bogdan_harea Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Mi s-au inpaienjenit ochii Raman cu banii in buzunar si cu saua originala pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_mache Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 intradevar bune. eu am tot in aceasi forma si este f confortabila. materialul nu este cu gel, memorie etc. dar e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) foarte frumoase dar nu zic nimic de pret. ce sa zic ...un 300e as cam da pe o sea buna daca mi-o fac si ceva mai joasa decat cea originala ,cu atat mai bine pentru mine:) . o da le trimit un email sa-i intreb. La aia de la top sellerie un scaun cu gel fata-spate e sub 300 euro...http://www.topsellerie.com/@EN-FR/SUZUKI-V-STROM-DL-1000-seats-petrol-tank-covers-tank-bags-motorbike_7_179.html intradevar bune. eu am tot in aceasi forma si este f confortabila. materialul nu este cu gel, memorie etc. dar e ok. Pai bine dom'le!De ce taci cu mandretea aia de sea sub tine?Ce firma e?Cat a costat si cum ai procedat sa intri in posesia lui?Cam multe intrebari,dar musai sa iau si eu unul.Merci!!! na de vezi:http://www.sr-sellerie.it/httpdocs/div-moto-gen/Homepage/UntitledFrameset-14.htm Fain!Nu prea le am cu italiana,dar nu am vazut nicaieri cuvantul gel.Aia ii tot dau cu transpirazione,cordura si alte avioane.Sunt faine,mde,italieni, dar pe mine ma intereseaza confortul de sub gaoaza(na c-am zis-o si pe asta) Editat Octombrie 4, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 ultima oara cand am intrat erau si cu gel, probabil mai au, acum au cu tetrafoam, cica e mai misto decat toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Eu am vorbit cu un domn din Gheorgheni care s-a oferit sa imi customizeze maxim seaua (Reconstructie,inaltare, gel, incalzire pt ambele locuri pt vreo opt sute de euro. Pomana curata sa cumperi pana nu se creste pretul... cred ca e bataie pe ele Pe topicul de GS nu ma mira daca vedeam asa ceva ... Ce se mai aude de noul v-strom? Ceva modificari la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Eu am vorbit cu un domn din Gheorgheni care s-a oferit sa imi customizeze maxim seaua (Reconstructie,inaltare, gel, incalzire pt ambele locuri pt vreo opt sute de euro. 800!!!Bozd meg,dar ala pe ce lume traieste??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 poate 800 de lei ? cu 800 de euro iti cam iei o troaca de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Nu bre, euro, nu lei, asa om de afaceri sunt de confund valuta cu moneda autohtona... Las ca ajumg la birou si iti spun pretul exact. incalzire = 2x83 euro, gel = 2x68 euro, retapitare = 120 euro, broderie, de la 15 euro in sus. Pt reconstructie , functie de tipul de spuma ales era si pretul, ideea era ca seaua se proiecteaza computerizat, te urci pe un fel de calapod si ala masoara c.uru, punctele de tensiune, etc, asta mi s-a parut f interesant. Pentru banii aia ar trebui sa iti ofere si mai multe... Eventual si o localnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 nah, e munca omului pana la urma. daca are clienti asta e foarte bine pentru el. eu nu imi permit asa ceva deocamdata. probabil ca daca nu aveam grija banilor, pentru confortul meu as fi investit suma asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_mache Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Salut transilvania72. Dupa cum m-am "laudat" si cateva pagini mai devreme, asa am cumparat motocicleta. Asta cam acu o luna. Am avut norocul sa o gasesc aproape cum o vroiam eu. Defapt cam singura chestie care ii lipseste este un deflector la parbriz ( sau un parbriz mai inalt ). Asa ca nu pot sa dau informatii ce, de unde, cum. Editat Octombrie 5, 2012 de samurai_mache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 @transilvania82: vezi ca sei, aproximativ in felul ala avem mai multi facute de @Darian din bucuresti pe la 250 de RON (am inteles ca asta e pretul de acum). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Salut transilvania72. Dupa cum m-am "laudat" si cateva pagini mai devreme, asa am cumparat motocicleta. Asta cam acu o luna. Am avut norocul sa o gasesc aproape cum o vroiam eu. Defapt cam singura chestie care ii lipseste este un deflector la parbriz ( sau un parbriz mai inalt ). Asa ca nu pot sa dau informatii ce, de unde, cum. Aha!Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Vreun grup din Buc face drumetie de w-end, cu plecare sambata dimineata si intoarcere duminica seara? Daca mai e loc m-as baga si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Noi plecam la Ticleni maine la 9 de la Petrom Militari, cazarea la Hotel Sara si intoarcerea duminica. Cred ca mai sunt locuri disponibile pt ca au renuntat cativa in ultimul moment din motive neprevazute. Filmul complet cu prezentarea cutiilor si incercari in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Multumesc pt invitatie. Nu o pot onoira, am promis deja altui stromist ca ma bag la un drum spre Constanta. Iti doresc drum bun, si tinem legatura, cat mai tine vremea buna ma bag la orice oriunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Filmul complet cu prezentarea cutiilor si incercari in semnatura. Asta da!Pacat ca deja am genti.E drept ca-s niste Kappa monokey de plastic(45L.),dar pana nu le sparg,nu le schimb...Banii astia!Oricum respectele si felicitarile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 O sa facem de toate, cel putin doua dimensiuni de cutii si doua dimensiuni de topcase-uri. Primul lot de 12 cutii mari este gata, maine dimineata le vopsesc electrostatic negru mat si pleaca la primii clienti. Erau vopsite de mult, dar am gasit greu reactivul pt fosfatarea aluminiunului. Doua seturi raman pe langa casa omului ca vreau sa le chinui la greu. As fi pus si poze, dar a murit aparatul foto si cu telefonul scartaie lumea. Miercuri se filmeaza ultimile secvente din filmul de prezentare in care vor fi incluse si cateva incercari, edificatoare sper eu. Merci de raspuns, astept cu nerabdare! Nu vreau sa par cusurgiu, dar ai in plan sa faci si versiuni nevopsite? Ma refer la aluminiu sablat sau periat... nu stiu egzact care-i metoda pentru a nu oxida. Ai avantajul ca nu se vad zgarieturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 (editat) E discutabil. Firme spacializate livreaza cutiile si nevopsite, mai ieftine, dar exista dezavantajul, ca hainele plimbate, sa nu mai poata fi purtate din cauza oxidului de aluminiu, negru cu care se murdaresc. Groaznic! De asta nici nu am marsat pe cutii nevopsite, dar la cererea clientului totul este posibil. Cutiile desi sunt din dural, care rezista max de bine la umezeala sau ceata sarata, in timp tot isi schimba aspectul, pierzandu-si stralucirea, atata cat este de nou.Periatul sau sablatul iar nu este o solutie pt ca in micro gaurile/fisurile care se formeaza la suprafata in scurt se aduna mizerie sau oxizi imposibil de indepartat decat tot prin sablare/lustruire. Cel mai bine tot vopsitoria electrostatica negru mat sau argintiu ( imitatie de aluminiu natur), sau am sa mai caut un lac transparent rezistent, doar pt interior, care sa faca priza la dural, probabil tot pulbere. Editat Octombrie 6, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Mica problema tehnica: azinoapte m-am pornit spre casa de la 60 km distanta, si dupa 1 km in mers, luminile out. Si faza lunga si faza scurta. Butonul hi/low nu facea nimic. Am pus avariile si m-am intors la pas la prietenul de la care plecasem. Pe drum si-au revenit brusc farurile si cum butonasem faza lunga pe on, am radiografiat un pieton ) Dupa care s-au oprit iar. Am observat ceva legatura intre turatie si pornirea/oprirea farurilor - posibil ca vibratiile sa afecteze ceva contact. Am verificat sigurantele - ok, mufele ok, tras de cabluri, am dat cu ceva wd pe butonul de la faruri ca n-aveam spray de contact - in final au pornit iar dar nu stiu de la care dintre operatii. Am pornit spre casa, iar s-au oprit dupa vreo 10km, dar am continuat drumul.. cand cu faruri cand fara si cu avariile puse, pana isi reveneau luminile. Vreo 2 ore pe 60 km Din ce am citit dupa o cautare google se pare ca ar fi ceva contact oxidat la butonul ala de faza lunga/scurta. Alte idei, a mai patit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 ai incercat sa dai flash-uri ? cred ca puteai sa mergi cu flash-ul pornit. un prieten de-al meu a patit cam la fel cu un Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Nu mergea nici flashul, nici becul de pe bord care indica faza lunga nu se aprindea.. cica problema ar fi de la starter switch, e cam slabut si pe acolo trece tot curentul spre faruri, si in timp se murdareste si se face "arc oxidation" ce-o fi si aia. Solutia ar fi curatarea starterului - aici e step by step http://blacklabadventures.com/2012/02/19/start-switch-maintenance/ , 2 surubelnite am si eu prin casa, sper sa nu ma aleg cu un puzzle ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) Nu mergea nici flashul, nici becul de pe bord care indica faza lunga nu se aprindea.. cica problema ar fi de la starter switch, e cam slabut si pe acolo trece tot curentul spre faruri, si in timp se murdareste si se face "arc oxidation" ce-o fi si aia. Solutia ar fi curatarea starterului - aici e step by step http://blacklabadventures.com/2012/02/19/start-switch-maintenance/ , 2 surubelnite am si eu prin casa, sper sa nu ma aleg cu un puzzle ) Esti cam la patrulea care are problema asta (inclusiv eu). Inainte de a desface starter switch-ul verifica daca nu este mufa de lumini din spatele radiatorului. Se incinge si se mai topesc/oxideaza pinii. Ca sa-ti dai seama de problema, porneste motorul, daca farurile nu merg, bracheaza ghidonul spre stanga si baga mana pe langa carene pana atingi firele de lumini. Incearca sa tragi usor de ele. Daca se reaprind farurile, de la mufa de problema. Eu zic ca daca era starter-ul, nu-ti pornea nici motorul LE: Din cate imi aduc aminte starter-ul are niste conectori care sa-ti stinga farurile la pornirea motorului ca sa nu-ti suga curent inutil. Farurile se aprind automat cand pui contactul, nu cand actionezi starter-ul Editat Octombrie 7, 2012 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 este ori mufa verde ori cea neagra din spatele radiatorului. nu ajungi acolo fara sa demontezi rezervorul si airbox-ul. sunt pini de la firele de masa, le tai si pui papuci separati. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Aia era problema, am miscat de cablul care merge in spatele radiatorului si se aprind/sting luminile. Se pare ca e treaba de mecanic, nu m-as baga singur la demontat si chestii electrice ca is cam pe langa. Thx de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 E discutabil. Firme spacializate livreaza cutiile si nevopsite, mai ieftine, dar exista dezavantajul, ca hainele plimbate, sa nu mai poata fi purtate din cauza oxidului de aluminiu, negru cu care se murdaresc. Groaznic! De asta nici nu am marsat pe cutii nevopsite, dar la cererea clientului totul este posibil. Cutiile desi sunt din dural, care rezista max de bine la umezeala sau ceata sarata, in timp tot isi schimba aspectul, pierzandu-si stralucirea, atata cat este de nou.Periatul sau sablatul iar nu este o solutie pt ca in micro gaurile/fisurile care se formeaza la suprafata in scurt se aduna mizerie sau oxizi imposibil de indepartat decat tot prin sablare/lustruire. Cel mai bine tot vopsitoria electrostatica negru mat sau argintiu ( imitatie de aluminiu natur), sau am sa mai caut un lac transparent rezistent, doar pt interior, care sa faca priza la dural, probabil tot pulbere. Inteleg. Merci de lamuriri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.