Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

La Schubert (cel putin la al meu - C3) ecranul pinlock nu etanseaza absolut nimic din fabricatie.E pur si simplu in plan paralel cu viziera deci cu perna de aer intre ele.

 

Peace :)

Exact.Marginea siliconica nu mai statea in contact intim cu vizorul,nici batuta si intra praf intre ele.Asta,fara nici un motiv aparent.Plus probleme la inchiderea mandibulei.Dar una peste alta,ramane totusi o casca de incredere. Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum iti spun : nu e nici un defect , pinlock-ul meu la SCHUBERT C3 nu are si nu avea de la bun inceput nici o margine silconica, nu a fost conceput in felul asta.
Pana astazi, dupa vreo 8 luni de exploatare/ 11.000km nu am praf acolo si nu am nici cel mai mic motiv sa ma plang de casca.
Oi fi eu un norocos sau curatau astia drumurile cand auzeau ca vin pe acolo...... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta teava de ppr de la instalatii este foarte rezistenta, dar daca nu gasesti pune de pvc gri ca este destul de rezistenta, evita teava aia maro ca este foarte casanta

merci - ma uit pe la instalatii - cred ca aia de ppr e alba la culoare si mai groasa in carne.

aia gri e cam subtire si nu imi place asa tare.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo!Anul asta vreau sa anulez sistemul PAIR desi nu am pocnituri in evacuare.Reduc un kg.si am mai mult loc de manevra in jurul injectiei.

 

Dupa cum iti spun : nu e nici un defect , pinlock-ul meu la SCHUBERT C3 nu are si nu avea de la bun inceput nici o margine silconica, nu a fost conceput in felul asta.

Pana astazi, dupa vreo 8 luni de exploatare/ 11.000km nu am praf acolo si nu am nici cel mai mic motiv sa ma plang de casca.

Oi fi eu un norocos sau curatau astia drumurile cand auzeau ca vin pe acolo...... :crack:

Cand ajung acasa pun un macro.Te costa o bere. Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci - ma uit pe la instalatii - cred ca aia de ppr e alba la culoare si mai groasa in carne.

aia gri e cam subtire si nu imi place asa tare.

 

numai bine,

paul

 

Daca cumperi mai multa (de ex la metru) si iti mai ramane, da-mi un semn ca vreau si eu - si impartim costurile :D

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa pun si eu un MACRO cu a mea.

Asata nu inseamna ca nu dau chiar si 3 beri, indiferent cine are dreptate.

Contrar traditiei moto eu consum maximum 4-5 beri/an dar contrez cu spritul dupa o palinca rece de la congelator(vara bineinteles).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci - ma uit pe la instalatii - cred ca aia de ppr e alba la culoare si mai groasa in carne.

aia gri e cam subtire si nu imi place asa tare.

 

numai bine,

paul

exact aia alba este, dar tine fara probleme si aia gri doar sa pastrezi saibele originale sa nu frece direct pe arc.

Ai mare grija ce ulei pui in la supapele alea ca trebuie de maxim 5w. si nu are aceiasi vascozitate in cst la toti producatorii. ei recomandau amsoil 5w

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo!Anul asta vreau sa anulez sistemul PAIR desi nu am pocnituri in evacuare.Reduc un kg.si am mai mult loc de manevra in jurul injectiei.

 

Cand ajung acasa pun un macro.Te costa o bere.

 

Enlarge

 

 

 

Further images

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Insert lens for a Pinlock® prepared visor, suitable for the following helmet:

 Schuberth® C3 and C3 Pro

 Schuberth® S2

NOTE: Before use, remove the protective film on the visor! Please find an additional picture attached.

Pinlock® visors - the Pinlock® system offers effective protection against unpleasant visor fogging. An anti-fog Pinlock® visor insert is attached to the prepared Pinlock® outer visor by means of two small pins. The airtight pocket between lens and visor ensures clear vision and therefore significantly enhances road safety.

Safety first! Never ride with a scratched or cloudy visor. At night, in particular, scratches and scrapes reflect street lighting and/or oncoming headlights, which causes dazzle. Rain can make this effect more pronounced. Never ride in the dark with a dark visor. Replace a worn visor in good time. When you go on a touring holiday, always take a spare visor.

IMPORTANT: Please state the helmet size when ordering a visor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact aia alba este, dar tine fara probleme si aia gri doar sa pastrezi saibele originale sa nu frece direct pe arc.

Ai mare grija ce ulei pui in la supapele alea ca trebuie de maxim 5w. si nu are aceiasi vascozitate in cst la toti producatorii. ei recomandau amsoil 5w

multumesc.

da, am vazut ca ei recomanda un amsoil 5w si am pe acasa un tabel comparativ cu indicii de vascozitate si o sa aleg un motul sintetic apropiat.

mai vreau sa dau si gaura prin centrul axului valvei - de 1mm la inceput si apoi mai vad cum se simte si poate urc la 1mm.

unii mai recomanda pt rebound ca gaurile alea standard de la fork rod sunt prea mari pt 5w si ar trebui acoperite si date alte gauri mai mici.

ceva pareri din cautarile tale?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-as monta asa cu un ulei de calitate, belray de ex, cat mai apropiat de vascozitatea recomandata de ei dupa tabelul respectiv si nu dupa eticheta. Tunning-ul fin il poti face dupa mai multe teste in diverse conditii in special vara ca acum uleiul se ingroasa. Asa daca te apuci de gaurit valvele nu cred ca mai este reversibila modificarea. Cat despre gaurile din "damper-ul" original scopul ricor a fost sa anuleze influenta respectivei piese asupra suspensiei prin folosirea unui ulei cat mai putin vascos. amortizarea sa se faca exclusiv prin supapele lor inertiale.

Sa ne spui cum ti se par dupa ce le montezi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteaza pinlockul si pipaiel cu degetelul.Vei vedea de jur-imprejur o dunga din silicon transparent care adera intim la suprafata vizorului.Aerul care este captiv in acel spatiu se incalzeste de la temperatura interiorului castii si se raceste de la exterior.Are loc un fel de transfer sau se anuleaza temperaturile reciproc,de aici rezultand un ambient constant.Ori daca acea cantitate de aer nu ar fi statica si aerul ar circula liber prin toata casca,atunci nu ar mai putea fi constanta si rezultatul este un fas.Tocmai datorita constantei temperaturii vizorul se abureste doar in jurul pinlockului.Pozele sunt de la C3-ul nevesti-mi....Cand spal casca demontez si pinlockul si curat si spatiul cu pricina apoi dau cu Muc-Off.Sprayul ala e excelent in special la cei fara pinlock.Am fost suficient de clar?Sau tu nu iti cureti casca niciodata? :-LGlumeam!!!! Este ca si la masinile cu climatizare electronica.Atunci cand apesi butonul dezaburire,aerul nu e foarte cald sau foarte rece.E amestecat....Cel putin asta face Tiguanul meu!


 

post-44963-0-95553500-1389178712_thumb.jpg

post-44963-0-78555400-1389178723_thumb.jpg

post-44963-0-27249800-1389178735_thumb.jpg

post-44963-0-84375700-1389178745_thumb.jpg

post-44963-0-35488300-1389178754_thumb.jpg

post-44963-0-25206400-1389178966_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre gaurile din "damper-ul" original scopul ricor a fost sa anuleze influenta respectivei piese asupra suspensiei prin folosirea unui ulei cat mai putin vascos. amortizarea sa se faca exclusiv prin supapele lor inertiale.

Sa ne spui cum ti se par dupa ce le montezi ;)

inca nu m-am prins exact cum functioneaza - sper sa am rabdarea necesara cand le am in brate.

intr-adevar ricor zic ca nu trebuie modificat dump rod-ul pt rebound dar cel putin din citite - valvele controleaza compresia (cu discutiile de rigoare cum ca valva ar face diferenta cand forta apasa de sus in jos(cadrul) versus cand forta apasa de jos in sus (roata)) dar valvele nu ar controla rebound-ul - si din cauza uleiului subtire 5w nevoia de a modifica circuitul de rebound care ramane controlat de circuitul standard.

 

dar mai ramane de studiat partea asta cu modificarea de rebound.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai arcuri aftermarket, mai tari, reboundul va fi mult prea mic si motocicleta va fi instabila. Asta se intampla cu americanii aia grasi care-si pun arcuri foarte tari sa nu se mai lase pe franare iar apoi monteaza valvele ricor.

Alt producator racetech-ul recomanda alte arcuri dar acole lucrurile se petrec diferit, in sensul ca arcul nu lasa motocicleta sa se afunge si nu o valva inertiala care inchide circuitul de ulei.

Testeaza cu arcurile originale si vezi ce se intampla, abia apoi vezi ce trebuie schimbat. Modificarile la suspensie se fac modificand o singura variabila ca sa vezi exact cum se simte dupa schimbare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,2494.0.html Candva ma batea si pe mine gandul,dar dupa ce am vazut cam cat costa si care este rezultatul(parerile fiind foarte impartite) mi-am zis ca nu renteaza...Oricum,sa faci din niste suspensii mediocre ceva performant e ca si cum ai incerca sa faci din baba mireasa.In schimb voi incerca fork brace-ul.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal - imbunatatirea adusa de valvele alea e mult mai semnificativa versus imbunatatirea adusa de fork brace-uri.

la transalp brake dive-ul imens la frane bruste + rebound varza m-a surprins (imprastiat) de cateva ori pe jos si inca o data era sa imi puna capat (ceva viteza + curba la stanga prin viaduct, catel speriat disperat + oboseala > frana brusca pe fata si eliberata rapid - era sa fie ultima frana).

doar eliminarea brake-dive-ului e o imbunatatire semnificativa + mai face si alte chestii.

cred ca e una din modificarile care chiar merita. urmatoarea modificare o sa fie un amortizor pe spate sa vedem cum e si cu alea.

suspensiile la dl sunt chiar proaste. cu orice rahat cred ca le poti imbunatati semnificativ :D.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spus nu...E chiar ok.treaba asta,doar ca e o lucrare tricky iar kiturile de calitate sunt scumpe...Plus ca trebuie sa stii exact ce faci.Reglarea suspensiilor e cam cotoioasa.Am avut YZ si WR 450,ambele noi si pana si alea necesitau kituri daca vroiam ceva adevarat.Pana la urma le reglam dupa manual,ulei proaspat si de restul apa,paie si bataie....Dar asta e alta poveste!Fork brace-ul aplica doar zicala: decat nimic,e bun si ala!Oricum succes si asteptam review-uri!Apropo!Suspensia spate mi se pare decenta spre bunicica.In schimb fata......

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu reperele astea: 09285-28001 si 09285-39001. Sunt cele 2 x semeringuri de la roata spate.

Da-mi de stire daca le gasesti pe undeva prin Bucuresti, altfel ramane varianta mai complicata cu Ebay

cele mici le gasesti la Badi (badi.ro). ala mai mare 09285-39001 si eu il caut :)

 

semeringurile alea se gasesc la toate magazinele de semeringuri. eu de acolo le tot cumpar. nu e o masura standard sa le aibe pe stoc dar la comanda aduc toti.

 

s-a discutat pe tema asta si se pare ca nu e ceea ce pare. chiar si baietii din italia il evita pentru ca nu ofera o ungere adecvata.

Fabio, la cine merge sa fac comanda pentru semeringul ala de pe cupla ? (39x65x7)

cei de la Badi nu mi-au zis nimic ca se poate comanda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mici le gasesti la Badi (badi.ro). ala mai mare 09285-39001 si eu il caut :)

 

Fabio, la cine merge sa fac comanda pentru semeringul ala de pe cupla ? (39x65x7)

cei de la Badi nu mi-au zis nimic ca se poate comanda :)

Incearca la userul Mexycanu.Mie poimaine imi ajunge garnitura de la pistonul ambreiajului,comandata de la el.Din pacate dureaza putin,daca nu gaseste in Europa....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe plevnei la baza de rulmenti alfa. gasesti adresa exacta pe net. au tot ce nu iti trece prin cap. mie mi-au adus simeringuri si rulmenti si pentru ducati.



Incearca la userul Mexycanu.Mie poimaine imi ajunge garnitura de la pistonul ambreiajului,comandata de la el.Din pacate dureaza putin,daca nu gaseste in Europa....

vezi cum montezi garnitura aia. daca nu o pui cum trebuie in 6 luni iei alta. eu am gasit in 3 zile.:) in bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe plevnei la baza de rulmenti alfa. gasesti adresa exacta pe net. au tot ce nu iti trece prin cap. mie mi-au adus simeringuri si rulmenti si pentru ducati.

 

i-am gasit :) . multumesc

 

intrucat n-am fost atent la dimensiunile rulmentilor crezand ca rotile de 650 sunt la fel ca cele de 1000 am cumparat in plus doi rulmenti + simeringuri pentru roata fata DL650.

daca exista vreun doritor din bucuresti...ii dau ieftin :)...daca nu ii donez lui Jumba :)

 

rulmenti - 17x40x12mm 6203-2RS 2 bucati

simeringuri - 22x40x7 2 bucati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am o rugaminte, a mai montat cineva asa ceva, nu avem nici-o instructiune de montaj

nici vanzatorul nu stie, nici macar nu stie cum se numeste.

Biozoro, vin la tine?

 

Multam fain!

 

Si foarte important: il cumpar sau nu?

post-24664-0-81903300-1389350034_thumb.jpg

post-24664-0-86103900-1389350051_thumb.jpg

post-24664-0-36695300-1389350063_thumb.jpg

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa numarul de fire, pare un indicator din ala care se conectează la vitezometru si turometru si calculeaza treapta in functie de ele, dar nu functioneaza cu ambreiajul tras.

V-Stromul are un senzor in cutia de viteze, si se gasesc indicatoare care se conectează direct la el, si functioneaza mai bine (vezi GI Pro DS).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...