MOTORIOUS Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 La raioanele de gradina exista o plasa la metru din plastic cu gauri de 4-5 mm, suficiente pt albine, muste, fluturi. Mai fina nu trebuie. Eu am retea metalica,cu gauri mult mai mici,dar nu se infunda niciodata.Filtrul nu mai contine mizerii mai mari decat gamalia unui chibrit.Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 @Sergiu Legatura dintre filtru de aer si consum la motocicletele noastre este infima. Practica ai senzori de temperatura, de presiune care regleaza amestecul. Sonda lambda poate influenta consumul dar nu atat de mult. Cu filtru de aer murdar sau cu admisie obturata merge mai prost motorul nu se mai tureaza la fel de repede nu mai atinge viteza maxima etc dar nu creste consumul cu 2 litrii la suta mai ales daca a mers cu ea "la consum" Parerea mea este ca ai injectia desincronizata sau ai vreun senzor defect. Sau pur si simplu din cauza alimentatiei ti s-a ingreunat mana dreapta si alta chestie... esti sigur ca nu te-au furat la pompa? singura diferenta este ca inainte de sincronizare si reglaj TPS aveam plasa aia de tantari in dreptul gurii de admisie a aerului in cutia filtrului. dar cand mi-a facut fabio reglajele am adus eu alta plasa sa o pun deasupra fitrului in cutia fitrului. deci inainte obturam pe o suprafata mai mica. m-am gandit ca m-ar fura si la pompa dar de fiecare data alimentez la aceleasi benzinarii si in plus prietenii cu care merg au ramas la aceiasi cantitate de benzina consumata. ultima data cand am plecat din bucuresti spre Vama am alimentat la OMV pana in buza rezervorului cum fac de obicei. mi-a intrat pe rosu la agigea si la Tuzla am oprit ca deja nu credeam ca maia ajung pana in Mangalia cu ce aveam in rezervor . la Tuzla am bagat 19litri...deci in rezervor mai aveam sa zicem 1 litru. daca nu opream cu siguranta ramaneam pe marginea drumului pana in Mangalia anul trecut imi intra pe rosu putin inainte sa intru in Mangalia iar la petromul din Mangalia bagam 16 -16.5 litri. faza care m-a scos din minti a fost ca acum ultima data am mers chiar omeneste pe la 150kmh si nu trebuia sa trec de 6.5% in conditiile in care mie la 180-200 imi consuma 7-7.2% . am facut o data doua ore din grigorescu pana la intarea in mangalia si atunci mi-a consumat 7.2%...dar am cam rupt-o pe autostrada iar acum cu 150kmh pe autostrada si 60-80 in localitati sa imi pape 8% ?!? Eu am retea metalica,cu gauri mult mai mici,dar nu se infunda niciodata.Filtrul nu mai contine mizerii mai mari decat gamalia unui chibrit.Recomand. eu am pus plasa de tantari metalica de se foloseste la termopane. cred ca are gaurile de 2-2.5mm . am pus plasa aia din cauza ca mi se tot infunda filtrul si era mai greu de curatat. o intrebare pentru cei care aveti power commander. cat de mult m-ar ajuta un power commander in optimizarea consumului vs putere & cuplu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Mie mi-a scazut putin consumul de cand nu mai alimentez pana in buza rezervorului. Concluzia: nu mai arunc cateva zeci, uneori sute de mililitri de benzina prin supraplin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Mie mi-a scazut consumul de cand nu il mai monitorizez ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 daca va preocupa asa de mult consumul la o mobra cred ca ati ales grsit hobby-ul. nimeni nu zice sa nu te intereseze deloc, dar daca vrei sa consuni putin de tot ori iti iei scuter ori matiz pe gpl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) daca va preocupa asa de mult consumul la o mobra cred ca ati ales grsit hobby-ul. nimeni nu zice sa nu te intereseze deloc, dar daca vrei sa consuni putin de tot ori iti iei scuter ori matiz pe gpl. Pentru mine conteaza foarte mult mai ales ca merg cu motocicleta la servici zilnic aprox 50km la 20000km/am cu consum de 4% si 6 lei litrul cheltui 3279 de lei la 20000km/an cu consum de 6% tot cu 6 lei litrul cheltui 7200 de lei eu zic ca diferenta de 3921 lei reprezinta ceilalti bani pe care ii cheltui cu motocicleta intr-un an (cauciucuri, ulei, filtre, lant, placute de frana, buji, antigel, lichid de frana etc) Este un aspect foarte important consumul daca nu te dau banii afara din casa si mai ales daca ai ocazia sa mergi in aceleasi conditii cu bani mai putini nu vad de ce nu ai face asta. Sunt de acord ca daca faci 3000 pe an ti se rupe de consum dar nu este cazul multor posesori de stroame Editat August 14, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Pentru mine conteaza foarte mult mai ales ca merg cu motocicleta la servici zilnic aprox 50km la 20000km/am cu consum de 4% si 6 lei litrul cheltui 3279 de lei la 20000km/an cu consum de 6% tot cu 6 lei litrul cheltui 7200 de lei eu zic ca diferenta de 3921 lei reprezinta ceilalti bani pe care ii cheltui cu motocicleta intr-un an (cauciucuri, ulei, filtre, lant, placute de frana, buji, antigel, lichid de frana etc) Este un aspect foarte important consumul daca nu te dau banii afara din casa si mai ales daca ai ocazia sa mergi in aceleasi conditii cu bani mai putini nu vad de ce nu ai face asta. Sunt de acord ca daca faci 3000 pe an ti se rupe de consum dar nu este cazul multor posesori de stroame E ceva in neregula cu calculul tau... Cu un consum de 4l/100km, in 20000km inseamna 800l, deci 4800 lei, nu 3279! Asa ca diferenta e doar 2400 lei. Iar daca mergi cu bicicleta, economisesti toti banii! Parerea mea e ca nu poti sa scoti consum de 4l/100km dintr-o motocicleta, mergand in asa fel incat sa-ti faca si placere. Vorba lui Fabio, mai bine iti iei scuter sau Matiz pe GPL decat sa mergi cu V-Stromul "la consum". Pe mine la o motocicleta ma intereseaza mai mult autonomia, daca pot sa fac 300-350km fara griji cu un plin, e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Daca mergi doar la consum cu motocicleta o sa ti se infunde injectoarele. O sa te coste mai mult per total. Hai sa recunoastem ca ne place sa ne plimbam cu motocicleta si ca nu mereu conteaza cat consuma. Exista si zile cand ne uitam in portofel inainte de a baga benzina... Dar tot cele mai frumoase zile sunt cele in care tocmai ti-a intrat salariul, te duci in benzinarie fara nici o grija si decolezi pe bucata aia de drum virajata incercand sa uiti de toti tembelii de la munca sau semafor. Daca motocicleta nu reuseste sa ma faca sa simt asa ceva degeaba consuma 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Pentru mine conteaza foarte mult mai ales ca merg cu motocicleta la servici zilnic aprox 50km la 20000km/am cu consum de 4% si 6 lei litrul cheltui 3279 de lei la 20000km/an cu consum de 6% tot cu 6 lei litrul cheltui 7200 de lei eu zic ca diferenta de 3921 lei reprezinta ceilalti bani pe care ii cheltui cu motocicleta intr-un an (cauciucuri, ulei, filtre, lant, placute de frana, buji, antigel, lichid de frana etc) Este un aspect foarte important consumul daca nu te dau banii afara din casa si mai ales daca ai ocazia sa mergi in aceleasi conditii cu bani mai putini nu vad de ce nu ai face asta. Sunt de acord ca daca faci 3000 pe an ti se rupe de consum dar nu este cazul multor posesori de stroame daca tot faci naveta zilnic pe 2 roti, de ce nu iti iei un scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Nu stiu la altii cum e , dar eu cu miarul meu, ori mergeam cu Porsche-ul , ori cu stroama, tot una. Hahaha In alta ordine de idei : http://vstromania.ro/forum/52-2013/7046-dor-de-moldova-si-un-berbec-la-protap#7058 Multumim frumos de invitatie! Din pacate anul asta este unul mai greu financiar asa ca nu pot onora invitatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newbbie Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 salutare, probabil o sa ma certati ca postez aici. Nu am, dar imi doresc un V-strom de 650. am tot citit zilele astea despre V-strom si pare un motor destul de ok pt drumuri lungi si chiar ar merge si putin pe macadam. Nu stiu in oras cum s-ar comporta acesta, dar imi cam doresc (momentan cel putin) unul. (eu merg zilnic cu motorul la lucru ) Stiti careva unu de vanzare cat de cat ok ? preferabil cu scut sub si crash bar(nu de alta da sigur il scap de trei patru ori) ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 daca tot faci naveta zilnic pe 2 roti, de ce nu iti iei un scuter? Am folosit un scuter de drive test la fostul loc de munca vreo 2 luni pentru aceeasi naveta, un gilera runner 125 (3% consum), si nu m-a incantat, mai mult stateam de scandal decat sa merg se urcau toti pe mine, Acum ca e vorba de carat doua persoane (vreo 170kg cu tot cu echipament) si ceva mers inafara orasului mi-ar trebui un scuter mare de min 250 si in cazul asta sigur consuma cat vstromul + pret achizitie+ intretinere+ asigurare etc clar nu renteaza. Daca aveam stroama de 1000 cu siguranta luam o panarama de oras dar asa merg cu ce am. Recomanzi vreun scuter ? ca poate sunt eu prost informat referitor la consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Mie,miarul bea fix 6%.La 306 km.cu 2 persoane si topcase de 45l.plin,am bagat FIX 18 l.Adica 6%.Eu zic ca e bine.Si mentionez ca nu am mers la consum.I-am dat cand cum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) @Florin sh300, beverly250 sau 300, x9 250, majesty250 sau 300, si llista poate continua. sunt toate scutere care consuma in jur de 3-3,5 % destul de mari cat sa nu se urce lumea pe tine si suficient de comode incapatoare si puternice cat sa nu te faca sa simti lipsa mobrei. iar la intretinere e ridicol, un litru juma de ulei la 5-6 mii de kilometri ti se pare mult? si ma ierti si mobra. si apoi ce sa cauti cu 170 de kile si echipament pe scuter? ala e strict pentru oras. Editat August 15, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 @Florin sh300, beverly250 sau 300, x9 250, majesty250 sau 300, si llista poate continua. sunt toate scutere care consuma in jur de 3-3,5 % destul de mari cat sa nu se urce lumea pe tine si suficient de comode incapatoare si puternice cat sa nu te faca sa simti lipsa mobrei. iar la intretinere e ridicol, un litru juma de ulei la 5-6 mii de kilometri ti se pare mult? si ma ierti si mobra. si apoi ce sa cauti cu 170 de kile si echipament pe scuter? ala e strict pentru oras. hmmmm, si la ce pret se poate lua vreunu din ele in stare buna? Cam ce taxe se platesc anual pt asa ceva, adica se inmatriculeaza ca un moto normal cu RCA cu tot, sau e ok doar placuta aia galbena de inmatriculare de la primarie - nu stiu cum se numeste regimul ala de inmatriculare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 In alta ordine de idei : http://vstromania.ro/forum/52-2013/7046-dor-de-moldova-si-un-berbec-la-protap#7058 primiti si cu alte aratari, tot cu doua roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 hmmmm, si la ce pret se poate lua vreunu din ele in stare buna? Cam ce taxe se platesc anual pt asa ceva, adica se inmatriculeaza ca un moto normal cu RCA cu tot, sau e ok doar placuta aia galbena de inmatriculare de la primarie - nu stiu cum se numeste regimul ala de inmatriculare? un scuter ok se ia de la 1500 euro in sus, se inmatriculeaza ca o mobra si plataste aceleasi taxa, ma rog in functie de putere si cap. cilindrica. daca la dl platesti 28 de lei impozit si 160 asigurarea pe an, crezi ca la un scuter poate fi mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Daca e diferenta de consum de 1l/100, la 20k pe an se amortizeaza investitia in 5-6 ani.. daca tine scuteru ala peste 100.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 aici nu e vorba numai de investitia in sine si de consum, cu cat mergi mai mult cu mobra creste si costul ei de intretinere, care la un scuter este la jumatate, daca nu mai mic. nu mai uzezi nimic la mobra pe care o folosesti numai la iesirile lungi si nu o mai hartanesti prin oras. daca faci cu mobra doar iesirile lungi o revizie te poate tine tot sezonul. sau faci maxim 2. eu pana sa imi iau scuterul faceam 25-30k pe am. adica 5-6 revizii. acum am facut doar una. adica exact cati kilometri am facut cu mobra in extraurban.iar la scuter am facut tot una dar m-a costat 150 ron. per total iesi mai ieftin. dar trebuie privit totul in amsamblu. din aia 20-30k facuti pe an cu mobra o jumate ai faci in oras unde strici toate componentele mai repede si ai uzuri mult mai mari (lant, furci, placute, ambreaj). asa daca faci doar 10-15k pe an si aia afara din oras, reduci foarte mult uzurile care se reflecta automat in costul de intrtinere. nu mai schimbi kitul de lant la 2ani il schimbi la 4, la fel cauciucurile placutele si altele. iar la acuter daca e sa faci acealeasi operatii costa mult mai putin. si oricum le faci mai rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 un scuter ok se ia de la 1500 euro in sus, se inmatriculeaza ca o mobra si plataste aceleasi taxa, ma rog in functie de putere si cap. cilindrica. daca la dl platesti 28 de lei impozit si 160 asigurarea pe an, crezi ca la un scuter poate fi mai mult? Clar ca la un scuter nu poate fi mai mult decat la o stroama, era si mai bine daca scuterul putea fi inmatriculat cu nr dinala galben de primarie, RCA mult mai mic, si poate nici ITP nu s-ar mai fi cerut. Oricum zic ca e o alternativa foarte eleganta pentru cei ce se deplaseaza foarte mult in oras, scutind motoru' de ffff multa uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Clar ca la un scuter ... Off - Bibi, lasa prostiile ca oricum nu poti merge cu el prin pass-uri. On - Azi schimbat uleiul in furca - ca dracul se altereaza uleiul chiar si dupa doar un an de folosinta. Schimbat si cauciucul fata - anakee3 - curios cum se comporta pe ud - cel putin dupa cum scartzaie la rotirile stanga/dreapta pe loc pe ciment - pare ca sta un pic mai bine la aderenta fata de anakee2. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 fabio multumesc pentru detalii dar nu cred ca fac vreo afacere ca mi se amortizeaza foarte greu investitia intr-un maxiscuter, aia 170kg reprezinta eu(105)+fata(55)+ echipament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Esti "de-o seama" cu mine . Hahaha Stiu bre Sper sa mai scad... mi-am luat si bicicleta in sensul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am reusit sa imi pun si eu proiectoarele intr-un final. Le-am legat la mufa de heated grips, fara releu, cu buton on/off pe ghidon. Salut, De unde le-ai cumparat? Vreau sa-mi cumpar si eu o pereche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Off - Bibi, lasa prostiile ca oricum nu poti merge cu el prin pass-uri. On - Azi schimbat uleiul in furca - ca dracul se altereaza uleiul chiar si dupa doar un an de folosinta. Schimbat si cauciucul fata - anakee3 - curios cum se comporta pe ud - cel putin dupa cum scartzaie la rotirile stanga/dreapta pe loc pe ciment - pare ca sta un pic mai bine la aderenta fata de anakee2. stima, paul Ai dreptate, dar de obicei tot ce-i bun are si un sfarsit, adica e fff probabil ca sezonul viitor sa nu mai fiu aproape de "pass-uri" ci inapoi pe campia de vest . Dar daca stau sa ma gandesc acolo merg pe jos 6 minute pana la lucru, nici orasul nu e fff mare, deci nu-mi voi lua scuter. Ai apucat sa testezi anakee3 pe ceva forestier? imi par exclusiv pentru asfalt, dar totusi au un profil fff adanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.