Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Eu conduc destul de des si un Dakar. In afara de consum si suspensii pe off e TOTAL peste, din toate punctele de vedere. Eu spun ca nu o sa-ti para rau.

 

 

PS: Ne vedem si noi la Arc azi, fratilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu conduc destul de des si un Dakar. In afara de consum si suspensii pe off e TOTAL peste, din toate punctele de vedere. Eu spun ca nu o sa-ti para rau.

 

 

PS: Ne vedem si noi la Arc azi, fratilor?

DAKAR AM AVUT SI AM MERS 2 ,5 ANI CU EL ,DAR VREAU ALTCEVA SI CRED K ASTA MI SE POTRIVESTE ,MAI ALES CA EU MERG NUMAI PE STRADA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAKAR AM AVUT SI AM MERS 2 ,5 ANI CU EL ,DAR VREAU ALTCEVA SI CRED K ASTA MI SE POTRIVESTE ,MAI ALES CA EU MERG NUMAI PE STRADA.

 

Asta e unul din motivele pentru care am trecut si eu de la un pegaso 650 mai vechi la dl650 (celalalt motiv era faptul ca la utlima tura cu pegaso prin croatia/muntenegru plecasem cu topcase-ul plin de scule - noroc ca totusi n-a fost nevoie de ele).

Acum am facut o tura de vreo 2500km prin europa cu DL-ul fara sa am la mine macar o cheie de 10. Ma uit la el si-mi zic "n-are ce sa se strice la asta".

La ture prin tara, sunt momente in care regret suspensiile care le aveam la pegaso, cu care imi permiteam 80 - 110 la ora pe drumuri extrem de proaste, unde DL-ul scutura, dar asta e chiar singurul dezavantaj al v-stromului care se comporta muuuuuult mai bine pe drumuri ok.

Alte avantaje la mine ar fi:

- consum/rezervor/autonomie - pot sa merg pana in 400km fara sa alimentez,

- motor mult mai capabil,

- ABS-ul, dar asta doar pana-mi termin bridgestone-urile si-mi pun metzeler tourance :).

Unii critica comportamentul franelor, dar te obisnuiesti cu ele. Pe grossglockner si inca cateva pass-uri din alpi pot sa zic ca s-au comportat super ok.

 

Multa bafta si sa vedem poze cu v-stromul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa imi pun si eu proiectoarele intr-un final. Le-am legat la mufa de heated grips, fara releu, cu buton on/off pe ghidon.

proiectoarele post-9248-0-22109600-1376242676_thumb.jpg

 

montate pe crash bar post-9248-0-43643300-1376242728_thumb.jpg

 

test vizibilitate pe timp de zi post-9248-0-52341500-1376242753_thumb.jpg - in realitate ies mult mai tare in evidenta, pot sa fac poze si cu camera daca vrea cineva sa vada efectul mai exact (astea is cu telu).

 

 

noaptea cu faza scurta post-9248-0-71537000-1376242815_thumb.jpg

faza scurta + proiectoare post-9248-0-78923300-1376242824_thumb.jpg

faza lunga + proiectoare post-9248-0-97697600-1376243057_thumb.jpg

 

 

 

Din ce scrie in specificatii, au raza de 30 grade, eu le-am luat asa pentru vizibilitate mai buna pe timpul zilei dintr-un unghi mai mare. Pentru iluminare auxiliara pe timp de noapte cred ca sunt mai potrivite cele cu raza de 15 si montate mai sus.

 

Le-am testat in ultimele zile pe vreo 300 de km din care 100 si ceva pe offroad cu ploaie, noroi si treceri prin apa - fara probleme; daca trec si de testul spalatoriei ma declar multumit :D

 

Ca si prindere am folosit ceva cleme de teava de apa(cred) de prin baumax care arata ca dracu.. poate aveti sugestii de niste cleme negre care arata mai bine?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, hihi adica vrei un rezumat al celor 457 de pagini de pe topicul asta. in cateva cuvinte: apa, paie si bataie. asta este de ce are nevoie stroama. in rest fiabilitate de mobra japoneza, consum mediu 4,5-4,7, daca e sa pice ceva poate fi tps-ul sau vreo mufa la care sa se slabeasca contactele in rest nu prea are ce sa pice. asta nu inseamna ca e perfecta ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare. :)

treaba cu consumul e relativa. eu bat record dupa record. cu cateva saptamani in urma m-am dus in Vama....am mers ceva mai alert. m-a SPART! 18.3litri pana in Mangalia. weekendul asta am mers la consum. si mai groasa treaba. a trebuit sa opresc in Tuzla ca nu ajungeam pana in Mangalia. 19litri din Bucuresti pana in Tuzla.

anul trecut bagam 16 litri in Mangalia si mergeam si cu bagaje si cu pasager iar acum am mers numai cu cutia centrala si cu sacul de dormit si cortul pe locul pasagerului.

Fabio, ai vreo explicatie la treaba asta ? mai trebuie umblat la vreun surubel ceva ?

deja am ajuns la 8% si chiar nu-mi convine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata am facut un mic traseu de macadam intre Vama Buzaului si Cheia unde intalnindu-ma cu doi baieti,

primul cu F800 parca si al doilea cu V Strom 650, am laudat V Stromul baiatului iar acesta dupa 5 secunde a culcat

motorul, vroiam sa-i spun ca imi pare rau, nevasta-mea zice "du-te repede la baiat ca a picat din cauza ta", dar nu

era din vina mea, F-ul se oprise si saracul V strom a fost luat prin surprindere si a derapat.

Imi pare rau de V stromist! Asta e vacuta grea, si eu am culcat-o cu o ora inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui pus un surubel.......la manson, sa nu mai tragi atata de el. :) ma gandesc sa nu ai probleme cu aspiratia. trage prea putin aer si compenseaza cu benzina. plasa aia de ai vrut sa o pui poate este prea deasa.

al naibii plasa . are totusi suprafata mare...dar o scot, da-o naibii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

vezi ca lanturile de la astia sunt dintr-o bucata si nu prea se potrivesc zalele de legaura de la celelalte.

al naibii plasa . are totusi suprafata mare...dar o scot, da-o naibii :)

ma gandesc si eu, ca altceva nu poate fi tinand cont ca a inceput sa consume asa dintr-odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca lanturile de la astia sunt dintr-o bucata si nu prea se potrivesc zalele de legaura de la celelalte.

ma gandesc si eu, ca altceva nu poate fi tinand cont ca a inceput sa consume asa dintr-odata.

Tocmai am montat kitul pe V Strom DL 650. Intradevar lantul era dintr-o bucata insa conform indicatiilor linkului am comandat o za de legatura cu codul corect si totul a fost super OK. La mine fiind vorba de an fabricatie 2009 perechea corecta a fost :

 

 

10048344 KETTENSATZ DID 525VX/E

DL 650V-STR.07-(118/15/47

+

 

10040022 KETTENSCHLOSS, HOHLNIET

DID 525VX (GOLD) X-RING

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sergiu

Legatura dintre filtru de aer si consum la motocicletele noastre este infima. Practica ai senzori de temperatura, de presiune care regleaza amestecul. Sonda lambda poate influenta consumul dar nu atat de mult.

Cu filtru de aer murdar sau cu admisie obturata merge mai prost motorul nu se mai tureaza la fel de repede nu mai atinge viteza maxima etc dar nu creste consumul cu 2 litrii la suta mai ales daca a mers cu ea "la consum"

Parerea mea este ca ai injectia desincronizata sau ai vreun senzor defect.

Sau pur si simplu din cauza alimentatiei ti s-a ingreunat mana dreapta :D

si alta chestie... esti sigur ca nu te-au furat la pompa?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La raioanele de gradina exista o plasa la metru din plastic cu gauri de 4-5 mm, suficiente pt albine, muste, fluturi. Mai fina nu trebuie.

Eu am retea metalica,cu gauri mult mai mici,dar nu se infunda niciodata.Filtrul nu mai contine mizerii mai mari decat gamalia unui chibrit.Recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sergiu

Legatura dintre filtru de aer si consum la motocicletele noastre este infima. Practica ai senzori de temperatura, de presiune care regleaza amestecul. Sonda lambda poate influenta consumul dar nu atat de mult.

Cu filtru de aer murdar sau cu admisie obturata merge mai prost motorul nu se mai tureaza la fel de repede nu mai atinge viteza maxima etc dar nu creste consumul cu 2 litrii la suta mai ales daca a mers cu ea "la consum"

Parerea mea este ca ai injectia desincronizata sau ai vreun senzor defect.

Sau pur si simplu din cauza alimentatiei ti s-a ingreunat mana dreapta :D

si alta chestie... esti sigur ca nu te-au furat la pompa?

singura diferenta este ca inainte de sincronizare si reglaj TPS aveam plasa aia de tantari in dreptul gurii de admisie a aerului in cutia filtrului. dar cand mi-a facut fabio reglajele am adus eu alta plasa sa o pun deasupra fitrului in cutia fitrului. deci inainte obturam pe o suprafata mai mica.

m-am gandit ca m-ar fura si la pompa dar de fiecare data alimentez la aceleasi benzinarii si in plus prietenii cu care merg au ramas la aceiasi cantitate de benzina consumata. ultima data cand am plecat din bucuresti spre Vama am alimentat la OMV pana in buza rezervorului cum fac de obicei. mi-a intrat pe rosu la agigea si la Tuzla am oprit ca deja nu credeam ca maia ajung pana in Mangalia cu ce aveam in rezervor . la Tuzla am bagat 19litri...deci in rezervor mai aveam sa zicem 1 litru. daca nu opream cu siguranta ramaneam pe marginea drumului pana in Mangalia :) anul trecut imi intra pe rosu putin inainte sa intru in Mangalia iar la petromul din Mangalia bagam 16 -16.5 litri.

faza care m-a scos din minti a fost ca acum ultima data am mers chiar omeneste pe la 150kmh si nu trebuia sa trec de 6.5% in conditiile in care mie la 180-200 imi consuma 7-7.2% .

am facut o data doua ore din grigorescu pana la intarea in mangalia si atunci mi-a consumat 7.2%...dar am cam rupt-o pe autostrada iar acum cu 150kmh pe autostrada si 60-80 in localitati sa imi pape 8% ?!?

 

Eu am retea metalica,cu gauri mult mai mici,dar nu se infunda niciodata.Filtrul nu mai contine mizerii mai mari decat gamalia unui chibrit.Recomand.

eu am pus plasa de tantari metalica de se foloseste la termopane. cred ca are gaurile de 2-2.5mm . am pus plasa aia din cauza ca mi se tot infunda filtrul si era mai greu de curatat.

o intrebare pentru cei care aveti power commander. cat de mult m-ar ajuta un power commander in optimizarea consumului vs putere & cuplu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca va preocupa asa de mult consumul la o mobra cred ca ati ales grsit hobby-ul. nimeni nu zice sa nu te intereseze deloc, dar daca vrei sa consuni putin de tot ori iti iei scuter ori matiz pe gpl.

Pentru mine conteaza foarte mult mai ales ca merg cu motocicleta la servici zilnic aprox 50km

la 20000km/am cu consum de 4% si 6 lei litrul cheltui 3279 de lei

la 20000km/an cu consum de 6% tot cu 6 lei litrul cheltui 7200 de lei eu zic ca diferenta de 3921 lei reprezinta ceilalti bani pe care ii cheltui cu motocicleta intr-un an (cauciucuri, ulei, filtre, lant, placute de frana, buji, antigel, lichid de frana etc)

Este un aspect foarte important consumul daca nu te dau banii afara din casa si mai ales daca ai ocazia sa mergi in aceleasi conditii cu bani mai putini nu vad de ce nu ai face asta. Sunt de acord ca daca faci 3000 pe an ti se rupe de consum dar nu este cazul multor posesori de stroame

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine conteaza foarte mult mai ales ca merg cu motocicleta la servici zilnic aprox 50km

la 20000km/am cu consum de 4% si 6 lei litrul cheltui 3279 de lei

la 20000km/an cu consum de 6% tot cu 6 lei litrul cheltui 7200 de lei eu zic ca diferenta de 3921 lei reprezinta ceilalti bani pe care ii cheltui cu motocicleta intr-un an (cauciucuri, ulei, filtre, lant, placute de frana, buji, antigel, lichid de frana etc)

Este un aspect foarte important consumul daca nu te dau banii afara din casa si mai ales daca ai ocazia sa mergi in aceleasi conditii cu bani mai putini nu vad de ce nu ai face asta. Sunt de acord ca daca faci 3000 pe an ti se rupe de consum dar nu este cazul multor posesori de stroame

E ceva in neregula cu calculul tau...

Cu un consum de 4l/100km, in 20000km inseamna 800l, deci 4800 lei, nu 3279! :)

Asa ca diferenta e doar 2400 lei.

Iar daca mergi cu bicicleta, economisesti toti banii! :P

 

Parerea mea e ca nu poti sa scoti consum de 4l/100km dintr-o motocicleta, mergand in asa fel incat sa-ti faca si placere. Vorba lui Fabio, mai bine iti iei scuter sau Matiz pe GPL decat sa mergi cu V-Stromul "la consum".

Pe mine la o motocicleta ma intereseaza mai mult autonomia, daca pot sa fac 300-350km fara griji cu un plin, e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...