Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

suna foarte bine cursul , dar am o singura "problema": invatarea manevrabilitatii - 2 tururi cu o singura mana pe ghidon - Cu acest exercitiu deprinzi contolul motorului doar prin distribuirea greutatii corpului pe o scarita sau pe cealalta.

 

sa inveti sa manevrezi motorul cu o mana e util. inveti cand sa impingi in ghidon si cand sa tragi. Ceea ce nu mi se pare util este crezi ca virezi prin presiune pe o singura scarita. asta e unul dintre miturile false ale motociclismului.

 

faptul ca iti lasi greutatea pe o scarita, poate schimba traiectoria mobrei, dar nu foarte mult. este insesizabil in raport cu ce poate face folosirea corecta a ghidonului si contravirarea.

 

mie mi se intampla frecventa sa trebuiasca sa duc motorul prin parcare si cand ma joc, stau in stanga mobrei, bag in viteza cu piciorul drept, pun piciorul drept pe scarita cu schimbatorul si merg FARA nici o problema stand intr o singura scarita si cu corpul iesit TOT in afata mobrei in partea stranga. mobra inca merge drept.

 

chestia asta nu e de la mine citire, este concluzia mea dupa ce am experimentat, in dorinta de joaca, si dupa ce am vazut metodele si filmarile celor de la scoala de pilotaj Motorcycle Riding School - California. (cauta keith code, twist of the wrist etc)

 

bafta.. oricum, e FOARTE util. daca as avea sansa, as face fara ezitari un astfel de curs.

Editat de gaxel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

sa inveti sa manevrezi motorul cu o mana e util. inveti cand sa impingi in ghidon si cand sa tragi. Ceea ce nu mi se pare util este crezi ca virezi prin presiune pe o singura scarita. asta e unul dintre miturile false ale motociclismului.

 

faptul ca iti lasi greutatea pe o scarita, poate schimba traiectoria mobrei, dar nu foarte mult. este insesizabil in raport cu ce poate face folosirea corecta a ghidonului si contravirarea.

......

 

Cand am facut scoala moto in Ilioara, era un instructor de la o alta scoala (Louis sau AdiMoto, nu mai retin) care dupa terminarea orelor mai facea cateva acrobatii. Nu o data l-am vazut ridicat in scari, cu mainile pe langa corp facand S-urile si opturile printre jaloane. Ridica omul relantiul la mobra si timp de 10 min asta facea. Singurul mod prin care el putea sa intoarca mobra la 180 de grade era doar prin presiunea pe scarite si/sau presiune cu genunchiului pe carena

Mesaj completat

Hai ca o lungim, timpul trece si n-am stabilit nimic pentru maine. Deci unde mergem? Iustin a propus la Veliko Tarnovo. Eu sunt de acord (adevarul este ca eu sunt de acord cu orice in situatia de fata, numai sa iesim). Din cate stiu lui Andrei i s-a acrit de traseul asta. Spre munte e problematic pentru mine ca iau la remorca si consoarta si n-am nervi sa-mi miorlaie in casca ca este frig. Bag seama ca si Iustin are aceleasi probleme. Alte idei sau pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suna foarte bine cursul , dar am o singura "problema": invatarea manevrabilitatii - 2 tururi cu o singura mana pe ghidon - Cu acest exercitiu deprinzi contolul motorului doar prin distribuirea greutatii corpului pe o scarita sau pe cealalta.

 

sa inveti sa manevrezi motorul cu o mana e util. inveti cand sa impingi in ghidon si cand sa tragi. Ceea ce nu mi se pare util este crezi ca virezi prin presiune pe o singura scarita. asta e unul dintre miturile false ale motociclismului.

 

faptul ca iti lasi greutatea pe o scarita, poate schimba traiectoria mobrei, dar nu foarte mult. este insesizabil in raport cu ce poate face folosirea corecta a ghidonului si contravirarea.

 

mie mi se intampla frecventa sa trebuiasca sa duc motorul prin parcare si cand ma joc, stau in stanga mobrei, bag in viteza cu piciorul drept, pun piciorul drept pe scarita cu schimbatorul si merg FARA nici o problema stand intr o singura scarita si cu corpul iesit TOT in afata mobrei in partea stranga. mobra inca merge drept.

 

chestia asta nu e de la mine citire, este concluzia mea dupa ce am experimentat, in dorinta de joaca, si dupa ce am vazut metodele si filmarile celor de la scoala de pilotaj Motorcycle Riding School - California. (cauta keith code, twist of the wrist etc)

 

bafta.. oricum, e FOARTE util. daca as avea sansa, as face fara ezitari un astfel de curs.

 

 

cind stai in picioare nu mai ai cum sa tragi si sa impingi eficient in ghidon pentru ca miinile sint in prelungirea furcii si nu sub un unghi fata de aceasta. directia/aplecarea se modifica din masa asezata pe scarite.

 

cind stai pe sa nu mai ai masa multa in scarite si de accea are importanta foarte mica apasarea diferita pe scarite; oricum si aici sint parerile impartite din cite stiu.

 

nu stiu cum mergi tu drept pe o scarita, probabil contracarezi din ghidon fara sa-ti dai seama sau stai aplecat deasupra motocicletei si te sprijini mai mult pe partea dreapta a ghidonului.

 

cred ca fizic poate fi explicat mai in detaliu cu centre de greutate si cum cade centrul de greutate al pilotului pe motocicleta. cine se baga la o problema de fizica? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suna foarte bine cursul , dar am o singura "problema": invatarea manevrabilitatii - 2 tururi cu o singura mana pe ghidon - Cu acest exercitiu deprinzi contolul motorului doar prin distribuirea greutatii corpului pe o scarita sau pe cealalta.

 

sa inveti sa manevrezi motorul cu o mana e util. inveti cand sa impingi in ghidon si cand sa tragi. Ceea ce nu mi se pare util este crezi ca virezi prin presiune pe o singura scarita. asta e unul dintre miturile false ale motociclismului.

 

faptul ca iti lasi greutatea pe o scarita, poate schimba traiectoria mobrei, dar nu foarte mult. este insesizabil in raport cu ce poate face folosirea corecta a ghidonului si contravirarea.

 

Tipul s-a exprimat gresit acolo. Lucrurile stau cumva asa:

 

La mersul in picioare se invata controlarea motocicletei prin controlarea distributiei greutatii pe scarite, lucru f util atunci cand mergi in offroad. Vrajitoru ne-a facut o demonstratie anul trecut la Sibiu de trecere prin noroaie controland mobra din scarite :cheers:

La mersul cu o singura mana inveti sa iti asezi corpul pe o parte sau cealalta a motocicletei, practic te obliga sa te inclini corect odata cu motocicleta pentru ca altfel nu ai cum sa iei virajele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am zis mai demult problema ca la 80-100 imi vobleaza cand dau drumul la ghidon.

Ei bine am fost la mecanic si a zis ca am nevoie de guma noua pe fata (cica pe spate nu trebuie sa o schimb).

Mie mi-a recomandat mecanicul Metzeler Tourance. 430 RON fata. Pretul mi s-a parut bun ca pe net sunt cam la fel (plus ca o sa mai vina si transportul).

Comentarii referitoare la cauciuc?

 

La anu' o sa schimb si spatele fortat pentru ca Pirelli Scorpion care le am eu am impresia ca pe ud sunt prea putin aderente. Si daca mai ajuns si pe un marcaj din ala de trecere de pietoni sunt ca pe gheata. Si spatele se blocheaza parca prea repede.

la mine nu raspunde nimeni?

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu ce sa-ti raspund referitor la gume,dar referitor la traseul de miine hai atunci sa mergem la Veliko si sa cautam si noi cascadele alea de linga Veliko.gasesc eu locatia pe harta.am vazut ca mai pleaca un grup dar mi se pare cam dimineata la ora 9.as propune un10-10.30 la petromul dinspre giurgiu.ce ziceti?

 

 

locatie.......http://maps.google.com/maps?f=d&source...mp;t=h&z=11

 

Review despre cascada aici..... http://www.trivago.co.uk/veliko-tarnovo-64...1170394/reviews

Editat de Alex4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai deci se inscrie cineva pt miine?pina acum n-au confirmat decit colegii mei care s-au imputinat si ei.e ok ora 10 adunarea la petromul de pe giurgiului?

 

Da, eu ma inscriu. Cred ca si Iustin ca doar a lui a fost ideea. E posibil ca ceilalti sa-si spuna parerea in seara asta dupa terminarea lucrului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu raspunde nimeni?

:cheers:

 

hai ca iti raspund eu:

sunt la al doilea set..........ai vazut pe curbe cum merg..........super.

tractiune decenta si pe off

durabilitate.........30.ooo ......da erau slik

 

cu circa 240 euri le gasesti pe net cu tot cu transport

 

per total ......o sa iau tot astea si la urmatorul schimb. raport calitate-prestatii-pret: excelent

 

p.s. nu schimba doar fata. cauciucurile moto sunt facute sa lucreze bine in pereche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am zis mai demult problema ca la 80-100 imi vobleaza cand dau drumul la ghidon.

Ei bine am fost la mecanic si a zis ca am nevoie de guma noua pe fata (cica pe spate nu trebuie sa o schimb).

Mie mi-a recomandat mecanicul Metzeler Tourance. 430 RON fata. Pretul mi s-a parut bun ca pe net sunt cam la fel (plus ca o sa mai vina si transportul).

Comentarii referitoare la cauciuc?

 

La anu' o sa schimb si spatele fortat pentru ca Pirelli Scorpion care le am eu am impresia ca pe ud sunt prea putin aderente. Si daca mai ajuns si pe un marcaj din ala de trecere de pietoni sunt ca pe gheata. Si spatele se blocheaza parca prea repede.

 

 

 

salut,eu am metzeler tourance pe v strom, sunt multumit de ele ,pentru asfalt eu zic ca sunt de nota 8 din 10,dar daca vrei sa schimbi eu iti recomand metzeler tourance exp,sau continental trailattack.Acestea doua sunt cele mai bune intr-un test facut acum 2 ani cred, de catre motociclismo germania.Singura noutate de atunci pana acum in materie de anvelope moto pe dimensiunile v stromului este dunlop trailmax tr91 :http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_news.cfm/ActiveTab/news/ActiveLink/3/tyre_news.html.

repet .....sunt anvelope de asfalt preponderent,pe drumuri forestiere deja iti trebuie altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer..ma batea un gind sa plec spre buzau ,nehoiu,brasov cu intoarcerea pe cheia..sa ma dau un pic pe curbe,sint singur,inca nu sint hotarit,vad miine dimineata incotro plec.

voi unde va intilniti si la ce ora ? tineti cont ca la 18,30 se intuneca.

o sa creada vamesii ca fac naveta la ruse :cheers: de cite ori am trecut pe acolo

Mesaj completat

gata am aflat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as mai astepta,vorba lui Fabio sa se mai spele Cheia putin,sa fie mai cald pentru mersul la munte.Noi plecam la 9.20 din Baneasa,la 10 suntem la Petrom in Jilava.Scot coordonatele cascadei de linga Veliko.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu raspunde nimeni?

:cheers:

 

Eu am Tourance dar nu sunt foarte multumit, cum spunea si ZEROS,cred ca merita nota 8 din 10.Recomand Bridgestone Battle-Wing sau Dunlop D607.Oricare alegi e foarte important sa schimbi si spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e greu de acut un recensamint pentru ca nu toti intra pe topicul nostru,sau scriu foarte rar...in mare iti pot spune ca sintem in jur de 65 posesori in toata tara (ma rog or mai fi dar n-au scris pe forum)

in timisoara sint vreo 5

constanta 3

galati 2

in arges vreo 3

la iasi stiam de unu ,sebastian spune ca sint 4

avem rataciti prin sibiu,maramures,bistrita,miercurea ciuc,lugoj,ploiesti,petrila

cei mai multi sint din bucuresti

EU SPER CA PINA LA SFIRSITUL ANULUI 2010 SA ATINGEM CIFRA DE 100

asta e necazul cu modelele astea mai noi,abia de curind a inceput lumea sa afle cit de bun e v-stromul

 

Salutare!!!!

 

Mai este unu in Cernavoda(CT) de azi!

L-am luat de la IVAS din Galati. Maine am sa pun cateva poze!

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e greu de acut un recensamint pentru ca nu toti intra pe topicul nostru,sau scriu foarte rar...in mare iti pot spune ca sintem in jur de 65 posesori in toata tara (ma rog or mai fi dar n-au scris pe forum)

in timisoara sint vreo 5

constanta 3

galati 2

in arges vreo 3

la iasi stiam de unu ,sebastian spune ca sint 4

avem rataciti prin sibiu,maramures,bistrita,miercurea ciuc,lugoj,ploiesti,petrila

cei mai multi sint din bucuresti

EU SPER CA PINA LA SFIRSITUL ANULUI 2010 SA ATINGEM CIFRA DE 100

asta e necazul cu modelele astea mai noi,abia de curind a inceput lumea sa afle cit de bun e v-stromul

 

Salutare!!!!

 

Mai este unu in Cernavoda(CT) de azi!

L-am luat de la IVAS din Galati. Maine am sa pun cateva poze!

Numai bine

:cheers: bine ai venit in gasca!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, s-a votat ptr Veliko. Prezenti la apel Fabio, Alex, Iustin si yo. Cine se mai inscrie? Jhon, Andrei(As25), Bogdan, Ionel voi ce faceti?

 

Vă urez drum bun. Nu pot veni la plimbarea asta. Aveti grija la prosti.

 

Astfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit! Culoarea nu a fost pe gustul meu dar .... ce mai conteaza. Sper sa avem grija unu de altu.

Pana acum sunt impresionat!

 

Sa-l stapanesti sanatos! Mie unul imi place mult pe galben, si-au mai luat doi baieti de aici tot pe galben. Si sa nu uit, salutare posesorului V-Strom-ului galben pe care l-am intalnit azi in intersectia de la Tineretului, venea de pe Giurgiului.

 

In alta ordine de idei, am avut o neplacere azi cu al meu. Am pornit motorul, am facut o manevra sa-l intorc si apoi l-am oprit doua minute. Cand sa-l pornesc din nou, n-a mai vrut. Nu scotea nici un sunet, iar farul se oprea cand apasam butonul de pornire. L-am pornit impins pana la urma. Ati patit asa ceva pana acum? Cineva spunea ca s-ar putea sa fie demarorul, eu cred ca mai degraba ar fi o problema electrica. Ce parere aveti? Multumesc pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul la vstrom e normal sa se opreasca cand apesi butonul de start.

Nu la toate! La al meu, din 2004 nu i se stinge farul si din cate am citit nici altora nu li se stinge. Cred ca doar cele dupa 2007!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit! Culoarea nu a fost pe gustul meu dar .... ce mai conteaza. Sper sa avem grija unu de altu.

Pana acum sunt impresionat!

Salutare tuturor,

Sa-l stapanesti sanatos Madalin si fara tavaleli. Este foarte frumos. Nu trebuie sa te supere culoarea pentru ca arata super...ce sa mai....un v-strom arata bine oricum.

I-am facut si eu revizia de 1000 Km si i-am pus si cricul central (original). Sunt super incantat de el. Este o investitie super buna. Mai doresc un parbriz GIVI mai lung cu 18 cm decat ce-l original si GATA, m-am linistit cu investitia in motor.

Cand faci o plimbare pe la Ploiesti? Poate urcam impreuna pe Cheia intr-o zi!

Cu respect,

I.Marinescu (Mario)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...