manete reglabile pe lungime nu as vrea, cu cat mai multe imbinari, cu atat mai multe posibilitati sa cedeze ceva. Simple is better. Nu am maneta cu reglaj la ambreiaj, doar la frana. Ma voi uita si la melc, sunt curios ce gasesc acolo, dar pana sambata nu ma ating de motor, am un deadline si trebuie sa-l respect (alfel iese scandal mare). Repet: nu iau manetele pentru frumusete sau fita, ci pentru ca mi-ar fi utile. Altfel, cu banii aia fac un plin ochi si ma dau minim 400 km. La mobra nu trebuie tras la capat decat cel mult la plecarea de pe loc. In rest e suficient sa ciupesti ambreiajul si sa partializezi acceleratia ca sa schimbi. Oricum, reglat corect, cu doua degete dedesubt este complet decuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Ha, n-am stiu de faza asta. Merci de pont! Dar parca tot nu imi place sa imi dau cu maneta peste ultimele doua degete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Pai si cu ce te tii de ghidon???? Ca nu poti doar cu degetul mare: :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Degetul mare pe ghidon, celelalte patru trag maneta. Merge perfect la mine. Oi fi vreo anomalie? » Post actualizat in 09 Nov 2016 14:33Inca o chestie: eu am manetele indreptate mai spre pamant, obisnuinta de la bicicleta, ajung foarte usor si rapid la ele cand e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Nu e chiar incorect, dar nu mai ai priza pe ghidon daca tii degetele toate pe maneta. In cazul in care trebuie sa faci o manevra brusca sau dai in ceva groapa unde trebuie sa te tii zdravan de ghidon nu o sa poti sa faci asta doar cu degetul mare. Sau de asemenea e greu de facut countersteerin-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Ai sa razi, dar chiar ma descurc. Cred ca e defect dobandit de la mobra pe care am facut scoala, Honda Hornet, primul model, ala cu roata de 16", pe care era montat ceva cauciuc mult mai gros, veneam cu febra musculara dupa 40 minute de poligon. Asa faceam si cu ER5-ul, tot la fel si cu DL-ul. Curios e ca ma descurc, nu am avut probleme nici cand eram cu ER5 pe TransAlpina si TransFagarasan. Si acolo pot spune ca a fost testul de foc, cu sotie si minim 20 kg de bagaje. Hai ca la urcare a mai fost cum a mai fost, dar la coborare mi-a sarit inima de cateva ori, cu un singur disc de frana. Cu toate astea- in 1700 km in 5 zile mobra a mers LASER. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 (editat) Ai sa razi, dar chiar ma descurc. Cred ca e defect dobandit de la mobra pe care am facut scoala, Honda Hornet, primul model, ala cu roata de 16", pe care era montat ceva cauciuc mult mai gros, veneam cu febra musculara dupa 40 minute de poligon. Asa faceam si cu ER5-ul, tot la fel si cu DL-ul. Curios e ca ma descurc, nu am avut probleme nici cand eram cu ER5 pe TransAlpina si TransFagarasan. Si acolo pot spune ca a fost testul de foc, cu sotie si minim 20 kg de bagaje. Hai ca la urcare a mai fost cum a mai fost, dar la coborare mi-a sarit inima de cateva ori, cu un singur disc de frana. Cu toate astea- in 1700 km in 5 zile mobra a mers LASER. Nu are cum sa nu existe un reglaj la maneta. La mine e o rotita, ca si cea de la frana, pusa deasupra. La BMW-ul 650 era o rotita zimtata pusa perpendicular pe cablu, chiar langa imbinarea manetei. La BMW-ul 1200 GS al sotiei e un butonas mic, negru. Mai cauta pe acolo, ca trebuie sa existe ceva. Eu mi l-am reglat sa tina sus. Practic, doar trag 1-2 cm. Nici gand sa atinga degetele de pe ghidon. Hai ca ma uit pe schema tehnica, dar nu stiu ce an e al tau. Am inteles doar ca-i 650. Fix asa cum am zis, e o rotita zimtata pe intinzator. M-am uitat la anul 2005. Daca e alt model, cauta pe acolo. http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/suz/508afdc3f87002353072304a/handle-lever Editat Noiembrie 9, 2016 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 (editat) Pe aia o știu.» Post actualizat in 09 Nov 2016 17:59 Cablul e reglat cu joc mic, dar tot nu imi place sa tau cu levierul peste degete. Am eu ceva pe creier cu faza asta. E MY 2004. Editat Noiembrie 9, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Ideea e sa nu tragi maneta de tot, asa cum se apasa pedala la masini. La mobre, avand ambreiaj umed, nu e o nenorocire daca patinezi ambreiajul. Din contra. Stilul tau de maneta e perfect pt actionarea cu 2 degete, din cate vad in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Si zici sa fac economie de vreo suta de lei si sa nu iau manete scurte? Cu frana ma descurc bine, e reglata aproape la maxim, musca frumos fara sa atinga degetele, mai am cca 1 cm pana la ele (asa am setat eu). In cazul asta, le dau jos si le fac un polish . » Post actualizat in 09 Nov 2016 21:12Dar hamul ala cu relee pentru faruri tot l-as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 La 650 maneta de ambreaiaj nu e reglabila in lungime. Numai frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 daca doreste cineva manete OEM - ma incurca pe acasa, la pret bun. mai am si un telescop spate wilbers (cel din semnatura) la pret excelent zic eu si e pacat sa stea. Schimba foarte mult ciclistica si face o pereche extraordinara cu valvele ricor. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Salutare ,, de unde as putea sa achizitionez si eu acele protectii din cauciuc care se monteaza pe cadru in partea de jos langa schimabtor sau frana(calcaiul de la picior) ,ca habar n_am cum se numesc cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Cred k pe original . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Am citit pe o pagina din 2015 ca sunt atat pe original, cat si custom-made, trimiti sablonul din carton unui tip si ti-l face din gel (daca am inteles eu bine). Eu o sa pun ceva colant imitatie carbon (altceva nu am prin casa). Tot nu prea imi place musai cadrul argintiu, asa ca... Nu prea mai folosesc mobra (de pe 6 nu am mai umblat la ea), o sa o duc intr-o incapere (intr-un hol unde nu prea intru), o las pe cric, ii scot bateria si o aduc in casa, la caldura, iar rezervorul cred ca o sa-l golesc si-l aduc si pe el in casa. Ar fi bine sa golesc (si usuc) rezervorul si sa-l tin la caldura, in loc sa-l tin full la temperaturi scazute? Ca ma bate gandul sa ii scot si pompa si sa trag cu ochiul la ce e pe acolo. E bine de spalat cu diluant sau sa iau niste carb-cleaner? » Post actualizat in 12 Nov 2016 00:24Cand sa ma duc la culcare, ma loveste inspiratia sa intru oleaca la chinezi dupa una-alta. Dau peste jucariile astea: https://www.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Windshield-Airflow-Adjustable-Clear-Windscreen-Wind-Deflector-For-Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki-BMW-Ducati/32740602498.html?spm=2114.01010208.3.69.eZyFyd&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_0_10037_10091_10090_10032_10088_10089_10077,searchweb201603_1&btsid=bfc450ef-9736-48f3-859f-4b72b5a1e475 si https://www.aliexpress.com/item/For-Triumph-Aprilia-KTM-Victory-All-Windshield-Model-Motorcycle-Universal-Airflow-Adjustable-Bolt-On-Variable-Spoiler/32752555857.html?spm=2114.01010208.3.297.eZyFyd&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_0_10037_10091_10090_10032_10088_10089_10077,searchweb201603_1&btsid=bfc450ef-9736-48f3-859f-4b72b5a1e475 . Cum puii mei le pot face atat de ieftin, cand unele de la MRA (spre exemplu) costa de rup?! Pe mine m-ar interesa mai mult suportul, in special asta cautam, dar cand am dat peste sistem complet, m-am pus pe investigatii. Astea is cele mai accesibile chestii, nu am sapat prea adanc. Daca arunca vantul un pic peste casca, ar fi super. Si am mai dat peste niste jucarii, nu-s chiar pe gustul meu, dar pun link aici: https://www.aliexpress.com/item/WINDSHIELD-WINDSCREEN-Universal-motorcycle-large-transparent-front-wind-shield-protecting-wind-deflector-windscreen/32312123689.html?spm=2114.10010108.1000013.9.PyvTTn&scm=1007.13339.60109.0&pvid=bbae39f0-af6d-42b9-83fa-b9046593d59e&tpp=1 si https://www.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Bike-Bicycle-MTB-Handlebar-Mount-Holder-For-Cell-Phone-GPS/32712274740.html?spm=2114.01010208.3.125.QcF75P&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_0_10037_10091_10090_10032_10088_10089_10077,searchweb201603_1&btsid=a1e63c59-fe93-44ff-9320-ffcb9d9e4d30 . Pacat ca protectiile nu-s negre (dar nici sistemul de prindere nu ma da neaparat pe spate, din cauza capetelor de ghidon) si in loc de negru is pe fumuriu. Suportul oricum pare ok, as face o incercare. » Post actualizat in 12 Nov 2016 00:25De cheile astea ce stiti? https://www.aliexpress.com/item/3pcs-Lot-Motorcycle-Blank-Key-Uncut-Blade-For-750-GSX750F-SV650-SV1000-TL1000R-TL1000S-Vstrom-650/32407186282.html?spm=2114.13010308.0.0.GDbb3U » Post actualizat in 12 Nov 2016 00:32Si ce-mi trebuie musai https://www.aliexpress.com/item/ZJMOTO-Brand-New-Black-Plastic-Motorcycle-Throttle-Assist-Cruise-Control-Grips-Wrist-Rest-For-Standard-Grips/32498554206.html?spm=2114.10010108.1000014.45.8NzX1I&scm=1007.13338.50051.0&pvid=a7d27541-2ba9-4ae6-9a9d-ea05a68bbf4e&tpp=1 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Salutare ,, de unde as putea sa achizitionez si eu acele protectii din cauciuc care se monteaza pe cadru in partea de jos langa schimabtor sau frana(calcaiul de la picior) ,ca habar n_am cum se numesc cu respect Numai originale. Nu prea mai folosesc mobra (de pe 6 nu am mai umblat la ea), o sa o duc intr-o incapere (intr-un hol unde nu prea intru), o las pe cric, ii scot bateria si o aduc in casa, la caldura, iar rezervorul cred ca o sa-l golesc si-l aduc si pe el in casa. Ar fi bine sa golesc (si usuc) rezervorul si sa-l tin la caldura, in loc sa-l tin full la temperaturi scazute? Ca ma bate gandul sa ii scot si pompa si sa trag cu ochiul la ce e pe acolo. E bine de spalat cu diluant sau sa iau niste carb-cleaner? Pompa o cureti cu spray de curatat frane. Iese ca noua. Si daca tot umbli in ea fa niste poze. Daca e infundat filtru de inalta ii faci by-pass si pui filtru de 2007. Cum sa dai rezervoru jos sa il iei in pat cu tine iarna??? :D Tu iubesti mult mobra aia!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Nu mă costă nimic să îl țin la căldură. Dar as face rău? » Post actualizat in 12 Nov 2016 19:03 Deci... Nu e fixată definitiv, doar înfipt cotul de inox pe galerie. Făcut probă, urlă altfel, grav, puternic. » Post actualizat in 13 Nov 2016 22:09 Din ciclul "reduceri pentru fraieri", prezentam oferta de mai jos: https://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-in-set-la-reducere/set-anvelope-metzeler-tourance-next-110-80-19-59v-150-70-17-69v-.html Sorry, dar eu nu pun botul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Am dat drumul la inscrierile pentru V-StromSki 2017 aici: http://vstromania.ro/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=view&catid=54&id=10586#10599 Tot ce trebuie sa stiti este si va fi (pretul si detaliile de plata) scris in primul post! Va asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Am dat drumul la inscrierile pentru V-StromSki 2017 aici: http://vstromania.ro/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=view&catid=54&id=10586#10599 Tot ce trebuie sa stiti este si va fi (pretul si detaliile de plata) scris in primul post! Va asteptam. Salut! Astept si eu sa vad o oferta de pret pentru cazare. Ca asa, m-am uitat la ei pe site si vad ca e 400 de lei camera dubla, doua nopti. Avand in vedere ca in camera te duci doar ca sa te culci, restul activitatilor fiind facute cu grupul, mi se pare cam mult. In alta ordine de idei, o intrebare: se vine cu motoarele sau cu masina? Nu de alta, dar eu si sotia ne gandeam sa dam o tura pe moto, daca nu e zapada mare jos. Apropos, poate sa vina si ea, chiar daca are BMW 1200 GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 De cheile astea ce stiti? https://www.aliexpress.com/item/3pcs-Lot-Motorcycle-Blank-Key-Uncut-Blade-For-750-GSX750F-SV650-SV1000-TL1000R-TL1000S-Vstrom-650/32407186282.html?spm=2114.13010308.0.0.GDbb3U mi-am luat eu pt sv un blank d-asta si sunt foarte multumit de ea ce-i drept s-a dus dupa ceva timp logo-ul suzuki de pe stickerele alea, da' nu-i bai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Soția e furioasă la maximum! Pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 U lucky ..... ce te invidiez. Eu ajung sa lucrez la mobra odata la cateva sapt » Post actualizat in 14 Nov 2016 13:54 Ps: flori si cina in oras...poate si masaj cu uleiuri aromate pe inserate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Văd eu peste câteva zile, momentan nu vorbim. Și e un amărât de hol pe unde trec de patru ori pe an, maxim. E acolo ca să fie, nu ca a fost folosit la chestii importante. În magazie nu îl bagam, ca nu am chef să îl roadă șoarecii. Miroase un pic a benzină, dar îi scot rezervorul, îl golesc și îl trag în folie, pus în cămară. Parcă văd iar scandal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.