Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

in viitor ma gandesc si eu la un v-strom..poate la cel de 1000..momentan sunt pe un sv 650 s k6....care se aseamana ca si acceleratie,top speed cu vee de 1000,desigur nu are acelasi cuplu....

insa de un lucru nu sunt dumirit...cum poate sa aiba v stromul de 1000, 223 km/h la 6100 rpm?..asta inseaman ca la 9500 rpm ar avea...(calculul nu mai are rost)....imi cam prind urechile la treaba asta si nu-mi dau seama cum e problema cu viteza maxima ...adica intr-a 6a ramane la maxim 6000-6500 rpm ?nu poate sa creasca mai mult in turatie, in treapta a 6a? :D

 

Ca top speed poate seamana SV-ul cu Vee-ul de 1000 dar ca acceleratie nici vorba diferenta de cai si cuplu este totusi mare.

223 km/h is cam greu de citit pe un vitezometru clasic :D , da asta e un amanunt :P. Cu un raport standard la 6100 rpm viteza este de aproape 160 in timp ce Wee stromul apropie 140.

Nici TL1000R nu cred ca obtine asemenea valori :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca top speed poate seamana SV-ul cu Vee-ul de 1000 dar ca acceleratie nici vorba diferenta de cai si cuplu este totusi mare.

223 km/h is cam greu de citit pe un vitezometru clasic :blink: , da asta e un amanunt :D. Cu un raport standard la 6100 rpm viteza este de aproape 160 in timp ce Wee stromul apropie 140.

Nici TL1000R nu cred ca obtine asemenea valori :D

Pai uite cum facem....Cand s-o mai inzdraveni vremea si fac rost de o camera video cu montare pe motor iti voi trimite o filmare si atunci poate ca vei vedea ca nu tai piroane.Daca vitezometrul e calibrat mai optimist asta nu mai stiu si nici nu e vina mea....Desi un model 2008,nou,cu toti caii acasa ar trebui sa muste un 220 pe bune,fara probleme.Si inca ceva:a incercat cineva sa-si monteze etriere de SV 1000?.Ii intreb peposesorii de miar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la performantele v stromului de 1000 si ale sv 650....eu nu vorbeam de reprize,mai ales cu pasager si bagaje....ci de o accdelerarea pe 400 m unde obtin valori egale..iar la max speed sv-ul se duec undeva la 232 pe bord.....

 

in fine nu despre viteza e important sa vorbim la un v strom..are multe alte calitati ce trebuiesc puse in prim plan :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba de placute de frana! In primavara mi-am schimbat toate placutele cu unele noi Ferodo. Mare greseala! Pe spate dupa 10000 km facuti anul asta una dintre placute s-a tocit pana la fier, iar cealalta este aproape intacta. Dupa ce le-am demontat cea uzata se farama cu unghia, iar cealalta are diuritatea normala. Exclus sa fie vre-un defect la etrier ca l-am verificat. Acum am pus pe spate SBS. Cica ar fi foarte bune, fabricate in Danemarca. Pe fata uzura este normala, fara probleme, dar ma gandesc sa le schimb si pe alea. Placutele originale au rezistat 27000 km si mai ar fi mers cateva mii. Eu merg destul de constant si folosesc la max frana de motor. Am sa incerc cu Brembo.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in viitor ma gandesc si eu la un v-strom..poate la cel de 1000..momentan sunt pe un sv 650 s k6....care se aseamana ca si acceleratie,top speed cu vee de 1000,desigur nu are acelasi cuplu....

insa de un lucru nu sunt dumirit...cum poate sa aiba v stromul de 1000, 223 km/h la 6100 rpm?..asta inseaman ca la 9500 rpm ar avea...(calculul nu mai are rost)....imi cam prind urechile la treaba asta si nu-mi dau seama cum e problema cu viteza maxima ...adica intr-a 6a ramane la maxim 6000-6500 rpm ?nu poate sa creasca mai mult in turatie, in treapta a 6a? :rock:

 

la al meu in treapta a 6-a viteza = turatia x 3. adica la 5000 rpm am ~150 km/h. am pinioanele originale de model 2007.

 

este normal ca in treapta a 6-a sa nu mai poti accelera de la un anumit punct. iar limita nu e data de turatia la care treci pe rosu (9500 rpm) ci turatia de putere maxima (7600 rpm). insa cum intr-a 5-a si a 6-a puterea e limitata la dl1000, viteza maxima este mai mica decit cei 230 km/h teoretici, adica 210 km/h.

 

in practica cu putina panta sau putin vint se ajunge la viteze mai mari de 210.

 

sau poti sa scoti limitarea si te duci mai tare. DAR E RISCANT CONFORM PRODUCATORULUI! din cauza cadrului cam moale de enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ..acum am inteles cum sta treaba.....la sv 650 in treapta a 6-a e ceva de genul turatia*2.1,adica la 10 mii rpm am 210,iar la 11 mii rpm undeva la 232km/h.....dar spre deosebire de dl 1000,sv 650 nu are limitare in treptele 5,6 si poate sa se duca pana la rosu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adaug si eu acest link: /index.php?...562&st=5610

Penultimul post.

 

Cititi va rog. Poate si alcineva se indupleca cu o anumita suma sa incercam sa-l ajutam pe acest baiat. Din cite am inteles il cheama Andrei si cei din tara nu i-au dat mai mult de doua luni de viata. Singura sansa ar fi transplantul din strainatate.

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la al meu in treapta a 6-a viteza = turatia x 3. adica la 5000 rpm am ~150 km/h. am pinioanele originale de model 2007.

 

este normal ca in treapta a 6-a sa nu mai poti accelera de la un anumit punct. iar limita nu e data de turatia la care treci pe rosu (9500 rpm) ci turatia de putere maxima (7600 rpm). insa cum intr-a 5-a si a 6-a puterea e limitata la dl1000, viteza maxima este mai mica decit cei 230 km/h teoretici, adica 210 km/h.

 

in practica cu putina panta sau putin vint se ajunge la viteze mai mari de 210.

 

sau poti sa scoti limitarea si te duci mai tare. DAR E RISCANT CONFORM PRODUCATORULUI! din cauza cadrului cam moale de enduro-touring.

 

eu inclin sa cred ca limitarea este doar in viteza a 6-a cand se aprinde si becul verde de over/drive. de exemplu la mine daca schimb a 6a la 180 nu ajung la 200 decat daca o intind foarte mult (prea mult). in schimb cu a 5-a intinsa bine trec de 200... eu m-am oprit la 210 (dl1000 k2)

s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inclin sa cred ca limitarea este doar in viteza a 6-a cand se aprinde si becul verde de over/drive. de exemplu la mine daca schimb a 6a la 180 nu ajung la 200 decat daca o intind foarte mult (prea mult). in schimb cu a 5-a intinsa bine trec de 200... eu m-am oprit la 210 (dl1000 k2)

s.

 

 

si la mine se comporta oarecum similar dar nu cred ca este din cauza ca a 5-a nu e limitata ci pentru ca a 6-a are un raport nepotrivit pentru accelerari, este mai mult pentru viteza constanta. accelerezi, atingi viteza de croaziera si bagi a 6-a pentru turatie mai mica si consum scazut.

 

pe autostrada eu o tin intr-a 6-a; chiar daca nu accelereaza prompt nici nu prea ai nevoie de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am inteles nimic din ultimele posturi.cine si-a luat v-strom sa mearga cu 200?exista metode mai placute pt practicarea masochismului.whatever.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan_harea: care mai e stadiul cu ungatoarele alea?

acum am fost prin munti cu ea. si iar a trebuit sa o spal... si iar ungere lant.

am observat ca daca nu e uns lantul face un zgomot infernal.

si am mai observat ca in vit 6-a face un zgomot diferit de restul vitezelor. Are si altcineva senzatia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare - Aveti idee daca se potriveste schimbatorul de viteze de la SV650 la v-strom ? - L-am scapat pe jos si mi s-a rupt schimbatorul -

 

Multumesc

 

salut

acu ca am vazut postul asta mi-am adus aminte ca v-am promis niste preturi

deci urmeaza pretul pieselor originale pt dl1000 k2 de la elfworkshop

preturile sunt in euro fara tva (preturile in lei se calculeaza la cursul brd + 2%)

- ghidon - 44.38 - de preferat original pt ca are toate gaurile si marcajele facute (pt lenesi ca mine)

- interior ghidon (balancer set) - 28.84/bucata

- oglinda retrovizoare - 35.9/buc sau 42.41/buc pt k4 - era pe stoc cu 190ron/buc

- maner ambreiaj - 46.08

- protectia pt mana - 14.7/buc sau 11.39/buc pt k4 - tot setul de apratori pt maini il au pe stoc la 290ron cu tot cu distantier si surub

- semnal fata - 21.2/buc

- pedala frana - 45.23

- schimbator viteze - 43.25

- suport scarita stanga - 31.95

- sticker V-Strom - 52.86 - pt cei ce vor sa vopseasca carena in regie proprie si sa puna abtibildul original - "suzuki" se poate face la orice cutter-plotter - carena originala vopsit si stickuita cred ca ajunge pe la 600euro bucata

 

tot la ei se gasesc si piese identice cu originalele la preturi mult mai mici

eu am luat manerul de ambreiaj cu 80 ron. de asemenea au semnale si oglinzi (nu am gasit pt k2). am luat de pe louis semnale pt k2 care seamana perfect. de asemenea daca cautati gasiti oglinzi potrivite aftermarket - atentie insa la unghiul mort

 

s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am inteles nimic din ultimele posturi.cine si-a luat v-strom sa mearga cu 200?exista metode mai placute pt practicarea masochismului.whatever.........

 

nu vorbeam de un mod de viata. oricine e tentat sa afle limita superioara

 

nebunia uite-o aici...:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vorbeam de un mod de viata. oricine e tentat sa afle limita superioara

 

nebunia uite-o aici...:

 

 

pe cind o vizita la serres? eu m-as duce in toamna, septembrie sau octombrie.

 

http://www.serrescircuit.gr/index_int.asp?code=home

 

 

sau poate in ungaria dar trebuie sa vedem ce circuit e mai aproape/ieftin/liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba de placute de frana! In primavara mi-am schimbat toate placutele cu unele noi Ferodo. Mare greseala! Pe spate dupa 10000 km facuti anul asta una dintre placute s-a tocit pana la fier, iar cealalta este aproape intacta. Dupa ce le-am demontat cea uzata se farama cu unghia, iar cealalta are diuritatea normala. Exclus sa fie vre-un defect la etrier ca l-am verificat. Acum am pus pe spate SBS. Cica ar fi foarte bune, fabricate in Danemarca. Pe fata uzura este normala, fara probleme, dar ma gandesc sa le schimb si pe alea. Placutele originale au rezistat 27000 km si mai ar fi mers cateva mii. Eu merg destul de constant si folosesc la max frana de motor. Am sa incerc cu Brembo.

Ferodo cred ca sunt cele mai proaste placute pe care le-am vazut. La V-Strom n-am avut, dar la Savage am schimbat vreo 3 seturi in 20000km. Si nici macar nu franeaza extraordinar.

Oricum, e dubios ca ti s-a tocit numai una, si cealalta nu - s-ar putea sa nu fi fost montate corect, poate ramanea una intepenita.

 

Din ce am citit pe forumurile de V-Strom, cica placutele EBC HH ar fi nemaipomenite - musca mai bine decat cele originale si dureaza destul de mult. Cred ca din alea imi pun cand o veni vremea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , stiti cumva unde pot gasi o lampa de semnalizare si la ce pret este, ca mi-a spart-o un conservar care nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers. Am avut noroc ca nu am dat-o pe jos. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , stiti cumva unde pot gasi o lampa de semnalizare si la ce pret este, ca mi-a spart-o un conservar care nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers. Am avut noroc ca nu am dat-o pe jos. :D

 

citeva mesaje mai sus sint niste preturi postate de de3leicuie.

 

ca sa dai de elfworkshop: http://www.elfworkshop.ro/ (dar nu merge acum) sau tel: 021.3698510

 

in bucuresti mai sint:

 

http://www.bsmotors.ro/

http://www.motorteam.ro/

 

dar piesele originale sint scumpe. io am dat 150 roni sau mai mult pe un semnal original de la motorteam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

acu ca am vazut postul asta mi-am adus aminte ca v-am promis niste preturi

deci urmeaza pretul pieselor originale pt dl1000 k2 de la elfworkshop

 

tot la ei se gasesc si piese identice cu originalele la preturi mult mai mici

 

Ai idee cat e un semnal fata "identic cu originalul dar la pret mult mai mic"? :moto:

Ca parca n-as da 21.2eur + 19% +2% pt ceva care ar trebui sa coste 10RON, sau hai 15. Chiar asa, pretul asta e cu tot cu bec sau doar carcasa?

 

Salut , stiti cumva unde pot gasi o lampa de semnalizare si la ce pret este, ca mi-a spart-o un conservar care nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers. Am avut noroc ca nu am dat-o pe jos. :D

 

Si mie imi trebuie un semnal dreapta fata, si cred ca mai sunt cativa cu semnalele bandajate. Daca luam mai multe poate ne fac reducere pt grupuri organizate. :D

 

Am vazut ca multi americani isi pun semnalizatoare de Buell, cica sunt mai rezistente, au tija mai scurta si mai flexibila, si sunt mult mai ieftine (la ei).

Aici parca mi-e frica sa intru intr-o reprezentanta HD sa intreb de preturi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee cat e un semnal fata "identic cu originalul dar la pret mult mai mic"? :D

Ca parca n-as da 21.2eur + 19% +2% pt ceva care ar trebui sa coste 10RON, sau hai 15. Chiar asa, pretul asta e cu tot cu bec sau doar carcasa?

 

daca imi aduc bine aminte mi-au aratat si niste semnale aftermarket la 70ron. cercetati louis (eu am dat 45ron/semnal) sau in cotroceni la dobrescu (mymoto adventure) ca au diverse cataloage cu tot felul de consumabile dastea (manete, oglinzi, semnale). oricum si colo si colo asteptati 2 saptamani sa vina daca nu le au pe stoc.

toate semnalele (inclusiv louis) sunt cu bec practic plug'n'play.

de ex la mine cele 2 fire ieseau direct din manunchiul principal si a trebuit sa desfact semnalul sa scot firele lor si sa conectez ce aveam deja fara sa mai fac lipituri si altele...

Editat de D3LeiCuie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...