bozoro Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Ce faci nea cu atatea prize???? Si de ce nu puneti si voi sub carena??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Cel mai fain e de cei care au prize cu o siguranta de 3 A si un fir de 0,75 si baga in priza compresorul sa isi umfle roata care consuma vreo 7-8 A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Salut. Saptamana viitoare voi pleca cu niste prieteni pe niste drumuri neasfaltate, posibil ceva mai dificile si as pune pe spate ceva mai adecvat. Acum am Metzeler Tourance si ma gandeam sa pun un Mitas E07. Ce parere aveti? Problema e ca nu mai gasesc pe stoc pe nicaieri. Stiti pe undeva unde as avea mai mari sanse? De asemenea, avand in vedere ca o sa am nevoie de asa ceva doar pentru o saptamana, dupa care voi reveni la Tourance-ul meu (de altfel, de-abia pus) as cumpara si ceva SH in caz ca aveti de vanzare ceva in stare buna. » Post actualizat in 13 Jun 2017 11:01O precizare importanta: As prefera sa nu ma coste mai mult de 400 de lei cu tot cu montaj. De asta as fi mers pe mitas e07 (ar fi undeva pana in 350). Am gasit pe stoc Heidenau K60 Scout dar ma duce prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Ce faci nea cu atatea prize???? Si de ce nu puneti si voi sub carena??? Una e normala (pentru compresor sau alte minuni) si una e dublu USB (telefon etc). Sub carena nu am unde, acolo e cel mai la indemana. Cel mai fain e de cei care au prize cu o siguranta de 3 A si un fir de 0,75 si baga in priza compresorul sa isi umfle roata care consuma vreo 7-8 A Urmeaza fir de 2mmp si siguranta pe fir de 10A. Plus intrerupator care sa suporte curentul (ma orientez la magazin). Nu cred ca iau compresor la mine, prefer sa mai cumpar cateva fiole de CO2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Salut. Saptamana viitoare voi pleca cu niste prieteni pe niste drumuri neasfaltate, posibil ceva mai dificile si as pune pe spate ceva mai adecvat. Acum am Metzeler Tourance si ma gandeam sa pun un Mitas E07. Ce parere aveti? Problema e ca nu mai gasesc pe stoc pe nicaieri. Stiti pe undeva unde as avea mai mari sanse? Eu am Mitas E07 Dakar, folosite 1230 de km din care vreo 800 doar asfalt, efectiv sunt ca noi. Le dau doar impreuna, fata si spate, la 600 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Una e normala (pentru compresor sau alte minuni) si una e dublu USB (telefon etc). Sub carena nu am unde, acolo e cel mai la indemana. Urmeaza fir de 2mmp si siguranta pe fir de 10A. Plus intrerupator care sa suporte curentul (ma orientez la magazin). Nu cred ca iau compresor la mine, prefer sa mai cumpar cateva fiole de CO2. De unde ai luat priza de bricheta si ce bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Aliexpress, fireste. Au fost ieftine (1,5 normala si 4,05 cea cu USB), au ajuns la posta (nu la oficiul vamal), sunt multumit de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Eu am Mitas E07 Dakar, folosite 1230 de km din care vreo 800 doar asfalt, efectiv sunt ca noi. Le dau doar impreuna, fata si spate, la 600 lei. Mersi de oferta. Insa zilele astea, cam asta e pretul de noi, cel putin la anvelopemoto.eu Avand in vedere ca imi trebuie doar pentru o saptamana, bugetul e important. Daca nu gasesc, probabil o sa plec cu Tourance si o sa vedem cum facem cu traseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Cand le-am cumparat eu anul trecut pe acel site erau vreo 800 de lei. Repet vb de varianta Dakar si sunt TL 59T respectiv 69 T. Eu am calculat pretu in functie de cat am dat eu pe ele, dar avand in vedere preturile de la anvelopemoto.eu de azi si numarul de km oferta se modifica la 500 de lei. Ma gasesti cu un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Trebuie ceva cont la aliexpres,cum faci comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Bineînţeles că da. Plata se face cu card sau paypal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Una e normala (pentru compresor sau alte minuni) si una e dublu USB (telefon etc). Sub carena nu am unde, acolo e cel mai la indemana. Urmeaza fir de 2mmp si siguranta pe fir de 10A. Plus intrerupator care sa suporte curentul (ma orientez la magazin). Nu cred ca iau compresor la mine, prefer sa mai cumpar cateva fiole de CO2. Or fi la indemana dar cand ploua ce faci? In carena stanga ai loc sa pui un prelungitor cu 6 posturi suco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Nu intră apa în ele, dacă au capacele puse. Totuşi nu e montaj definitiv, nu e sudat sau găurit nimic. Tooootusi, după cativa km o să îmi dau seama dacă e ok aşa sau se fac modificări. Am rulmenţi noi pe spate, pinioanele au fost montate aseară. Azi încerc să nituiesc lanţul. » Post actualizat in 15 Jun 2017 08:51 Cică pinion original (ăla vechi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 (editat) Or fi prizele impermeabile da ce bagi in priza sigur nu e. Grija mare cu nituitul, m-am saturat anul asta de cate lanturi rupte am vazut de la nituit pe genunchi. Si nu neaparat ca nu le-au inchis bine ci ca le-au strans prea tare si s-a blocat zaua. De asemenea am gasit fo doua si cu piulita desfacuta pentru ca era stransa incorect. Editat Iunie 15, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Piulița de la pinionul de atac e strânsă la cuplu și înainte a primit threadlock albastru. La fel şi piulițele de la pinionul final. Cu nituitul, să văd, dacă meseriaşul meu are timp liber, merg la el pentru manoperă. Păţesc ceva pinioanele daca merg 35 km lejer până la service? » Post actualizat in 15 Jun 2017 12:52 Gata, e nituit. Sunt curios de-o probă de traseu. Am citit că trebuie uns lanţul înainte de prima utilizare, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Lantul tb uns mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 (editat) Primul meu kit de lanţ montat cu mânuţele mele. Şublerul a fost de un real ajutor. LE: lantul a fost taiat cu flexul, pe direct. Am incercat cu frunosul, dar tot cu forta s-a lasat "dus". In ultima poza e lantul vechi, nici nu e uzat, nu? Editat Iunie 15, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Ce ai masurat cu sublerul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Grosimea lantului din vecinătatea zalei de legatura. Ca să nu fie strans prea tare. Apoi s-a nituit, urmarind cu sublerul sa fie floarea mai mare cu 0,6 mm decât originalul. A mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Lucian, curbura lantului nu e relevanta pentru masurarea uzurii lantului Ceea ce conteaza cu adevarat este ditanta intre zale, care se poate masura cu o scula speciala sau cu sublerul peste 10 zale, comparativ cu in lant nou Desigur, cand masori asta, lantul trebuie sa fie intins, nu lejer Primul meu kit de lanţ montat cu mânuţele mele. Şublerul a fost de un real ajutor. LE: lantul a fost taiat cu flexul, pe direct. Am incercat cu frunosul, dar tot cu forta s-a lasat "dus". In ultima poza e lantul vechi, nici nu e uzat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Faţă de lanţul nou, ăla vechi e praf. Uzură inegală vizibilă, iar de fâsâit nici nu mai vorbesc. Nu îmi vine să cred cât de lin merge acum. E altceva. S-a uns cu ulei T90 Hexol. Ca şi până acum. » Post actualizat in 16 Jun 2017 08:13 Sincer, nu mai aud lanţul, ci motorul/toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.V Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salutare tuturor! Am cumparat de curand un VStrom 650 cu chit de coborare montat dar mie mi se potriveste mai bine fara. Chitul are inaltatoare de ghidon si link-urile pentru suspensia spate. Daca e cineva interesat, as vrea sa schimb cu link-uri stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Poti sa pui poze cu inaltatoarele de ghidon.pune pe whatsaap 0722318215.sunt interesat , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.V Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Vreau sa schimb tot chitul cu link-urile standard, nu sa vand inaltatoarele de ghidon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Faţă de lanţul nou, ăla vechi e praf. Uzură inegală vizibilă, iar de fâsâit nici nu mai vorbesc. Nu îmi vine să cred cât de lin merge acum. E altceva. S-a uns cu ulei T90 Hexol. Ca şi până acum. » Post actualizat in 16 Jun 2017 08:13 Sincer, nu mai aud lanţul, ci motorul/toba. Lantul ar fi trebuit sa fie uns din fabrica cu o vaselina buna. Daca ai dat ulei peste vaselina probabil a sarit repede. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.