ivanp Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Daca vrei sa ramai numai pe sosea, probabil ca e o varianta buna CBF1000. deocamdata au ramas pe lista de preferinte ...ntv 700 si 1150rt. dupa unele calcule ntv-ul ramane mai spre pensie (daca o mai prindem). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 cateva motoare tot am facut la viata mea din aceasta cauza. o alta problema este si lipitul bujiei de chiuloasa. cu ruperea bujiei acolo ca si consecinta. sau nici de asta nu ai auzit? am dat o cautare dupa "bujie sparta" aici pe forum si am gasit doar pe unul care a avut o bujie sparta din cauza unui accident. poate tu ai reparat o multime de motoare cu bujiile sparte dar eu nu prea am auzit de cazuri dinastea. din ce am mai gasit pe net cele care s-au spart sau rupt au fost din cauza ca au fost stranse incorect, coapte sau din cauza unor motoare cu probleme. nu stau acum sa ma contrazic cu nimeni pe tema asta dar raman la parerea ca un motor bun si o bujie originala montata corect nu poate duce la astfel de dezastre. daca e bujia cui defect de fabricatie e alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 am dat o cautare dupa "bujie sparta" aici pe forum si am gasit doar pe unul care a avut o bujie sparta din cauza unui accident. poate tu ai reparat o multime de motoare cu bujiile sparte dar eu nu prea am auzit de cazuri dinastea. din ce am mai gasit pe net cele care s-au spart sau rupt au fost din cauza ca au fost stranse incorect, coapte sau din cauza unor motoare cu probleme. nu stau acum sa ma contrazic cu nimeni pe tema asta dar raman la parerea ca un motor bun si o bujie originala montata corect nu poate duce la astfel de dezastre. daca e bujia cui defect de fabricatie e alta discutie. daca forumul asta este biblia ta........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Chiar asa de puternica este criza sa nu ne mai permitem 2bujii la 10000km/20000km? Este normal sa se deformeze orice metal de la caldura(electrod)... O bujie noua functioneaza corect si "livreaza" explozia CAND TREBUIE nu INTARZIATA datorita cresterii distantei dintre electrozi(odata cu crestea distantei dintre electrozi o sa ai nevoie de o tensiune mai mare pe bujie pentru a strapunge aerul). Asa incep sa apara rateuri si sa iti strici motorul. Nu sunt vitezane sa faci cu ele 3000km/an si sa schimbi bujiile la 7 ani.... Eu am de 35000km bujii iridium. Prima data le-am schimbat dupa 20000km fiindca erau muci. La acea revizie am schimbat doar bujiile si am simtit o imbunatatire la motocicleta. In primavara planuiesc sa le schimb din nou. Aceasta este parerea mea "personala". Nu zic ca nu aveti probabil dreptate dar din punctul meu de vedere este o carpeala si aceasta tara este plina de carpeli! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 PS - bilutzele au 3.175mm diametru (1/8 inch) si se gasesc la furnizorii de rulmenti (Rolling pt TM) - 1.5 lei bucata si sunt 11 bilutze. nici pe mine nu ma deranjau ca pica bilutzele atata timp cat sunt toate - dar vreau sa fie ok pt viitorul propritar. Thx de info, si eu am vazut ca imi lipseste o biluta acuma cand mi-am schimbat kitul de lant Nu sunt vitezane sa faci cu ele 3000km/an si sa schimbi bujiile la 7 ani.... Cel mai bun upgrade la Vstrom, din punctul meu de vedere ar fi Super Tenere 1200 (asta din citite, nu din testate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Despre ce bilutze este vorba si unde sunt pozitionate?Nu am vstrom acum dar luna viitoare este.Ar fi bine sa stiu asa .MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) E un surub cu bile care actioneaza tija ambreiajului sub capacul de la pinionul lantului. Se pare ca si la mine lipsesc cateva bile, dar surprinzator functioneaza. Thx de info, si eu am vazut ca imi lipseste o biluta acuma cand mi-am schimbat kitul de lant Cel mai bun upgrade la Vstrom, din punctul meu de vedere ar fi Super Tenere 1200 (asta din citite, nu din testate) Cel mai bun upgrade la Vstrom, din punctual meu de vedere, este viitorul DL1000 (asa sper, din auzite). Din pacate, pe surse, se vehiculeaza 12-13000 euro. Chiar si asa, tot mai raman banii pt benzina de 50000 km, fata de ST1200. Editat August 23, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Despre ce bilutze este vorba si unde sunt pozitionate?Nu am vstrom acum dar luna viitoare este.Ar fi bine sa stiu asa .MS lasa prostiile (ingrijorarile) - ia moto si vb dupa ce te plimbi cu el bine. ne auzim la telefon si povestim cand e cazul pas cu pas. stima, paul PS - mai jos pozele ca sa nu zici ca-s capos. stima, Editat August 23, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 daca forumul asta este biblia ta........ iar faci pe superiorul E un surub cu bile care actioneaza tija ambreiajului sub capacul de la pinionul lantului. Se pare ca si la mine lipsesc cateva bile, dar surprinzator functioneaza. Cel mai bun upgrade la Vstrom, din punctual meu de vedere, este viitorul DL1000 (asa sper, din auzite). Din pacate, pe surse, se vehiculeaza 12-13000 euro. Chiar si asa, tot mai raman banii pt benzina de 50000 km, fata de ST1200. Bogdane, stii cum e uneori, cat dai atît face. din ce am vazut pana acum ST1200 e cu cativa ani in fata viitorului nou DL1000. sa vedem cand o sa apara. numai sa nu mai aud de problema aia cu oala de ambreiaj sau cu problemele de cuplu la anumite turatii. daca si asta nou vine cu aceleasi probleme nu-mi mai iau de la suzuki nici macar un breloc nu motocicleta . si asa cred ca e bataie de joc cum a ignorat suzuki problema asta ani de zile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 iar faci pe superiorul Bogdane, stii cum e uneori, ... ST1200 ..... bre, lasa-ti st-ul... zice-ti-mi de rt1150. e chiar asa de nefiabil pe cat se povesteste? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) lasa prostiile (ingrijorarile) - ia moto si vb dupa ce te plimbi cu el bine. ne auzim la telefon si povestim cand e cazul pas cu pas. stima, paul PS - mai jos pozele ca sa nu zici ca-s capos. stima, Banuiesc ca ai avut pozele dinainte, si nu ai surubarit o ora astazi pt cele 3 poze. Altfel domnul brake iti datoreaza ceva bere :-)) Editat August 23, 2013 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Banuiesc ca ai avut pozele dinainte, si nu ai surubarit o ora astazi pt cele 3 poze altfel domnul brake iti datoreaza ceva BERE :-)) : )))) le-am gasit pe net asa din scurt ... DAR IMI PLACE CUM GANDESTI! stima, paul Editat August 23, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Bogdane, stii cum e uneori, cat dai atît face. din ce am vazut pana acum ST1200 e cu cativa ani in fata viitorului nou DL1000. sa vedem cand o sa apara. numai sa nu mai aud de problema aia cu oala de ambreiaj sau cu problemele de cuplu la anumite turatii. daca si asta nou vine cu aceleasi probleme nu-mi mai iau de la suzuki nici macar un breloc nu motocicleta . si asa cred ca e bataie de joc cum a ignorat suzuki problema asta ani de zile .Ma astept ca noul DL 1000 sa fie tratat cu aceeasi grija ca noul DL650. Toate bubele, mai mari sau mai mici, ale celui vechi au fost remediate si acum este fara greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 bre, lasa-ti st-ul... zice-ti-mi de rt1150. e chiar asa de nefiabil pe cat se povesteste? stima, paul daca tu cauti sfaturi despre 1150 rt pe topicul cu suzuki v-strom, o sa ai mai mult de asteptat. aici vad ca lumea e foarte pornita pe bmw. dar sunt putini care au calarit unul macar. eu am 1150 gs adventure, fara nici un fel de probleme pana acum. despre rt poti vb cu l.u.v. sau cu giv32 (giv a a vut 2 1100 rt si o bucata 1100 gs si a facut ceva km cu ele). poti sa intrebi si pe topicul posesorilor de rt sau de bmw. parerea mea e sa incerci intai unul sa vezi cum te impaci cu el. bafta la ales! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 daca tu cauti sfaturi despre 1150 rt pe topicul cu suzuki v-strom, o sa ai mai mult de asteptat. eu am 1150 gs adventure, fara nici un fel de probleme pana acum. despre rt poti vb cu l.u.v. sau cu giv32 (giv a a vut 2 1100 rt si o bucata 1100 gs si a facut ceva km cu ele). poti sa intrebi si pe topicul posesorilor de rt sau de bmw. parerea mea e sa incerci intai unul sa vezi cum te impaci cu el. bafta la ales! )), Merci - daca vroiam pareri de la posesori - citeam acolo si aflam sau intrebam. dar nu imi doresc asta. Poate avem si pe aici actuali posesori de dl 650/1000 si fosti posesori de rt. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 din ce am vazut pana acum ST1200 e cu cativa ani in fata viitorului nou DL1000. E cu cativa ani in fata... in sensul ca a aparut cu cativa ani inainte ) Vad ca noul DL1000 are tot ce trebuie - ABS, controlul tractiunii, furca inversata, frane cu 4 pistonase, etc. Si sunt convins ca si motorul o sa fie ok, iar greutatea mult mai mica decat ST1200, dar... ramane de vazut. Abia astept sa fac un ride-test cand o sa apara. As vrea sa incerc si un Versys de 1000, dar vad ca aici nu se gaseste. Maine ma duc sa fac un test-ride cu Tiger-ul de 800, nu se stie niciodata de unde sare iepurele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 )), Merci - daca vroiam pareri de la posesori - citeam acolo si aflam sau intrebam. dar nu imi doresc asta. Poate avem si pe aici actuali posesori de dl 650/1000 si fosti posesori de rt. numai bine, paul daca nu vrei parerile posesorilor, iti dau id-ul unui amic care citeste revistele moto. e la curent cu toate si-ti zice el despre rt. numai bine si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 daca nu vrei parerile posesorilor, iti dau id-ul unui amic care citeste revistele moto. e la curent cu toate si-ti zice el despre rt. numai bine si tie! )) stiu sa citesc ... si reviste. imi trebuie un fost posesor. sau actual posesor dar OBIECTIV - o specie rara . si luv da, toata stima pt el din multe puncte de vedere - se numara printre cei mentionati anterior dar ne-am auzit pe acest subiect. si da - default am o reticenta fata de posesorii de bmw din diverse motive (in unele cazuri stupide, in unele cazuri intemeiate - din punctul meu de vedere). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 E cu cativa ani in fata... in sensul ca a aparut cu cativa ani inainte ) Vad ca noul DL1000 are tot ce trebuie - ABS, controlul tractiunii, furca inversata, frane cu 4 pistonase, etc. Si sunt convins ca si motorul o sa fie ok, iar greutatea mult mai mica decat ST1200, dar... ramane de vazut. Abia astept sa fac un ride-test cand o sa apara. As vrea sa incerc si un Versys de 1000, dar vad ca aici nu se gaseste. Maine ma duc sa fac un test-ride cu Tiger-ul de 800, nu se stie niciodata de unde sare iepurele da andrei...dar folosesc vechiul motor si probabil vechiul ambreiaj. asta ma ingrijoreaza pe mine ca posibil cumparator. asa in rest ca motor imi place. are vana si ceva nebunie in el. e distractiv sa vezi pe unul cu o vitezana din categoria 600-750 care vrea sa te faca si n-are cum. tiger-ul ala de 800 rupe (pe sosea) de asta a si iesit prost la teste combinate ca e prea agresiv pe offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) da andrei...dar folosesc vechiul motor si probabil vechiul ambreiaj. asta ma ingrijoreaza pe mine ca posibil cumparator. asa in rest ca motor imi place. are vana si ceva nebunie in el. e distractiv sa vezi pe unul cu o vitezana din categoria 600-750 care vrea sa te faca si n-are cum. tiger-ul ala de 800 rupe (pe sosea) de asta a si iesit prost la teste combinate ca e prea agresiv pe offroad. De unde ai scos-o "acelasi motor si acelasi ambreiaj"? Si 650, privit din avion, este acelasi motor si acelasi ambreiaj, dar in realitate sunt total diferite, atat constructive cat si dpdv comportament. Suzuki il scoate pt urmatorii 10 ani, mai ales pt piata americana unde vechul DL 1000 a fost si inca este foarte apreciat si nu cred ca vor face economie la cap, noutati. Suzuki nu face facelifturi la fiecare 2 ani pt a repara gogomaniile, ca "deneopritii" Editat August 23, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 da andrei...dar folosesc vechiul motor si probabil vechiul ambreiaj. asta ma ingrijoreaza pe mine ca posibil cumparator. asa in rest ca motor imi place. are vana si ceva nebunie in el. e distractiv sa vezi pe unul cu o vitezana din categoria 600-750 care vrea sa te faca si n-are cum. tiger-ul ala de 800 rupe (pe sosea) de asta a si iesit prost la teste combinate ca e prea agresiv pe offroad. Nu folosesc chiar "vechiul motor", in mod sigur au bibilit cate ceva pe la el ca se se incadreze la emisii si sa-i creasca un pic puterea, ca n-au cum sa vina tot cu 98CP Ma astept sa aiba in jur de 110CP. Asa si la Gladius si noul DL650 au folosit "vechiul motor", dar e clar imbunatatit si nu seamana deloc cu ala vechi (care oricum nu era rau). Cu ambreiajul nu stiu ce sa zic, nu stiu exact care era problema la ala vechi, dar sper ca au rezolvat-o. Tiger-ul - de care zici, 800 sau 800XC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 @ivanp mecanismul de actionare al ambreaiajului este identic cu cel de pe suzuki srad 600 (aici este pozitionat pe capac) si e plin netul de ele la dezmembrari. @big_boy tu schimba bujiile mai des ca sa nu se sparga vreuna in motor, eu imi "carpesc" motoreta de vreo 100k incoace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 De unde ai scos-o "acelasi motor si acelasi ambreiaj"? Si 650, privit din avion, este acelasi motor si acelasi ambreiaj, dar in realitate sunt total diferite, atat constructive cat si dpdv comportament. Suzuki il scoate pt urmatorii 10 ani, mai ales pt piata americana unde vechul DL 1000 a fost si inca este foarte apreciat si nu cred ca vor face economie la cap, noutati. Suzuki nu face facelifturi la fiecare 2 ani pt a repara gogomaniile, ca "deneopritii" nea Ichimaru ala de la suzuki zicea ca tin motorul vechi complet modificat a mai dat el ceva interviuri si a zis ca pastreaza cutia veche dar n-a zis prea multe despre modificarile din motor si pentru mine asta inseamna ca n-are ce sa zica inca . ce zice el mai jos suna asa cam general dar daca avea schimbari masive ar fi dat exemple mai ales ca nu putem zice ca i-ar fi urmarit concurenta sa le fure ideile. cand ai cu ce sa te lauzi ...te lauzi. cand n-ai cu ce zici..."o sa vedeti". poate chiar la asta lucreaza acum de zor oricum problemele la ala vechi nu tin efectiv de motor ci de ambreiaj si de injectie. la cel vechi au tarait problemele astea pana au scos modelul din productie iar pentru mine ca utilizator ar fi fost mai bine sa faca precum aia de-si repara gogomaniile din mers. cumparam naibii o oala noua de ambreiaj si stiam ca si dupa inca 30k km nu trebuie s-o schimb din nou. A V-Twin produces a unique exhaust sound and feel under acceleration and we focused on enhancing this character. Although the engine is based on the original V-Strom 1000, the internal parts have been thoroughly redesigned and refined to increase low-to-mid range controllability and acceleration performance. At this time, I can’t reveal all the details of the changes and improvements, but I encourage V-Strom customers to try a test ride and feel the difference. http://www.suzuki-vstrom.com/en/interview1/page3.html de ce ii intereseaza asa mult sunetul dar nu au schimbat uratenia aia de pedala de frana ?!? zici ca e turnata de tiganii care fac ceaune in fine ...eu astept sa apara si vedem atunci daca ma convinge s-o schimb pe asta veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) iar faci pe superiorul Bogdane, stii cum e uneori, cat dai atît face. din ce am vazut pana acum ST1200 e cu cativa ani in fata viitorului nou DL1000. sa vedem cand o sa apara. numai sa nu mai aud de problema aia cu oala de ambreiaj sau cu problemele de cuplu la anumite turatii. daca si asta nou vine cu aceleasi probleme nu-mi mai iau de la suzuki nici macar un breloc nu motocicleta . si asa cred ca e bataie de joc cum a ignorat suzuki problema asta ani de zile . nu fac, dar 20 de ani de mecanica si teste imi permit sa dau sfaturi. si nu sunt 20 de ani facuti pe forumul asta ci prin serviceuri si pe diferite sei de diferite mobre. acu cine are urechi sa auda, aude, cine are ochi sa citeasca citeste si fiecare intelege ce vrea. spre exemplu spui de problema oalei de ambreaj de la 1000ar. la cbr bate de o viata. nu au facut niciodata nimic. dupa cativa zeci de mii ar bate iar chiar daca o schimbi. ar trebui sa te gandesti sa te feresti si de honda ca poate o sa bata si la aia. ai "auzit" ca e acelasi motor la 1000ar. ce firma de pe lumea asta a scos un model nou dupa 13 ani de fabricat modelul vechi cu acelasi motor? nici macar dacia. probabil mai am cateva zeci de exemple, incerc sa dau sfaturi din destula experieta. nimeni nu e obligat sa ma asculte sau sa faca ce zic eu. cine vrea ma asculta cine nu macar sa nu se mai contrazica din auzite si ce a citit pe forum. ce ar fi sa ai explic eu cu ce am azit prin cartier cum se fac geamurile termopan lu Bogdan sau sa il invat medicina pe Vlad. ma duc sa beau o bere. seara buna si asfalt uscat maine v-am mai pus chestia asta: http://cycle-ergo.com/ cateva lectii de enduro: http://www.nuvolari.tv/scuola-guida- Editat August 23, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) Ne cam dam cu presupusul! 650 era euro 3 si au schimbat tot ce se putea schimba la motor. Din amintiri si probabil incomplet : vibrochen, arborele de echilibrare, pistoanele, supapele, chiuloase, racirea uleiului, injectia, carterele. La 1000 care este euro 2 sa pastreze vechiul motor? Imposibil ! Cand spun gogomanii ma refer la cele pomenite in acest articol http://www.affordablebeemerservices.com/bmwthoughts/ Comparativ cu astea DL1000 este un monument de fiabilitate. PS: axele cu came Editat August 24, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.