Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Mno, pana la urma mi s-o luat de atata cautat. Incerc sa gasesc pe la dezmembrari cate o pedala din fiecare si le iau la pachet si cu asta, basta. Nu-mi vine sa cred cat de greu e sa gasesti pedale rabatabile pentru V-Strom 650. Pacat :S.

Amu alta idee, ca tot mi-i creierul odihnit: pentru cei care ies pe off-road mai des si au mai avut de lipit la semnalizari, care varianta vi se pare mai la indemana? Ma gandesc la semnalizari mai scurte sau "flush mounted". Ce ati gasit pe la noi, preferabil cu bec normal, ca sa nu mai fie nevoie de alte adaptari?

Multam mult.

» Post actualizat in 09 Apr 2018 17:36

Am cautat de am turbat si n-am mai gasit link-ul de 650 - foarte posibil sa fi vazut eu gresit de prima oara. Pana acum numai cele de la Vrajitoru is cele mai aproape de realitate, numai ca, din cate inteleg, ambele necesita modificari/adaptari. Cum am zis mai sus, mai bine OEM SH, le iau in desaga, nu-s asa de mari pana la urma urmei.

 

Am gasit pedala de la vstroma: http://vstroma.com/FldgFootShiftLever.htm

Tot din state :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

A venit vremea sa servisez si eu furca la DL-ul 1000 an 2003. Intrebare intrebatoare: cat ulei si de care intra pe fiecare bucata in parte?

https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm

 

mai exact manualul de la k2, probabil ca la 650, 500 si ceva de ml ca sa fie ceva mai mult de un bidon de 1l, la 650 e 524ml.

De regula echivalentul a ce e in manual SS8 ar fi 10w, dar unii au bagat si 7,5w.

 

PS: vremea la suspensii le vine in fiecare an sau la fiecare 12 mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mecanicul nu stie??? :)))

Ba mecanicul o sa stie, dar ei se ocupa de Harley-uri. Voiam sa stiu eu, ca sa vad cat ulei comand online, ca e mai ieftin. Iar vascozitatea chiar nu o stiu, am gasit undeva 5W. Eram curios din practica altora ce e mai indicat. Si la BMW am pus alta specificatie decat cea de fabrica, ca sa fie mai ok pe off. Asa ca repet intrebarea: ce ulei imi trebuie?

» Post actualizat in 12 Apr 2018 08:23

Asta e ce am gasit despre uleiul de furca:

 

Ulei furca:SS-05 SAE

Capacitate ulei furca stanga/dreapta:133/133 mm cm3 sau mm

Furca - stanga/dreapta:133/133 mm mm

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un raspuns mai sus, apoi ai toate manualele de service pe linkul ce l-am postat mai sus. Cam ce alt raspuns ai mai avea nevoie ?

Daca aveai curiozitatea sa deschizi linkul, respectiv manualul vedeai ca este SS8 cu 505 ml sau 133mm coloana. Pagina 26 din pdf ul 06A Chassis in zip ul cu K2 ul tau de 1000, ultimele randuri scrise cu bold. Un simplu google iti spunea ca ss8 e 10w, asta daca informatia data de mine nu a fost buna si trebuia sa reverifici undeva. Ma gandesc ca nici cu informatia data de mine ca unii din colegii mei de aici de pe forum au bagat 7,5w nu ai ce face.

Dar unii dupa ca ce primesc mura in gura le e si lene sa citeasca si apoi se mira de ce cand cineva intreaba nu li se raspunde, desi sunt subiecte discutate si rediscutate, stiu ca functia search nu prea mere pe acest forum, dar totusi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un raspuns mai sus, apoi ai toate manualele de service pe linkul ce l-am postat mai sus. Cam ce alt raspuns ai mai avea nevoie ?

Daca aveai curiozitatea sa deschizi linkul, respectiv manualul vedeai ca este SS8 cu 505 ml sau 133mm coloana. Pagina 26 din pdf ul 06A Chassis in zip ul cu K2 ul tau de 1000, ultimele randuri scrise cu bold. Un simplu google iti spunea ca ss8 e 10w, asta daca informatia data de mine nu a fost buna si trebuia sa reverifici undeva. Ma gandesc ca nici cu informatia data de mine ca unii din colegii mei de aici de pe forum au bagat 7,5w nu ai ce face.

Dar unii dupa ca ce primesc mura in gura le e si lene sa citeasca si apoi se mira de ce cand cineva intreaba nu li se raspunde, desi sunt subiecte discutate si rediscutate, stiu ca functia search nu prea mere pe acest forum, dar totusi ...

Merci! Nu trebuie sa te superi. Nu am avut posibilitatea sa intru mai des pe net. Acum m-am edificat, inca o data multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe careva de ce moare motorul de câteva ori la rece după ce îl pornesc ,nu oscilează acceleratia deloc doar că tot trebuie să îl pornesc merge 5 sec după care poc și moare motoru trebuie să îl îl accelerez la rece sa nu moara ...la cald nu face așa ....e vb de un BMW f 650 2005 twinspark

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe careva de ce moare motorul de câteva ori la rece după ce îl pornesc ,nu oscilează acceleratia deloc doar că tot trebuie să îl pornesc merge 5 sec după care poc și moare motoru trebuie să îl îl accelerez la rece sa nu moara ...la cald nu face așa ....e vb de un BMW f 650 2005 twinspark

Cred ca voiai sa postezi in topicul de mai jos, la F650. Asta e de V-Strom. /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La miar e o boala cu oala la ambreiaj. Cloncane in neutru. Dar zice lumea ca daca te obisnuiesti cu el e ok. Ca nu are nici un efect negativ. In rest uzualele consumabile.

Discurile de fata sunt mai scumpe. Vezi sa nu nu fie uzate excesiv desi se spune in anunt ca sunt 90%.

Pretul e bun.

E incaltat cu next-uri. Sunt laudate.

Nu zice nr de km dar e irelevant.

In fara de consumul de ulei orice se rezolva.

Iti vor trebui crashbar-uri.

Stai sa se trezeasca lumea si vei mai primi sfaturi. Bafta la achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma duc maine sa vad urmatorul motor: https://www.olx.ro/oferta/suzuki-dl-1000-v-strom-echipat-full-ID9qjgH.html

Ceva la ce trebuie sa fiu foarte atent in mod deosebit?

 

Multumesc.

Salut!

Foarte atent in mod deosebit nu trebuie sa fi atent la ceva anume, doar sa porneasca imediat la rece si sa nu scoata zgomote ciudate sau fum pe tevile de esapament. Intr-adevar, discurile sunt scumpe, la orice motor, de aceea e indicat sa le masori cu un subler. Din fabrica au 5 mm, uzura maxima e de 4,5 mm.

Asa, din poze, pare ok, sunt schemele originale de culori, dar e bine sa te uiti si la la partea din fata, intre rezervor si bord, sa vezi daca exista suspiciunea vreunui accident frontal. In rest, sa nu te mire ca are niste fluctuatii pe la 3.500 de ture, e normal, e un motor de TL gatuit. Se rezolva prin remapare.

De asemenea, avand 70k, e cazul sa iei in considerare si o revizie a supapelor, pompei de benzina, etc, revizii care la modelul nostru se fac din 24 in 24.000 km. De lant, placute, ulei, lichide, nu mai vorbesc, ca nu are sens. Schimbatul lor depinde de stilul de mers si kilometri pe care fiecare ii face si in ce conditii.

Intr-adevar, cutiile laterale si cricul central sunt un bonus major, chiar daca ii lipseste crash-bar-ul si scutul metalic. Acum, daca il iei doar pentru sosea, nici nu sunt necesare.

In concluzie, daca e in mintile lui, merita banii cu prisosinta. Vezi doar ca daca e inmatriculat in alta tara, iti mai trebuie vreo 100 de euro ca sa-l legalizezi la noi. In rest, toate se fac, usor-usor.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa fac o lista cat mai cuprinzatoare de operatiuni de service ce ar trebuie facute inaintea unei ture care presupune multi Km (sau la ~48.000 de Km, cat are acum mobra mea). Mai jos ce m-o dus pe mine capul, dar va sunt recunoscator pentru completari.

Foarte multam:

 

Revizie furca: verificat/schimbat cuzineti, semeringuri, ulei
Revizie jug: verificat/schimbat rulmenti
Revizie roata fata: verificat/schimbat rulmenti
Revizie brat oscilant: verificat/schimbat rulmenti
Revizie roata spate: verificat/schimbat rulmenti, tampoane
Revizie etrieri frana fata/spate
Schimbat placute frana fata/spate
Revizie radiator: verificat scurgeri, puncte slabite
Schimbat lichid racire
Schimbat lant si pinioane
Verificat/reglat supape
Verificat/reglat TPS
Verificat/reglat clapete acceleratie
Schimbat bujii
Schimbat filtru de aer
Revizie si curatare pompa de benzina
Revizie pompa de apa: verificare
Schimbat ulei si filtru
Verificat/schimbat/reglat cablu ambreiaj
Verificat/schimbat/reglat cablu acceleratie
Verificat furtune
Schimbat anvelope
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Incerc sa fac o lista cat mai cuprinzatoare de operatiuni de service ce ar trebuie facute inaintea unei ture care presupune multi Km (sau la ~48.000 de Km, cat are acum mobra mea). Mai jos ce m-o dus pe mine capul, dar va sunt recunoscator pentru completari.

Foarte multam:

 

Revizie furca: verificat/schimbat cuzineti, semeringuri, ulei
Revizie jug: verificat/schimbat rulmenti
Revizie roata fata: verificat/schimbat rulmenti
Revizie brat oscilant: verificat/schimbat rulmenti
Revizie roata spate: verificat/schimbat rulmenti, tampoane
Revizie etrieri frana fata/spate
Schimbat placute frana fata/spate
Revizie radiator: verificat scurgeri, puncte slabite
Schimbat lichid racire
Schimbat lant si pinioane
Verificat/reglat supape
Verificat/reglat TPS
Verificat/reglat clapete acceleratie
Schimbat bujii
Schimbat filtru de aer
Revizie si curatare pompa de benzina
Revizie pompa de apa: verificare
Schimbat ulei si filtru
Verificat/schimbat/reglat cablu ambreiaj
Verificat/schimbat/reglat cablu acceleratie
Verificat furtune
Schimbat anvelope

Daca o mai si vopsesti o ai ca scoasa din fabrica. :))))

Eventual poti sa mai verifici o data sigurantele si becurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Foarte atent in mod deosebit nu trebuie sa fi atent la ceva anume, doar sa porneasca imediat la rece si sa nu scoata zgomote ciudate sau fum pe tevile de esapament. Intr-adevar, discurile sunt scumpe, la orice motor, de aceea e indicat sa le masori cu un subler. Din fabrica au 5 mm, uzura maxima e de 4,5 mm.

Asa, din poze, pare ok, sunt schemele originale de culori, dar e bine sa te uiti si la la partea din fata, intre rezervor si bord, sa vezi daca exista suspiciunea vreunui accident frontal. In rest, sa nu te mire ca are niste fluctuatii pe la 3.500 de ture, e normal, e un motor de TL gatuit. Se rezolva prin remapare.

De asemenea, avand 70k, e cazul sa iei in considerare si o revizie a supapelor, pompei de benzina, etc, revizii care la modelul nostru se fac din 24 in 24.000 km. De lant, placute, ulei, lichide, nu mai vorbesc, ca nu are sens. Schimbatul lor depinde de stilul de mers si kilometri pe care fiecare ii face si in ce conditii.

Intr-adevar, cutiile laterale si cricul central sunt un bonus major, chiar daca ii lipseste crash-bar-ul si scutul metalic. Acum, daca il iei doar pentru sosea, nici nu sunt necesare.

In concluzie, daca e in mintile lui, merita banii cu prisosinta. Vezi doar ca daca e inmatriculat in alta tara, iti mai trebuie vreo 100 de euro ca sa-l legalizezi la noi. In rest, toate se fac, usor-usor.

Toate cele bune!

Motorul avea probleme cu ambreiajul. Bate rău de tot. Pe loc, motorul nu mergea rotund. Nu am avut posibilitatea sa merg cu el. Am plecat. Căutările continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am iesit in prima tură mai lungă cu ea pe anul asta,un 400 km.Încărcarea vad ca e ok cu toate minunile montate de mine am între 14.0 si 14.4 in sarcina. Acum mă tot uit după alte gume. Am pe ea Bridgestone echipate din fabrica si pe ăla din față au apărut semne de imbatranire desi are doar 6500km si e din 2015.Vreau in vara sa plec in iunie in grecia si in iulie la nordkapp.La ce ma sfatuiti sa ma orientez?.Eu ma gândeam acum la niște Pirelli Scorpio Trail 2. astea care le am acum, din mica mea experiență, nu sunt de recomandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul avea probleme cu ambreiajul. Bate rău de tot. Pe loc, motorul nu mergea rotund. Nu am avut posibilitatea sa merg cu el. Am plecat. Căutările continua.

 

Ti-am scris mai sus. Toate miarele de modelul ala cloncane pe loc oala de ambreiaj. Nu am auzit pana acum un posesor sa sustina ca a lui nu cloncane.

Si la fel ti-au mai zis VStromistii ca motorul nu merge la fel de rotund ca cel de 650 dar se rezolva cu o remapare.

Astea sunt miarele. Eu iti zic toate astea din cele 836 de pagini citite de-a lungul timpului.

Ce stiu este ca problemele astea sunt rezolvate la miarele noi (de dupa 2014).

 

Sunt cateva miare la vanzare pe olx. Nu iti face niciunul cu ochiul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...