Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

Specific pt v-strom, rulmenții țin foaaarte puțin față de original. Cuzineții de furcă, schimbați anual. Etc...

Link to comment
Share on other sites

Unii zic că sunt buni, alții nu. Depinde și cum exploatează mobra fiecare.

Nu mai rețin ce rulmenți am pus pe față ultima dată, în 2020, dar anul ăsta agățau și decât să plâng prin cine știe ce țară, am mers la un magazin de rulmenți și am luat Koyo sau SKF, nu mai rețin. Și i-am montat, firește.

Link to comment
Share on other sites

La 10.08.2021 la 20:00, vis-a-vis a spus:

Te piși pe ele...

 

 

La 10.08.2021 la 20:32, misionaru a spus:

Nu contest preferințele fiecăruia, dar dacă nu argumentezi și nu aduci alternative, e degeaba postul tău.

Aici si eu sunt de acord. Rulmenti ieftini, facuti prin china, dimensiuni aproximative, durata de vita mica. Pe testate si probate.

Link to comment
Share on other sites

la mine SKF au avut rezultate bune. adica dupa doi ani si 25k nu dadeau semne ca vor sa fie schimbati. si au fost si mai ieftini decat cei din magazinele moto. toata treaba e sa stii dimensiunile si codul/tipul

Link to comment
Share on other sites

Important e să fie capsulați și să le mai bagi puțină vaselină dacă nu au. Nu să îi îneci în vaselină, dar nici aproape uscați. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, misionaru a spus:

OK, deci ca o concluzie, ce recomandări aveți?

Am înțeles, All Balls sunt nașpa.

SKF poate? Alte sugestii? Și eu sunt la fel de interesat de subiect.

SKF in general sunt facti in china in ultima vreme. Koyo de Japonia sau Romania, FAG da sa fie de Portugalia nu de china...

Link to comment
Share on other sites

WRP sunt fabricați in China sau Taiwan. Am montat câteva găleți de rulmenți, părerea mea e că depinde cum e utilizată mobra (mers alert, cu pasager și bagaje, pe drumuri nasoale, sparte, trecut prin pâraie și bălți etc), cum e întreținută (mă refer la spălat cu spumă și jet), dacă a fost adăugată vaselină înainte de montaj samd.

Btw, voi ce vaselină utilizați pentru rulmenți? Și nu musai ce utilizați, ci dați exemple de ce e mai bun de pe piață. Consider că CRC face niște produse foarte bune, dar nu sunt ei musai topul.

Deci, ce vaselină băgăm în rulmenții de la roți? Dar la jug, basculă, articulații amortizor? Eu unul chiar vreau să folosesc consumabile de calitate, că nu am rulaj mare și pot folosi ceva bun fără să mă zgârcesc. Și am observat că lumea apreciază dacă vede treaba făcută cum trebuie (unii se mai pricep la detalii de genul).

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, bozoro said:

SKF in general sunt facti in china in ultima vreme. Koyo de Japonia sau Romania, FAG da sa fie de Portugalia nu de china...

Eu am luat skf pt roata fata facuti in bulgaria, iar semeringurile vandute de skf facuti in china. Pt roata spate, dimensiuniea a cam impus koyo, care a venit de pe japan.

Cat despre kiturile allballs la roti, desi 2rs, nici macar 30k km cat tin 1rs originali.

Dar cu koyo si skf in roti, rotile se invart vreo 50 k km, cea ce pt cat costa, adica 50 de euro, este absulut un cost neglijabil.

On 8/12/2021 at 6:34 PM, Lucian_M said:

De obicei vin cu puțină vaselină, m-am învățat minte și le adaug eu încă un pic de CRC super adhesive grease.

 

 

Cum bagi vaselina intr un rulment 2RS ?

Link to comment
Share on other sites

Salutari, caut pentru un prieten care are un V Strom 650, an de fabricatie 2012, suportul pentru side-case-uri. Daca are si cutiile aferente in stare buna, este si mai bine. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Lucian_M said:

Simplu: scot un simering și împing vaselină înăuntru. Să nu-mi spui că n-ai scos niciodată simeringuri de la rulmenți...

Nu 😁

E sub 20 de lei 1 rulment de la roata fata, amandoi cu semringurile aferente costa 55 lei si tin 50 k km, de asta am ales 2rs ca sa nu gresez si sa nu curat nimic.

De la bicicleta si alti rulmenti ce ar fi bine sa fie gresati stiu ca tot ce e in plus oricum iese afara.

In principiu referitor la intrebarea ta cu firma, vaselina e vaselina, are niste specificatii, fie contine molibden, fie teflon, fie grafit, fie litiu, fie silicon, apoi exista vaselina speciala de rulmenti, pt temp ridicata, pt temp normal etc.

Tot teoria zice ca trebuie sa respecte un stas.

Apoi de lene am descoperit vaselinele la spray 😁 M am jucat cu mai multe sprayuri Soudal de la hornbach, cu rezultate bune ai un pret mega decent.

Link to comment
Share on other sites

Folosesc spray de la Wurth (nu are cum să fie panaramele la 20-40 lei mai bune decât ce am eu- pot pune poze), dar în rulmenții rotilor și la jug tot de aia adezivă pun. Simeringul se scoate foarte ușor, fără să-l strici.

26 lei am dat ultima dată pe un rulment la magazin specializat, nu rețin marca, dar era cel mai scump pe care îl aveau. A întrebat omul: ieftin sau bun! Am cerut ce are mai bun. Să vedem cât o ține.

Mda, SKF am pus. Erau la blister (pungă de aia sigilată, ca la prezervative 🤣🤣🤣).

IMG_20210814_143200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nasol că simeringurile nu le găsești la magazinul de rulmenți, și de multe ori cel de jos de la jug nu îl poți salva când extragi rulmentul. 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, ENEOS said:

Nasol că simeringurile nu le găsești la magazinul de rulmenți, și de multe ori cel de jos de la jug nu îl poți salva când extragi rulmentul. 

Care este exact semeringul care nu il gasesti la magazinul de rulmenti ?

Link to comment
Share on other sites

Cică depărtează un pic rulmentul de simering, să nu apese tare pe el. Plm, un kit de rulmenți costă cam 150 lei, de montat vreo sută, iar de ținut, tot țin 50.000 km, pe care unii îi fac în 4-5 ani. Atâta polologhie pentru 250 lei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...