Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Va salut din nou,

 

Nu se pune problema ca m-am suparat, pur si simplu mi s-a parut ca exista o problema, m-a deranjat putin modul in care a fost expusa, asa ca mi-am exprimat punctul de vedere, ca sa gasim o solutie. Se pare totusi ca am inteles eu gresit si am citit printre randuri acolo unde nu era nimic de citit, iar pt asta va rog sa ma iertati. Aparent sunt eu mai sensibilos :P

 

Ma bucur ca pana la urma am lamurit si abia astept sa ne cunoastem cu totii weekend-ul urmator. Tura de bere/cola/altceva de facut cunostinta o dau eu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaaaaai! Un pic am fost ocupat si am si pierdut bataia :crack:

Dragii mosului, garantez atat pentru Shorty [da, este un pic sensibilos, dar doar pentru ca este o persoana de mult bun simt] cat si pentru Bozoro!

Regret ca nu am fost pe faza caci as fi reglat eu repede neintelegerea.

De altfel, eu am insistat mult si bine, ca Shorty sa-mi urmeze exemplul si sa-si ia o Stroama dar el nu si nu, si-a luat #$@%$#& ala de motoreta :banana:

 

Stromaniada ne va impaca pe toti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Puteti folosi momentul sa il combinati catre un vstrom si poate la anul nu mai pierdeti atata timp cu discutii

:D

Shorty - daca treci "in drum" prin TM facem schimb de moto pt weekend ca sa nu mai comenteze nimeni.

 

stima,

paul

 

@Shorty: esti binevenit omule. Te asteptam acolo si bem o cola.

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... impresii in legatura cu forkbrace-ul. :)

merci,

sorin

Salut,

Trebuie sa precizez ca sunt un utilizator mai mult inclinat spre touring, foarte putin offroad si deloc "racing".

 

Forkbrace-ul imbunatateste stabilitatea suspensiei fata. Se simte mai ferma pe fata. Pe curbe cu asfalt valurit la viteze mai mari ai un control mai bun ... plastic zis - unde o pui acolo sta.

Din pacate nu pot sa masor - se simte diferenta dar nu pot sa zic ca e "WOW - alta motocicleta". E mai ferma, mai sigura directia cand te inclini pe curba. Mai pare si o imbunatatire la trecerea pe langa tiruri - parca nu te mai trage atat curentul provocat de ele - dar si aici nu sunt foarte sigur ca e de la forkbrace.

 

Oricum in ordinea modificarilor din ultima vreme cred ca cea mai semnificativa imbunatatire au adus-o

 

1. arcurile spring - eu am ales 0.85 parca - dispare total afundarea in suspensia fata la franare brusca pe fata. eu acum am ulei motorex 5w cu 15cm inaltime coloana aer - nu mai am clancul si mult mai lejer pe hopuri mari decat cu suspensia veche. de exemolu la bump-urile de cauciuc (puse la trecerile de pietoni in timisoara) la viteze pana in 40km/h pot sa trec lejer fara sa ma ridic in scarite. pe hopuri marunte si dese nu mai topaie atat ca in trecut.

 

2. kit de coborare scarite - asta a fost un WOW! cel putin in ziua in care le-am pus - mult mai lejera pozitia picioarelor cel putin pt conformatia mea - 1.75. Combinat cu saua de dl1000 pot sa zic ca m-am apropiat de ce visez ca si confort in sa - distanta ce-a mai mare facuta intr-o zi a fost 1100 km pe drumurile patriei si pot sa zic ca la destinatie era lejer dosul - cam ca 300 km inainte de modificari (sa+suspensie+coborare scarite).

 

3. forkbrace - descris la inceput.

 

Nush ce sa zic - daca ai drum prin zona pot sa iti dau forkbrace-ul la test. e foarte lejer de instalat/dezinstalat.

 

Numai bine,

Paul

 

la 1 a se citi sonic in loc de spring :D

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de noob:

 

- care este presiunea la roti recomandata pt o Stroama pe rulata pe drum asfaltat (cand e incarcata cu vreo 85 kg (calaret + micul rucsac)?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de noob:

 

- care este presiunea la roti recomandata pt o Stroama pe rulata pe drum asfaltat (cand e incarcata cu vreo 85 kg (calaret + micul rucsac)?

uite aici

http://www.louis.de/_3031d72b14085090aab09b9abce769ca9b/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=WVB1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia data de fabrica imi pare mult prea mare.

la fel zice si haynes pe undeva - 2.25 fata si 2.5/2.8 spatele/cu pasager.

 

stima

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel zice si haynes pe undeva - 2.25 fata si 2.5/2.8 spatele/cu pasager.

 

stima

 

2.25 si 2.5/2.8 sunt in manualul de utilizare si le preia toata lumea ca atare.

intrebarea este daca in conditii de pilot + pasager + bagaj + presiune insuficienta = cauciuc "patratit" pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet, este presiune personala pe care am gasit-o in timp. nu strica si nu uzeaza exagerat cauciucul spate nici macar la drum lung cu pasager. dar mie imi place ceva mai moale decat recomanda suzuki pentru ca nu imi place sa alunece spatele sau sa topaie fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma dau cu presiuni mult mai mari decat ce spun astia pe bascula, 2,7 pe fata cu 3,2 pe spate asta la cauciucuri stradale. Chestie de gust... mi se pare ca se inclina mult mai rapid de pe o parte pe alta, e mai stabila la inclinatie mare si gumele tin mai mult si consumul e mai scazut iar aderenta se pastreaza brici, polizez si din scarite si din cricul lateral pe curbe :D

Cu gume cramponate aprox. 1,2

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa se incline mai mult, cu cat e mai tare cu atat mai mica e amprenta si cauciucul capata un profil ascutit.

 

Si cu cat este amprenta mai mica cu atat consuma mai putin dar creste distanta de franare...

eu le tin conform specificatiilor fabricantului si temperaturii de afara:

pe frig: ~1.8 pe fata si ~2 pe spate

normal: 2.2~2.3 pe fata si 2.5~2.5 pe spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. arcurile spring - eu am ales 0.85 parca - dispare total afundarea in suspensia fata la franare brusca pe fata. eu acum am ulei motorex 5w cu 15cm inaltime coloana aer - nu mai am clancul si mult mai lejer pe hopuri mari decat cu suspensia veche. de exemolu la bump-urile de cauciuc (puse la trecerile de pietoni in timisoara) la viteze pana in 40km/h pot sa trec lejer fara sa ma ridic in scarite. pe hopuri marunte si dese nu mai topaie atat ca in trecut.

 

5w este mai gros, nu? adica plonjarea este mai "anevoioasa"!? cand ai facut raportul despre fork brace aveai acest ulei? Nu stiu cat este coloana de aer standard, 15 cm sunt mai multi sau mai putini? Intreb aceste lucruri pentru ca mie imi rupe curu la trecerea peste bump-urile de cauciuc [parca trec borduri] si tocmai am schimbat de curand uleiul, 10w.

 

2. kit de coborare scarite - asta a fost un WOW! cel putin in ziua in care le-am pus - mult mai lejera pozitia picioarelor cel putin pt conformatia mea - 1.75. Combinat cu saua de dl1000 pot sa zic ca m-am apropiat de ce visez ca si confort in sa - distanta ce-a mai mare facuta intr-o zi a fost 1100 km pe drumurile patriei si pot sa zic ca la destinatie era lejer dosul - cam ca 300 km inainte de modificari (sa+suspensie+coborare scarite).

 

Eu am scarite de la SW Motech. Acestea au 2 pozitii. Acum sunt cu ele in poz "inaltata" caci altfel pedala de frana este foarte sus si ma obliga sa tin varful labei piciorului ridicata tot timpul si este obositor. Am tija de la pedala reglata la max. La tine cum e sau cum ai rezolvat?

 

10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

5w motorex este mai subtire decat 10w (este aprox 7.5w de la motul) - curge mai usor prin orificiile de trecere din interior - pt mine 10w motul a fost prea gros - prefer suspensii mai moi.

standard coloana de aer este 14.3 cm.

nu uita sa modifici si reglajul pe spate rebound - desfacut la max si apoi strans o tura sau jumate.

 

Kitul de coborare scarite vine cu un fel de prelungitor pt tija de frana spate (este ca o piulitza foarte lunga - 3-4 cm) care rezolva problema cu tinutul varful piciorului ridicat - intr-adevar este tare obositoare faza.

 

numai bine,

paul

 

5w este mai gros, nu? adica plonjarea este mai "anevoioasa"!? cand ai facut raportul despre fork brace aveai acest ulei? Nu stiu cat este coloana de aer standard, 15 cm sunt mai multi sau mai putini? Intreb aceste lucruri pentru ca mie imi rupe curu la trecerea peste bump-urile de cauciuc [parca trec borduri] si tocmai am schimbat de curand uleiul, 10w.

 

 

Eu am scarite de la SW Motech. Acestea au 2 pozitii. Acum sunt cu ele in poz "inaltata" caci altfel pedala de frana este foarte sus si ma obliga sa tin varful labei piciorului ridicata tot timpul si este obositor. Am tija de la pedala reglata la max. La tine cum e sau cum ai rezolvat?

 

10x

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu uleiurile este va W-urile sunt diferite de la marca la marca. spre exemplu W10 de la repsol este mai fluid decat W10 de la motul sau W10 de la silkolen este undeva intre astea doua. suzuki recomanda W8-ul lor care mie mi se pare cel mai aproape de W10 de la motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi mei,

 

Anunt cu parere de rau ca nu voi putea onora cu prezenta intrunirea. Ii multumesc Gospodarului pentru bunele intentii si sprijinul acordat, dar nu sunt nici cinci minute de cand am iesit din sedinta de dizolvare a companiei.

 

Asa dar, orice sursa financiara se va indrepta catre banca in speranta ca-mi voi putea pastra motoreta.

 

In rest dixtractie maxima si daca aveti nevoie de un grafician sau fotograf prin Bucale, da-ti un semn :)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi mei,

 

Anunt cu parere de rau ca nu voi putea onora cu prezenta intrunirea. Ii multumesc Gospodarului pentru bunele intentii si sprijinul acordat, dar nu sunt nici cinci minute de cand am iesit din sedinta de dizolvare a companiei.

 

Asa dar, orice sursa financiara se va indrepta catre banca in speranta ca-mi voi putea pastra motoreta.

 

In rest dixtractie maxima si daca aveti nevoie de un grafician sau fotograf prin Bucale, da-ti un semn :)

 

:cheers:

 

daca nu-i leasing nu tre sa te stresezi prea tare :)

 

unu la mana ai o asigurare care iti acopera 3 rate lunare in cazul in care iti pierzi locul de munca.

doi la mana nu or sa ti-o ia decat dupa ce se trece de instanta si aceasta decide executare silita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...