bogdan_harea Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 1335726567[/url]' post='3116011']pana la urma o turita scurta se baga maine??? o cheia, ceva de primavara asa... Maine? Adica azi luni, sau marti pe 1 Mai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 maine, adica azi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 eu o tai in vama ...si ma intorc maine seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi. na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile. baieti, si eu ies maine. traseul e asta: http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11 sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul eu sunt clar ghinionist inseamna am luat o vrabie intr-o jamba apoi s-a dus in radiator , dc nu nimerea in furca la viteza de o aveam spargea radiatorul si stop concediu + bani de reparatii, am ajuns acasa si mi-am facut singur o protectie de nici un caine nu o mai stramba Preferabil sa gasiti tabla gata perforata ca eu am largit la gauri vreo doua zile =)) da nah am fact-o cu costuri zero cu ce aveam prin curte. Acum zilele trecute cu admiram de la spate un suzuki jimny incaltat cu simex-uri (sper sa fie urmatoarea mea masina ca sa nu mai stau cu v-stromul pe deal) mi-a aruncat o frumusete de piatra de marimea unei nuci fix in far: rezultatul fiind o mica fisura. Concluzie: Al dracu de tare materialul din care este facut farul daca era de sticla era zob. Cu prima ocazie cand gasesc plasa imi fabric si o astfel de protectie. in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi. na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile. baieti, si eu ies maine. traseul e asta: http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11 sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul eu sunt clar ghinionist inseamna am luat o vrabie intr-o jamba apoi s-a dus in radiator , dc nu nimerea in furca la viteza de o aveam spargea radiatorul si stop concediu + bani de reparatii, am ajuns acasa si mi-am facut singur o protectie de nici un caine nu o mai stramba Preferabil sa gasiti tabla gata perforata ca eu am largit la gauri vreo doua zile =)) da nah am fact-o cu costuri zero cu ce aveam prin curte. Acum zilele trecute cu admiram de la spate un suzuki jimny incaltat cu simex-uri (sper sa fie urmatoarea mea masina ca sa nu mai stau cu v-stromul pe deal) mi-a aruncat o frumusete de piatra de marimea unei nuci fix in far: rezultatul fiind o mica fisura. Concluzie: Al dracu de tare materialul din care este facut farul daca era de sticla era zob. Cu prima ocazie cand gasesc plasa imi fabric si o astfel de protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salutare din nou, Va rog sa imi spuneti astfel incat sa ma hotarasc intr-un final, cati dintre voi ati avut probleme cu desprinderea/deplasarea magnetilor din rotor in cazul V-strom-ului de 1000 si totodata va rog sa imi spuneti daca exista vre-o masura preventiva astfel incat sa nu ramai fara incarcare din aceasta cauza. Va multumesc anticipat, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 am incercat eu sa repar un rotor, nici o sansa, s-au dezlipit destul de repede si exista riscul sa mai dea gata o bobina. din cate am inteles au rezolvat deja problema si cele ce se cumpara noi nu o mai au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 am incercat eu sa repar un rotor, nici o sansa, s-au dezlipit destul de repede si exista riscul sa mai dea gata o bobina. din cate am inteles au rezolvat deja problema si cele ce se cumpara noi nu o mai au. Merci frumos pentru raspuns. Ai cumva idee cam cat ar costa un astfel de rotor nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salutare din nou, Va rog sa imi spuneti astfel incat sa ma hotarasc intr-un final, ... ati avut probleme cu desprinderea/deplasarea magnetilor din rotor in cazul V-strom-ului de 1000 si totodata va rog sa imi spuneti daca exista vre-o masura preventiva astfel incat sa nu ramai fara incarcare din aceasta cauza. B. Bronto - nu ma pot abtine - o masura preventiva ar fi sa iti iei dl de 650. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Bronto - nu ma pot abtine - o masura preventiva ar fi sa iti iei dl de 650. stima, paul Cred ca la DL-ul de 1000 au lucrat, cativa nemti si unu, doi italieni. E bun,aproape magnific, dar nu te lasa sa te plictisesti. Din timp in timp se mai iveste o mica problema care te face sa pierzi 1-2 saptamani si cateva sute de euro. In rest plin de personalitate si caracter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) Anunt cu regret sa mi s-au terminat si rulmentii pe spate. Azi mergem la schimbat. Editat Mai 2, 2012 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Cred ca la DL-ul de 1000 au lucrat, cativa nemti si unu, doi italieni. E bun,aproape magnific, dar nu te lasa sa te plictisesti. Din timp in timp se mai iveste o mica problema care te face sa pierzi 1-2 saptamani si cateva sute de euro. In rest plin de personalitate si caracter. Multumesc frumos Domnilor, Sa inteleg ca e mai bine sa renunt la DL 1000 in favoarea lui 650? Vreau sa fac drumuri lungi asa ca am nevoie de cuplu pentru pasager si bagaje, insa am nevoie sa nu se strice in mislocul pustietatii sa fiu nevoit sa platesc sa o aduc acasa... Inca o data, va multumesc pentru sprijin si daca mai aveti recomandar le preiau cu incredere Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Multumesc frumos Domnilor, Sa inteleg ca e mai bine sa renunt la DL 1000 in favoarea lui 650? Vreau sa fac drumuri lungi asa ca am nevoie de cuplu pentru pasager si bagaje, insa am nevoie sa nu se strice in mislocul pustietatii sa fiu nevoit sa platesc sa o aduc acasa... Inca o data, va multumesc pentru sprijin si daca mai aveti recomandar le preiau cu incredere Toate bune, B. Acum depinde ce asteptari ai de la motocicleta sunt multi care folosesc 650-ul pentru touring cu pasager si multe bagaje in principal din cauza consumului mai mic si a autonomiei mai mari. Incearca sa mergi pe amandoua si fa-ti o idee care ti se potriveste mai bine. Ambele modele sunt fiabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Dragi Stromisti, acum vreo saptamana am saltat o Stroama. Rectific, m-a gasit pe mine o Stroama Mi-a fost f frica sa merg cu ea, nu am mai mers de mai bine de un an, insa ieri am reusit sa imi fac curaj (a durat o ora de cand m-am suit pe ea pana am pornit). A fost ceva de genul: ma suiam, ma uitam la bord, coboram, ii dadeam cateva ture si mai uitam la ea, iar ma suiam, iar coboram Insa din primele 5 sec am zis: uau, parca merge singura, nu o sa am pb cu ea daca nu tin neaparat. Am iubit la nebunie motocicleta cealalta, se pare ca e adevarat "prima nu se uita niciodata", dar asta e chiar geniala. In max 2 sapt o sa fie gata actele si ce mai are nevoie (crash bar, ulei etc). Deci cel tarziu pe 1 Iunie anunt daca particip la Durau. Se mai poate si atunci sau va fi prea tarziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Am observat si eu in trafic mult mai multe Vstroame decat cele cunoscute din Vstromania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Vreau sa ma bucur doar eu de placerea calaritului Stroamei singur vin. Am vazut multe pe drumuri, pe voi ma mira? E prea misto motocicleta Am avut multe in vedere... Kawasaki Versys, BMW F800 (nu regret ca nu mi l-am permis), Yamaha TDM si FZ6, overall V-Strom mi se pare cea mai buna si asta o zic dinainte sa fiu posesor Vai cat imi mai placee P.S: sunt roman, ma cheama Horia, incantat Editat Mai 5, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) oameni buni cu suflet bun si cu credinta in dumnezeu (ca sa citez pe cineva de la metrou), aveti vreun dispozitiv pentru montat arcul la cricul central ? vreo presa, intinzator ceva ? am dat jos cricul si acum ma chinui zdravan sa intind cele 2 arcuri care tin cricul. ma gandesc ca se poate face un fel de intinzator pentru asemenea operatiune. altfel ar fi nevoie de vreo 3 persoane pentru montarea arcului ). unui sa tina motoreta altul sa traga de arc si altul sa gideze arcul spre locasul lui am incercat eu sa trag de unul singur dar imi venea motoreta in cap Editat Mai 6, 2012 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 oameni buni cu suflet bun si cu credinta in dumnezeu (ca sa citez pe cineva de la metrou), aveti vreun dispozitiv pentru montat arcul la cricul central ? vreo presa, intinzator ceva ? am dat jos cricul si acum ma chinui zdravan sa intind cele 2 arcuri care tin cricul. ma gandesc ca se poate face un fel de intinzator pentru asemenea operatiune. altfel ar fi nevoie de vreo 3 persoane pentru montarea arcului ). unui sa tina motoreta altul sa traga de arc si altul sa gideze arcul spre locasul lui am incercat eu sa trag de unul singur dar imi venea motoreta in cap in primul rand leaga cu o chinga roata fata de cricul central si strange-o cat sa nu existe joc. nu prea tare totusi sa nu curbezi jambele. ya o surubelntina mai lunga si indoaie varful intr-o menghina sa faci ca o agatatoare si trage cu ea. altfel: agata de o surubelnta. aproape de maner arcurile si varful ei il striji pe locasul arcului, banuiesc ca e ca o tija. tragi de maner in jos, astfel incat sa se intinda si sa alunce spre ghidaj, cealata mana o tii pe rezervorul motoretei sa nu vina gramda asa ceva iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoFly Ploiesti Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Bug spoiler (scut motor)metal V-strom 650 - 100 euro Editat Mai 6, 2012 de MotoFly Ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Salut, Pun si aici o intrebare legata de arcurile progresive. Mi s-a deformat unul din arcurile din furca fata si din cauza asta se freaca de peretii laterali ai jambei si baga pilitura in ulei(uzeaza uleiu rapid + devine abraziv si strica si semeringu mult mai repede) . Am zis ca daca tot trebuie sa dreg problema merita sa studiez daca nu mai bine pun arcuri progresive, cu atat mai mult cu cat suspensia la strom este de rahan. Acuma intrebarile sunt : 1. daca are cineva pe fata asa ceva as fi recunoscator sa spuna marca si doo trei vorbe despre cat de minunate sunt, sau macar o comparatie cu alea originale (daca dispare cloncu, daca dispare senzatia de suspensie de vitezana pe gropi mai adanci, etc) 2. diferenta intre Hyperpro si YSS (de astea eu nu am auzit niciodata) este de 180 ron - yss = 400 ron hyper pro = 630(da au inclus in pret si oloiu); cat de mare e diferenta de feeling, calitativa, practica intre astea doo, merita si daca da / nu de ce sa iau Hyperpro in defavoarea YSS. Multam anticipat de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Arcurile originale ale vstromului nu sunt progresive ci au doua zone cu caracteristica diferita dar constante. Mimeaza progresivul fara a fi chiar progresive. La vremea cand am umblat eu in suspensia fata am gasit mai multe articole pe Advrider scrise de un american care chiar mi-a dat impresia ca se pricepe si care spunea in esenta ca la suspensia de DL nu se potrivesc arcuri progresive sau combinate cu doua caracteristici, ci simple, dar mai tari decat cele originale. Eu am cumparat de la SonicSpring si pt greutatea mea recomandau K=0,95 kg/mm asta pt cca 90 kg imbracat. Am mai adaugat si supapa suplimentara Goldvalve produsa de Racetech. Suspensia s-a inbunatatit, dar nu a fost niciodata perfecta. Macar am scapat de zgomotul specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 in primul rand leaga cu o chinga roata fata de cricul central si strange-o cat sa nu existe joc. nu prea tare totusi sa nu curbezi jambele. ya o surubelntina mai lunga si indoaie varful intr-o menghina sa faci ca o agatatoare si trage cu ea. altfel: agata de o surubelnta. aproape de maner arcurile si varful ei il striji pe locasul arcului, banuiesc ca e ca o tija. tragi de maner in jos, astfel incat sa se intinda si sa alunce spre ghidaj, cealata mana o tii pe rezervorul motoretei sa nu vina gramda asa ceva iti trebuie yap. un rahat dinasta imi trebuie. cred ca pana la urma imi fac o chestie cu doua suruburi si 2 bucati de platband cu care sa strang la surub , in genul celor folosite la impingerea pistonului la etrier . metoda asta ar fi mai simpla ca nu o sa am nevoie de ajutor. cred ca m-as descurca si la faza cu trasu avand in vedere ca am tras de motoreta de am strambat/rupt din sudura piciorul pe care se apasa cricu ) Arcurile originale ale vstromului nu sunt progresive ci au doua zone cu caracteristica diferita dar constante. Mimeaza progresivul fara a fi chiar progresive. La vremea cand am umblat eu in suspensia fata am gasit mai multe articole pe Advrider scrise de un american care chiar mi-a dat impresia ca se pricepe si care spunea in esenta ca la suspensia de DL nu se potrivesc arcuri progresive sau combinate cu doua caracteristici, ci simple, dar mai tari decat cele originale. Eu am cumparat de la SonicSpring si pt greutatea mea recomandau K=0,95 kg/mm asta pt cca 90 kg imbracat. Am mai adaugat si supapa suplimentara Goldvalve produsa de Racetech. Suspensia s-a inbunatatit, dar nu a fost niciodata perfecta. Macar am scapat de zgomotul specific. bogdane, stii cumva daca DL1000 are arcuri progresive pe fata ? eu asa am auzit la mai multi dar nu prea am simtit asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 oameni buni cu suflet bun si cu credinta in dumnezeu (ca sa citez pe cineva de la metrou), aveti vreun dispozitiv pentru montat arcul la cricul central ? vreo presa, intinzator ceva ? am dat jos cricul si acum ma chinui zdravan sa intind cele 2 arcuri care tin cricul. ma gandesc ca se poate face un fel de intinzator pentru asemenea operatiune. altfel ar fi nevoie de vreo 3 persoane pentru montarea arcului ). unui sa tina motoreta altul sa traga de arc si altul sa gideze arcul spre locasul lui am incercat eu sa trag de unul singur dar imi venea motoreta in cap vino bre pe la mine. il pun eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Bre nu mai incercati sa puneti arcurile la cric daca motocicleta este deja pe el ca va sare in dantura cu cricul strans faceti o bucla de sarma mai groasa agatati in carligul arcului si trageti pana il puneti pe piciorus. Cand cricul este deja lasat arcul este intins la maxim si din cauza asta este atat de greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Arcurile originale ale vstromului nu sunt progresive ci au doua zone cu caracteristica diferita dar constante. Mimeaza progresivul fara a fi chiar progresive. La vremea cand am umblat eu in suspensia fata am gasit mai multe articole pe Advrider scrise de un american care chiar mi-a dat impresia ca se pricepe si care spunea in esenta ca la suspensia de DL nu se potrivesc arcuri progresive sau combinate cu doua caracteristici, ci simple, dar mai tari decat cele originale. Eu am cumparat de la SonicSpring si pt greutatea mea recomandau K=0,95 kg/mm asta pt cca 90 kg imbracat. Am mai adaugat si supapa suplimentara Goldvalve produsa de Racetech. Suspensia s-a inbunatatit, dar nu a fost niciodata perfecta. Macar am scapat de zgomotul specific. Napai mi-ai creat ditamai dilema. Acuma chiar nu mai stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Napai mi-ai creat ditamai dilema. Acuma chiar nu mai stiu ce sa fac intr-o lume perfecta in care greutatea totala a motocicletei este aceeasi si drumurile me care mergi de acelasi tip ideal este arcul liniar corespunzator greutatii si stilului de mers. In realitate... cand azi te dai pe offroad maine polizezi scaritele pe cheia si in weekend o umplii de bagaj si pui si pasager mergi pe acuri progresive o solutie de compromis care nu va fi perfecta nicaieri insa mult mai bine decat original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.