bozoro Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 este la fel mai putin gaurile unde se fixeaza furtunele de frana si agrafele pentreu cabluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 ok, multumesc. cam greu se gasesc... si, care este site-ul ala din Grecia cu piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 din pacate nu imi mai amintesc cine imi spuse-se de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Mi-a ramas un litru de Motul 5100, 15w50! Sigilat. Eu n-o sa mai apuc sa-l folosesc, il vrea careva? Il dau ieftin. Nu vrea nimeni uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutam! Maine ii voi vizita pe cei de la Motorteam pentru un ride test cu noul V-Strom. Stiu ca unii dintre voi deja l-au incercat si as vrea sa stiu care ar fi conditiile pe care le impune Motorteam pentru un asemenea test. Sunt sigur ca le voi afla maine cand ajung acolo, dar orice informatie prealabila mi-ar fi de folos. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutari. Este acest jug compatibil cu 2008? /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=826066 m-am uitat la al meu si are orificiul pt surub pe fatza interioara oare pot pune chestia aia prin care trec firele pe unul ca cel din poza? (fab 2006) am gasit la un tip din Turnul Severin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) foloseste cineva pe la noi parbrizul asta? am testat vreo 200 km parbrizul scurt si pot spune ca este misto de tot pe pozitia cea mai de jos, ia curentul din piept insa ramane un aer linistit pentru casca, fara turbulente. pana vine frigul ramane pe pozitii Nu vrea cineva un parbriz original de v-strom? ca deja am strans prea multe pret - 150 de lei Editat Iulie 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutari. Este acest jug compatibil cu 2008? /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=826066 m-am uitat la al meu si are orificiul pt surub pe fatza interioara oare pot pune chestia aia prin care trec firele pe unul ca cel din poza? (fab 2006) am gasit la un tip din Turnul Severin problema e ca ru nu ai doar cablurile acolo ci si repartitorul de la frana. ia-l si ai dam o gaura dedesubt sa fixam reparitorul acolo. drept sa fie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) ok maestre, daca zici ca e safe sa ii dam gaura, la gaurit cu el in mm! am zis demult ca scriu si nu am scris: !!!LUATI CRIC FABIO MADE!!! de ce? ca e f bun Il am din sapt precedenta Durau 2012. De atunci numai pe el sta. Roata spate si roata fata stau suspendate cat trebuie. Pui pe o suprafata mai alunecoasa (ex: parcarile din mall-uri) si poti sa o rotesti la 360 pe el, rezista. Pui pe central, si te sui pe ea si te batzai, rezista. Deci luati, recomand! (si daca a rezistat atat la mine fara sa se strice prin imprejurari specifice mie, de-alea de nu reusesti sa iti dai seama cum de s-a putut intampla, inseamna ca rezista la orice, oricat, oriunde!) Editat Iulie 23, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 vreau sa-mi iau doua leviere de vulcanizare pe care sa le pun sub sea. am gasit de 250, 380 si 400mm . credeti ca incap sub sea cele de 400mm ? am masurat spatiu din spate pana la prima bucata a suportului seii si sunt cam 300mm dar avand in vedere curbura levierului si spatiul de sub suport...ar incapea levierul de 400mm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Vrei sa faci motorul mai greu? Pune o piatra. Ce dracu faci cu levierele? Ai tubeles. Un kit de reparatii este suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Vrei sa faci motorul mai greu? Pune o piatra. Ce dracu faci cu levierele? Ai tubeles. Un kit de reparatii este suficient. ) am dar vreau si dinastea ca sa fiu eu linistit cand plec la drumuri mai neumblate . de altfel ma descurc si fara kit de reparatie va pot sa improvizez . carpe, iarba, frunze...bag eu ceva in cauciucul ala si-l tin pe linia de plutire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Mi-a venit o idee: Folosim jugul acela facut in 2006, fara sa il gaurim. Duc jugul 2008 la indreptat, si il montam chiar deasupra aripii. Prindem pe el firele. Merge? Oricum am de gand sa folosesc si jugul 2008 dupa ce il duc la indreptat, pus undeva deasupra aripii: - nu va mai fi nevoie sa cumpar fork-brace - o sa stau mai linistit de acum, e furca ceva mai rezistenta la patzanii similare Are vreun sens ce spun, sau e "incompatibil cu motociclismul"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 E compatibil cu motociclismul numai daca vrei, singur si nesilit de nimeni, sa renunti la suspensia pe fata. Daca pui jugul in deasupra aripii telescoapele nu se mai comprima ca luveste oala la telescop in jug. Forkbrace se prinde de oale nu de tuburile la telescoape (nu mai stiu cum le zice la tuburile alea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Mi-a venit o idee: Folosim jugul acela facut in 2006, fara sa il gaurim. Duc jugul 2008 la indreptat, si il montam chiar deasupra aripii. Prindem pe el firele. Merge? Oricum am de gand sa folosesc si jugul 2008 dupa ce il duc la indreptat, pus undeva deasupra aripii: - nu va mai fi nevoie sa cumpar fork-brace - o sa stau mai linistit de acum, e furca ceva mai rezistenta la patzanii similare Are vreun sens ce spun, sau e "incompatibil cu motociclismul"? :moron: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) ah Editat Iulie 24, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ah, da, nu m-am gandit ca trebuie sa aiba joc In mintea mea jocul se facea doar in interiorul bratelor furcii nu trebuie sa aiba joc...dar e diametrul gaurii diferit uite unde se instaleaza http://www.murphskits.com/catalog/product_info.php?products_id=226 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) in mintea mea jocul se facea doar in interiorul bratelor furcii Nu mi-am dat seama... acum inteleg, ms pt explicatie Deci, se poate adapta unul 2006? Exista vreo solutie fara de dat gauri in partea inf? (eventual prinsa bine piesa aceea prin care vin firele cu niste sarma sau coliere etc etc) Editat Iulie 24, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 problema nu vine de la fire sau cabluri c de la repartitorul de frana care trebuie fixat bine. dar nu e o problema o gaurica de 5 lunga 6-7mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ok. Acum am 2 variante: 1) O iau pe 2006 si vin cu ea la tine sa o montam. 2) Cumpar una 2007 din USA, ies doar putin mai ieftin, e identica cu a mea, insa imi va fi adusa peste o luna. Ce recomanda cunoscatorii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 E compatibil cu motociclismul numai daca vrei, singur si nesilit de nimeni, sa renunti la suspensia pe fata. Daca pui jugul in deasupra aripii telescoapele nu se mai comprima ca luveste oala la telescop in jug. Forkbrace se prinde de oale nu de tuburile la telescoape (nu mai stiu cum le zice la tuburile alea). :crack: Savuroasa discutia legata de cel de-al treilea jug pe post forkbrace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salutare! Daca intereseaza pe cineva,am o evacuare completa,originala de pe un V-strom 650 din 2006. Pretul este 100 euro. 0720666609-ciprian Multumesc si sper ca nu am deranjat cu acest post! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 schimb sa de 650 cu sa de 1000. de, sunt mai lung in craci si stau mai bine pe aia de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 da, da, cu wc e perfecta!!!! vreau 2!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.