Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Din cate am inteles e minciuna cu overdrive-ul la noul 650, e exact la fel ca inainte.

 

atunci sa le fie rusine de mincinosi.

 

dar decat sa-mi iau 800-1000 si sa-mi rup gatul, mai bine stresez motorasul asta de 650, e mai sanatos ;)

 

deci recunosti ca e motoras si nu motor, :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba minciuna a fost treapta a sasea cand au inventat+o. Am tot auzit pe multi spunand ca-i inutila!

N-as zice ca e inutila, eu de multe ori o caut si pe a saptea! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ???

sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... :bounce:

 

dap ... de aia se comporta ca una in toate mintile cu orice an de fabricatie.

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca cel mai bun upgrade la V-Strom ar fi fost 10 caluti in plus.

Pe drumul de intoarcere de la CLung Moldovenesc, prin Bacau-buzau-etc, unde am tinut-o in zona 140-150 la aprox 6000 de ture in a 6 a, am constatat ca viteza imi scade si trebuia sa cobor in a 5 a la 7000 de ture. Nu stiam ca se numeste Overdrive dar cred am si eu d-asta :)). Mi-e clar acum ca sub 150 n-ai ce cauta in a 6 a !!!

 

e ciudat sa ai pierdere de viteza pentru ca la 6000 de ture motorul e in plaja de cuplu maxim http://www.mcnews.com/mcn/model_eval/VStrom05B.pdf.

 

daca bozoro are 130 la 6000 de ture iar tu ai 140-150 inseamna ca ori tu ori el aveti un pinion schimbat, fata sau spate. verifici pinioanele si daca sint diferite de pinioanele din fabrica poate gasesti sa imprumuti unele stoc si vezi daca se mai intimpla. daca ai pinioanele stoc inseamna ca pe undeva este o problema.

 

bozoro, tu ai pinioanele stoc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ciudat sa ai pierdere de viteza pentru ca la 6000 de ture motorul e in plaja de cuplu maxim http://www.mcnews.com/mcn/model_eval/VStrom05B.pdf.

 

daca bozoro are 130 la 6000 de ture iar tu ai 140-150 inseamna ca ori tu ori el aveti un pinion schimbat, fata sau spate. verifici pinioanele si daca sint diferite de pinioanele din fabrica poate gasesti sa imprumuti unele stoc si vezi daca se mai intimpla. daca ai pinioanele stoc inseamna ca pe undeva este o problema.

 

bozoro, tu ai pinioanele stoc?

 

 

Nu'sh ce sa zic. Nu cred ca am alte pinioane decat cele stock. Poate-i mai puturoasa a mea. Poate-i tre o sincronizare de clapete, un joc la supape facut, sau mai stiu eu ce. Bujii am schimbat si am pus Iridium [deh]. Altfel. ce sa zic, n-am nici un calut mort, ca nu miroase, poate nu i-am primit io pe toti!

 

inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ???

sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... :bounce:

 

Cum adica ai 3-4 caluti in plus? De unde i-ai luat si cat ai dat pe ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da o fuga pe la mine sa numaram dinti ( nu de la cai) e posibil sa nu ai foaia sau pinionul stoc, la mine asa sunt, iar cei 3-4 cai in plus ai ai si tu da nu ai folosesti, pt ca sunt blocati, 67 folosesti doar intr-a 4-a. in rest intre 62 si 64.

Am uitat eu? Parca numai DL1000 este limitat in putere in toate vitezele mai putin 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dl650 sigur e limitata puterea in treptele 1,2,3 si 5....s-a dorit si s-a obtinut o livrare a puterii liniara si ascedenta,iar livrarea se face din turele mici fara izbucniri de forta sau pierderi, asta e si marele atu al stroamei,e foarte buna si pentru oras si pe forestier.

eu in treapta a 6a la 140km/h am cam 6350 de ture si toarce al dracu de bine acolo,fara pierderi de putere (viteza),mers citeva ore incontinuu la turatia asta (si singur si cu pasager)si sigur se simte o economie de combustibil...in a 6a in schimb la depasiri in forta retrogradez in a 5a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Are cineva rabdare sa imi zica ce chei sunt in trusa standard de DL?

imi lipseste trusa originala si as vrea sa stiu daca cea incropita de mine acopera acea trusa.

 

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Are cineva rabdare sa imi zica ce chei sunt in trusa standard de DL?

imi lipseste trusa originala si as vrea sa stiu daca cea incropita de mine acopera acea trusa.

 

Merci,

Paul

Cheie bujii 16

Fixe de 8, 10(2 buc), 12, 14 plus 22 si 24 pentru cauciucul spate

imbus 3, 4, 5 si 6

Surubelnita dreapta si cruce

patent.

 

Calitatea lor lasa de dorit asa ca nu e nicio belea ca nu ai trusa originala.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheie bujii 16

Fixe de 8, 10(2 buc), 12, 14 plus 22 si 24 pentru cauciucul spate

imbus 3, 4, 5 si 6

Surubelnita dreapta si cruce

patent.

 

Calitatea lor lasa de dorit asa ca nu e nicio belea ca nu ai trusa originala.

 

merci mult,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am pricopsit de la o cunostinta cu 2 jucarii:

- Easyboost: un eliminator de sonda Lambda;

- G-Pack Plus: un "pacalitor" de treapta.

 

Sunt de la o marca Italiana elesi.it.

 

Cu Easyboos este... easy. La G-pack, in schimb, nu ma prind pentru ce este al doilea fir.... cica ar trebui sa ajunga la +(plusul) pompei de benzina.

Aveti fro info sau experienta in plus? Pe situl lor nu sunt date detalii de instalare iar la mail n-au raspuns inca :(

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am pricopsit de la o cunostinta cu 2 jucarii:

- Easyboost: un eliminator de sonda Lambda;

- G-Pack Plus: un "pacalitor" de treapta.

 

Sunt de la o marca Italiana elesi.it.

 

Cu Easyboos este... easy. La G-pack, in schimb, nu ma prind pentru ce este al doilea fir.... cica ar trebui sa ajunga la +(plusul) pompei de benzina.

Aveti fro info sau experienta in plus? Pe situl lor nu sunt date detalii de instalare iar la mail n-au raspuns inca :(

 

Merci

 

Firul ala portocaliu banuiesc ca este pt alimentare, se leaga la +contact (deci ori la plusul pompei, ori la faruri, ori la unul dintre firele portocalii cu dunga de sub cutia cu sigurante).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firul ala portocaliu banuiesc ca este pt alimentare, se leaga la +contact (deci ori la plusul pompei, ori la faruri, ori la unul dintre firele portocalii cu dunga de sub cutia cu sigurante).

 

ESTE CEEA CE AM SI EU pui la plusul de la baterie si uraaaaaaaa.....67 de cai in toate treptele.

 

scuze de sris problem cu tastatura

 

Super tare, merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru V-Strom:

post-53825-0-77637700-1319409417_thumb.jpgpost-53825-0-45578900-1319409418_thumb.jpgpost-53825-0-01828900-1319409419_thumb.jpgpost-53825-0-79539300-1319409419_thumb.jpgpost-53825-0-85142300-1319409420_thumb.jpg

 

ROTUNDE - Ø 110 mm – 110 EURO/buc.

OVALE - 130 EURO/buc.

TRIOVALE - cu capac standard - 130 EURO/buc., cu capac conic – 150 EURO/buc

HEXAGONALE - capac de metal - 180 EURO/buc., capac de carbon – 200 EURO/buc

La 2 bucati, reducere.

Numai evacuari finale. Intermediarele le puteti face la ateliere de esapamente auto sau de prelucrare metale.

Mai multe detalii aici:

http://www.motocicli...ost__p__2974711

 

Si filmuletul:

http://www.youtube.com/watch?v=KMuGaEKsMVA

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca imediat ce a venit frigul tourance-urile au capatat o aderenta de speriat, (heidenaurile k76 sunt mult peste tourance ca aderenta pe frig sub 6-7 grade, mai ales pe frig plus asfalt ud) am montat un set de metzeler karoo M+S cu index de viteza 160 km/h. Geniale cauciucurile pe temperatura de afara, asfalt foarte rece, se incalzesc bine in 5-6 km si au o aderenta surprinzatoare, se inclina ca niste gume pur stradale, si doar zgomotul de "troleibuz" iti aminteste de tipul gumelor.

Ca si profil este cel mai agresiv care se gaseste in dimensiunile stroamei.

Pe offroad m-au uimit ... franeaza, accelereaza si vireaza perfect indiferent de suprafata.

4 ore am stat sambata pe deal si daca nu ma prindea noaptea as mai fi stat. :D am ajuns acasa cu cel mai larg zambet posibil :D

scuze de calitate sunt facute cu telefonul.

post-37264-0-10051300-1319447823_thumb.jpg

post-37264-0-29403100-1319447850_thumb.jpg

post-37264-0-73005500-1319447888_thumb.jpg

post-37264-0-25509400-1319447896_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru V-Strom:

post-53825-0-77637700-1319409417_thumb.jpgpost-53825-0-45578900-1319409418_thumb.jpgpost-53825-0-01828900-1319409419_thumb.jpgpost-53825-0-79539300-1319409419_thumb.jpgpost-53825-0-85142300-1319409420_thumb.jpg

 

ROTUNDE - Ø 110 mm – 110 EURO/buc.

OVALE - 130 EURO/buc.

TRIOVALE - cu capac standard - 130 EURO/buc., cu capac conic – 150 EURO/buc

HEXAGONALE - capac de metal - 180 EURO/buc., capac de carbon – 200 EURO/buc

La 2 bucati, reducere.

Numai evacuari finale. Intermediarele le puteti face la ateliere de esapamente auto sau de prelucrare metale.

Mai multe detalii aici:

http://www.motocicli...ost__p__2974711

 

Si filmuletul:

http://www.youtube.com/watch?v=KMuGaEKsMVA

ce pret au 2 bucati pt bmw gs dakar.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...