Sergiu_Q Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 multumesc pt raspuns. daca ma hotaresc sa iau din U.K. ce trebuie sa fac ca sa o aduc? eu am adus motoreta mea din UK . din proprie experienta it pot spune ca cel mai bine e sa mergi tu dupa ea si sa te intorci pe ea . eu am transportat-o cu niste "prieteni" si stricaciunile se ridica la vreo 4-500e! (si am platit de m-am spart pt tot transportul!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) multumesc pt raspuns. daca ma hotaresc sa iau din U.K. ce trebuie sa fac ca sa o aduc? nu vreau sa fac reclama firmei care mi-a adus-o mie....mai ales ca nu am fost foarte multumit de cum au rezolvat problema actelor (a trebuit sa trag eu de ei) dupa cum vezi, deja se gasesc variante.... in schimb din Italia pot sa-ti recomand cu caldura MAIL cos75mari@yahoo.it ID MESS cos75mari Sunt un cuplu stabilit in Nordul Italiei si fac treba asta foarte bine (nu cer avans si te ajuta maxim in alegerea si negocierea oricarei mobre gasite pe net) Editat Martie 15, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Ultima fitza touring: AICI DETALII Editat Martie 15, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Ultima fitza touring: AICI DETALII Linkul corect: http://motoechipamente.ro/products.php?product=TCX-X%252dTour-GTX- Ati planuit vre-o iesire de uikend? Sau anuntat 20 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Linkul corect: http://motoechipamente.ro/products.php?product=TCX-X%252dTour-GTX- Ati planuit vre-o iesire de uikend? Sau anuntat 20 de grade Noi mergem la Veliko Tarnovo. Plecarea la 10 00 din benzinaria OMV de la intrarea in com 1 Decembrie. Lejer de primavara, intoarcerea pe lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Noi mergem la Veliko Tarnovo. Plecarea la 10 00 din benzinaria OMV de la intrarea in com 1 Decembrie. Lejer de primavara, intoarcerea pe lumina. asta se va intimpla duminica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoFly Ploiesti Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 De vanzare: Suzuki DL 650 V-Strom , an 2005,culoare gri,neinmatriculata-import,62000 km,stare excelenta ,pret 3100 euro. Disponibile (contra cost): 1 mini tank-bag Sw-Motech(prindere pe buson) - 45 euro 2 bug-spoiler DL 650 60 euro 3 toba arrow cu galerii DL 650 - 200 euro 4 givi E46 - 110 euro suport inclus 5 placa givi monokey 20 euro 6 oglinzi aftermarket 30 perechea 7 crash-bar 65 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Salut! Am o problema cu farul.am uitat contactul pus vreo juma de ora,am repornit motorul cu alta baterie iar acum nu se mai aprinde nici faza scurta nici cea lunga,doar pozitia...sigurantele sunt ok,vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 (editat) ori mufa din spatele radiatorului ori contactul de la butonul de pornire. ori orice altceva.....trebuie luat pe firul apei. Editat Martie 17, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 S-a rezolvat de la sine hmmm....dupa vreo 15 minute de mers vad ca sta aprins acum,ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 (editat) asta se va intimpla duminica ? Sa intamplat deja. Maine mergem la Nikolovo la cativa km de Ruse. Plecarea la 11 fix din benzinaria OMV de la intrarea in 1 Decembrie. Editat Martie 17, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 vin si eu poate vin si cu un prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 S-a rezolvat de la sine hmmm....dupa vreo 15 minute de mers vad ca sta aprins acum,ms! daca e conectorul din spatele radiatorului probabil o sa se repete, ai grija ce de obicei se intampla pe viraje. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 De vanzare: 3 toba arrow cu galerii DL 650 - 200 euro ti-am dat pm. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Salutare tuturor, de 3 zile sunt posesor de dl 650 (cel al lui D3leicuie). Am o mica problema, cercurile discurilor fata au joc si din cate stiu nu e in regula.Mai are cineva joc la ele?M-am uitat si la alte motorete si nu joaca deloc.O alta problema ar mai fi la cupla spate care are un joc stanga-dreapta mare. S-a confruntat cineva cu aceste probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 s-o stapanesti sanatos si multe plimbari frumoase cred ca anul trecut + anul asta a fost cea mai tare perioada dpdv al achizitionarii stroamelor,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) Salut Fost proprietar de F650, adica eu, cauta alta mobra, adica un V-Strom de 650. Bani de unul K7+ cu ABS sub 20000 de km nu am. Si de aici si dilema: sa renunt la ABS pentru mai putini km pe ceas sau sa iau o mobra cu ABS si 40000 km in c-am in aceiasi bani? La F se cunosteau cateva probleme clasice - releul de incarcare, firul verde din contact, senzorul de presiune ulei, codita spate care se rupe. Sunt asemenea probleme cunoscute si la V-Strom si sunt aceste probleme legate de nr de km? Editat Martie 19, 2012 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Salut Fost proprietar de F650, adica eu, cauta alta mobra, adica un V-Strom de 650. Bani de unul K7+ cu ABS sub 20000 de km nu am. Si de aici si dilema: sa renunt la ABS pentru mai putini km pe ceas sau sa iau o mobra cu ABS si 40000 km in c-am in aceiasi bani? Urmatoarea mea mobra, care va fi tot VStrom, va fi cu ABS, actuala neavand. Acum depinde si cat de experimentat esti in ale motociclismului. La F se cunosteau cateva probleme clasice - releul de incarcare, firul verde din contact, senzorul de presiune ulei, codita spate care se rupe. Sunt asemenea probleme cunoscute si la V-Strom si sunt aceste probleme legate de nr de km? Dl-ul de 650 n-are absolut nici o problema. (miar-ele mai au problema cu oala de ambreiaj) Suntem destul de multi vstromisti si pana acum nu am auzit sa fie vreo problema suficient de repetitiva ca sa ajunga bug-ul clasic al modelului. De fapt n-am auzit sa aiba cineva vreo problema majora. Singurul numitor comun ar fi cloncanitul din furca dar dupa 2007 s-a rezolvat si asta. O motocicleta absolut admirabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 sincer ... 20k km este un nimic pt categoria asta daca este intretinuta corect motoreta. daca ar fi sa aleg - as alege ABS - probabil nu vei folosi prea mult acel abs - dar cand va fi nevoie - vei intelege de ce a meritat diferanta. Stima, Paul Salut Fost proprietar de F650, adica eu, cauta alta mobra, adica un V-Strom de 650. Bani de unul K7+ cu ABS sub 20000 de km nu am. Si de aici si dilema: sa renunt la ABS pentru mai putini km pe ceas sau sa iau o mobra cu ABS si 40000 km in c-am in aceiasi bani? La F se cunosteau cateva probleme clasice - releul de incarcare, firul verde din contact, senzorul de presiune ulei, codita spate care se rupe. Sunt asemenea probleme cunoscute si la V-Strom si sunt aceste probleme legate de nr de km? o sha de dl1000 in stare buna nu are nimeni de vanzare? sau la schimb cu una de dl650? sau la schimb cu una joasa si comoda de transalp 650? Merci, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 sincer ... 20k km este un nimic pt categoria asta daca este intretinuta corect motoreta. daca ar fi sa aleg - as alege ABS - probabil nu vei folosi prea mult acel abs - dar cand va fi nevoie - vei intelege de ce a meritat diferanta. Stima, Paul o sha de dl1000 in stare buna nu are nimeni de vanzare? sau la schimb cu una de dl650? sau la schimb cu una joasa si comoda de transalp 650? Merci, Paul Refa-o pe a ta la Darian. A mea, cel putin, a iesit mai lata si mai moale. La prima tura de sezon am mers 2 ore jumate fara sa ma opresc si fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Refa-o pe a ta la Darian. A mea, cel putin, a iesit mai lata si mai moale. La prima tura de sezon am mers 2 ore jumate fara sa ma opresc si fara nici o problema. Salut, Eh - n'as pedala 2 luni fara sha. Poate totusi gasesc sa de 1000. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 stiti cumva unde gasesc de cumparat o surubelnita lunga cu care sa ajung sa dau jos colierul ce prinde cutia fitrului de aer de injectie ? ...sau voi cum dati jos cutia filtrului de aer ? scioateti furtunul de cauciuc din gaura cutiei si il lasati prins de injectie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 stiti cumva unde gasesc de cumparat o surubelnita lunga cu care sa ajung sa dau jos colierul ce prinde cutia fitrului de aer de injectie ? ...sau voi cum dati jos cutia filtrului de aer ? scioateti furtunul de cauciuc din gaura cutiei si il lasati prins de injectie ? Eu mi-am confetionat una pe loc dintr-un electrod de sudura pe care l-am polizat cu grija. Nush cum este la 1000 dar la 650 cutia filtrului se prinde pe un corp metalic cel care contine clapetele de accelerarie, cate doua la numar pentru fiecare cilindru. Intrebare: A schimbat cineva pompa de frana cu una radiala? Ma intereseaza ce model a folosit. La modelele dupa 2007 tine putin mai jos frana si cum am mainile mari nu prea imi este comod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 am gasit surubelnita la Hornbach maine ma apuc de bijuterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.