Johann Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Pana acum am facut indicatoare pt bogdan_harea, Johann, jhon-n, vrajitoru si co98, sper ca n-am sarit pe nimeni de pe lista. Cine mai doreste, cine mai pofteste? Salut ATW, am montat si eu indicatorul, totu-i perfect, l-am pus in vitezometru, am lipit peste KM/H o banda neagra mata si parca-i pus de fabrica. Am pus si un intrerupator la rezistenta aia ce-i taie limitarea intr-a 5-a si a 6-a si cand vreau power o cuplez. Cand e cuplata arata eronat, adica intr-a 6-a el indica a 4-a si pacaleste calculatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Va salut pe toti si va anunt ca de sambata sunt fericitul posesor al unul V-strom de 650 , de care sunt foarte , foarte mandru si de asemenea incantat , fiind mare diferenta intre el si Dr-ul meu , de care ma leaga amintiri frumoase .Alegerea a fost facuta si datorita citirii cu atentie a tuturor posturilor legate de aceasta motocicleta , fapt care mi-a dat incredere in acest model , astfel ca , va multumesc si sper sa ne mai auzim . Bine ai venit printre noi! Se pare ca noi avem doua lucruri in comun..avem Wee si am avut Dr. Bafta!!! Mi-am montat sidecase-uri si ungator de lant. Am folosit robinet vacuumatic si la inceput imi curgea si mie dupa ce opream motorul dar acum nu mai curge nici o picatura.Am folosit pentru capat asa ceva si functioneaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Igi mai detaliaza. Ce anume ai folosit din bidolui cu ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Am folosit furtunasul. E flexibil sa il poti regla dar atat de tare incat sa nu se deplaseze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) wrong post Editat Aprilie 16, 2009 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Igi cum ai facut reglajul picaturii? Cum se stie deja pana acum am folosit un robinet cu cui de regaj de la acvarii. Foarte ieftin (1leu), dar cam firav, in conditiile de utilizare pe motor, fiind din plastic. De doua zile mi-a venit alta ideie. Langa mine la un importator de scule din China am gasit aragaze de voiaj cu butelie mica, la un pret acceptabil. Partea care ma interesa, respectiv robinetul este din bronz, cu un cui de reglaj tot din bronz si oringuri pt etansare. Este un pic cam mare, dar incerc sa elimin de pe el tot ce nu trebuie ca sa-l fac cat mai mic si usor. La primele probe regleaza mult mai fin si precis. Saptamana viitoare vreau sa-l pun pe motor impreuna cu robinetul vaccuumatic si capul de ungere dublu. Cei care s-au inscris pt ungatoare sa mai aiba putina rabdare. Vreau ca varianta finala sa fie perfecta, fara compromisuri care sa afecteze fiabilitatea. Sarbatori fericite!! Editat Aprilie 17, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Suntem rabdatori. Sarbatori fericite tuturor. Sa aveti parte de sanatate si bani... ca de restul va ocupati voi mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Igi cum ai facut reglajul picaturii? Cum se stie deja pana acum am folosit un robinet cu cui de regaj de la acvarii. Foarte ieftin (1leu), dar cam firav, in conditiile de utilizare Nu va complicati inutil, eu am folosit la capat ace de seringa de diferite grosimi, de exemplu cu ac de 0,45mm curge cam o picatura la doua minute. Si ca sa unga uniform am fixat acul exact pe mijlocul lantului si picatura cade pe lant inainte de foaie. Pentru inchidere am folosit un electroventil mic de 24volti gasit prin piata care e alimentat din plusul de la contact. Salutare si sarbatori fericite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Si eu folosesc tot un robinet de plastic. Am vazut niste robineti pentru ceva instalatii de udat flori (picuratoare). Aratau foarte bine si scria ca se pot regla de la 0 la 20 l/h dar erau in set de 12 bucati si costau vreo 12 €. Paste Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 am primit prin posta de la atw indicatorul de treapta. montarea (dupa instructiunile verbale date de atw) a durat cam 1 ora si jumate (in care l-am stresat pe atw cu vreo 3 telefoane) cel mai greu mi s-a parut sa il montez in interiorul carcasei de la turometru. aia mi-a luat cel mai mult timp. cred ca am incercat de cel putin 10 ori sa il pun si sa stea bine. pana la urma mi-a reusit. am colorat lateralele de la indicatorul efectiv cu un marker permanent in asa fel incat lateralele albe sa nu iasa in evidenta in inteiorul turometrului. am buctat-o la final cand am uitat sa cuplez mufa din spatele bordului si a trebuit sa desfac iar colacul de buda care tine ceasurile. .. sincer sa fiu mai am o problema... nu mai tin minte daca i-am pus protectia de cauciuc la mufa, dar astazi nu am mai putut sa defac iar colacul ca se facuse noapte. o sa vad maine. finalitatea: un indicator montat ok care merge excelent. testarea am facut printr-un drum scurt in oras. maine o sa fac vreo 50 km si o sa vada atunci. pentru oras imi e foarte folositor. felicitari atw pentru asa un device bine realizat. asfalt uscat si sarbatori fericite inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 17, 2009 Autor Share Postat Aprilie 17, 2009 PASTE Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Am montat indicatorul de treapta pt vit mai usor decat ma asteptam (desfacut suruburi etc) l am probat functioneaza excelent multumesc inca odata ATW pt el si SARBATORI FERICITE tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Paste fericit tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Johann, vrajitoru, co98, ma bucur ca ati reusit sa montati indicatoarele si ca va sunt de folos. Cat mai multi km pe doua roti, si sarbatori fericite tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 PASTE FERICIT Fabio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 1. ieri, cind am accelerat mai tare, turat peste 6.000 de ture, mi s-a aprins indicatorul FI (fuel injection). nu mai aparea ora deloc iar ledul rosu clipea. am tras pe dreapta, am taiat contactul, l-am pus din nou, totul era ok. am mai mers un timp si cind am turat mai serios iar a aparut eroarea. pentru ca motocicleta nu reactiona cu nimic altfel decit ar fi trebuit am continuat sa merg pina la prima oprire. cind am pus din nou contactul totul a fost ok iar de atunci nu a mai aparut problema desi am turat-o de mai multe ori peste 6.000. in carte scrie ca de obicei cind apare aceasta eroare motocicleta se opreste din functionare si ca oricum trebuie sa te opresti si sa duci motocicleta la service; insa asta am citit azi caci nu aveam cartea cu mine. problema a aparut dupa ce am alimentat de la mol cu benzina fara plumb, 95, euro5; insa nu a fost un plin complet, am alimentat cam 15 litri. pe drumul de intoarcere am alimentat de la aceeasi benzinarie petrom de la care alimentasem inaintea benzinariei mol. nici o problema aparuta. consumul a fost bun (economic) pe durata mersului cu cele 3 alimentari. banuiala mea e ca au fost ceva mizerii in benzina sau ca vreun senzor al motocicletei nu s-a inteles cu benzina respectiva. 2. dupa mers pe autostrada dimineata pe frig mi-a scazut turatia de relanti atit de mult incit se oprea motorul (pe la 500 ture). s-a intimplat imediat dupa pasajul de dupa iesirea de pe autostrada, la pitesti; am tras pe dreapta si am umblat la surubul acela care regleaza relantiul. l-am invirtit cam jumatate de tura si am ridicat relantiul la 1300 de ture. nu am mai avut probleme, o sa-l pun din nou la 1100 cum era initial. s-a mai intimplat cuiva? idei, sugestii? Azi am facut tura aia de 50 km de care va vorbeam ieri. Mi-a aparut si mie eroarea aia FI dar nu dupa turatii. Mergeam normal in 90-95. Fara accelerari sau franari. Si s-a aprins ledul rosu (a ramasa aprins fara sa clipeasca) si imi in locul ceasului aparea FI. Am oprit si am taiat contactul. Cand l-am pus la loc nu a mai aparut eroarea. Dupa aproximativ 15 km am ajuns in oras si cand m-am oprit la primul semafor mi-a murit motorul. L-am pornit de vreo 3 ori dar se oprea mereu. Ghinionul naibii era ca era si soseaua in rampa si trebuia sa stau cu o frana cuplata. L-am tinut din acceleratie sa nu mai moara si pe urma m-am oprit imediat dupa semafor si am oprit motorul. Am dat casca jos abtinandu-ma sa nu dau cu ea de pamant si sa injur in gura mare (ca sunt Pastele) si dupa 2 minute am pus contactul si l-am pornit. Mergea rotund fara nici o problema. Am ajuns acasa fara alte incidente. Se poate sa fie de la benzina? Am alimentat de la Rompetrol. Sau am facut eu vreo prostie cand am montat indicatorul de treapta? Nu am taiat nici unul dintre firele le care am legat indicatorul. Doar am taiat putin izolatia si am cuplat acolo firele. La sigurante m-am cuplat la firul portocaliu cu dunga albastra (fiind cel mai accesibil). A mai patit careva asa ceva dupa ce a montat indicatorul? ca daca nu a patit nimeni inseamna ca bezina a fost de cacao si nu ma bag de la aia. Si ca sa revin la povestea de ieri: DA! am uitat sa trag cauciucul de protectie peste mufa (dar am facut-o azi dimineata). Si ca sa va dau unfeedback: merge foarte bine indicatorul de treapta. Daca bate soarele pe el nu ma uit numai 1/4 de secunda la el ci 1/2 de secunda. Asa ca nu ma deranjeaza ca se vede mai vag numarul. Si m-a ajutat azi. Deci il pun la 100% investitie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 eu il am montat de o saptamina, am mers cu ea in fiecare zi si n-am avut nici-o problema ,posibil din cauza benzinei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Azi am facut tura aia de 50 km de care va vorbeam ieri. Mi-a aparut si mie eroarea aia FI dar nu dupa turatii. Mergeam normal in 90-95. Fara accelerari sau franari. Si s-a aprins ledul rosu (a ramasa aprins fara sa clipeasca) si imi in locul ceasului aparea FI. Am oprit si am taiat contactul. Cand l-am pus la loc nu a mai aparut eroarea. Dupa aproximativ 15 km am ajuns in oras si cand m-am oprit la primul semafor mi-a murit motorul. L-am pornit de vreo 3 ori dar se oprea mereu. Ghinionul naibii era ca era si soseaua in rampa si trebuia sa stau cu o frana cuplata. L-am tinut din acceleratie sa nu mai moara si pe urma m-am oprit imediat dupa semafor si am oprit motorul. Am dat casca jos abtinandu-ma sa nu dau cu ea de pamant si sa injur in gura mare (ca sunt Pastele) si dupa 2 minute am pus contactul si l-am pornit. Mergea rotund fara nici o problema. Am ajuns acasa fara alte incidente. Se poate sa fie de la benzina? Am alimentat de la Rompetrol. Sau am facut eu vreo prostie cand am montat indicatorul de treapta? Nu am taiat nici unul dintre firele le care am legat indicatorul. Doar am taiat putin izolatia si am cuplat acolo firele. La sigurante m-am cuplat la firul portocaliu cu dunga albastra (fiind cel mai accesibil). A mai patit careva asa ceva dupa ce a montat indicatorul? ca daca nu a patit nimeni inseamna ca bezina a fost de cacao si nu ma bag de la aia. Si ca sa revin la povestea de ieri: DA! am uitat sa trag cauciucul de protectie peste mufa (dar am facut-o azi dimineata). Si ca sa va dau unfeedback: merge foarte bine indicatorul de treapta. Daca bate soarele pe el nu ma uit numai 1/4 de secunda la el ci 1/2 de secunda. Asa ca nu ma deranjeaza ca se vede mai vag numarul. Si m-a ajutat azi. Deci il pun la 100% investitie buna. 'traiti am descris in topicurile anterioare problema mea... am cumparat la second rezervor cu pompa de benzina de pe un dl650... am desfacut si problemele gasite au fost foarte ciudate... nu stiu ce sa zic dar imi pare un inceput de problema de proiectare daca o pot numi asa... filtrul de benzina are atasat un regulator de presiune care e asigurat cu o prindere clips de plastic. clipsu asta era deformat si a cazut in timp cazand si regulatorul de presiune... am inlocuit filtrul meu cu filtrul de la dl650 (cu tot cu regulator) si problemele s-au rezolvat. weekendul trecut am fost pana la mare si dupa o buna bucata de mers 140-160 cand incetineam si trageam ambreiajul motorul murea dupa care porneam si totul e ok. concluzia este ca tre sa gasesc un stand serios de curatat injectoare. in paralel lansez o intrebare pentru colegii din italia: cine imi (ne) poate trimite produse de pe elesi.it (pret cu tot cu comision), multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Salutare, Aveti idee daca se potriveste radiatorul de apa de la 650 la 1000? Multumesc PASTE FERICIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Salutare, Aveti idee daca se potriveste radiatorul de apa de la 650 la 1000? Multumesc PASTE FERICIT! din cate vad eu nu... radiatorul de DL1000 este 17710-06G00 radiatorul de DL650 este 17710-27G00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Hristos a inviat ! Paste fericit tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 19, 2009 Autor Share Postat Aprilie 19, 2009 (editat) Hristos a inviat ! Paste fericit tuturor ! Adevarat a inviat! Paste fericit tuturor! Eu am devenit tatic chiar in vinerea mare. Asa ca nu a fost si nu va mai fi Paste mai frumos ca anul asta. Bafta tuturor. Editat Aprilie 19, 2009 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Eu am devenit tatic chiar in vinerea mare. Asa ca nu a fost si nu va mai fi Paste mai frumos ca anul asta. FELICITARI!!! Presimt ca n-o sa prea mai ai timp de motor o perioada (vorbesc din proprie experienta ), dar nimic nu se compara cu experienta de tatic. Ce e? Motociclist sau motociclista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Adevarat a inviat! Paste fericit tuturor! Eu am devenit tatic chiar in vinerea mare. Asa ca nu a fost si nu va mai fi Paste mai frumos ca anul asta. Bafta tuturor. Felicitari!!!!! Sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Adevarat a inviat! Paste fericit tuturor! Eu am devenit tatic chiar in vinerea mare. Asa ca nu a fost si nu va mai fi Paste mai frumos ca anul asta. Bafta tuturor. Sa-ti traiasca , sa fie sanatos si sa va bucurati de bebelus in fiecare zi ! La multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.