Jump to content

Recommended Posts

 Review facut de fostul proprietar înainte să cumpăr eu mobra :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 08.07.2019 la 19:44, Lucian_M a spus:

Da, trebuie să îl schimb și eu, că Ferodo pare că se încinge grav. Folosesc mult frâna spate.

Protecțiile termice din spatele plăcuțelor de frână le ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, john17 a spus:

Protecțiile termice din spatele plăcuțelor de frână le ai?

Alea se arunca la primul schimb de placute facut in Romania.  Eu la jumate din mobre nu le mai gasesc. :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichidul se încălzește preluând căldura de la elementele de fricțiune, nu se va încălzi alt brand mai puțin, cel mult poate avea punct de fierbere mai ridicat.

A mea e la al 2-lea schimb de plăcuțe în Ro și are încă protecțiile! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 18 ore, john17 a spus:

Protecțiile termice din spatele plăcuțelor de frână le ai?

Da, le am.

IMG_20190711_171943.jpg

 

Salutări din Serbia! Direcția acasă.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o mare problema cu franarea...  Ai ars pana si vopseaua de pe placute. E corect sa franezi si cu spatele, dar pare ca tu franezi numai cu spatele. Spatele trebuie sa fie 20% din frana, spatele echilibreaza motocicleta nu o opreste. Invata sa franezi mai eficient cu fata ca daca e sa trebuiasca sa faci o franare de urgenta asa, nu o sa te opresti niciodata unde trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta îmi aduce aminte de mulți bicicliști care nu frânează cu fața nici să-i bați... (Dacă-i aruncă-n cap la o frânare bruscă!) :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă descurc destul de bine cu frânarea. Chestia e că nu am mai apucat să servisez etrierul, deși am cumpărat de o lună kitul. Probabil simeringul pentru praf nu își mai face treaba prea bine. Dar cu 450 kg, reușesc să opresc în situații de urgență foarte bine. Și în concediul ăsta au fost câteva situații.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 12.07.2019 la 14:27, vis-a-vis a spus:

Asta îmi aduce aminte de mulți bicicliști care nu frânează cu fața nici să-i bați... (Dacă-i aruncă-n cap la o frânare bruscă!) :D

 

 

Din păcate e o problemă care pornește din școală (cel puțin la mine). În primele 4 ore (la Adi Moto) nu ne-au lăsat să punem mâna pe frâna față.

 

Și așa am ieșit din școală, obișnuiți să călcăm pe frâna spate mai mult, toți de acolo... Acum încerc să mă obișnuiesc să stau cu degetele pe frâna față și să o și folosesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreaq', cum s-a lipit școala de voi! Parcă văd că alte chestii din școală, nu neapărat cea de șoferi/mocicliști - eventual bune - nu s-au lipit atât de bine de domniile voastre! :P

Cum nu v-au lăsat ăia în primele ore - când șansele să vă întindeți pe planetă cu manevra în cauză chiar erau mari -, cum școala e de vină! 🙊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate la voi. Ca pe mine nu m-a invatat instructorul cum sa franez. Si asa etrierii (logic ca si discurile) erau acoperiti de uleiul din furca. Iar frana spate era de forma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 18 ore, john17 a spus:

Ai dreaq', cum s-a lipit școala de voi! Parcă văd că alte chestii din școală, nu neapărat cea de șoferi/mocicliști - eventual bune - nu s-au lipit atât de bine de domniile voastre! :P

Cum nu v-au lăsat ăia în primele ore - când șansele să vă întindeți pe planetă cu manevra în cauză chiar erau mari -, cum școala e de vină! 🙊

Să mă scuze domnia voastră,

 

E vina mea 100% atunci, am scris mai sus că încerc să mă corectez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveți idee cum se numește piesa și pe unde o pot găsi? Givi maxia 50, model mai vechi.

IMG_20190718_132816.jpg

IMG_20190718_132808.jpg

IMG_20190718_132759.jpg

IMG_20190718_132940.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor.Am hotarat sa revin la vstrom.ceva recenzii pt modelul 2011,ca mai sus nu avem buget alocat.Multumesc pt ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model 2012

Sa verifici la un dealer suzuki daca s-a facut recall pe stator.

In rest ... consumabile si merge.

Eu nu am avut nici o problema cu a mea pe nicaieri. Si am 66000 km.

Ca si diferente:

  • se simte mai usoara ca modelul anterior.
  • nu are asa cuplu in turatii mici ca cel anterior.
  • are frane ceva mai bune (dar tot proaste sunt).

In rest e totul ok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc ,Vraji.Cei ala recall pe stator,buba de fabricatie la stator?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, brake a spus:

Multumesc ,Vraji.Cei ala recall pe stator,buba de fabricatie la stator?

 

Da. Statorul la primele versiuni este la fel cu cel al modelului anterior. Dar modelul anterior avea radiator de ulei si automat temp uleiului din motor nu era asa mare. Modelul L2 nu mai are radiator si se topeste rasina izolatoare de la stator si asta se arde.

S-a facut recall si se inlocuieste statorul cu totul. Eu am facut recall-ul la 20K si acum am 66K si nu am mai avut nici o problema. Statorul meu la 20K incepuse sa se inegreasca in partea superioara desi aveam inlocuit releul de incarcare cu un Mosfet SH775 care e mai protectiv cu statorul decat ala OEM care descarca energia suplimentara tot in stator si il incalzeste suplimentar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,domnule.am inteles perfect,ca si cost e mare?am vrut sa te intreb la MAN despre ea dar nu am indraznit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa iti fie rusine ca nu ai indraznit. :))))

Nu sunt deloc rau. Chiar prietenos, as zice.

Despre ce costuri vorbesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recall-ul la stator ar trebui sa fie moka, costurile sunt suportate de Suzuki pentru ca au dat cu mucii in fasole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 30.06.2019 la 9:45, AS25 a spus:

Chiar nimeni nu are o recomandare?

Salut!

 

Incearca la Augusta in comuna Catelu. Au scule profi pentru roti moto si se pricep. Cum vii pe Pallady spre A2, la giratoriul cu benzinaria Mol te lasi in dreapta. Ei sunt pe partea stanga, la aprox 100 de metri.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil data viitoare o sa vb.da, vb de costurile de recall,dar am inteles k ar tb moka.multumesc tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fără supărare, tot pe mIRC am rămas?

 

 

Aseară am montat ledurile, e altceva decât cu halogenele. Nu am făcut decât o ieșire scurtă, de vreo 3 km, dar parcă "umplu" altfel câmpul din fața motorului noaptea.

IMG_20190723_225555.jpg

IMG_20190723_225600.jpg

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...