Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

La 22.03.2024 la 12:59, vrajitoru a spus:

Yuasa probabil te va tine cu 1-2 ani mai mult

 

La 22.03.2024 la 23:50, Lucian_M a spus:

Folosesc FulBat din 2018

Mulțumesc pentru raspuns!

Probabil ca o sa merg inainte cu Yuasa.

Toate bune!

🍺

Link to comment
Share on other sites

Experiență cu Yuasa. Bateria, nu are 2 ani. Nu am pornit motorul 1 lună, se aprindeau luminile, nu reușea să învârtă electromotorul.  Pus la incarcat, după 24 ore aproximativ, nu era încărcată complet, 13,8 v și tot încărca.

I-am scos capacele ( do not remove- zice) ,am adăugat cam 5 ml apa distilată în fiecare element. În 15 minute , a atins 14,2 și a terminat încărcarea.

Bateria originală după 4 ani , am readus-o la viață încă un an , așa.

Baterii fără întreținere.

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 ore, george13 a spus:

Nu am pornit motorul 1 lună, se aprindeau luminile, nu reușea să învârtă electromotorul.

O lună deja e mult când 🏍 trage permanent câțiva mA!

Link to comment
Share on other sites

Salutare, 

 

Are cineva de vanzare un set de suporti genti laterale sau ma puteti indruma catre un site de incredere? Topcase-ul cu care a venit motocicleta este Givi Trekker 52 L Monokey, as merge pe aceeasi gama, dar deocamdata imi trebuie doar suportii pentru o pereche de genti textile, asa ca nu e musai sa fie Givi. 

 

Multumesc!

Image (1).jpg

Salutare, 

 

Are cineva de vanzare un set de suporti genti laterale sau ma puteti indruma catre un site de incredere? Topcase-ul cu care a venit motocicleta este Givi Trekker 52 L Monokey, as merge pe aceeasi gama, dar deocamdata imi trebuie doar suportii pentru o pereche de genti textile, asa ca nu e musai sa fie Givi. 

 

Multumesc!

 

Later edit: Am rezolvat, am comandat de aici: Suport Side Case MONOKEY Suzuki DL650 V-Strom PL3101 (motomus.ro). O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Salutare din nou ! Cum in curand o sa pornesc intr-o calatorie mai lunga, cu portiuni semnificative de autostrada am niste curiozitati: ati mers cu DL650 in mod sustinut pe autostrada, timp de mai multe ore(120-140 kmh) ?

Credeti ca duce ok mobra cateva ore de autostrada la asemenea viteze?

Exista cresteri semnificative de consum la peste 120 kmh ?

O sa fiu singur pe motocicleta, cu un bagaj lejer de maxim 15 kg, in topcase si probabil o sa mai pun un rucsacel legat pe scaunul pasagerului.

 

Sa aveti drumuri faine ! 

Link to comment
Share on other sites

Merge fara stres pe autostrada ore intregi si la viteza aia. Dar daca mergi sustinut la 140 s-ar putea sa pape ulei. Sa ai cu tine si sa verifici regulat (adica in fiecare zi). In rest nu e problema.

Si da, consumul o sa creasca de la 4.5-5 pe la 6-7. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 38 minute, Adrian.Popescu a spus:

Credeti ca duce ok mobra cateva ore de autostrada la asemenea viteze?

Linistit. 

 

Acum 16 minute, vrajitoru a spus:

Dar daca mergi sustinut la 140 s-ar putea sa pape ulei.

Adevarat. Si asta am „testat”. Doar ca eu am mers un pic mai tare. 

Link to comment
Share on other sites

La 04.04.2024 la 13:18, Adrian.Popescu a spus:

Salutare din nou ! Cum in curand o sa pornesc intr-o calatorie mai lunga, cu portiuni semnificative de autostrada am niste curiozitati: ati mers cu DL650 in mod sustinut pe autostrada, timp de mai multe ore(120-140 kmh) ?

Credeti ca duce ok mobra cateva ore de autostrada la asemenea viteze?

in 2019 am venit din Suedia in Romania doar pe autostrada. Eram incarcat full, pasager plus bagaje. Viteza de croaziera era cam la 120. Am facut cam 1000 km/zi. Consumul cred ca a fost undeva pe la 6%. Dar nu mai vreau sa repet experienta :D 

Link to comment
Share on other sites

⬛ ⬛, cum să arate?!?

1000 km/zi la viteză de croazieră de 120 km/h bănuiesc că înseamnă vreo 10h de stat în șa... 😖

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

De aia zic și eu, se fac șlapi.

Autostrada e perfecta pentru mașină: pilot automat și relax. Cu moto e moartea pasiunii, am fost și eu de câteva ori, forțat de gps.

Link to comment
Share on other sites

 Nu imi doresc deloc autostrada dar trebuie sa respectam un plan de grup si suntem cumva si presati de timp. 

 Daca as putea sa planific o tura completa exact cum imi doresc clar as merge numai pe secundare plus ceva forestiere( imposibil in acest moment cu mobrele prietenilor cu care o sa merg). O sa urmeze si aia pana la urma, de aia m-am reapucat de calarie 😀

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, Lucian_M a spus:

Și cauciucurile cum arătau? 😁

Anvelopele erau noi, montate exact înainte de plecarea din România. Nu s-au "consumat" neuniform. 

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

⬛ ⬛, cum să arate?!?

1000 km/zi la viteză de croazieră de 120 km/h bănuiesc că înseamnă vreo 10h de stat în șa... 😖

Cam asa. Vreo 10 ore in sa cu pauza adunată de 2-3 ore. 

Link to comment
Share on other sites

Inca o intrebare : ati polisat careva parbrizul ? Am un Kapra de touring si la ultima ploaie l-am zgariat cam rau cand am incercat sa il curat de noroiul aruncat de masini cu manusa.

Se vede f nasol pe noapte cand vin masini din fata.

Este vreo solutie sa il fac singur acasa sau il pot face si cei ce polisaza faruri ?

Pe forum am gasit un topic f vechi care nu cred ca mai e de actualitate.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, Adrian.Popescu a spus:

Inca o intrebare : ati polisat careva parbrizul ? Am un Kapra de touring si la ultima ploaie l-am zgariat cam rau cand am incercat sa il curat de noroiul aruncat de masini cu manusa.

Se vede f nasol pe noapte cand vin masini din fata.

Este vreo solutie sa il fac singur acasa sau il pot face si cei ce polisaza faruri ?

Pe forum am gasit un topic f vechi care nu cred ca mai e de actualitate.

Cei care refac faruri te pot ajuta. 

Si o folie peste e buna dupa aia. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Adrian.Popescu a spus:

Inca o intrebare : ati polisat careva parbrizul ? Am un Kapra de touring si la ultima ploaie l-am zgariat cam rau cand am incercat sa il curat de noroiul aruncat de masini cu manusa.

Se vede f nasol pe noapte cand vin masini din fata.

Este vreo solutie sa il fac singur acasa sau il pot face si cei ce polisaza faruri ?

Pe forum am gasit un topic f vechi care nu cred ca mai e de actualitate.

Salut, la masina folosesc de vreo 8 ani Xerapol, acum s-au schimbat si sunt Quixx. Dintr-un tub folosesc la 4-6 faruri, deci iti ajunge pentru un parbriz moto. Masina stand in soare la 2-3 ani trebuie sa polisez ca se matuiesc (nu le-am protejat niciodata cu nimic dupa ce le-am polisat). L-am folosit si la un v-strom in  trecut, fiind cu husa pe ea, dupa vreo 3 ani tot asa aratau. Produsul se gaseste pe la dedeman sau alte magazine. Recomand sa iei hartii abrazive pentru apa: 800, 1000, 1500, 2000 si 2500. Pe ytube gasesti multe clipuri, daca nu ai mai facut asta. 

image_2024-04-06_220610425.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 16.03.2024 la 14:56, Lucian_M a spus:

Am luat și eu gențile alea, renunț la cutiile laterale, păstrez doar topcase-ul și pun genți textile pe laterale.

Salut, ai apucat sa testezi gentile?  Nu imi dau seama daca au si alte prinderi in afara de cureaua peste sa.

 

Merg direct pe suport de givi sau mai trebuie o placa suplimentara sa umple golul din cadru?

 

Mersi frumos!

 

Link to comment
Share on other sites

M-am gândit așa: placă de aluminiu prinsă de geantă, cu agățători din metal pentru cadrele pe care urmează să le fac. Pe dinăuntrul genții aș pune niște linii de aluminiu, cu nituri, ca să nu forțez materialul textil. Teoretic mă apuc săptămâna asta, revin cu poze. Placă de aluminiu am, dar nu-i foarte dreaptă.

IMG_20240414_135653.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare ! A folosit careva pe Dl650 2005 cauciuc de fata 120 70 19? Ca sa eliminam polemicile gen "de ce nu pui dimensiunea standard" va explic :

- am comandat cauciucuri noi dar sunt sanse mari sa nu ajunga fata in timp util,spatele deja a ajuns

-ca sa nu ratez tura planificata(vreo 3000 km) o sa pun spatele nou si pe fata ma gandeam sa pun un cauciuc second, ca nu imi permit ceva nou acum si nici nu gasesc acelasi tip cu spatele( Pirelly rally str)

-am gasit un cauciuc fata in stare perfecta(rally str) pe dimensiunea 120 70 19

 Daca ati folosit care e diferenta, cum se simte, sunt ceva probleme la montare si la folosire?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...