Alex4 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salut tuturor,am venit dupa o tura in Grecia.Eu nu pot confirma prezenta la Sibiu pina vineri(peste o sapt),deci fiind pe ultima suta,ma voi descurca cu cazarea la fata locului.As dori si eu sa ma trec pe lista cu 2 tricouri,un XL si un M.sper sa mai discutam ultimele detalii miercuri la Arc.Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salut tuturor,am venit dupa o tura in Grecia.Eu nu pot confirma prezenta la Sibiu pina vineri(peste o sapt),deci fiind pe ultima suta,ma voi descurca cu cazarea la fata locului.As dori si eu sa ma trec pe lista cu 2 tricouri,un XL si un M.sper sa mai discutam ultimele detalii miercuri la Arc.Toate bune! cazare se gaseste fara probleme. deci lista pentru tricouri va fi asa (am adaugat la ultima lista postata): 1. bogdan_harea - 2 tricouri - marimi XL si M 2. spd - 1 tricou - 1 tricou - Marime M 3. vrajitoru - 2 tricouri - Marime L si L 4. xdxanny - 2 tricouri - Marimi XL si S 5. iustys - 2 tricouri - Marimi L si S 6. d3leicuie - 2 tricouri - marimi XL si S 7. AS25 - 2 tricouri - Marimi L si M 8. jhon-n - 2 tricouri - marimi M si M 9. Johann - 1 tricou - marime XL 10. atw - 1 tricou - marime L 11. transilvania72- 1 tricou - marimea M 12. alexman - 2 tricouri 1 - miarimi XL si S 13. emilian_rks - 1 tricou - marime L 14. co98 -1 buc marimea XL 15. ideal - 2tricouri : 1tricou XL si 1 tricou XXL 16. andumi - 2 tricouri: 1 XL si 1 M 17. Alex4 - 2 tricouri : 1 XL si un M S - 4 bucati M - 8 bucati L - 6 bucati XL - 9 bucati XXL - 1 buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ideal Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 gata, e definitiv Voi veni impreuna cu sotul meu la intrunire !!!! treceti-ma si pe mine cu 2 persoane pt cazare, noaptea de sambata spre duminica Mesaj completat lista completata va fi: Lista updatata 1. Bogdan Harea (bogdan_harea) - 2 persoane - pentru 18-19 septembrie 2. Radu Prie (vrajitoru) - 2 persoane pt Sibiu - 1 persoana pentru alta locatie 3. Daniel Dragomir (xdxanny) - 2 persoane 4. Fabio Todircan (bozoro) - 2 persoane - 90% confirmat 5. Stancu Iustinian (iustys) - 2 persoane si 1 baterie noua 6. Stefan Ivanov (D3LeiCuie) - 2 persoane - functie de programul de la ocna 7. Adrian Cristea (adrian cristea) - 1 persoana, doar noaptea de simbata spre duminica, cel mai devreme 19-20 septembrie, sta impreuna cu Leucus Sorin 8. Ion Nastase (jhon-n)-2 persoane-doar noaptea de simbata spre duminica 9. Lukic Emilian (emilian_rks) - 1 persoana - 18 si 19 Sep (2 nopti -> vineri/sambata si sambata/duminica) 10. Serban Lucian (transilvania72) - 2 persoane - dupa a doua jumatate a lui septembrie pentru orice locatie 11. Andrei Stoican (AS25) - 2 persoane pentru 18-20 septembrie 12. Ioan Cizmas (Johann) - 1 persoana 18-19 sept. 13. Calin Campian (co98) - 1 pers pt 18 noaptea si 19 noapte 14. Andrei Carabas (LycanC) - 2 pers 18-20 (Suzuki Freewind) 50% sanse sa vina 15. Silviu Florea (licuriciul) - 2 pers 18-20 16. Mihaela Sandu (ideal) - 2 pers (cazare sambata spre duminica - 19-20) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licuriciul Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salut, am vazut ca m-ati pus si pe mine pe lista la cazare si va multumesc. de asemenea, am vazut ca este vorba si de niste tricouri asa ca, daca se mai poate, ma inscriu si eu cu 2. unul marimea M si celalalt marimea L Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salutare,A montat careva filtru de aer K&N pe v-stromul de 650? Trebuie facuta vreo remapare?? Filtrul vine fara garnitura separata, semonteaza tot cea originala. Multi spun ca se monteaza fara "o"ring pentru ca ar fi inclusa... are cineva idee cum este pana la urma Eu am un filtru Pipercross, care tot asa, se monteaza fara garnitura. Cadrul filtrului e din cauciuc, nu din plastic, deci practic ala tine loc de garnitura. Nu stiu exact cum e K&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Eu am un filtru Pipercross, care tot asa, se monteaza fara garnitura. Cadrul filtrului e din cauciuc, nu din plastic, deci practic ala tine loc de garnitura.Nu stiu exact cum e K&N. Pai tot aceesi dracie ca pipercross esteca tot din cauciuc este marginea, la tine s-a schimbat vreun pic mersul motorului de cand cu filtrul sport? Are cineva delimitator montat? am inteles ca singura treapta nelimitata este a4-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Pai tot aceesi dracie ca pipercross esteca tot din cauciuc este marginea, la tine s-a schimbat vreun pic mersul motorului de cand cu filtrul sport?Are cineva delimitator montat? am inteles ca singura treapta nelimitata este a4-a? Nu stiu cat de "sport" e filtrul Pipercross, eu l-am luat mai mult pt ca este reutilizabil, e un burete care se poate curata/spala. L-am montat la revizia de 12000km, si sincer sa fiu imediat dupa revizie mi s-a parut ca merge ceva mai prost. E drept ca tot atunci am schimbat si bujiile cu unele Champion, despre care mai tarziu am auzit ca ar fi destul de proaste, si am schimbat si uleiul, dar m-am trezit ca au pus cam mult. Toate astea pot sa afecteze performanta, si nu stiu cat se datoreaza filtrului. Eu m-am apucat sa fac un model de indicator de treapta cu delimitator integrat; pana acum am montat doar pe un SV1000 (senzorul din cutia de viteze si limitarea functioneaza la fel ca la V-Strom), iar proprietarul s-a declarat multumit, zice ca se simte diferenta. La mine inca n-am incercat, dar daca se ofera vreun cobai, mai am cateva aproape gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Nu stiu cat de "sport" e filtrul Pipercross, eu l-am luat mai mult pt ca este reutilizabil, e un burete care se poate curata/spala.L-am montat la revizia de 12000km, si sincer sa fiu imediat dupa revizie mi s-a parut ca merge ceva mai prost. E drept ca tot atunci am schimbat si bujiile cu unele Champion, despre care mai tarziu am auzit ca ar fi destul de proaste, si am schimbat si uleiul, dar m-am trezit ca au pus cam mult. Toate astea pot sa afecteze performanta, si nu stiu cat se datoreaza filtrului. Eu m-am apucat sa fac un model de indicator de treapta cu delimitator integrat; pana acum am montat doar pe un SV1000 (senzorul din cutia de viteze si limitarea functioneaza la fel ca la V-Strom), iar proprietarul s-a declarat multumit, zice ca se simte diferenta. La mine inca n-am incercat, dar daca se ofera vreun cobai, mai am cateva aproape gata. Eu am pus ngk iridium la revizia de 24000 la sf lui iunie acum are 35000 si cred ca o sa le verific la urmatorul schimb de ulei, costa putin mai mult dar se simte o imbunatatire + ca rezista dublu deci tot acolo iesi. Cu delimitatorul mai astept ca sa nu fiu eu cobaiul Ce oameni si japonezii astia... platesti 67 de cai in varianta "demo" doar in treapta a 4-a atw sa ai mare grija cu reviziile stai cu ochii pe ei sa nu faca te miri ce tampenii. Este de necrezut cum intr-un service cu pretentii, autorizat suzuki si cu preturi pe masura, sa nu stie mecanicii sa foloseasca o cheie dinamometrica sau sa faca o sincronizare la clapetele de acceleratie, trageau de rezervor ca turbatii "este intepenit" dar mai aveau un surub de desfacut , ce sa ma zici de o reglare la supape... Eu mi-am bagat picioarele si imi fac service-ul singur cu manualul in fata si multa responsabilitate si chiar se merita manopera lor mergand acum in plimbari Editat Septembrie 11, 2009 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Cu delimitatorul mai astept ca sa nu fiu eu cobaiul Off... ok, o sa-l montez la mine mai intai sa ma asigur ca e totul in regula. Cum spuneam, pe SV1000 se pare ca merge ok. atw sa ai mare grija cu reviziile stai cu ochii pe ei sa nu faca te miri ce tampenii. Este de necrezut cum intr-un service cu pretentii, autorizat suzuki si cu preturi pe masura, sa nu stie mecanicii sa foloseasca o cheie dinamometrica sau sa faca o sincronizare la clapetele de acceleratie, trageau de rezervor ca turbatii "este intepenit" dar mai aveau un surub de desfacut , ce sa ma zici de o reglare la supape... Eu mi-am bagat picioarele si imi fac service-ul singur cu manualul in fata si multa responsabilitate si chiar se merita manopera lor mergand acum in plimbari Crede-ma ca stiu ce zici... la ultima revizie, la un service "autorizat Suzuki", vroiau sa-mi schimbe doar 2 bujii, nu ma credeau ca modelul 2008 are 4. Precedura de sincronizare a clapetelor s-a schimbat la modelele mai noi, conform manualului de service trebuie conectat la calculator sa seteze nu stiu ce... astia habar n-aveau despre ce vorbesc. "Nu dom'le, se face cu surubelnita"... ok, bine ca n-a fost nevoie. Astia sunt oameni care cica fac cursuri in fiecare an in Ungaria, sa-i invete ce si cum cu modelele noi. Cheie dinamometrica? Ha! Nu cred ca au asa ceva. Dupa revizie, cand am ajuns acasa am constatat ca nivelul uleiului era muuult peste maxim, de fapt nici nu se vedea in fereastra decat daca inclinam mult de tot motorul pe stanga. Acum trebuie sa fac revizia de 18000km, dar inca ma mai gandesc serios daca sa ma duc la vreun service Suzuki, sau imi bag ceva in ea de garantie si imi schimb singur uleiul si ce mai trebuie. Daca la un "service autorizat Suzuki" nu sunt in stare sa faca un schimb de ulei ca lumea, nu stiu de ce le-as da 80RON pe ora de manopera, sau cat s-o mai fi facut, mai ales ca-mi taxeaza 6 ore, ca "asa e in desfasurator", in loc de 2. Da, ma apuca dracii cand imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 (editat) Eu am pus filtru Pipercross,odata cu el am schimbat si bujiile cu unele NGK Iridium,si am schimbat uleiul.Am facut singur toata operatiunea.Si mie mi s-a parut ca e alta motoreta dupa aceea.adica mai buna.Acuma,ca o fi fost bujiile obosite,filtrul murdar rau si uleiul dinainte mai prost nu stiu.Intre timp,dupa 3000km am mai schimbat uleiul odata,cu un full synth Motul 7100,inainte de plecarea in Grecia.Ei bine,nu mi se pare uleiul ideal pt V-strom,e preea subtire.I-am mai luat geam alb si bec portocaliu pt semnale si sunt tare fericit ca arata altfel.la mine portocaliul ala mare de pe semnale nu se potrivea deloc cu gri/negru de pe motoreta.una peste alta am facut 8300km din mai pina acum si pot declara ca din cele 9 motociclete detinute pina acum asta e cea mai buna,fiabila,utila si chiar frumoasa.Toate bune! Si apropo de service,am fost pe centura in Tunari si mie mi s-a parut ok baiatul care lucreaza acolo,mi-a schimbat si kitul de lant,a lucrat curat si bine.iar pt schimbat placute de frina manopera a fost 34ron. Editat Septembrie 12, 2009 de Alex4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 I-am mai luat geam alb si bec portocaliu pt semnale si sunt tare fericit ca arata altfel.la mine portocaliul ala mare de pe semnale nu se potrivea deloc cu gri/negru de pe motoreta. Sa inteleg ca ai un geam portocaliu, intreg, pt dreapta fata, de vanzare la pret avantajos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 (editat) deci lista pentru tricouri va fi asa (am adaugat la ultima lista postata): 1. bogdan_harea - 2 tricouri - marimi XL si M 2. spd - 1 tricou - 1 tricou - Marime M 3. vrajitoru - 2 tricouri - Marime L si L 4. xdxanny - 2 tricouri - Marimi XL si S 5. iustys - 2 tricouri - Marimi L si S 6. d3leicuie - 2 tricouri - marimi XL si S 7. AS25 - 2 tricouri - Marimi L si M 8. jhon-n - 2 tricouri - marimi M si M 9. Johann - 1 tricou - marime XL 10. atw - 1 tricou - marime L 11. transilvania72- 1 tricou - marimea M 12. alexman - 2 tricouri 1 - miarimi XL si S 13. emilian_rks - 1 tricou - marime L 14. co98 -1 buc marimea XL 15. ideal - 2tricouri : 1tricou XL si 1 tricou XXL 16. andumi - 2 tricouri: 1 XL si 1 M 17. Alex4 - 2 tricouri : 1 XL si un M 18. licuriciul - 2 tricouri M si L S - 4 bucati M - 9 bucati L - 7 bucati XL - 9 bucati XXL - 1 buc Editat Septembrie 12, 2009 de Johann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Eu am pus filtru Pipercross,odata cu el am schimbat si bujiile cu unele NGK Iridium,si am schimbat uleiul.Am facut singur toata operatiunea.Si mie mi s-a parut ca e alta motoreta dupa aceea.adica mai buna.Acuma,ca o fi fost bujiile obosite,filtrul murdar rau si uleiul dinainte mai prost nu stiu.Intre timp,dupa 3000km am mai schimbat uleiul odata,cu un full synth Motul 7100,inainte de plecarea in Grecia.Ei bine,nu mi se pare uleiul ideal pt V-strom,e preea subtire.I-am mai luat geam alb si bec portocaliu pt semnale si sunt tare fericit ca arata altfel.la mine portocaliul ala mare de pe semnale nu se potrivea deloc cu gri/negru de pe motoreta.una peste alta am facut 8300km din mai pina acum si pot declara ca din cele 9 motociclete detinute pina acum asta e cea mai buna,fiabila,utila si chiar frumoasa.Toate bune!Si apropo de service,am fost pe centura in Tunari si mie mi s-a parut ok baiatul care lucreaza acolo,mi-a schimbat si kitul de lant,a lucrat curat si bine.iar pt schimbat placute de frina manopera a fost 34ron. Spune-mi te rog de unde ai luat geam alb pentru semnalizare si cat ai dat pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Am stat ceva vreme departe de forumul asta si vad ca am pierdut destul de multe. Saptamana viitoare o sa fac revizia de 12.000 km si in masura in care mai raman bani sunt mari sanse sa va insotesc si eu. Nu-mi trec numele pe lista ca nu vreau sa incurc printr-o eventala neprezentare. Se face vreo intalnire "pregatitoare" pe undeva prin Bucuresti in zilele ce au mai ramas? Mesaj completat Am stat ceva vreme departe de forumul asta si vad ca am pierdut destul de multe.Saptamana viitoare o sa fac revizia de 12.000 km si in masura in care mai raman bani sunt mari sanse sa va insotesc si eu. Nu-mi trec numele pe lista ca nu vreau sa incurc printr-o eventala neprezentare. Se face vreo intalnire "pregatitoare" pe undeva prin Bucuresti in zilele ce au mai ramas? PS: apropos unde recomandati sa fac revizia de 12.000km in Bucuresti considerand ca in mod normal trebuie sincronizata injectia? Am inteles ca este nevoie de conectare la calculator oare are vreun service asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Geam alb am luat din Grecia,Kavala mai specific,un magazin cu piese si service moto suzuki,au fost 6 euro bucata si becuri portocalii 1 eur.se mai pot comanda la noi la reprezentanta din pipera costa tot asa 6-7 eur dar dureaza 3-4 saptamini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 am gasit rasfoind netu o poza interesanta cu un V-strom cu un geam interesant http://piloot.smugmug.com/photos/104911321-M.jpg sper sa va placa si sa va dea idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Geam alb am luat din Grecia,Kavala mai specific,un magazin cu piese si service moto suzuki,au fost 6 euro bucata si becuri portocalii 1 eur.se mai pot comanda la noi la reprezentanta din pipera costa tot asa 6-7 eur dar dureaza 3-4 saptamini Multumesc! Am avut pe fata geamuri albe , dar am belit un semnalizator si am fost nevoit sa iau unul nou cu geam galben,dar parca mai frumos se vedea cu geam alb. Ma duc sa fac comanda.Apropo, unde este reprezentanta in Pipera, ca eu nu stiu de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Atw@ stii ca sant interesat de indicator de viteza cu delimitare. Astept sa mi-l montezi contra cost, daca se poate saptamana asta, sa-l probez in weekend spre Sibiu. Incerc sa fac eu rost de un proiector pt poze sau filme. Ar mai trebui un laptor de la cineva din zona, sa nu ma car si cu el. As vrea sa stiu daca pentru Sibiu este cineva din tara interesat de parbriz turing pt V-Strom 650. Am cateva si le-as putea aduce la intalnire. Pret 200 ron/buc cu toate suruburile si distantierele necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 OOOOOOOKKKKKK! Am primit o oferta de job pe care o sa o accept si in maxim 2luni jumate plec din tara.O sa trebuiasca sa ma despart de Suzeta.Daca aveti ceva prieteni/cunostinte doritori de un V-strom in stare perfecta si cu destule accesorii,va rog sa ma ajutati si nu ramin dator.o sa-mi fac curaj sa pun si un anunt.oricum nu o sa o dau cu inima rea. si btw,service-ul din pipera este pe soseaua de centura,cind vii dinspre otopeni,cam 4km,inainte de bariera/intersectia cu drumul care duce in pipera.sau daca vii dinspre pipera,cind dai in soseaua de centura faci stinga spre otopeni si dupa vreo 500m pe dreapta scrie SUZUKI. SERVICE MOTO Tel: +40 21 266 50 54 Fax: +40 21 266 50 54 servicemoto@suzukimotors.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 OOOOOOOKKKKKK! Am primit o oferta de job pe care o sa o accept si in maxim 2luni jumate plec din tara.O sa trebuiasca sa ma despart de Suzeta Da si tu detalii legate de motor. Perioada nu este propice pt vanzari profitabile moto, dar incercam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Atw@ stii ca sant interesat de indicator de viteza cu delimitare. Bogdane, la cel de 650 nu este limitare in a 5-a si a 6-a, numai la cel de 1000. Mesaj completat .Daca aveti ceva prieteni/cunostinte doritori de un V-strom in stare perfecta si cu destule accesorii,va rog sa ma ajutati si nu ramin dator.o sa-mi fac curaj sa pun si un anunt.oricum nu o sa o dau cu inima rea. Da-mi nr. tel ca am un prieten in Bucuresti care cauta un V-strom bun si la pret de toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Mersi mult pt raspunsurile rapide,o sa fac miine niste poze proaspete si detalii.multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Mersi mult pt raspunsurile rapide,o sa fac miine niste poze proaspete si detalii.multumesc inca o data an, pret, culoare, dotari? km sunt irelevanti la mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Bogdane, la cel de 650 nu este limitare in a 5-a si a 6-a, numai la cel de 1000. In siturile amerinane si italiene in care m-am mai uitat DL 650 are 67CP doar in viteza 4. In rest puterea variaza in jurul valorii de 62CP. Se pare ca cele mai noi, model 2008 cu 2 bujii/cilindru sant si mai taiate in scopul incadrarii in normele euro3. La DL1000 puterea scade si mai mult pana la 78CP si de asemenea numai viteza 4 are puterea declarata in prospect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 OOOOOOOKKKKKK! Am primit o oferta de job pe care o sa o accept si in maxim 2luni jumate plec din tara.O sa trebuiasca sa ma despart de Suzeta.Daca aveti ceva prieteni/cunostinte doritori de un V-strom in stare perfecta si cu destule accesorii,va rog sa ma ajutati si nu ramin dator.o sa-mi fac curaj sa pun si un anunt.oricum nu o sa o dau cu inima rea. eu i-mi doresc un v-strom...dar mai intai trebuie sa scap de a mea numa bine.asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.