bocosb Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Contactul butonului de start sau butonul de faza scurta faza lunga. Si mufa aia mare de sub carena stanga fata mai poate fi. Mai este o mufa in spatele radiatorului, la mine de acolo au fost problemele la faruri, au trebuit curatate contactele.. dar mie mi s-au stins in mers, noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 cu farurile pot fi numai 2 probleme: mufa din spatele radiatorului sau contactul de pornire. treci pe la mine sa le verific pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Am sa trec, dar acum motorul e la Galati la ai mei. Am primit si eu botezul potopului duminica, cand am vrut sa ma intorc la Bucuresti, dar pe la Braila am cedat si m-am intors si am lasat-o la Galati. Si eu nu am avut nici macar pelerinele alea galbene. Si eram si cu pasagera. Ma duc in weekend sa o recuperez. Mai este o mufa in spatele radiatorului, la mine de acolo au fost problemele la faruri, au trebuit curatate contactele.. dar mie mi s-au stins in mers, noaptea Am intrat pe linkul ala cu "Poze moto 2012". Am vazut ca una din motociclete are parbrizul mai mare - de unde il ai ? E cel pe care il produce Bogdan Harea ? Si am vazut ca esti din Cluj. Poti sa-mi spui daca se mai lucreaza la soseaua care traverseaza Apusenii de la Pietroasa la Rachitele ? Presupun ca unele poze sunt de pe-acolo, altele de la barajul Dragan, etc. Vreau sa ajung si eu cu moto in Apuseni. Se mai lucra la o sosea care urca din Arieseni sau Garda pe drumul clasic spre ghetarul Scarisoara, apoi se despartea de acesta la iesirea din sat si pornea spre dreapta, pe langa pestera Poarta lui Ionele, apoi ajungea undeva sus, unde se terminau si lucrarile (prin 2010-2011). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%. De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4 Stie cineva informativ cat costa un service complet furca fata? Cu tot cu bucsi schimbate?Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor adica ?!? nu vreau sa te iau la misto...dar ce efect asa maret are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 adica ?!? nu vreau sa te iau la misto...dar ce efect asa maret are ? E mult, mult mai stabila si solida fata, directia e mai precisa mai ales la schimbarile rapide de directie, la fel mult mai stabila pe denivelari in curbe. Am mai facut si niste teste la viteza mai mare, am luat niste curbe mai largi cu 150 unde in mod normal nu depasesc 110. Per total motorul se simte mai stabil si iti da mai multa siguranta. Un alt efect la care nu ma asteptam e ca au scazut usor vibratiile transmise in ghidon. Poate ca sunt eu entuziasmat de noua jucarie, dar isi merita toti banii.. ma mir ca nu e pusa de fabrica pe motor, mai ales ca pana la urma e o bucata de aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%. De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4 Stie cineva informativ cat costa un service complet furca fata? Cu tot cu bucsi schimbate? Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor ce bucsi vrei sa schimbi? furca are cuzineti sau simeringuri. servisare completa cu semeringuri 220ron. nu se pune fork brace din fabrica pentru ca mobra este endurotouring. o sa vezi pe enduro ca nu e asa marfa o furca foarte rigida. pe asfalt intr-adevar iti schimba mobra in bine. pe off insa e deranjanta o furca care nu flecteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 ce bucsi vrei sa schimbi? furca are cuzineti sau simeringuri. servisare completa cu semeringuri 220ron. nu se pune fork brace din fabrica pentru ca mobra este endurotouring. o sa vezi pe enduro ca nu e asa marfa o furca foarte rigida. pe asfalt intr-adevar iti schimba mobra in bine. pe off insa e deranjanta o furca care nu flecteaza. La cuzineti ma refer.. pe la noi se pare ca se zice bucsi thx de cotatia de pret, pacat ca esti asa departe Din ce am citit pe forumuri fork brace-ul cica ajuta si pe offroad pentru ca nu rigidizeaza cursa suspensiei in sine ci o ajuta sa functioneze mai corect. Dar maine o sa caut o forestiera sa ii dau o blana sa nu vorbesc din povesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Interesante observatiile tale referitoare la forkbrace Mie mi-a taiat entuziasmul @rul spunea ca pe asfalt este mai stabila inclusiv pe vant lateral in schimb pe offroad (si omul chitaia destul de mult vaca pe forestiere) se cam strica treaba ca flexarile alea ale suspensiei ajuta la amortizare. Trebuie sa incerc si eu si dc nu-mi place il vand. Ca si paranteza daca aveti mai multi km pe stroame verificati melcul de la ambreiaj, cel de sub capac, la mine isi facuse joc de statea sa se rupa urechea de care se prinde cablul. Va recomand varianta ieftina pentru inlocuire si anume cel de GSXR 600/750 model SRAD (este prins pe capac) Sper sa tina si asta 100k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%. De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4 Mersi, am sa mai intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%. De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4 Stie cineva informativ cat costa un service complet furca fata? Cu tot cu bucsi schimbate? Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor Fork brace-ul nu transforma Vstromul in KTM, dar o inbunatatire a suspensiei in toate situatiile se simte. Roata merge numai sus jos fara,sau cu mai putine, oscilatii laterale, in niciun caz benefice. Efectul este cu atat mai vizibil cu cat se merge pe drumuri mai proaste. Pt edificarea completa recomand demontarea provizorie a fork brace-ului dupa 1-2 saptamani de utilizare si atunci va fi evidenta inrautatirea comportamentului suspensiei fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Bogdan, nu confectionezi niste fork-brace-uri pentru V-Strom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) Salutare, am o problema cu cutia (cred) , rece merge perfect dar cand stau in trafic si se incalzeste, intra foarte greu in treptele 1,2,3, cateodata mi s-a intamplat sa nu mai iasa din treapta 1 decat dupa cateva incercari, de la ce ar putea fi? Editat Iulie 5, 2013 de 2M.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 de obicei este simptom de ulei necorespunzator. dar pot fi si alte cauze: ambreaj dereglat, cablu intins etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Bogdan, nu confectionezi niste fork-brace-uri pentru V-Strom? Nu stiu daca merita. A mai fost o discutie cu ceva timp in urma si se gasisera unele la preturi foarte bune. Nu am retinut detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 (editat) Salut, S-au dat si inaltatoarele. Accesorii ramase: evacuare Arrow Titan (galerii+toba+2silencere) - 300 eu 2 simeringuri rulmenti jug noi - 10eu Sunet - Ca si greutate - Arrow este incredibil de usoara (cred ca galerie+toba au sub 5kg) in schimb evacuarea stock este incredibil de grea - cred ca 12kg au daca imi amintesc bine. Stima, paul Editat Iulie 8, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 domnilor, am nevoie de un far de DL1000. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 domnilor, am nevoie de un far de DL1000. multumesc. vrei sa fii tu mai cu moț si sa mergi cu 4 faruri sa inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinv-strom Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Salut.Cumpăr SUZUKI V-STROM ofer maxim 2700 EURO.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinv-strom Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Oricare numai V-Strom sa fie. Decand tot il visez. Multumesc gospodarule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Salutare! Fratilor, am mpresia ca stroama mea nu trage cum trebuie. Mi se pare cam puturoasa la mers in spitz-uri...scuze de expresie. Adica ea incepe sa traga calumea incepand cu 6-7 mii de ture.Pana la turatiile respective este destul de blanda. Fiind motor in V, cuplul nu ar trebui livrat mai de jos? Ma gandesc sa-i verific filtrul de aer insa nu stiu exact cat trebuie demontat din mobra Daca filtrul se dovedeste a fi ok, ce ar mai putea fi? DIn nou, e posibil sa fie doar in mintea mea, stiindu-ma ipohondru cand vine vorba de motoare Astept niste pareri. SI inca ceva, care e gama voastra de schimbat vitezele referitor la raportul treapta-km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) )) salut, de cat timp ai motoreta? e o diferenta fatza de "inainte"? ... sau pur si simplu te gandesti ca ar trebui sa "livreze" mai de jos. din cate stiu eu cand e filtru imbacsit incepe sa consume mai mult si face ceva probleme dar in ture inalte cand e nevoie de flux de aer mai mare. bujiile cum arata la culoare? ca sa desfaci/verifici filtrul aer - tre date jos carenele si rezervorul - poate prinde bine ca si exercitiu . Puturoshenia la DL e controlata de STVA - marea shmecherie de la suzuki - tu deschizi acceleratia la maxim si clapetele secundare se inchid ca sa nu o iei in balarii cu moto. dar poti da jos clapetele secundare si atunci poti sa controlezi mai bine. Sunt curios daca le-a dat cineva jos si cum merge fata de standard? aia cu corelarea treapta/viteza - n-am idee - dupa ureche. Numai bine, Paul Salutare! Fratilor, am mpresia ca stroama mea nu trage cum trebuie. Mi se pare cam puturoasa la mers in spitz-uri...scuze de expresie. Adica ea incepe sa traga calumea incepand cu 6-7 mii de ture.Pana la turatiile respective este destul de blanda. Fiind motor in V, cuplul nu ar trebui livrat mai de jos? Ma gandesc sa-i verific filtrul de aer insa nu stiu exact cat trebuie demontat din mobra Daca filtrul se dovedeste a fi ok, ce ar mai putea fi? DIn nou, e posibil sa fie doar in mintea mea, stiindu-ma ipohondru cand vine vorba de motoare Astept niste pareri. SI inca ceva, care e gama voastra de schimbat vitezele referitor la raportul treapta-km/h? Editat Iulie 9, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 le-am scos eu. dar le-am pus la loc la fel de repede. de la 5000 in sus este mult mai ok, trage ma repede si mai bine, da la ture mici si medii parca era apucata de streche. topaie, salta si face ca toate alea. trebuie pus un powercomander sau ceva similar daca vrei sa ai scoti clapetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 le-am scos eu. dar le-am pus la loc la fel de repede. de la 5000 in sus este mult mai ok, trage ma repede si mai bine, da la ture mici si medii parca era apucata de streche. topaie, salta si face ca toate alea. trebuie pus un powercomander sau ceva similar daca vrei sa ai scoti clapetele. merci, eram curios cum se manifesta fara. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 )) salut, de cat timp ai motoreta? e o diferenta fatza de "inainte"? ... sau pur si simplu te gandesti ca ar trebui sa "livreze" mai de jos. din cate stiu eu cand e filtru imbacsit incepe sa consume mai mult si face ceva probleme dar in ture inalte cand e nevoie de flux de aer mai mare. bujiile cum arata la culoare? ca sa desfaci/verifici filtrul aer - tre date jos carenele si rezervorul - poate prinde bine ca si exercitiu . Puturoshenia la DL e controlata de STVA - marea shmecherie de la suzuki - tu deschizi acceleratia la maxim si clapetele secundare se inchid ca sa nu o iei in balarii cu moto. dar poti da jos clapetele secundare si atunci poti sa controlezi mai bine. Sunt curios daca le-a dat cineva jos si cum merge fata de standard? aia cu corelarea treapta/viteza - n-am idee - dupa ureche. Numai bine, Paul Salut Paul, Motoreta o am de o luna si am aproape 2000 de Km. OK, deci tine de clapete. Ma gandeam ca ar mai putea fi ceva cu maparea sau cu injectia.De tras, dupa cum spuneam mai sus, dupa 7000 de ture trage super, parca ma impinge satana de la spate insa, eu am mai mers pe V-uri(carburatie ce-i drept) iar cuplul era livrat mult mai de jos iar sus se plafonau. Scuze, cand vine vorba de mecanica eu sunt ,,Blonda de la Drept'' Multam de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.