Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am si eu o parere despre Pirelli Scorpion Trail II. Le-am luat la recomandarea "sponsorizatului de mai sus" (Fabio) pentru o tura de vreo 10k km prin Europa. Pana sa plec in plimbare, am reusit si am facut vreo 3000 prin tara, si eram dezamagit de ele, pareau sa nu aiba suficienta aderenta, eu trecand de la Tourance-uri, dar am avut incredere in Fabio si am plecat asa in "lume". In momentul in care am incarcat motocicleta, s-a schimbat treaba, nu mai aveam nici o problema de aderenta, nici macar pe ploaie sau pe serpentine. Am reusit sa adaug 10 mii de km intr-o luna, iar cand am ajuns acasa si am dat tot bagajul jos, a revenit problema lipsei aderentei. Ce-i drept, si eu merg mai agresiv decat e recomandat, cu plecari de la semafor si franari spate mai puternice, dar totusi nu se compara cu ceea ce am simtit pe tot parcursul lunii in care am fost incarcat cu bagaj si pasagera. Cauciucurile inca au carne suficienta, deci nu e asta problema. Sper sa ajute pe careva gandul asta.

P.S.: Nu e nici problema de presiune in roti ;)

 

Ba da, presiunea este problema. Incearca sa o mai scazi.

Bine ar fi sa vezi si suspensiile cum sunt reglate

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun si eu eu ca tot de la suspensii (probabil prea tari) sau presiune (prea mare) este problema. Presiunile si reglajele, pe cat de standard par a fi, sunt oricum subiective in functie de feeling-ul fiecaruia. In general daca aluneca spatele, ai preload-ul arcului prea tare si/sau o presiune prea mare. Nu stiu daca ai problema asta numai pe spate sau si pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea rotilor e ca la carte, iar preload-ul rotii spate e la minim, l-am scazut imediat ce am ajuns acasa (adica dupa ce am dat toata greutatea jos). O sa mai scad din presiunea rotilor, poate functioneaza. Am probleme pe spate pentru ca aia e frana pe care ma bazez (daca blochez din greseala roata spate la franare nu e problema mare la mine, controlez motorul destul de bine in modul "sanie") :))

 

Daca tot sunt pe topicul de Vstrom, vreau sa anunt ca sidecase-urile originale, pline cu boarfe, pot boti un Opel Corsa destul de usor, la stilul capota indoita, grila si spoiler fata sparte, asta dupa ce un nene s-a hotarat sa imi iasa in fata iar eu n-am reusit sa il evit in totalitate. Sidecase-ul are doar niste zgarieturi :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea rotilor e ca la carte, iar preload-ul rotii spate e la minim, l-am scazut imediat ce am ajuns acasa (adica dupa ce am dat toata greutatea jos). O sa mai scad din presiunea rotilor, poate functioneaza. Am probleme pe spate pentru ca aia e frana pe care ma bazez (daca blochez din greseala roata spate la franare nu e problema mare la mine, controlez motorul destul de bine in modul "sanie") :))

 

Daca tot sunt pe topicul de Vstrom, vreau sa anunt ca sidecase-urile originale, pline cu boarfe, pot boti un Opel Corsa destul de usor, la stilul capota indoita, grila si spoiler fata sparte, asta dupa ce un nene s-a hotarat sa imi iasa in fata iar eu n-am reusit sa il evit in totalitate. Sidecase-ul are doar niste zgarieturi :)))

Joaca-te cu presiunea, ei o dau cu cauciucurile lor, care oricum sunt praf. Cat despre franare.......fata franeaza mobra, spatele doar o echilibreaza. Si daca se blocheaza e normal daca incerci sa opresti mobra numai cu ea. Nu ai cum. Frana trebuie sa fi 80% fata 20% spate. Preloadul trebuie sa fie la a trei-a liniuta pentru o mobra fara accesorii si un pilot mediu (80 kg) si de acolo pleci cu un clik la fiecare 7 kg adaugate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta e si buba: ca indiferent ce valoare are pachetul, acesta nu mai vine la oficiul postal de care apartii, cum era inainte pt pachetele de sub 10 euro, ci la unul cu vama :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am fost in nordul tarii, am facut 860 de km in doua zile, dus intors, iar la venire in ultimii 200 de km, mi s a intins lantul, in momentul in care inchideam gazul un pic mai brusc, se auzea cum freaca pe cadru cred, sau teava de esapament. A mai patit cineva ceva similar? Ma tot gandesc daca nu cumva este rodul stilului meu de pilotaj, obijnuit pe vitezane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era nou. Am motocicleta de aprox 2 luni, nu parea sa fie nou, dar arata foarte bine. Poate fi si de la faptul ca nu trage liniar intre 3500 si 4500? Si sa il fi fortat prea tare in turele astea? E inevitabil sa nu trec prin plaja asta de turatii, dar sacadeaza, zgaltaie destul de tare motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul era uns corect? Ai prins cumva si ceva ploaie? Ceva de genul am patit si eu, dupa 2 ore de ploaie torentiala era lantul uscat (am ungator de lant, uleiul este mai usor spalat de apa). Cand am auzit cum face eram convins ca s-a lungit. Din fericire nu, dupa ce am scapat de ploaie (adica a doua zi) am uns lantul si dupa liniste si pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uns corect, atat la plecare cat si la venire. La o uitatura mai atenta am obs ca a frecat in esapament, cred ca s a cam dus lantul meu... Arata ca si cum ar fi ruginit extrem de repede, asta inseamna ca s a incins tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poate sa insemne ca si in cazul meu ca parchezi motoru afara si ai niste caini comunitari carora le place sa se pise pe roata prin lant. Asta a patit lantul meu dinainte de asta, nu a rezistat decat o iarna. Acum intru in a 2 iarna cu lantu asta, dar am o protectie ce o pun peste lant, sa vedem cat va rezista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dus azi la service, verificat, a rezultat lant intins, inegal, trebuie un kit nou, tampoanele de cauciuc din interiorul rotii spate, bulite si ele, deci altele noi. Ma gandesc daca nu cumva zgaltaielile alea intre 3500 si 4000 de ture au vreun rol in toata treaba asta...

Si am mai observat ceva: cand pornesc motorul, la rece, pe teava din stanga iese mult abur (sau fum), iar pe cea din dreapta aproape deloc. Este normal sa se intample asa? Sper ca nu va plictisesc cu intrebari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...