Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

@Big_Boy Ce ai domle' cu cei de la Carpatica? Atata timp cat inca nu s-a dat legea aia in care imi refac motoreta/masina pe propia asigurarea nu o sa vada cineva, altceva de la mine...decat daca apar altii cu asigurari mai ieftine ca la ei :D

 

 

Pentru mine de exemplu este mai ieftin sa imi fac asigurarea la ASTRA.

 

Fabio are dreptate. Daca provoci un accident macar sa ai o asigurare decenta...omul ala nu are nici o vina ca ai fost tu mai putin atent( kamikaze)...

ca tot se vorbeste de respect in trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vise frumoase cu v-stromul de 1000 la 10000 de euro, (actualul 650 este de 8700euro pret de lista cu 200 mai mult decat concurenta de la kawasaki versys 650 abs)

Parerea mea este ca se va situa ca pret putin peste versysul de 1000 (11.900) bine ar fi sa-l vedem sub 12000 insa nu cred.

Vroiam sa fac trecerea la noul model de 650 in primavara asta da am zis sa mai astept putin sa vad noul model de 1000 :D

Pentru prima data consider versys-ul mai frumos decat v-stromul nou, la categoria 1000 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca as avea 12k euro deja m-as gandi la triumph tiger sau la super tenere la mana a doua :) .

deocamdata ma multumesc cu ce am si balesc la astea mai noi, dar sincer nu cred ca as vrea sa schib v-strom1000 tot pe v-strom 1000 :) . e ca si cum te-ai duce la aceiasi prostituata doar ca a doua zi are alti chiloti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Big_Boy Ce ai domle' cu cei de la Carpatica? Atata timp cat inca nu s-a dat legea aia in care imi refac motoreta/masina pe propia asigurarea nu o sa vada cineva, altceva de la mine...decat daca apar altii cu asigurari mai ieftine ca la ei :D

 

 

atunci roaga-te sa nu te loveasca cineva cu asigurare la ei

 

miarul pote sa iasa la cat vrea el. eu oricum daca e sa il cumpar il iau la minim un an dupa ce iese si sh. tva-ul sa il plateasca altii. :)

 

 

Da, corect! Sa te fereasca sfantul. Carpatica si Euroins... care sunt bulgari defapt. L-am auzit pe unul dintre directori laudandu-se ce de bani fac ei si ce de tzepe trag ! Boicotez... nu va mai asigurati de la ei.

 

In alta ordine, am descoperit o revista interesanta... ca deh, la americani a trecut criza si ei pot tiparii reviste de nisha! Mi-am facut un abonament online de 6 numere, 32 de lei si vreau sa le impart cu voi pe Vstromania.

http://www.adventuremotorcycle.com/

 

Am sa-i dau lui Bozoro materialul sa-l puna la download unde stie el sa ne anunte. E bilunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu imi tot pun intrebarea daca am nevoie de o mobra de 100cp...si nu reusesc sa gasesc raspunsul potrivit

am adunat si scazut pe bucati, avantajele si minusurile la fiecare model in parte si tot nu ma dumiresc care mi-ar fi mie mai potrivita ,asa ca :agree: murgul ramine sa ma duca mai departe ca se descurca foarte bine,mai mult nu stiu daca fac eu fata sau am nevoie,nu sint deloc convins :scooter:

singura smecherie ar fi ca e mobra noua si ar avea suspensia mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma atragea la modelul nou de 650 sunt suspensiile, seaua mai buna, motorul mai jucaus (si franele sunt faine comparativ cu cele vechi dar sunt mult sub cele de pe v-stromul meu) dar daca din diferenta de pret de 4500-5000 de euro care trebuie sa o pun peste al meu cred ca ar fi mai intelept sa bag 1500 in niste suspensii de top de la hyperpro/ wilbers/ohlins si il duc mult peste ce are v-stromul 2012 si ar mai ramane si de plimbari sau de alta motocicleta (ex: busa, sau orice alt ss sau chiar si un cross cu tot cu platforma :D )

De 1000 nu ai nevoie decat daca vine intr-un pachet complet cu niste suspensii de top si frane serioase, alta dinamica si stabilitate. Poate nu stiu eu sa merg dar la actuala mobra nu simt nevoia de putere mai mare, cel putin nu in configuratia actuala. Motocicleta reprezinta un pachet complet nu doar motorul si puterea lui

1000-le 2014 pare din alt film sa speram ca asa va fi

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu stiu eu sa merg dar la actuala mobra nu simt nevoia de putere mai mare, cel putin nu in configuratia actuala. Motocicleta reprezinta un pachet complet nu doar motorul si puterea lui

Asta pt ca probabil mergi singur. Ia mai adauga un pasager si fa depasiri pe serpentine in urcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan majoritatea timpului am pasager, iar atunci cand o incarc imi este greu sa o urc si pe cricul central. Nu ma deranjeaza sa schimb la 9-10000rpm daca am nevoie de mai mult putere.

Daca pe aceeasi motoreta as avea 100+ de cai ar conta nu zic nu dar tot s-ar salta de fata la aceleratii mai puternice tot ar valsa din cauza curentului la 190km/h si peste, asta este motivul pentru care din 2004 au inceput sa limiteze suratele mai mari. Iarasi pe curbe cu scaritele in aceeasi pozitie tot le voi poliza. In afara asfaltului uneori patineaza roata spate la stroama mica doar cand eliberez ambreiajul cu siguranta mai multa putere doar incurca.

Si astea cu un cost pe masura in carburant si cu scaderea autonomiei.

Pentru ce a fost gandita mobra asta motorizarea este aproape perfecta, spun aproape pentru ca perfect era 80 de cai cu 70-75 nm fara o crestere in greutate poate se va ajunge acolo candva.

La ciocata din 2014 am vazut furca USD, alt cadru (probabil mai solid) alta carena pe fata sa nu mai aiba portanta la viteze mari (lucrul care este vizibil si la 650-ul 2012, mult mai ok sta pe sosea la viteze mari) frane serioase radiale, ai ce face si cu mai multa putere.

Merg frecvent pe supersporturile prietenilor si vad diferentele pe piele mea, un motor conceput pentru multi cai si viteza astronomica are cu totul alte caracteristici.

Ideal e cate una din fiecare dar cum nu sunt bani de atatea si nici de avioane cu ai tu supertenerele, sau cum este crosstourerul, multistrada 1200 etc folosim ce avem si strict pentru ce a fost proiectat, v-stromul este totusi o motocicleta de compromis si de buget, si nu cred ca au luat altceva performanta ca prim reper in proiectarea ei. Pt mine ca si multi altii e compromisul ideal 90000km si inca nu m-am plictisit de ea

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la Supertenere eram speriat de puteri peste 100 CP. Dupa ce am luat-o m-am convins ca puterea venita la pachet cu suspensii si frane mai bune, completata cu controlul tractiunii, setari sport/turing si ABS nu este periculoasa deloc, ba din contra. Ma simt mult mai in siguranta cand fac o depasire instant sau ma departez de un convoi de camioane alegand usor segmente de sosea unde sunt singur, fara parteneri de trafic incomozi. 100 CP acum 10 -15 ani era poate prea mult acum este exct ce trebuie, cand mergi cu pasager, in rest vechiul sau actualul 650 este perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bogdan majoritatea timpului am pasager, iar atunci cand o incarc imi este greu sa o urc si pe cricul central. Nu ma deranjeaza sa schimb la 9-10000rpm daca am nevoie de mai mult putere.

Daca pe aceeasi motoreta as avea 100+ de cai ar conta nu zic nu dar tot s-ar salta de fata la aceleratii mai puternice tot ar valsa din cauza curentului la 190km/h si peste, asta este motivul pentru care din 2004 au inceput sa limiteze suratele mai mari. Iarasi pe curbe cu scaritele in aceeasi pozitie tot le voi poliza. In afara asfaltului uneori patineaza roata spate la stroama mica doar cand eliberez ambreiajul cu siguranta mai multa putere doar incurca.

Si astea cu un cost pe masura in carburant si cu scaderea autonomiei.

Pentru ce a fost gandita mobra asta motorizarea este aproape perfecta, spun aproape pentru ca perfect era 80 de cai cu 70-75 nm fara o crestere in greutate poate se va ajunge acolo candva.

:goodposting: :agree:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...