Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Contactul butonului de start sau butonul de faza scurta faza lunga. Si mufa aia mare de sub carena stanga fata mai poate fi.

 

Mai este o mufa in spatele radiatorului, la mine de acolo au fost problemele la faruri, au trebuit curatate contactele.. dar mie mi s-au stins in mers, noaptea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa trec, dar acum motorul e la Galati la ai mei. Am primit si eu botezul potopului duminica, cand am vrut sa ma intorc la Bucuresti, dar pe la Braila am cedat si m-am intors si am lasat-o la Galati.

Si eu nu am avut nici macar pelerinele alea galbene. Si eram si cu pasagera. Ma duc in weekend sa o recuperez.



Mai este o mufa in spatele radiatorului, la mine de acolo au fost problemele la faruri, au trebuit curatate contactele.. dar mie mi s-au stins in mers, noaptea :D

 

Am intrat pe linkul ala cu "Poze moto 2012". Am vazut ca una din motociclete are parbrizul mai mare - de unde il ai ? E cel pe care il produce Bogdan Harea ?

Si am vazut ca esti din Cluj. Poti sa-mi spui daca se mai lucreaza la soseaua care traverseaza Apusenii de la Pietroasa la Rachitele ? Presupun ca unele poze sunt de pe-acolo, altele de la barajul Dragan, etc. Vreau sa ajung si eu cu moto in Apuseni. Se mai lucra la o sosea care urca din Arieseni sau Garda pe drumul clasic spre ghetarul Scarisoara, apoi se despartea de acesta la iesirea din sat si pornea spre dreapta, pe langa pestera Poarta lui Ionele, apoi ajungea undeva sus, unde se terminau si lucrarile (prin 2010-2011).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%.

 

De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4



Stie cineva informativ cat costa un service complet furca fata? Cu tot cu bucsi schimbate?

Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor :D

adica ?!?

nu vreau sa te iau la misto...dar ce efect asa maret are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica ?!?

nu vreau sa te iau la misto...dar ce efect asa maret are ?

 

E mult, mult mai stabila si solida fata, directia e mai precisa mai ales la schimbarile rapide de directie, la fel mult mai stabila pe denivelari in curbe. Am mai facut si niste teste la viteza mai mare, am luat niste curbe mai largi cu 150 unde in mod normal nu depasesc 110. Per total motorul se simte mai stabil si iti da mai multa siguranta. Un alt efect la care nu ma asteptam e ca au scazut usor vibratiile transmise in ghidon.

Poate ca sunt eu entuziasmat de noua jucarie, dar isi merita toti banii.. ma mir ca nu e pusa de fabrica pe motor, mai ales ca pana la urma e o bucata de aluminiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%.

 

De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4

 

Stie cineva informativ cat costa un service complet furca fata? Cu tot cu bucsi schimbate?

 

Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor :D

ce bucsi vrei sa schimbi? furca are cuzineti sau simeringuri. servisare completa cu semeringuri 220ron. nu se pune fork brace din fabrica pentru ca mobra este endurotouring. o sa vezi pe enduro ca nu e asa marfa o furca foarte rigida. pe asfalt intr-adevar iti schimba mobra in bine. pe off insa e deranjanta o furca care nu flecteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bucsi vrei sa schimbi? furca are cuzineti sau simeringuri. servisare completa cu semeringuri 220ron. nu se pune fork brace din fabrica pentru ca mobra este endurotouring. o sa vezi pe enduro ca nu e asa marfa o furca foarte rigida. pe asfalt intr-adevar iti schimba mobra in bine. pe off insa e deranjanta o furca care nu flecteaza.

La cuzineti ma refer.. pe la noi se pare ca se zice bucsi :P thx de cotatia de pret, pacat ca esti asa departe

 

Din ce am citit pe forumuri fork brace-ul cica ajuta si pe offroad pentru ca nu rigidizeaza cursa suspensiei in sine ci o ajuta sa functioneze mai corect. Dar maine o sa caut o forestiera sa ii dau o blana sa nu vorbesc din povesti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesante observatiile tale referitoare la forkbrace :) Mie mi-a taiat entuziasmul @rul spunea ca pe asfalt este mai stabila inclusiv pe vant lateral in schimb pe offroad (si omul chitaia destul de mult vaca pe forestiere) se cam strica treaba ca flexarile alea ale suspensiei ajuta la amortizare. Trebuie sa incerc si eu si dc nu-mi place il vand.

Ca si paranteza daca aveti mai multi km pe stroame verificati melcul de la ambreiaj, cel de sub capac, la mine isi facuse joc de statea sa se rupa urechea de care se prinde cablul. Va recomand varianta ieftina pentru inlocuire si anume cel de GSXR 600/750 model SRAD (este prins pe capac) Sper sa tina si asta 100k :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%.

 

De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4

 

Mersi, am sa mai intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%.

 

De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4

Stie cineva informativ cat costa un service complet furca fata? Cu tot cu bucsi schimbate?

Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor :D

 

 

Fork brace-ul nu transforma Vstromul in KTM, dar o inbunatatire a suspensiei in toate situatiile se simte. Roata merge numai sus jos fara,sau cu mai putine, oscilatii laterale, in niciun caz benefice. Efectul este cu atat mai vizibil cu cat se merge pe drumuri mai proaste. Pt edificarea completa recomand demontarea provizorie a fork brace-ului dupa 1-2 saptamani de utilizare si atunci va fi evidenta inrautatirea comportamentului suspensiei fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o problema cu cutia (cred) , rece merge perfect dar cand stau in trafic si se incalzeste, intra foarte greu in treptele 1,2,3, cateodata mi s-a intamplat sa nu mai iasa din treapta 1 decat dupa cateva incercari, de la ce ar putea fi?

Editat de 2M.R.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

S-au dat si inaltatoarele.

Accesorii ramase:
evacuare Arrow Titan (galerii+toba+2silencere) - 300 eu
2 simeringuri rulmenti jug noi - 10eu

Sunet -


Ca si greutate - Arrow este incredibil de usoara (cred ca galerie+toba au sub 5kg) in schimb evacuarea stock este incredibil de grea - cred ca 12kg au daca imi amintesc bine.

Stima,

paul

post-18136-0-74105500-1373259971_thumb.jpg

post-18136-0-74481000-1373260011_thumb.jpg

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Fratilor, am mpresia ca stroama mea nu trage cum trebuie. Mi se pare cam puturoasa la mers in spitz-uri...scuze de expresie. Adica ea incepe sa traga calumea incepand cu 6-7 mii de ture.Pana la turatiile respective este destul de blanda. Fiind motor in V, cuplul nu ar trebui livrat mai de jos? Ma gandesc sa-i verific filtrul de aer insa nu stiu exact cat trebuie demontat din mobra :( Daca filtrul se dovedeste a fi ok, ce ar mai putea fi? DIn nou, e posibil sa fie doar in mintea mea, stiindu-ma ipohondru cand vine vorba de motoare :D Astept niste pareri. SI inca ceva, care e gama voastra de schimbat vitezele referitor la raportul treapta-km/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

salut,

de cat timp ai motoreta? e o diferenta fatza de "inainte"? ... sau pur si simplu te gandesti ca ar trebui sa "livreze" mai de jos.

din cate stiu eu cand e filtru imbacsit incepe sa consume mai mult si face ceva probleme dar in ture inalte cand e nevoie de flux de aer mai mare.

bujiile cum arata la culoare?

ca sa desfaci/verifici filtrul aer - tre date jos carenele si rezervorul - poate prinde bine ca si exercitiu :D.

Puturoshenia la DL e controlata de STVA - marea shmecherie de la suzuki - tu deschizi acceleratia la maxim si clapetele secundare se inchid ca sa nu o iei in balarii cu moto.

 

dar poti da jos clapetele secundare si atunci poti sa controlezi mai bine.

Sunt curios daca le-a dat cineva jos si cum merge fata de standard?

 

aia cu corelarea treapta/viteza - n-am idee - dupa ureche.

 

Numai bine,

Paul

 

Salutare!

 

Fratilor, am mpresia ca stroama mea nu trage cum trebuie. Mi se pare cam puturoasa la mers in spitz-uri...scuze de expresie. Adica ea incepe sa traga calumea incepand cu 6-7 mii de ture.Pana la turatiile respective este destul de blanda. Fiind motor in V, cuplul nu ar trebui livrat mai de jos? Ma gandesc sa-i verific filtrul de aer insa nu stiu exact cat trebuie demontat din mobra Daca filtrul se dovedeste a fi ok, ce ar mai putea fi? DIn nou, e posibil sa fie doar in mintea mea, stiindu-ma ipohondru cand vine vorba de motoare Astept niste pareri. SI inca ceva, care e gama voastra de schimbat vitezele referitor la raportul treapta-km/h?

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am scos eu. dar le-am pus la loc la fel de repede. de la 5000 in sus este mult mai ok, trage ma repede si mai bine, da la ture mici si medii parca era apucata de streche. topaie, salta si face ca toate alea. trebuie pus un powercomander sau ceva similar daca vrei sa ai scoti clapetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am scos eu. dar le-am pus la loc la fel de repede. de la 5000 in sus este mult mai ok, trage ma repede si mai bine, da la ture mici si medii parca era apucata de streche. topaie, salta si face ca toate alea. trebuie pus un powercomander sau ceva similar daca vrei sa ai scoti clapetele.

 

merci, eram curios cum se manifesta fara.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

salut,

de cat timp ai motoreta? e o diferenta fatza de "inainte"? ... sau pur si simplu te gandesti ca ar trebui sa "livreze" mai de jos.

din cate stiu eu cand e filtru imbacsit incepe sa consume mai mult si face ceva probleme dar in ture inalte cand e nevoie de flux de aer mai mare.

bujiile cum arata la culoare?

ca sa desfaci/verifici filtrul aer - tre date jos carenele si rezervorul - poate prinde bine ca si exercitiu :D.

Puturoshenia la DL e controlata de STVA - marea shmecherie de la suzuki - tu deschizi acceleratia la maxim si clapetele secundare se inchid ca sa nu o iei in balarii cu moto.

 

dar poti da jos clapetele secundare si atunci poti sa controlezi mai bine.

Sunt curios daca le-a dat cineva jos si cum merge fata de standard?

 

aia cu corelarea treapta/viteza - n-am idee - dupa ureche.

 

Numai bine,

Paul

 

Salut Paul, Motoreta o am de o luna si am aproape 2000 de Km. OK, deci tine de clapete. Ma gandeam ca ar mai putea fi ceva cu maparea sau cu injectia.De tras, dupa cum spuneam mai sus, dupa 7000 de ture trage super, parca ma impinge satana de la spate insa, eu am mai mers pe V-uri(carburatie ce-i drept) iar cuplul era livrat mult mai de jos iar sus se plafonau. Scuze, cand vine vorba de mecanica eu sunt ,,Blonda de la Drept'' :crack:

 

Multam de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...