big_boy Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 (editat) Am si eu o parere despre Pirelli Scorpion Trail II. Le-am luat la recomandarea "sponsorizatului de mai sus" (Fabio) pentru o tura de vreo 10k km prin Europa. Pana sa plec in plimbare, am reusit si am facut vreo 3000 prin tara, si eram dezamagit de ele, pareau sa nu aiba suficienta aderenta, eu trecand de la Tourance-uri, dar am avut incredere in Fabio si am plecat asa in "lume". In momentul in care am incarcat motocicleta, s-a schimbat treaba, nu mai aveam nici o problema de aderenta, nici macar pe ploaie sau pe serpentine. Am reusit sa adaug 10 mii de km intr-o luna, iar cand am ajuns acasa si am dat tot bagajul jos, a revenit problema lipsei aderentei. Ce-i drept, si eu merg mai agresiv decat e recomandat, cu plecari de la semafor si franari spate mai puternice, dar totusi nu se compara cu ceea ce am simtit pe tot parcursul lunii in care am fost incarcat cu bagaj si pasagera. Cauciucurile inca au carne suficienta, deci nu e asta problema. Sper sa ajute pe careva gandul asta. P.S.: Nu e nici problema de presiune in roti Ba da, presiunea este problema. Incearca sa o mai scazi. Bine ar fi sa vezi si suspensiile cum sunt reglate Editat Septembrie 21, 2017 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Presupun si eu eu ca tot de la suspensii (probabil prea tari) sau presiune (prea mare) este problema. Presiunile si reglajele, pe cat de standard par a fi, sunt oricum subiective in functie de feeling-ul fiecaruia. In general daca aluneca spatele, ai preload-ul arcului prea tare si/sau o presiune prea mare. Nu stiu daca ai problema asta numai pe spate sau si pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Presiunea rotilor e ca la carte, iar preload-ul rotii spate e la minim, l-am scazut imediat ce am ajuns acasa (adica dupa ce am dat toata greutatea jos). O sa mai scad din presiunea rotilor, poate functioneaza. Am probleme pe spate pentru ca aia e frana pe care ma bazez (daca blochez din greseala roata spate la franare nu e problema mare la mine, controlez motorul destul de bine in modul "sanie") ) Daca tot sunt pe topicul de Vstrom, vreau sa anunt ca sidecase-urile originale, pline cu boarfe, pot boti un Opel Corsa destul de usor, la stilul capota indoita, grila si spoiler fata sparte, asta dupa ce un nene s-a hotarat sa imi iasa in fata iar eu n-am reusit sa il evit in totalitate. Sidecase-ul are doar niste zgarieturi )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Nici cu Tourance clasic nu am avut probleme, dar după 6000 km cu 450 kg s-au cam... pătrațit. Aderența a fost perfectă cu greutate mare pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Presiunea rotilor e ca la carte, iar preload-ul rotii spate e la minim, l-am scazut imediat ce am ajuns acasa (adica dupa ce am dat toata greutatea jos). O sa mai scad din presiunea rotilor, poate functioneaza. Am probleme pe spate pentru ca aia e frana pe care ma bazez (daca blochez din greseala roata spate la franare nu e problema mare la mine, controlez motorul destul de bine in modul "sanie") ) Daca tot sunt pe topicul de Vstrom, vreau sa anunt ca sidecase-urile originale, pline cu boarfe, pot boti un Opel Corsa destul de usor, la stilul capota indoita, grila si spoiler fata sparte, asta dupa ce un nene s-a hotarat sa imi iasa in fata iar eu n-am reusit sa il evit in totalitate. Sidecase-ul are doar niste zgarieturi )) Joaca-te cu presiunea, ei o dau cu cauciucurile lor, care oricum sunt praf. Cat despre franare.......fata franeaza mobra, spatele doar o echilibreaza. Si daca se blocheaza e normal daca incerci sa opresti mobra numai cu ea. Nu ai cum. Frana trebuie sa fi 80% fata 20% spate. Preloadul trebuie sa fie la a trei-a liniuta pentru o mobra fara accesorii si un pilot mediu (80 kg) si de acolo pleci cu un clik la fiecare 7 kg adaugate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Preloadul trebuie sa fie la a trei-a liniuta pentru o mobra fara accesorii si un pilot mediu (80 kg) si de acolo pleci cu un clik la fiecare 7 kg adaugate. Intrebare: din cate stii, regula cu click/7Kg se aplica si pentru arcul HyperPro? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 (editat) Mai mult sau mai putin, arcul e diferit, dar ca si idee generala, daca pe parcursul curbei roata spate aluneca e moale arcul, daca topaie, e tare. Editat Septembrie 22, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 Mai mult sau mai putin, arcul e diferit, dar ca si idee generala, daca pe parcursul curbei roata spate aluneca e moale arcul, daca topaie, e tare. Perfect, multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 https://www.amazon.co.uk/Scottoiler-Crampbuster-Standard/dp/B002ULP5RK are cineva pe stoc sau vinde cineva modelul asta.asa as vrea cum e asta.am vz si altele dar parca imi place asa.Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 China, sub 1$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Din china nu-ti mai ajung in ultima vreme, cel putin in bucuresti e buba cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Fac probă cât de curând, voi comanda niște nimicuri. Sub 10$, să vină în localitatea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 (editat) pai asta e si buba: ca indiferent ce valoare are pachetul, acesta nu mai vine la oficiul postal de care apartii, cum era inainte pt pachetele de sub 10 euro, ci la unul cu vama Editat Septembrie 26, 2017 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 De cand asta? Prin mai sau iunie am primit pachete sub 10 euro si au venit la oficiul postal din localitate, nu la biroul vamal (unicul din judet) din Piatra Neamt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 14 Aug http://www.breakfix.ro/coletele-extracomunitare-ajung-posta-vamala/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Fuck, iar fac plimbari de 80 km pentru cate un cacastus?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Sal, am fost in nordul tarii, am facut 860 de km in doua zile, dus intors, iar la venire in ultimii 200 de km, mi s a intins lantul, in momentul in care inchideam gazul un pic mai brusc, se auzea cum freaca pe cadru cred, sau teava de esapament. A mai patit cineva ceva similar? Ma tot gandesc daca nu cumva este rodul stilului meu de pilotaj, obijnuit pe vitezane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Era nou montat lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Nu era nou. Am motocicleta de aprox 2 luni, nu parea sa fie nou, dar arata foarte bine. Poate fi si de la faptul ca nu trage liniar intre 3500 si 4500? Si sa il fi fortat prea tare in turele astea? E inevitabil sa nu trec prin plaja asta de turatii, dar sacadeaza, zgaltaie destul de tare motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Lantul era uns corect? Ai prins cumva si ceva ploaie? Ceva de genul am patit si eu, dupa 2 ore de ploaie torentiala era lantul uscat (am ungator de lant, uleiul este mai usor spalat de apa). Cand am auzit cum face eram convins ca s-a lungit. Din fericire nu, dupa ce am scapat de ploaie (adica a doua zi) am uns lantul si dupa liniste si pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Da da, uns corect, atat la plecare, cat si la venire. M am uitat mai atent si am observat ca a frecat jos, pe esapament... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Trebuie verificat sa nu fie intins inegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Uns corect, atat la plecare cat si la venire. La o uitatura mai atenta am obs ca a frecat in esapament, cred ca s a cam dus lantul meu... Arata ca si cum ar fi ruginit extrem de repede, asta inseamna ca s a incins tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 sau poate sa insemne ca si in cazul meu ca parchezi motoru afara si ai niste caini comunitari carora le place sa se pise pe roata prin lant. Asta a patit lantul meu dinainte de asta, nu a rezistat decat o iarna. Acum intru in a 2 iarna cu lantu asta, dar am o protectie ce o pun peste lant, sa vedem cat va rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 Dus azi la service, verificat, a rezultat lant intins, inegal, trebuie un kit nou, tampoanele de cauciuc din interiorul rotii spate, bulite si ele, deci altele noi. Ma gandesc daca nu cumva zgaltaielile alea intre 3500 si 4000 de ture au vreun rol in toata treaba asta... Si am mai observat ceva: cand pornesc motorul, la rece, pe teava din stanga iese mult abur (sau fum), iar pe cea din dreapta aproape deloc. Este normal sa se intample asa? Sper ca nu va plictisesc cu intrebari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.