bozoro Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Am vazut ca se vb ca e bine sa faci schimbul de ulei inainte de pus motorul la iernat. Eu am aprox. 4000km de la schimbul de ulei de la sf. lui august cand am luat motorul - e ok daca il las asa pana in primavara? Pun si o poza din ultima tura pe anu asta.. de maine imi expira asigurarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Lasa domne motocicleta asa daca nu ai mai mult de 5-6 luni de cand ai facut schimbul de ulei il schimbi direct in primavara. Eu nu am bagat motocicleta la iernat vreodata. In cel mai rau caz am facut pauza doua saptamani iarna trecuta ca a nins foarte tare Schimb uleiul la 5-6000km nu-mi aduc aminte sa fi tinut vreun tip de ulei in motor mai mult de 3-4 luni. @marcone multumesc pentru disponibilitate. O sa incerc sa-mi confetionez una daca nu merge o sa te contactez. Oricum nu este graba ca nu mai face de cand am schimbat gumele. Chei cu cioc am prin garaj de la Jawa, CZ, mobra alea pentru esapament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Eu nu am bagat motocicleta la iernat vreodata. In cel mai rau caz am facut pauza doua saptamani iarna trecuta ca a nins foarte tare Schimb uleiul la 5-6000km nu-mi aduc aminte sa fi tinut vreun tip de ulei in motor mai mult de 3-4 luni. Nici eu nu as baga-o la iernat dar pe jumatea lui noiembrie plec in tarile calde si cand revin o sa fie zapada.. asa ca nu prea mi se merita sa ii mai fac asigurare pentru 2 saptamani, mai ales ca trebuie sa o si trec pe numele meu. O sa ii fac in februarie, sau cand s-a duce zapada de pe sosele Cu ce cauciucuri circuli iarna? n-ai probleme de aderenta la -C ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Nici eu nu as baga-o la iernat dar pe jumatea lui noiembrie plec in tarile calde si cand revin o sa fie zapada.. asa ca nu prea mi se merita sa ii mai fac asigurare pentru 2 saptamani, mai ales ca trebuie sa o si trec pe numele meu. O sa ii fac in februarie, sau cand s-a duce zapada de pe sosele Cu ce cauciucuri circuli iarna? n-ai probleme de aderenta la -C ? Sa nu uiti sa o lasi cu rezervorul plin cu stabilizator in benzina si de lant curat/uns, Uleiul il schimbi cand te intorci inainte sa o scoti la drum. Gume de iarna folosesc Continental TKC80 sau Metzeler Karoo cu presiunea scazuta undeva la 1,2 fata si 1,3-1,4 spatele Pana acum N-am avut neplaceri. Prima iarna cu v-stromul am mers cu gume de strada dar tot cu presiune scazuta ca sa se incalzreasca ceva mai repede. Evident nu mai ai aceeasi placere de condus dar tot e mai bine decat in masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Intotdeauna e mai bine ca-n masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Insanatosire grabnica domnule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sati Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 bre domnilor, m-am intors la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 bre domnilor, m-am intors la lucru. Bre domnule, eu am plecat de la lucru. Dupa constructia propozitiei cred ca este vorba de Fabio, dar contul dupa care a postat e posibil sa fie a lui Sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Bre domnule, eu am plecat de la lucru. Dupa constructia propozitiei cred ca este vorba de Fabio, dar contul dupa care a postat e posibil sa fie a lui Sabin foarte tare, eu nu mi-am dat seama. a ramas memorizat contul lui. de mine era vorba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 am venit azi noapte cu mobra acasa din centru pana in dr taberei, cre ca sunt 1-2 grade.... tre sa bag carton la radiator ca nu se incalzeste motorul! @gospodarul: cum reusisi bre sa te bolnavesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Bre stai cuminte cu cartonul ala la radiator ca nu este camion bucegi. Sa nu ai termostatul cu probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 (editat) Bre stai cuminte cu cartonul ala la radiator ca nu este camion bucegi. Sa nu ai termostatul cu probleme Principiul de functionare e la fel, ba chiar multi producatori auto se lauda acum ca au jaluzeze care controleaza automat accesul aerului in compartimentul motor pentru a reduce timpul de incalzire si consumul de carburant. V-Stromul are radiatorul la vedere asa ca trebuie improvizat Si eu am bagat carton pentru ca la viteze mari (60-70) si turatii mici (4k) pe vremea asta cu grade putine temperatura scade de la 3 la 2 liniute, caldura disipata de radiator fiind mai mare decat cea produsa de motor. Termostatul are o plaja relativ larga de temperaturi intre pozitia inchis si deschis, pana inchide circuitul radiatorului ai 2 liniute la apa in loc de 3. Daca aud ventilatorul intrand in functiune inseamna ca e prea lat cartonul, in rest n-are ce sa se intample.. Editat Octombrie 31, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Corect Marcone, model lafel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 tare oricum Se incalzeste ceva mai greu insa de la 3 la 2 liniute nu scade decat extrem de rar si de obicei in frana de motor sau la mers subturat 70kmh in treapta 6 apoi creste la 3 imediat cum accelerez. Posibil din cauza protectiei de radiator sa am un flux de aer mai redus dar este destul de aerisita. Eu cred ca o las asa si iarna asta si urmatoarele ierni Ventilatorul nu intra decat in offroad sau daca o las mult pornita pe loc includ aici si mersul vara prin oras cu stat la acelasi semafor de cateva ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Am de vanzare o pereche de suporti pentru Givi Monokey (acum sunt montati pe motoreta mea). Sunt impecabili. Ii vand pentru ca vreau sa-mi pun cutii metalice. La pret ne intelegem. http://www.moto24.or...-sidecases.html M-as baga eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 (editat) cum e treaba cu consumul cand se raceste afara? am mers acum 2 saptamani de la 6:30 la 9 dimineata si cred ca au fost 2-3 grade pana pe la 8. mi-a consumat cu 0.5-1% mai mult decat de obicei (din Bucuresti pana la Horezu) Editat Octombrie 31, 2012 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) tocmai din cauza radiatorului foarte mare. motor rece =consum marit. acopera-l nitel. motorul de pe mobra noastra nu se raceste numai pe la radiator ci si pe la racitorul de ulei si motorul in sine care este in plina bataie a vantului. vara e ok, ati vazut ca la noi de abia porneste radiatorul si nici caldura mare nu simtim, dar reversul medaliei este un motor foarte rece iarna. asa ca o bucata de carton (ca la camion sau dacie) e binevenit. grija mare sa nu acoperiti ventilatorul, daca totusi se incalzeste sa poata raci. Editat Noiembrie 1, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Fabio inafara de consumul marit are si alte implicatii mersul cu motorul mai rece? Eu as avea alta intrebare care ma seaca: Am venit luni pe la 7 seara de la brasov aprox 80km i-am facut pe ceata deasa. In ce masura este afectat un filtru de aer sport k&n de aerul ala foarte umed? Se poate intampla sa spele uleiul ala de pe filtru? Pe ploaie inteleg ca nu ajunge apa la el sau daca ajunge este foarte putina in schimb pe nenorocirea aia de ceata te faci fleasca de parca mergi pe ploaie. Editat Noiembrie 1, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 in nici un caz apa nu spala uleiul ala. de abia se curata cu detergentul lui. ideea este ca: cu cat e mai rece motorul cu atat dilatarea materialelor este mai mica. asta de obicei inseamna jocuri suplimentare cu uzuri ceva mai mari. dar la 2 liniute pe bord inseamna probabil doar o creste a consumului. mersul cu motorul complet rece produce pagube mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 In cazurile rare cand apar 2 liniute pe bord nu raman asa decat maxim 10 secunde apoi urca iar la 3. Consumul nu ma afecteaza asa mult ca iarna fac km mai putini. Ms de info cu filtrul sport, asa imi era de lene sa desfac ala sa-l ung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 ba, bagati un ochi la topicul cu bemve1200 sa vedeti ce tiganeala e acolo...... :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 nu-i mai bagati in aceeasi oala ca si acolo ca peste tot omul conteaza nu fierul de sub fund. fiecare cu personalitatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 nu-i mai bagati in aceeasi oala ca si acolo ca peste tot omul conteaza nu fierul de sub fund. fiecare cu personalitatea lui. Corect, in ziua de azi, la ce preturi sunt, oricine poate sa isi cumpere un cazan si sa zica ca este motociclist... Momentan ma incurajez cu proverbul: "Apa trece, pietrele raman". Intelegeti voi la ce ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 am si eu prieteni motociclisti cu bmw, oameni de toata isprava, care inteleg ca este doar o motocicleta ca oricare alta si nu se feresc sa spuna plusuri, minusuri, probleme etc. tot un fier este pana la urma. Astia care se cacao pe ei ca si-au luat legende ar fi facut la fel cu orice alta marca este vorba de om pana la urma. Noi sa fim sanatosi si sa ne tina buzunarele sa ne dam pe unde ne taie capul. Una peste alta cred ca este unul din cele mai ok topicuri de pe sectiunea asta si cel mai sarac in probleme de ordin mecanic/electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.