Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salut.

Saptamana viitoare voi pleca cu niste prieteni pe niste drumuri neasfaltate, posibil ceva mai dificile si as pune pe spate ceva mai adecvat. Acum am Metzeler Tourance si ma gandeam sa pun un Mitas E07.


Ce parere aveti?


Problema e ca nu mai gasesc pe stoc pe nicaieri. Stiti pe undeva unde as avea mai mari sanse?


De asemenea, avand in vedere ca o sa am nevoie de asa ceva doar pentru o saptamana, dupa care voi reveni la Tourance-ul meu (de altfel, de-abia pus) as cumpara si ceva SH in caz ca aveti de vanzare ceva in stare buna.


» Post actualizat in 13 Jun 2017 11:01

O precizare importanta: As prefera sa nu ma coste mai mult de 400 de lei cu tot cu montaj. De asta as fi mers pe mitas e07 (ar fi undeva pana in 350). Am gasit pe stoc Heidenau K60 Scout dar ma duce prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci nea cu atatea prize???? Si de ce nu puneti si voi sub carena???

Una e normala (pentru compresor sau alte minuni) si una e dublu USB (telefon etc). Sub carena nu am unde, acolo e cel mai la indemana.

 

Cel mai fain e de cei care au prize cu o siguranta de 3 A si un fir de 0,75 si baga in priza compresorul sa isi umfle roata care consuma vreo 7-8 A :)

Urmeaza fir de 2mmp si siguranta pe fir de 10A. Plus intrerupator care sa suporte curentul (ma orientez la magazin). Nu cred ca iau compresor la mine, prefer sa mai cumpar cateva fiole de CO2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Saptamana viitoare voi pleca cu niste prieteni pe niste drumuri neasfaltate, posibil ceva mai dificile si as pune pe spate ceva mai adecvat. Acum am Metzeler Tourance si ma gandeam sa pun un Mitas E07.

 

Ce parere aveti?

 

Problema e ca nu mai gasesc pe stoc pe nicaieri. Stiti pe undeva unde as avea mai mari sanse?

 

Eu am Mitas E07 Dakar, folosite 1230 de km din care vreo 800 doar asfalt, efectiv sunt ca noi. Le dau doar impreuna, fata si spate, la 600 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e normala (pentru compresor sau alte minuni) si una e dublu USB (telefon etc). Sub carena nu am unde, acolo e cel mai la indemana.

 

Urmeaza fir de 2mmp si siguranta pe fir de 10A. Plus intrerupator care sa suporte curentul (ma orientez la magazin). Nu cred ca iau compresor la mine, prefer sa mai cumpar cateva fiole de CO2.

De unde ai luat priza de bricheta si ce bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Mitas E07 Dakar, folosite 1230 de km din care vreo 800 doar asfalt, efectiv sunt ca noi. Le dau doar impreuna, fata si spate, la 600 lei.

 

Mersi de oferta. Insa zilele astea, cam asta e pretul de noi, cel putin la anvelopemoto.eu

Avand in vedere ca imi trebuie doar pentru o saptamana, bugetul e important.

 

Daca nu gasesc, probabil o sa plec cu Tourance si o sa vedem cum facem cu traseul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand le-am cumparat eu anul trecut pe acel site erau vreo 800 de lei. Repet vb de varianta Dakar si sunt TL 59T respectiv 69 T. Eu am calculat pretu in functie de cat am dat eu pe ele, dar avand in vedere preturile de la anvelopemoto.eu de azi si numarul de km oferta se modifica la 500 de lei. Ma gasesti cu un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e normala (pentru compresor sau alte minuni) si una e dublu USB (telefon etc). Sub carena nu am unde, acolo e cel mai la indemana.

 

Urmeaza fir de 2mmp si siguranta pe fir de 10A. Plus intrerupator care sa suporte curentul (ma orientez la magazin). Nu cred ca iau compresor la mine, prefer sa mai cumpar cateva fiole de CO2.

Or fi la indemana dar cand ploua ce faci? In carena stanga ai loc sa pui un prelungitor cu 6 posturi suco. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intră apa în ele, dacă au capacele puse. Totuşi nu e montaj definitiv, nu e sudat sau găurit nimic. Tooootusi, după cativa km o să îmi dau seama dacă e ok aşa sau se fac modificări.

Am rulmenţi noi pe spate, pinioanele au fost montate aseară. Azi încerc să nituiesc lanţul.

» Post actualizat in 15 Jun 2017 08:51

Cică pinion original (ăla vechi).

post-92464-0-17252100-1497516641_thumb.jpg

post-92464-0-31041300-1497516697_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi prizele impermeabile da ce bagi in priza sigur nu e.

Grija mare cu nituitul, m-am saturat anul asta de cate lanturi rupte am vazut de la nituit pe genunchi. Si nu neaparat ca nu le-au inchis bine ci ca le-au strans prea tare si s-a blocat zaua. De asemenea am gasit fo doua si cu piulita desfacuta pentru ca era stransa incorect.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piulița de la pinionul de atac e strânsă la cuplu și înainte a primit threadlock albastru. La fel şi piulițele de la pinionul final.

Cu nituitul, să văd, dacă meseriaşul meu are timp liber, merg la el pentru manoperă. Păţesc ceva pinioanele daca merg 35 km lejer până la service?

» Post actualizat in 15 Jun 2017 12:52

Gata, e nituit. Sunt curios de-o probă de traseu. Am citit că trebuie uns lanţul înainte de prima utilizare, corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul meu kit de lanţ montat cu mânuţele mele. Şublerul a fost de un real ajutor.

 

LE: lantul a fost taiat cu flexul, pe direct. Am incercat cu frunosul, dar tot cu forta s-a lasat "dus". In ultima poza e lantul vechi, nici nu e uzat, nu?

post-92464-0-47036600-1497566763_thumb.jpg

post-92464-0-06228800-1497566788_thumb.jpg

post-92464-0-62431900-1497566812_thumb.jpg

post-92464-0-60413800-1497566826_thumb.jpg

post-92464-0-26257700-1497566856_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucian, curbura lantului nu e relevanta pentru masurarea uzurii lantului

Ceea ce conteaza cu adevarat este ditanta intre zale, care se poate masura cu o scula speciala sau cu sublerul peste 10 zale, comparativ cu in lant nou

Desigur, cand masori asta, lantul trebuie sa fie intins, nu lejer

 

Primul meu kit de lanţ montat cu mânuţele mele. Şublerul a fost de un real ajutor.

 

LE: lantul a fost taiat cu flexul, pe direct. Am incercat cu frunosul, dar tot cu forta s-a lasat "dus". In ultima poza e lantul vechi, nici nu e uzat, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faţă de lanţul nou, ăla vechi e praf. Uzură inegală vizibilă, iar de fâsâit nici nu mai vorbesc. Nu îmi vine să cred cât de lin merge acum. E altceva. S-a uns cu ulei T90 Hexol. Ca şi până acum.

» Post actualizat in 16 Jun 2017 08:13

Sincer, nu mai aud lanţul, ci motorul/toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Am cumparat de curand un VStrom 650 cu chit de coborare montat dar mie mi se potriveste mai bine fara. Chitul are inaltatoare de ghidon si link-urile pentru suspensia spate. Daca e cineva interesat, as vrea sa schimb cu link-uri stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faţă de lanţul nou, ăla vechi e praf. Uzură inegală vizibilă, iar de fâsâit nici nu mai vorbesc. Nu îmi vine să cred cât de lin merge acum. E altceva. S-a uns cu ulei T90 Hexol. Ca şi până acum.

» Post actualizat in 16 Jun 2017 08:13

Sincer, nu mai aud lanţul, ci motorul/toba.

Lantul ar fi trebuit sa fie uns din fabrica cu o vaselina buna. Daca ai dat ulei peste vaselina probabil a sarit repede. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...