Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Am impresia ca vaca mea consuma ulei... Azi am fost la o tura de vreo 350 km, nivelul era undeva la 3/4 din "ochiul magic", dar acum, seara, dupa vreo jumatate de ora dupa ce am ajuns acasa, nivelul era undeva cam pe la minim. Ce e drept, nu am verificat "ca la carte", adica motor incalzit, lasat 3 minute, apoi tinut drept motorul pentru ceva timp si inspectat. Dar totusi, la rece, uleiul era destul de sus alaltaieri. M-am cam dat azi la acceleratie, dar totusi nu ma asteptam sa dispara asa rapid. Ma duc sa incalzesc cateva minute motorul si verific din nou. Scutul e curat, nu pierde ulei pe la buson si nici prin alta parte. Sa fie setul pe duca? De tras, trage bine, nu ma pot plange...


» Post actualizat in 06 May 2017 20:48

Adaugat cca 100-150 ml. Verific maine seara care e treaba, dupa vreo 400 km, stil de mers similar, traseu identic cu cel de astazi (maine mergem in grup).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scris la un moment dat ca in motor ai Motul 5100 10W40, sunt sanse sa fie contrafacut / prost. Daca e asa, ti-l consuma.

Am patit-o si eu, precum si altii, gasesti discutii pe topicul asta daca ai chef/timp sa cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot topicul, belive it or not. Stiu despre ce e vorba. Acum am un bidon luat de la Altex (si astia vand acum ulei), am completat din el. Sa ma schimb pe Eneos? Puii mei, parca nu as umbla cu rezerva dupa mine, ca la Octavia :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut de ceva timp pe Bel-Ray exp 10w40 si sunt foarte multumit
Nu am avut nici o bataie de cap cu el la nici o motocicleta( 650 &1000)

650-ul mai are tendinta sa consume ulei si daca il "incalzesti" tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am observat ca daca tragi de motor si schimbi in 6-7mii de ture sau mai sus,consuma ulei,dar daca mergi mai lejer 5-6mii nu consuma deloc si asa e de cand am luat-o in 2009.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

650-ul mai are tendinta sa consume ulei si daca il "incalzesti" tare

Recunosc, l-am cam... incalzit. Promit ca nu mai fac (saptamana asta).

In acest w-e am impins vreo 900 km, vaca s-a comportat foarte bine, chiar si pe drumurile proaste pe care le are NT si HR. Gheorghieni-Piatra Neamt e dinamitat, poate doar cu enduro sa simta cineva placere. Prins si ploaie, anvelopele nu au dezamagit. Consumul pe astazi- 4,4%. Si s-a mers, nene. Ce e de imbunatatit- cred ca pe soseaua bombardata era bun de inmuiat un pic suspensia fata. Pe viitor o sa am la mine o surubelnita plata.

post-92464-0-64970800-1494180372_thumb.jpg

post-92464-0-23241800-1494180374_thumb.jpg

post-92464-0-51893500-1494180375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nep, nu e stilul meu. O mai frig uneori, dar in mod normal merg cam cu 100-110, schimb treptele undeva la 4-6k rpm. Cand e cazul, vede si mai mult. Dar o sa ma cam potolesc, ca sa poata tina pasul cu mine ingerasul pazitor. E mai bine asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..era bun de inmuiat un pic suspensia fata. Pe viitor o sa am la mine o surubelnita plata.

 

ai incercat vreodata cu o moneda? face minuni si nici nu lasa urme ca si surubelnita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io-te ca nu mi-a trecut prin cap... Si ce simplu era!

Ma gandesc la un arc progresiv spate, sotia se plange uneori ca unele gropi (nu foarte mari, ca pe alea le mai pot evita) transmit socul prea tare in coloana. Cand sunt cu pasager, robinetul e strans la maxim, am vazut ca asa se recomanda. La rebound nu am umblat, nu prea stiu care e principiul de functionare si, decat sa stric ceva, mai bine las asa. Vreo sugestie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ne am montat multi dintre noi, acrul magic mov, hyperpro. Sau ce are colegu nostru Ivan p de vanzare telescop cu tot cu arc la nici jumate din cati bani o dat pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io-te ca nu mi-a trecut prin cap... Si ce simplu era!

Ma gandesc la un arc progresiv spate, sotia se plange uneori ca unele gropi (nu foarte mari, ca pe alea le mai pot evita) transmit socul prea tare in coloana. Cand sunt cu pasager, robinetul e strans la maxim, am vazut ca asa se recomanda. La rebound nu am umblat, nu prea stiu care e principiul de functionare si, decat sa stric ceva, mai bine las asa. Vreo sugestie?

Vezi ca nu e recomandat la maxim. Ca e prea tare dupa aia si transmite toate socurile si mai si topaie la curbe. se pleaca de la reglajul standard (pilot 80 kg, 3 linii pe pistonasul de preload) si se adauga cate un clik la fiecate 7 kg extra. Vezi si tu cat are pasagera si imparte la 7. Daca e la max mai inmoaie nitel ca ii sar rinichii altfel. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei arcu' mov de la Hyperpro pentru V-Strom-ul de 650, ti-l pot vinde pe-al meu.

 

Arcul e nou, are doar vreo 700 de km, maxim, dar am reusit sa fac praf amortizorul, asa ca-l inlocuiesc cu un amortizor de la Hyperpro care vine cu arcul lui.

 

@bozoro cu ocazia asta iti spun ca iar vin pe capul tau in vreo saptamana, doua. :D :D :D


» Post actualizat in 08 May 2017 07:31

Link la anunt: /index.php?/topic/746460-arc-hyperpro-spate-suzuki-v-strom-650-2004-2015/

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei arcu' mov de la Hyperpro pentru V-Strom-ul de 650, ti-l pot vinde pe-al meu.

 

Arcul e nou, are doar vreo 700 de km, maxim, dar am reusit sa fac praf amortizorul, asa ca-l inlocuiesc cu un amortizor de la Hyperpro care vine cu arcul lui.

 

@bozoro cu ocazia asta iti spun ca iar vin pe capul tau in vreo saptamana, doua. :D :D :D

» Post actualizat in 08 May 2017 07:31

Link la anunt: /index.php?/topic/746460-arc-hyperpro-spate-suzuki-v-strom-650-2004-2015/

Salutare - acum am vazut si postarea de aici. Ti-am lasat PM, iau eu arcul, imi pica la fix.

» Post actualizat in 08 May 2017 13:29

Vezi si tu cat are pasagera si imparte la 7. Daca e la max mai inmoaie nitel ca ii sar rinichii altfel.

 

Intrebare de baraj, amu ca am confirmat ca primesc arcul minune: la Hyperpro se aplica aceeasi regula de reglaj?

Foarte multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rebound nu am umblat, nu prea stiu care e principiul de functionare si, decat sa stric ceva, mai bine las asa. Vreo sugestie?

:) destul de important si rebound-ul.

Standard este o tura deschis de la pozitia inchis max. Gasesti pe utube cum sa reglezi rebound-ul - fundul motoretei trebuie sa revina controlat - nici liber 100% si nici foarte incet.

te lasi cu toata greutatea pe portbagaj si ii dai drumul brusc si testezi cum revine.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul la rebound avea 1,5 ture deschis de la maxim, acum l-am dat la o tura. Revine frumos inapoi, fara sa topaie si sa oscileze.

Arcul l-am pierdut, asta e, astazi am dormit, eram cam praf dupa un w-e de motocicleala si somn putin.

 

@Bozoro, intre 19-21 mai, eventual 5-10 iunie ai fi disponibil sa imi faci o inspectie la valve si eventual sa mai arunci un ochi pe la rulmentii basculei si amortizorului? Numarul l-am pierdut cand am formatat telefonul, dar ne gasim pe PM si mai discutam despre disponibilitatea ta.

 

@ivanp, stiu telescopul tau, dar din pacate nu am un buget asa consistent, asa ca sunt nevoit sa ma "chinui" cu ce am la indemana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@ivanp, stiu telescopul tau, dar din pacate nu am un buget asa consistent, asa ca sunt nevoit sa ma "chinui" cu ce am la indemana.

Stai linistit...nu.i stres ca imediat fac colectie impreuna cu cele de gs insa cu esa.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul e lant e prioritatea numarul 1, am impresia ca imi livreaza puterea "in suturi", mai ales la ture mici, mers constant, cred ca am portiuni mai intinse. La 100/h, sa zicem, aud un fel sa fasait sacadat, care sigur nu este de la cauciucuri. BTW, Metzeler Turance fac treaba foarte buna pe asfalt, incalzite bine (si in w-e asta chiar le-am incalzit corespunzator) nu am avut niciun fel de emotii in ace de par luate mai tarisor. Singurul meu regret e ca nu am reusit sa zgarii nicio scarita, am mers solo si, desi am incredere in gume, parca n-am destula incredere in mine. Doar cu greutate suplimentara mi-a iesit, de mai multe ori, dar surplusul era in excursie la Baia Mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu mestereste nimeni la DL650 sa ma scape de urmatoarele piese? :) Piesele sunt originale, comandate de la reprezentanta Suzuki.

 

8 bucati SIMERING SUPAPE 09289-04002 SEAL,OIL,4.5X10
2 bucati GARNIURA CHIULASA 11141-20F00 GASKET,CYLINDER
2 bucati GARNITURA INTINZATOR LANT 12837-27G00 GASKET,TENSIONE
Toate cele bune,
Mihai

post-40775-0-95003100-1494400868_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...