adrian cristea Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Din cate am inteles e minciuna cu overdrive-ul la noul 650, e exact la fel ca inainte. atunci sa le fie rusine de mincinosi. dar decat sa-mi iau 800-1000 si sa-mi rup gatul, mai bine stresez motorasul asta de 650, e mai sanatos deci recunosti ca e motoras si nu motor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Mai degraba minciuna a fost treapta a sasea cand au inventat+o. Am tot auzit pe multi spunand ca-i inutila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ??? sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... Editat Octombrie 13, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Mai degraba minciuna a fost treapta a sasea cand au inventat+o. Am tot auzit pe multi spunand ca-i inutila! N-as zice ca e inutila, eu de multe ori o caut si pe a saptea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ??? sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... dap ... de aia se comporta ca una in toate mintile cu orice an de fabricatie. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 E clar ca cel mai bun upgrade la V-Strom ar fi fost 10 caluti in plus. Pe drumul de intoarcere de la CLung Moldovenesc, prin Bacau-buzau-etc, unde am tinut-o in zona 140-150 la aprox 6000 de ture in a 6 a, am constatat ca viteza imi scade si trebuia sa cobor in a 5 a la 7000 de ture. Nu stiam ca se numeste Overdrive dar cred am si eu d-asta ). Mi-e clar acum ca sub 150 n-ai ce cauta in a 6 a !!! e ciudat sa ai pierdere de viteza pentru ca la 6000 de ture motorul e in plaja de cuplu maxim http://www.mcnews.com/mcn/model_eval/VStrom05B.pdf. daca bozoro are 130 la 6000 de ture iar tu ai 140-150 inseamna ca ori tu ori el aveti un pinion schimbat, fata sau spate. verifici pinioanele si daca sint diferite de pinioanele din fabrica poate gasesti sa imprumuti unele stoc si vezi daca se mai intimpla. daca ai pinioanele stoc inseamna ca pe undeva este o problema. bozoro, tu ai pinioanele stoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 e ciudat sa ai pierdere de viteza pentru ca la 6000 de ture motorul e in plaja de cuplu maxim http://www.mcnews.com/mcn/model_eval/VStrom05B.pdf. daca bozoro are 130 la 6000 de ture iar tu ai 140-150 inseamna ca ori tu ori el aveti un pinion schimbat, fata sau spate. verifici pinioanele si daca sint diferite de pinioanele din fabrica poate gasesti sa imprumuti unele stoc si vezi daca se mai intimpla. daca ai pinioanele stoc inseamna ca pe undeva este o problema. bozoro, tu ai pinioanele stoc? Nu'sh ce sa zic. Nu cred ca am alte pinioane decat cele stock. Poate-i mai puturoasa a mea. Poate-i tre o sincronizare de clapete, un joc la supape facut, sau mai stiu eu ce. Bujii am schimbat si am pus Iridium [deh]. Altfel. ce sa zic, n-am nici un calut mort, ca nu miroase, poate nu i-am primit io pe toti! inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ??? sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... Cum adica ai 3-4 caluti in plus? De unde i-ai luat si cat ai dat pe ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 da o fuga pe la mine sa numaram dinti ( nu de la cai) e posibil sa nu ai foaia sau pinionul stoc, la mine asa sunt, iar cei 3-4 cai in plus ai ai si tu da nu ai folosesti, pt ca sunt blocati, 67 folosesti doar intr-a 4-a. in rest intre 62 si 64. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 da o fuga pe la mine sa numaram dinti ( nu de la cai) e posibil sa nu ai foaia sau pinionul stoc, la mine asa sunt, iar cei 3-4 cai in plus ai ai si tu da nu ai folosesti, pt ca sunt blocati, 67 folosesti doar intr-a 4-a. in rest intre 62 si 64. Am uitat eu? Parca numai DL1000 este limitat in putere in toate vitezele mai putin 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 mda....ai cam uitat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 la dl650 sigur e limitata puterea in treptele 1,2,3 si 5....s-a dorit si s-a obtinut o livrare a puterii liniara si ascedenta,iar livrarea se face din turele mici fara izbucniri de forta sau pierderi, asta e si marele atu al stroamei,e foarte buna si pentru oras si pe forestier. eu in treapta a 6a la 140km/h am cam 6350 de ture si toarce al dracu de bine acolo,fara pierderi de putere (viteza),mers citeva ore incontinuu la turatia asta (si singur si cu pasager)si sigur se simte o economie de combustibil...in a 6a in schimb la depasiri in forta retrogradez in a 5a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) deci recunosti ca e motoras si nu motor, alooooo de unde-ti veni' asta? :nono: asta e un monstru , nu motor Editat Octombrie 15, 2011 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Domnilor pregatesc garajul pt. mobrele celor care doresc sa le lase la mine la iernat. Cei interesati sa ma anunte sa stiu si eu cum ma organizez cu spatiul. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Salut, Are cineva rabdare sa imi zica ce chei sunt in trusa standard de DL? imi lipseste trusa originala si as vrea sa stiu daca cea incropita de mine acopera acea trusa. Merci, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Salut, Are cineva rabdare sa imi zica ce chei sunt in trusa standard de DL? imi lipseste trusa originala si as vrea sa stiu daca cea incropita de mine acopera acea trusa. Merci, Paul Cheie bujii 16 Fixe de 8, 10(2 buc), 12, 14 plus 22 si 24 pentru cauciucul spate imbus 3, 4, 5 si 6 Surubelnita dreapta si cruce patent. Calitatea lor lasa de dorit asa ca nu e nicio belea ca nu ai trusa originala. Editat Octombrie 18, 2011 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cheie bujii 16 Fixe de 8, 10(2 buc), 12, 14 plus 22 si 24 pentru cauciucul spate imbus 3, 4, 5 si 6 Surubelnita dreapta si cruce patent. Calitatea lor lasa de dorit asa ca nu e nicio belea ca nu ai trusa originala. merci mult, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salutare, M-am pricopsit de la o cunostinta cu 2 jucarii: - Easyboost: un eliminator de sonda Lambda; - G-Pack Plus: un "pacalitor" de treapta. Sunt de la o marca Italiana elesi.it. Cu Easyboos este... easy. La G-pack, in schimb, nu ma prind pentru ce este al doilea fir.... cica ar trebui sa ajunga la +(plusul) pompei de benzina. Aveti fro info sau experienta in plus? Pe situl lor nu sunt date detalii de instalare iar la mail n-au raspuns inca Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salutare, M-am pricopsit de la o cunostinta cu 2 jucarii: - Easyboost: un eliminator de sonda Lambda; - G-Pack Plus: un "pacalitor" de treapta. Sunt de la o marca Italiana elesi.it. Cu Easyboos este... easy. La G-pack, in schimb, nu ma prind pentru ce este al doilea fir.... cica ar trebui sa ajunga la +(plusul) pompei de benzina. Aveti fro info sau experienta in plus? Pe situl lor nu sunt date detalii de instalare iar la mail n-au raspuns inca Merci Firul ala portocaliu banuiesc ca este pt alimentare, se leaga la +contact (deci ori la plusul pompei, ori la faruri, ori la unul dintre firele portocalii cu dunga de sub cutia cu sigurante). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 ESTE CEEA CE AM SI EU pui la plusul de la baterie si uraaaaaaaa.....67 de cai in toate treptele. scuze de sris problem cu tastatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Cumpar V-strom 650, astept oferte.Prefer ca pretul sa fie sub 4000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Firul ala portocaliu banuiesc ca este pt alimentare, se leaga la +contact (deci ori la plusul pompei, ori la faruri, ori la unul dintre firele portocalii cu dunga de sub cutia cu sigurante). ESTE CEEA CE AM SI EU pui la plusul de la baterie si uraaaaaaaa.....67 de cai in toate treptele. scuze de sris problem cu tastatura Super tare, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) Pentru V-Strom: ROTUNDE - Ø 110 mm – 110 EURO/buc. OVALE - 130 EURO/buc. TRIOVALE - cu capac standard - 130 EURO/buc., cu capac conic – 150 EURO/buc HEXAGONALE - capac de metal - 180 EURO/buc., capac de carbon – 200 EURO/buc La 2 bucati, reducere. Numai evacuari finale. Intermediarele le puteti face la ateliere de esapamente auto sau de prelucrare metale. Mai multe detalii aici: http://www.motocicli...ost__p__2974711 Si filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=KMuGaEKsMVA Editat Octombrie 23, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Pentru ca imediat ce a venit frigul tourance-urile au capatat o aderenta de speriat, (heidenaurile k76 sunt mult peste tourance ca aderenta pe frig sub 6-7 grade, mai ales pe frig plus asfalt ud) am montat un set de metzeler karoo M+S cu index de viteza 160 km/h. Geniale cauciucurile pe temperatura de afara, asfalt foarte rece, se incalzesc bine in 5-6 km si au o aderenta surprinzatoare, se inclina ca niste gume pur stradale, si doar zgomotul de "troleibuz" iti aminteste de tipul gumelor. Ca si profil este cel mai agresiv care se gaseste in dimensiunile stroamei. Pe offroad m-au uimit ... franeaza, accelereaza si vireaza perfect indiferent de suprafata. 4 ore am stat sambata pe deal si daca nu ma prindea noaptea as mai fi stat. am ajuns acasa cu cel mai larg zambet posibil scuze de calitate sunt facute cu telefonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Pentru V-Strom: ROTUNDE - Ø 110 mm – 110 EURO/buc. OVALE - 130 EURO/buc. TRIOVALE - cu capac standard - 130 EURO/buc., cu capac conic – 150 EURO/buc HEXAGONALE - capac de metal - 180 EURO/buc., capac de carbon – 200 EURO/buc La 2 bucati, reducere. Numai evacuari finale. Intermediarele le puteti face la ateliere de esapamente auto sau de prelucrare metale. Mai multe detalii aici: http://www.motocicli...ost__p__2974711 Si filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=KMuGaEKsMVA ce pret au 2 bucati pt bmw gs dakar.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 ce pret au 2 bucati pt bmw gs dakar.ms vezi ca are mai sus link catre postul lui, unde ai si detalii si iti va si raspunde. Aici s-ar putea sa-i scape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.