diles Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 ivanp, erai dator cu niste impresii in legatura cu forkbrace-ul. ma bate si pe mine un gand si vreau pareri.. merci, sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 ... impresii in legatura cu forkbrace-ul. merci, sorin Salut, Trebuie sa precizez ca sunt un utilizator mai mult inclinat spre touring, foarte putin offroad si deloc "racing". Forkbrace-ul imbunatateste stabilitatea suspensiei fata. Se simte mai ferma pe fata. Pe curbe cu asfalt valurit la viteze mai mari ai un control mai bun ... plastic zis - unde o pui acolo sta. Din pacate nu pot sa masor - se simte diferenta dar nu pot sa zic ca e "WOW - alta motocicleta". E mai ferma, mai sigura directia cand te inclini pe curba. Mai pare si o imbunatatire la trecerea pe langa tiruri - parca nu te mai trage atat curentul provocat de ele - dar si aici nu sunt foarte sigur ca e de la forkbrace. Oricum in ordinea modificarilor din ultima vreme cred ca cea mai semnificativa imbunatatire au adus-o 1. arcurile spring - eu am ales 0.85 parca - dispare total afundarea in suspensia fata la franare brusca pe fata. eu acum am ulei motorex 5w cu 15cm inaltime coloana aer - nu mai am clancul si mult mai lejer pe hopuri mari decat cu suspensia veche. de exemolu la bump-urile de cauciuc (puse la trecerile de pietoni in timisoara) la viteze pana in 40km/h pot sa trec lejer fara sa ma ridic in scarite. pe hopuri marunte si dese nu mai topaie atat ca in trecut. 2. kit de coborare scarite - asta a fost un WOW! cel putin in ziua in care le-am pus - mult mai lejera pozitia picioarelor cel putin pt conformatia mea - 1.75. Combinat cu saua de dl1000 pot sa zic ca m-am apropiat de ce visez ca si confort in sa - distanta ce-a mai mare facuta intr-o zi a fost 1100 km pe drumurile patriei si pot sa zic ca la destinatie era lejer dosul - cam ca 300 km inainte de modificari (sa+suspensie+coborare scarite). 3. forkbrace - descris la inceput. Nush ce sa zic - daca ai drum prin zona pot sa iti dau forkbrace-ul la test. e foarte lejer de instalat/dezinstalat. Numai bine, Paul la 1 a se citi sonic in loc de spring stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Intrebare de noob: - care este presiunea la roti recomandata pt o Stroama pe rulata pe drum asfaltat (cand e incarcata cu vreo 85 kg (calaret + micul rucsac)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 nu e scris pe bascula? sau in manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Intrebare de noob: - care este presiunea la roti recomandata pt o Stroama pe rulata pe drum asfaltat (cand e incarcata cu vreo 85 kg (calaret + micul rucsac)? uite aici http://www.louis.de/_3031d72b14085090aab09b9abce769ca9b/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=WVB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 ba pe undeva scrie. presiune personala: 2,2 fata 2,4 spatele. aia data de fabrica imi pare mult prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) aia data de fabrica imi pare mult prea mare. la fel zice si haynes pe undeva - 2.25 fata si 2.5/2.8 spatele/cu pasager. stima Editat Iunie 23, 2012 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 la fel zice si haynes pe undeva - 2.25 fata si 2.5/2.8 spatele/cu pasager. stima 2.25 si 2.5/2.8 sunt in manualul de utilizare si le preia toata lumea ca atare. intrebarea este daca in conditii de pilot + pasager + bagaj + presiune insuficienta = cauciuc "patratit" pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Ok, va multumesc. O corectez maine. Pare ca au mai pierdut din presiune... teoretic nu ar trebui sa piarda in timp nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 repet, este presiune personala pe care am gasit-o in timp. nu strica si nu uzeaza exagerat cauciucul spate nici macar la drum lung cu pasager. dar mie imi place ceva mai moale decat recomanda suzuki pentru ca nu imi place sa alunece spatele sau sa topaie fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Eu ma dau cu presiuni mult mai mari decat ce spun astia pe bascula, 2,7 pe fata cu 3,2 pe spate asta la cauciucuri stradale. Chestie de gust... mi se pare ca se inclina mult mai rapid de pe o parte pe alta, e mai stabila la inclinatie mare si gumele tin mai mult si consumul e mai scazut iar aderenta se pastreaza brici, polizez si din scarite si din cricul lateral pe curbe Cu gume cramponate aprox. 1,2 Editat Iunie 24, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 e normal sa se incline mai mult, cu cat e mai tare cu atat mai mica e amprenta si cauciucul capata un profil ascutit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 e normal sa se incline mai mult, cu cat e mai tare cu atat mai mica e amprenta si cauciucul capata un profil ascutit. Si cu cat este amprenta mai mica cu atat consuma mai putin dar creste distanta de franare... eu le tin conform specificatiilor fabricantului si temperaturii de afara: pe frig: ~1.8 pe fata si ~2 pe spate normal: 2.2~2.3 pe fata si 2.5~2.5 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 1. arcurile spring - eu am ales 0.85 parca - dispare total afundarea in suspensia fata la franare brusca pe fata. eu acum am ulei motorex 5w cu 15cm inaltime coloana aer - nu mai am clancul si mult mai lejer pe hopuri mari decat cu suspensia veche. de exemolu la bump-urile de cauciuc (puse la trecerile de pietoni in timisoara) la viteze pana in 40km/h pot sa trec lejer fara sa ma ridic in scarite. pe hopuri marunte si dese nu mai topaie atat ca in trecut. 5w este mai gros, nu? adica plonjarea este mai "anevoioasa"!? cand ai facut raportul despre fork brace aveai acest ulei? Nu stiu cat este coloana de aer standard, 15 cm sunt mai multi sau mai putini? Intreb aceste lucruri pentru ca mie imi rupe curu la trecerea peste bump-urile de cauciuc [parca trec borduri] si tocmai am schimbat de curand uleiul, 10w. 2. kit de coborare scarite - asta a fost un WOW! cel putin in ziua in care le-am pus - mult mai lejera pozitia picioarelor cel putin pt conformatia mea - 1.75. Combinat cu saua de dl1000 pot sa zic ca m-am apropiat de ce visez ca si confort in sa - distanta ce-a mai mare facuta intr-o zi a fost 1100 km pe drumurile patriei si pot sa zic ca la destinatie era lejer dosul - cam ca 300 km inainte de modificari (sa+suspensie+coborare scarite). Eu am scarite de la SW Motech. Acestea au 2 pozitii. Acum sunt cu ele in poz "inaltata" caci altfel pedala de frana este foarte sus si ma obliga sa tin varful labei piciorului ridicata tot timpul si este obositor. Am tija de la pedala reglata la max. La tine cum e sau cum ai rezolvat? 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Salut, 5w motorex este mai subtire decat 10w (este aprox 7.5w de la motul) - curge mai usor prin orificiile de trecere din interior - pt mine 10w motul a fost prea gros - prefer suspensii mai moi. standard coloana de aer este 14.3 cm. nu uita sa modifici si reglajul pe spate rebound - desfacut la max si apoi strans o tura sau jumate. Kitul de coborare scarite vine cu un fel de prelungitor pt tija de frana spate (este ca o piulitza foarte lunga - 3-4 cm) care rezolva problema cu tinutul varful piciorului ridicat - intr-adevar este tare obositoare faza. numai bine, paul 5w este mai gros, nu? adica plonjarea este mai "anevoioasa"!? cand ai facut raportul despre fork brace aveai acest ulei? Nu stiu cat este coloana de aer standard, 15 cm sunt mai multi sau mai putini? Intreb aceste lucruri pentru ca mie imi rupe curu la trecerea peste bump-urile de cauciuc [parca trec borduri] si tocmai am schimbat de curand uleiul, 10w. Eu am scarite de la SW Motech. Acestea au 2 pozitii. Acum sunt cu ele in poz "inaltata" caci altfel pedala de frana este foarte sus si ma obliga sa tin varful labei piciorului ridicata tot timpul si este obositor. Am tija de la pedala reglata la max. La tine cum e sau cum ai rezolvat? 10x Editat Iunie 25, 2012 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 problema cu uleiurile este va W-urile sunt diferite de la marca la marca. spre exemplu W10 de la repsol este mai fluid decat W10 de la motul sau W10 de la silkolen este undeva intre astea doua. suzuki recomanda W8-ul lor care mie mi se pare cel mai aproape de W10 de la motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Sau ai luat vreu cui ceva. : )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Dragi mei, Anunt cu parere de rau ca nu voi putea onora cu prezenta intrunirea. Ii multumesc Gospodarului pentru bunele intentii si sprijinul acordat, dar nu sunt nici cinci minute de cand am iesit din sedinta de dizolvare a companiei. Asa dar, orice sursa financiara se va indrepta catre banca in speranta ca-mi voi putea pastra motoreta. In rest dixtractie maxima si daca aveti nevoie de un grafician sau fotograf prin Bucale, da-ti un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Dragi mei, Anunt cu parere de rau ca nu voi putea onora cu prezenta intrunirea. Ii multumesc Gospodarului pentru bunele intentii si sprijinul acordat, dar nu sunt nici cinci minute de cand am iesit din sedinta de dizolvare a companiei. Asa dar, orice sursa financiara se va indrepta catre banca in speranta ca-mi voi putea pastra motoreta. In rest dixtractie maxima si daca aveti nevoie de un grafician sau fotograf prin Bucale, da-ti un semn daca nu-i leasing nu tre sa te stresezi prea tare unu la mana ai o asigurare care iti acopera 3 rate lunare in cazul in care iti pierzi locul de munca. doi la mana nu or sa ti-o ia decat dupa ce se trece de instanta si aceasta decide executare silita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Care vrea tricou cu vstromania? Pret 40 lei/buc, curier 18 lei. Vreau eu... se ocupa cineva sa faca mai multe? Eu dau banul inainte, daca are cineva timp sa se ocupe de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 AMR 12 ore. Ne vedem maine dimineata la 9.30 la avion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 pt cine nu stie mai suntem o trupa care pleaca la ora 15:00 tot de la avion!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Cam cate ore ati preconizat sa dureze drumul, si cam cati km sunt? Dragi mei, Anunt cu parere de rau ca nu voi putea onora cu prezenta intrunirea. Ii multumesc Gospodarului pentru bunele intentii si sprijinul acordat, dar nu sunt nici cinci minute de cand am iesit din sedinta de dizolvare a companiei. Asa dar, orice sursa financiara se va indrepta catre banca in speranta ca-mi voi putea pastra motoreta. In rest dixtractie maxima si daca aveti nevoie de un grafician sau fotograf prin Bucale, da-ti un semn Naspa! Bafta in continuare.Nu uita: orice sut in fund, este un pas inainte. Editat Iunie 28, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Am si cric central acum, Fabio made, e bun (din a 3-a incercare am reusit sa o ridic fara pb ) pt tipul cu Stroama albastra care sta in Militarij: bai scuze, a mai iesit inaintea ta un Strom albastru si m-am luat dupa el.. abea la primul stop m-am prins ca nu erai tu, eh, ne vedem peste niste ore. Drum bun tuturor si sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Cam cate ore ati preconizat sa dureze drumul, si cam cati km sunt sint cam 400km ,o medie de 70km/h cu pauze de tigara si o gustare la botul calului, cam 7 ore ca e grup mare...amr in scadere ps.miine il cinstim pe Piero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.