Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

http://motorbikers.ro/home/415-robinet-vacumatic-benzina-scutere-gy6-2-iesiri.html

 

asta incepe sa curga cand pornesti motorul si se opreste cand opresti motorul.

 

http://pepika.ro/21-Acvaristica/385-Echipamente-pentru-acvaristica/507~Fittinguri/8746-Robinet-de-plastic--verde-4-6-mm.html

 

de la robinetelul de acvariu dozezi uleiul.

 

ca rezervor am folosit o sticla de Clin de geamuri, are un motutoi perfect sa pui furtunul pe el. o gaura in fundul sticlei cu un furtun pe unde o umpli fara sa dai jos carena si aia e.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as da banii aia, sincer.

 

Multam de link-uri, colegii!

Cred ca am sa gasesc ceva prin Piatra, sper. Ca rezervor- o sticla de Avon Senses, gel de dus. Are 250 ml, e plata, operatiunile vor fi facute ca si la celalalt motor, ca nu e greu (inclusiv aerisitor). Acum trebuie sa-mi dau seama si unde cuplez robinetul vacuumatic. Daca pun robinetul de acvarii, mai are rost sa inseriez si robinetul clasic de benzina? Am, nu e bai, dar intreb daca trebuie pus si ala.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

robinetul vacumatic il cuplezi pe unul din stuturile cu dop de cauciuc de pe galeriile de admisie. bidonul pune-l rotund ca se potriveste perfect in carena din stanga langa sa care e goala. nu mai ai nevoie de alr robinet. ala vacumatic e suficient. opreste uleiul cum opresti motorul. ala de acvarii e suficient sa reglezi fluxul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, stas! Simple is better!

Ma apuc de cautat robineti, sa vedem ce-o sa iasa. Mai ramane sa o conving pe sotie sa ma lase sa parchez motorul intr-un hol, daca-mi iese pasenta, o sa fie fain, ca in garaj nu am loc decat pentru masina. La aiarna am sa cam vreau sa lucrez la jucarie si n-am chef sa stau sub copertina din spatele casei.

 

Referitor la suportii aia de la bascula- din ce sunt facuti? Alama, fier, inox?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebi de asta?

 

attachicon.gifdl_bascula.jpg

 

La mine pare de fier, ca am facut filet in el ca sa prind capul ungatorului si a mers destul de greu filiera in material.

unii le mai zice "bobine". alea tinute in mana de mine erau din duraluminiu adica erau usoare si aveau duritate.

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ 50 transport. Am luat deja șuruburi, material oi gasi eu.

 

 

Clar iesi mai ieftin daca le faci singur. Ma gandeam ca nu merita bataia de cap . ( transport 5lei posta)

 

Spor sa ai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi fost o treaba. Dar sincer prefer sa imi fac unele cestii cu manutele mele. Suruburi am luat din dedeman, de alea cu imbus. Par destul de zdravene. Ramane sa imi caut doua bucati de aluminiu, pe care sa le frezez. Sau voi apela la un strungar din zona. Sau, daca vreau fiță, ii spun omului sa mi le faca din alama :D. Si acasa le polishez de juri ca-i tabla de saxofon. Am mai polkishat alama, iese incredibil de bine. Trebuie doar cateva scule si un pic de rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bascula era fain sa fi fost neagra, dar o sa-i aplic o folie de colant carbon (ca nu am negru mat) pe nervura centrala. Si cadrul era fain sa fie negru. E prea gri motoreta, parerea mea.


» Post actualizat in 15 Oct 2016 10:16

Tocmai mi-am adus aminte ca am un strung clasic, din lemn, facut de bunicul meu. Nu l-am mai folosit de foarte multi ani, sper sa fie ok cureaua de antrenare (are o roata imensa din metal, e greu in draci, dar are o inertie de nu-i adevarat). Nu mi-ar fi greu sa strunjesc doua bobine, mai ales ca pot folosi si flexul ca sa decupez mai rapid din material. Apoi pot folosi smirghel de diferite granulatii pentru a avea scobiturile dorite la piese. La sfarsit pot pune bobinele pe o bormasina intepenita in menghina, iar pe mandrina insurubez bobina si ii dau polish. Gaurile vor fi date inainte. In caz contrar, apelez la strungar, care le face in maxim 5 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-mi spui de unde iei folie pentru bascula, si cum iese ca si eu vreau ceva similar. de fite

 

Gasesti in timisoara ce folie vrei tu la Eastern Data Print S.r.l, Str Iordan Sebastian Martir, Nr. 5. Iti recomand sa meri pe jos sau cu 2 roti, motorizate sau nu, ca cu masina va fi tare greu de gasit loc de parcare pe acolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna!

Abia ce ne-am intors dintr-o tura in Muntii Buzaului in incercarea de a ajunge la Lacul Vulturilor. Nici o sansa! Nici pentru mine, cu cauciucuri TKC 70, nici pentru prietenii mei cu Aprilia Pegaso 650 si KLE 500, ei cu cauciucuri ceva mai ok pentru off-road, respectiv TKC 80 si Haidenau 60. Namol de juma de metru, zapada... ne-am intors din drum innoroiti bine.

Dar, asa cum am promis, la intoarcere, am testat turele si vitezele aferente pe autostrada Ploiesti-Bucuresti. Valorile sunt cele de pe indicatoare, nu viteza relativa sau GPS.

Treaba sta cam asa:

5.000 rot/min - 140 km/h

5.500 rot/min - 160 km/h

6.000 rot/min - 180 km/h

7.000 rot/min - 220 km/h

Aici m-am oprit pentru ca incepuse sa se aglomereze pe drum. Promit ca data viitoare, daca prind drum gol, vad si cat se tureaza pana la maximum. Deocamdata nu am reusit sa merg cu ea "blana".

 

O seara faina!

 

post-88469-0-10721500-1476556754_thumb.jpgpost-88469-0-38493900-1476556721_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai cu ea frate de o bagi pe acolo

N-ai idee cat de misto sta pe noroaie si bolovanis. Sotia, cu BMW-ul 1200 GS, n-a avut tupeu sa mearga pe unde mergem noi. Bine, azi a fost si un pic accidentata la un genunchi. Dar chiar daca aveam TKC 80, tot nu puteam sa urc pana la lac. E facuta pentru asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-o sa ai de spalat la mobra... :D

Maine bag jetul pe ea, dar a meritat! :)

E singurul motor care m-a dus pe off-road de capre si care, la intoarcere, cu noroiul pe ea, a mers cu 225 km/h.

» Post actualizat in 15 Oct 2016 20:21

Trei tipuri de cauciucuri, trei motoare diferite. Nici unul nu a ajuns la destinatie, Lacul Vulturilor.

 

post-88469-0-50348500-1476562858_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...