Vulturul Cu Dinti Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Ce nenorocire-i drumul spre transfagarasan. Nu le e rusine, huuuuoooo! M-am intalnit cu un grup moto de nemti si mi-a crapat obrazul. Am campat langa un Belgian si tot ce mi-a putut spune cand l-am intrebat cum ii place in Ro, a fost "ce drumuri proaste!" Vai de capul nostru. apropo de noul model... se mai aude ceva cu testdrive-ul de la motorteam? Am trecut joi p-acolo si zicea ca saptamana asta ar trebui sa vina jucaria. Tre sa-i mai faca rodajul. Editat August 29, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Ce nenorocire-i drumul spre transfagarasan. Nu le e rusine, huuuuoooo! M-am intalnit cu un grup moto de nemti si mi-a crapat obrazul. Am campat langa un Belgian si tot ce mi-a putut spune cand l-am intrebat cum ii place in Ro, a fost "ce drumuri proaste!" Vai de capul nostru. si voi nu stiati ca acolo e un drum prost ? nemtii aia stiau si ei ca soseaua e proasta si tocmai de acea au venit in romania,pentru aventura,ca ei nu au asa ceva. pacat de reclama gratuita de care ne-am bucurat din partea celor de la top gear ca autoritatile noastre au tratat cu dispret acest fapt. nu va mai ingramaditi pe transfagarasean ,in tara avem si alte locatii frumoase si cu drumuri bune si sarace in trafic. aveti un v-strom sub voi cu care puteti face sute de km pe zi in conditii optime,bagati benzina,luati o traista cu ceva haine si merinde, plecati la drum prin toata romania si veti descoperi locuri minunate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Am trecut joi p-acolo si zicea ca saptamana asta ar trebui sa vina jucaria. Tre sa-i mai faca rodajul. Jucaria a venit Arata foarte bine si asteptam testdrive-ul Punctul 1 care ma interesa pe mine a fost saua iar la prima asezare mi s-a parut foarte confortabila. Dan (MotorTeam) mi-a spus ca si ciclistica este mult imbunatatita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 si voi nu stiati ca acolo e un drum prost ? nemtii aia stiau si ei ca soseaua e proasta si tocmai de acea au venit in romania,pentru aventura,ca ei nu au asa ceva. pacat de reclama gratuita de care ne-am bucurat din partea celor de la top gear ca autoritatile noastre au tratat cu dispret acest fapt. nu va mai ingramaditi pe transfagarasean ,in tara avem si alte locatii frumoase si cu drumuri bune si sarace in trafic. aveti un v-strom sub voi cu care puteti face sute de km pe zi in conditii optime,bagati benzina,luati o traista cu ceva haine si merinde, plecati la drum prin toata romania si veti descoperi locuri minunate. Ai dreptate! Nici nu m-am gandit mult cand am plecat, a fost din scurt si am vrut sa ajung la un camping la Cartza. Recunosc ca stau prost cu geografia, iar cand prind un uikend liber parca stiu si mai putina si ajung tot prin locuri paraumblate. Belgianul ala avea o Yama FJR 1300... sunt sigur ca nu venise la aventura sau mai stii! Peste 2 saptamani am iarasi un uikend liber, daca ai vreo sugestie de traseu de 2 zile, sunt ochi si urechi, merci. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shade Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Astept sa iau carnetul ca sa pot sa dau o tura de test cu DL650. In cazul fericit (dragoste, casatorie=achizitie) o sa postez amanuntele aici, daca credeti ca e de interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Astept sa iau carnetul ca sa pot sa dau o tura de test cu DL650. In cazul fericit (dragoste, casatorie=achizitie) o sa postez amanuntele aici, daca credeti ca e de interes. si pe www.vstromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Salut, Intors dupa o calatorie de 4200 de km. Fara comentarii legate de cum s-a comportat motoreta. Singura durere - SHAUA. dupa fiecare ora trebuia sa facem pauza de dezmortit. si eu si pasager morteam in acelasi timp si devenea dureros continuarea drumului in sa. jur ca nu-s unul care sa ma plang si am mai mers cu moto in 4 ture lungi cu transalp de pe care jur ca ma dadeam jos doar cand trebuia alimentat si cand ma plictiseam de mers. Deci - revin cu intrebarea mea - care mai mergeti in ture lungi - va amorteste dosul? ati gasit ceva solutii anti? merci mult si numai de bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 ... Singura durere - SHAUA. dupa fiecare ora trebuia sa facem pauza de dezmortit. si eu si pasager morteam in acelasi timp si devenea dureros continuarea drumului in sa. ... Tu sigur ai VStrom? E considerata una dintre cele mai bine construite, cele mai ergonomice shei OEM din ce exista pe piata in acest moment... Din experienta proprie, nu am avut nici o problema cu ea si nici nu mi-a amortit dosul: - tura Alpi, 3k km, nici nu am simtit (si prima zi am mers 800 km) - tura Timisoara - Transfagarasan - Sibiu - Platinis - Sibiu - Timisoara - tura TM - Transalpina, cu intoarcere Transalpina - Petrosani - Uricani - Valea Cernei (80 km off) - Herculane - Timisoara - ture prin tara de 4-5 sute km pe zi, din care de obicei 30-40 off Acuma depinde si cum iti alegi echipamentul/imbracamintea/lenjeria, ca dc porti tanga, treaba se cam impute Lasand gluma la o parte, nu am auzit nici un vstromist sa se planga pana acuma de sha. Si am cam discutat cu o gramada despre motoru' asta cand ne-am adunat la intrunirea de la Ranca/Transalpina... Nu e cumva distrusa a ta pe interior? (burete etc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Eu am fost in concediu, 2600km cu zile de cate 4-500 km. M-au usturat bucile un pic, dar asta clar de la blugi. Altfel saua nu-i nici tare nici prea moale... si de amortit, nu mi-a amortit nimik. Altfel, am vazut tot felul de solutii... pernute cu gel [forate scumpe dupa mine] sau petic de blana [un pic ciudat]. Un neamt avea un presulet, genul de la noi de la tara, iar colegul lui de calatorie avea o chestie din bilute de lemn cum sunt cele pentru scaunul auto. Verifica cum spune si postul de mai sus, daca nu e ceva in neregula cu saua! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 pare ok consistenta si starea sheii... o fi de la tanga? Verifica cum spune si postul de mai sus, daca nu e ceva in neregula cu saua! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 pare ok consistenta si starea sheii... o fi de la tanga? Mai mult ca sigur ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 ca sa scapi de dureri de posterior la drum lung trebuie sa porti "chiloti cu manecuta" adica boxeri cat mai lungi si pantaloni de motor fara cusaturi sau buzunare pe sezut. Eu nu am avut probleme dupa 1000 km intr-o zi pe seaua de la v-stromul de 650. Umbla vorba ca cea de la stromul de 1000 ar fi mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 in posturile de mai sus am dat-o un pic in gluma cu tanga ... durearea apare cu boxeri in pantaloni moto, blugi sau pantaloni scurti ... daca nu fac pauza dupa o ora simt ca trece shaua prin zona mea moale. ideea e ca am facut si 800 de km pe zi dar cu pauza NEAPARATA la fiecare 100 ca altfel devenea dureros. saua e in stare ok si nu pare sa aiba probleme decat daca s-a intarit de la vechime/soare ... desi nu cred pentru ca am mai mers si pe alt dl. revening la subiect ... ma intereseaza mai mult dupa cat timp faceti pauze in ture sau altfel spus cati km faceti dintr-o bucata pana apare acea durere de poponeata de la stat in sa? merci, paul ca sa scapi de dureri de posterior la drum lung trebuie sa porti "chiloti cu manecuta" adica boxeri cat mai lungi si pantaloni de motor fara cusaturi sau buzunare pe sezut. Eu nu am avut probleme dupa 1000 km intr-o zi pe seaua de la v-stromul de 650. Umbla vorba ca cea de la stromul de 1000 ar fi mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) In general, cu DL-ul, 100 km poti face fara probleme, poate chiar 150 daca drumul nu este plictisitor. Cel mai mult am facut cca 220 km fara sa pun piciorul jos, de la Varna pana in vama la Giurgiu. Cu F650 dupa 100 km luai foc, iar asta noua similar cu V-Stromul. Si intradevar echipamantul este la fel de important ca si seaua. Fara cusaturi, buzunare si cu boxeri subtiri, elastici si lungi. Asta in teorie, pt ca practic ii port foarte rar. Editat Septembrie 6, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) 285 fara sa ma dau jos. Cand m-am dat jos n-aveam nici o problema de amorteala. Cum scrie si mai sus, doar usoare usturimi de la cutele blugilor. Eu nu sunt adeptul boxerilor, am avut "rezultate bune" cu chilotei subtirei, genul sport, din materiale sintetice ce permit aerisirea. Dar toate astea tin de confortul, mai degraba, al pielii si bilutelor, nicidecum al muschilor. Faptul ca iti amortesc fesele e cu totul altceva, nu depinde de pantaloni. Pot sa te intreb, ce statura si greutate ai? Din experienta, cei slabi, de ex, neavand suficienta masa "fesiera" risca astfel de amorteli, nervi si circulatia fiind obturata usor. La persoanele corpolente, saua devine prea ingusta si atunci ea se "infige", avand cam acelasi efect. Pentru cei slabi sunt bune pernutele cu gel, pentru un fund mai mare e bine sa se lateasca saua! Experienta mea s-a adunat odata cu seaua de la Virago, Ktm Adv 650, Bandit si acum V-strom. Aveam aproape 100kg cand am inceput si am acum 79. ----------------------------------------- un site... placut! http://motoeverywhere.tumblr.com/ Editat Septembrie 6, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Eu rezist de obicei cam 150km fara probleme, poate chiar 200, dar depinde foarte mult de drum si de temperatura... la 35 de grade de ustura dosu' orice-ar fi In alta ordine de idei, ieri, la intoarcerea din Thassos, am avut prima problema grava cu V-Stromul in 3 ani jumate si 46000km. De fapt, problema nu a fost foarte grava, dar putea sa aiba consecinte grave - mi s-a oprit motorul in depasire la 130km/h ... si n-a mai vrut sa porneasca. Noroc ca am avut prezenta de spirit, am pus avariile si am oprit in siguranta, dar mi-au tremurat mainile cateva minute. Mi se arsese siguranta de la aprindere, am inlocuit-o cu aia de rezerva dupa care a mers fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 O iesire undeva in weekendul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Umbla vorba ca cea de la stromul de 1000 ar fi mai ok. confirm. aia de 1000 e ceva mai inala deci are ceva mai multa umplutura. sa zic ca in saua de v-strom poti face o prima etapa de 300-400km dupa care intervalele de oprire scad spre 150-200km daca vorbim de 600-800km/zi. Mi se arsese siguranta de la aprindere, am inlocuit-o cu aia de rezerva dupa care a mers fara probleme. din ce motive s-ar putea arde siguranta aia? parca e de 40Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Nu e de 40A, e de 10 Cred ca 40 scoate alternatorul cu totul. Nu stiu sigur de la ce poate sa fie, o sa ma uit pe schema. S-ar putea sa fie de la improvizatiile mele, la mine sub sa arata ca un atelier de reparat televizoare alb-negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) O iesire undeva in weekendul asta? La mare cu cortul, langa campingul Dobrudja, la bulgari, aproape de Vama Veche. Detalii aici: http://bmw-camp.myfo...o/-vp97.html#97 Editat Septembrie 7, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 La mare cu cortul, langa campingul Dobrudja, la bulgari, aproape de Vama Veche. Detalii aici: http://bmw-camp.myfo...o/-vp97.html#97 Nu merge linkul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) Nu merge linkul! Asta merge: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Editat Septembrie 7, 2011 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Stie cineva daca saua de 1000 se potriveste pe 650? ... din poze pare ca da dar as vrea sa fiu sigur inainte de a-mi cumpara una. Stima, Paul Referitor la seaua lui 1000, e clar mai confortabila decat cea de pe 600. Asta este. Pasiunea cere sacrificii. " DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Saltare baieti , stie cineva daca exista suspensie fata aftermarket pt vstrom 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Cu ani in urma citisem pe Advrider de furci de KTM adaptate pe V-strom cu rezultate foarte bune si de o firma care facea intreg cartusul amortizor si arcuri pt furci, la care ramaneau originale numai jambele. In ambele cazuri costurile erau mari de cca 600-1200$. Stie cineva daca saua de 1000 se potriveste pe 650? ... din poze pare ca da dar as vrea sa fiu sigur inainte de a-mi cumpara una. Stima, Paul Se potriveste sigur. Multi cauta sea de 1000, cica ar fi mult mai confortabila, de unde si foarte greu de gasit la schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.