Lucian_M Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 (editat) Daca as fi meserias, mi-as mesteri ceva ca sa pulseze proiectoarele cand dau claxon, ele fiind pe ON in mod normal. S-au ieftinit asigurarile la moto? Ca la auto am luat deja cu 290 lei pe un an (anul trecut 505 lei), la moto am dat 274 lei pe 6 luni. Editat Februarie 3, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Salut rideri, Iarna asta vreau sa servisez furca la DL-ul meu si cum nu am cric central si nici cum sa agat partea din fata a mobrei sus vreau sa va intreb care ar fi cea mai ok solutie? Daca pun roata spate pe stander si ridic de sub motorul mobrei cu un cric de tip crocodil (ca in poza de mai jos) e ok? Mersi, Mihai Am incercat sa ridic mobra cu cricul crocodil, dar e foarte instabila si se ridica toata nu doar fata cum vreau eu sa pot da jos furca. Ma gandesc sa scot boltul de la motor si sa bag o teava groasa in perete si sa o sprijin pe doua capre. A mai incercat cineva asa? ..e contraindicat? Multam, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Daca ai de ce sa o suspenzi(adica o grinda ,ceva) e ideal.daca nu merge si suspendata dar cu mare atentie,am facut si una si alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 ca tot vorbim de proiectoare cu led, ma bate gandu sa iau asaceva https://www.louis.de/artikel/led-nebelscheinwerfer-kit-evo-sw-motech/10035281?list=526abf72ea830dd35da1d641b11fa96adar am o mare retinere, unde naiba le prind pe crashbaru sw motech astfel incat atunci cand mobra e intinsa pe jos sa nu se fuuta ledurile, nu de alta dar is un pic cam scumpe.asept idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) Daca ai de ce sa o suspenzi(adica o grinda ,ceva) e ideal.daca nu merge si suspendata dar cu mare atentie,am facut si una si alta. Nu am de unde sa o agat asta e problema. Incerc asa cum am zis..sper sa mearga. Fabio, tu ce parere ai? Scot boltul de la motor si sa bag o teava groasa in perete si sa o sprijin pe doua capre. Editat Februarie 5, 2018 de mihai.ch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 O lasi pe cricul lateral si o ridici de galeria de evacuare chiar unde se lateste, cu o bucata de lemn ceva sa nu zgarii evacuarea. Eu asa fac daca sunt nevoit sa fac furca langa eleveator si nu e cric central. Daca pare instabila pune un sac de cartofi (sau ceva greu) pe roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 O lasi pe cricul lateral si o ridici de galeria de evacuare chiar unde se lateste, cu o bucata de lemn ceva sa nu zgarii evacuarea. Eu asa fac daca sunt nevoit sa fac furca langa eleveator si nu e cric central. Daca pare instabila pune un sac de cartofi (sau ceva greu) pe roata spate. Daca zici tu ca nu se deformeaza evacuarea incerc asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) Daca zici tu ca nu se deformeaza evacuarea incerc asa. Eu am ridicat-o de motor cu un cric de masina si cricul lateral pe o caramida sa stea aproape dreapta. Stiu ca nu se vede foarte bine dar na Editat Februarie 5, 2018 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) Eu de două grinzi de la casă, agățată cu niște sfoară. Acum îs jmecher, am chingă de tir, suportă 5 tone (cadou). Urmează să scot furca, va fi utila chingă cu clicket. Editat Februarie 5, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Nu se indoaie evacuarea. Sau poti si de unde a pus Fury dar cat inca e roata fata tinde sa cada spre inainte. Dupa ce scoti roata e ok ca ramane greutatea spre spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Nu se indoaie evacuarea. Sau poti si de unde a pus Fury dar cat inca e roata fata tinde sa cada spre inainte. Dupa ce scoti roata e ok ca ramane greutatea spre spate. Ok, incerc. Mersi de sfaturi, baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Ma tot uitam dupa evacuare pentru Vstromul meu 650 din 2017 si nu intelegeam de ce nu a facut nimeni pana acum... Am cerut si la reprezentanta o oferta - tot gaseam pentru modelul de 1000, la preturi bune- si am aflat ca la acest model evacuarea este dintr-o bucata. Asadar, ori evacuare full - desi nu cred ca s-a facut nici asa - ori cu adaptari... Si acum vin si cu intrebarea: a facut cineva adaptari pentru madelul asta, stiti ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 E așa greu de adaptat un slip-on? Tai finala, pui toba nouă și aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Eu am avut pe Vstrom (L2) toba finala MIVV. Nu am fost prea incantat, deoarece etrierul de frana spate lovea in ea, cand urca bascula (sarituri, hopuri, in general pe offroad)... ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Ma tot uitam dupa evacuare pentru Vstromul meu 650 din 2017 si nu intelegeam de ce nu a facut nimeni pana acum... Au facut cei de la Arrow: https://www.arrow.it/en/assembled/1552 Si pana in vara s-ar putea sa apara si de la Yoshimura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 E așa greu de adaptat un slip-on? Tai finala, pui toba nouă și aia e. Nu e, mai Lucian. Nu e greu. Intrebam si eu pe aici.... Eu n-am scule, ca daca as avea n-as sti ce sa fac cu ele. Poate se pricep unii, ca am vazut un Leo Vince misto pe louis... la reducere! » Post actualizat in 06 Feb 2018 15:07 E misto si Arrow. Evacuare full, nu merge doar finala. Este niste bani, ca sa ma pronunt ministerial... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) Daca ai bani de toba noua, baga mare. Dar si un SH ingrijit face acelasi lucru. Cat despre toba, pui mana pe bomfaier (daca nu ai flex), tai cotul original (masori bine inainte, sa nu faci prostii), pui colierele (nu uiti de pasta de etansare) si te dai mai in spate sa admiri opera. Editat Februarie 6, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Oare nu pierzi garanția dacă schimbi toba? Intreb si eu că nu mă pricep... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 pui mana pe bomfaier (daca nu ai flex), tai cotul original (masori bine inainte, sa nu faci prostii)Si faci ca ala, "sefu', de 3 ori am taiat-o si tot scurta a ramas!" Da' toba stock, in afara ca "s-a ruginit" sau ce ziceai ca a patit, ce are? Am avut toba sport, acum am mobra care suna de zici ca-i electrica. Muuuult mai confortabil la drum. Drept ca oracaitoarea aducea si un +. De 0.5l/100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) Am și toba stock, e prin atelier. E grea in draci și se aude slab. Actuala face un pic de gălăgie, dar nimic care să ne deranjeze prea tare. Purtam oricum cagule, mai "iau" din zgomot. Anul ăsta cumpăr dopuri pentru urechi, sunt curios cum or fi (am folosit vată și era decent). In concluzie, toba mea se aude ok, nici prea-prea, nici foarte-foarte. Știe mai bine Fabio. Cât despre consum, nu știu ce să zic. Media e cam 4,5% dacă nu rup stilul. Are 230 kile acum, ce să îi mai cer?! Editat Februarie 6, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Off topic: mie nu-mi place cu dopuri, estompeaza sunetele inconjuratoare si ma simt oarecum ca si cum as avea geamurile masinii aburite. Adica nu percep la fel de bine traficul inconjurator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Si faci ca ala, "sefu', de 3 ori am taiat-o si tot scurta a ramas!" Da' toba stock, in afara ca "s-a ruginit" sau ce ziceai ca a patit, ce are? Am avut toba sport, acum am mobra care suna de zici ca-i electrica. Muuuult mai confortabil la drum. Drept ca oracaitoarea aducea si un +. De 0.5l/100 km N-are nimic toba stock. E chiar ok, iar problema cu ruginitul se rezolva la revizie, cred. Ma bagam in seama, iar dicutia o faceam legat de astia de la Suzuki, care s-au gandit (destul de putin) sa faca evacuarea dintr-o bucata, daca vrei sa schimbi sa iei full... eu nu pot sa fac improvizatii, am atelajul in garantie. Am ca varianta evacuare after market, insa cu tot cu galerii... In plus, pana incepe mobreala - vineri am programat revizie - ce discutam si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Nu se indoaie evacuarea. Sau poti si de unde a pus Fury dar cat inca e roata fata tinde sa cada spre inainte. Dupa ce scoti roata e ok ca ramane greutatea spre spate. Am reusit sa o ridic pe cric crocodil de sub evacuare (unde se imbina bucata din fata cu partea care se lateste), am demontat telescoapele si le-am desfacut. Astazi ajung simeringurile si uleiul. Ma descurc sa pun noile simeringuri daca nu am scula aia de ghidat? La uzura la piese la ce sa ma mai uit? Mersi, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Vezi in ce stare sunt cuzinetii. Daca incepe sa se vada bronzul pe sub teflon schimba-i. O sa fie foarte greu sa bagi si cuzinetii si semeringurile fara scula. Incearca sa nu bati cu surubelnita sau altceva ascutit in ele. Peste cuzinet pune saiba si foloseste un dorn plat, ceva, dar fii atent sa nu zgarii jamba, iar peste semering pune-l pe ala vechi pe care nu conteaza daca il strici. Daca nu poti, scula!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Vezi in ce stare sunt cuzinetii. Daca incepe sa se vada bronzul pe sub teflon schimba-i. O sa fie foarte greu sa bagi si cuzinetii si semeringurile fara scula. Incearca sa nu bati cu surubelnita sau altceva ascutit in ele. Peste cuzinet pune saiba si foloseste un dorn plat, ceva, dar fii atent sa nu zgarii jamba, iar peste semering pune-l pe ala vechi pe care nu conteaza daca il strici. Daca nu poti, scula!!!! Pana la urma nici nu am incercat fara scula. Noroc cu Dedeman ca am gasit o teava PVC cu diametru exact sa culce pe saiba. Am taiat-o la 15 cm si cu ea am putut baga cuzinetii cu ajutorul saibei, iar simeringurile noi le-am batut folosind vechile simeringuri. E buna scula asta mai ales ca e sub 4 lei. Am completat 500 ml de ulei in fiecare, dar se pare ca e prea mare coloana de aer. In manual la AK8 zice ca trebuie sa fie 139 mm fara arc, saiba si distantier si comprimata la maxim. Eu cam coloana de aer cam cu 2 cm in plus asa ca mai trebuie sa iau unlitru de ulei (in manual zice 528 ml la fiecare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.