florin.radu Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Nici eu nu vad diferenta intre ele. decat la pret, este un plin diferenta eu recomand cu incredere pinionul de 14 daca tot iti place sa testezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 cu ala de 16 si dacia o sa plece de la semafor mai tare ca tine. un sfert de decibel diferenta intre ala cu guler si ala fara. eu nu am sesizat decat atunci cand invart roata pe loc diferenta. in mers e insesizabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 )) ma distrati cu parerile despre 16T. din ala am acum ... se simte ca demarajul e un pic mai slab dar insesizabil pt mine ca de obicei la semafor dorm si las masinile sa plece linistite de langa mine ca le depasesc dupa. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 http://minsk-moto.com/en/enduro/trx-300i.html arata mai bine becat f800!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Tot primul pleci si cu ala de 16 nu e problema, doar ca nu la fel de tare, oricum recuperezi pe parcurs cand schimbi a2-a la 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Se simte vreo diferenta la consum? Editat Februarie 11, 2014 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu se simte diferente. doar regimul de ture mai normalish pt simturile mele la viteza de croaziera - 120-140. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Eu am 4200rpm la o viteza de 130. (Dl1000) nu mi se pare mult Care ar fi diferenta de turatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Eu am 4200rpm la o viteza de 130. (Dl1000) nu mi se pare mult Care ar fi diferenta de turatie? La DL650 sunt alte rapoarte, mi se pare ca la 130 are peste 5000 de ture pe minut, nu-mi mai amintesc exact, ultima mea plimbare fiind la sfarsitul lunii octombrie. A propos, e normal la un DL650 reglat corect sa porneasca mai greu dupa 3 luni si jumatate? Din cate stiu, primavara trecuta mi-a pornit super ok, in schimb aseara am dat la starter de vreo 5 ori scurt, si de inca 2 ori lung, adica tinut vreo 10 - 15 secunde pana sa porneasca. Erau aproximativ 8 - 10 grade, bateria fiind in stare perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu, nu e normal. asta ca sa ai de ce sa te stresezi. stima ca si trepte - daca imi amintesc bine cu 16 T la dl650: 100/120/140 e 4k/5k/6k ture ... dar verific in weekend. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 La DL650 sunt alte rapoarte, mi se pare ca la 130 are peste 5000 de ture pe minut, nu-mi mai amintesc exact, ultima mea plimbare fiind la sfarsitul lunii octombrie. A propos, e normal la un DL650 reglat corect sa porneasca mai greu dupa 3 luni si jumatate? Din cate stiu, primavara trecuta mi-a pornit super ok, in schimb aseara am dat la starter de vreo 5 ori scurt, si de inca 2 ori lung, adica tinut vreo 10 - 15 secunde pana sa porneasca. Erau aproximativ 8 - 10 grade, bateria fiind in stare perfecta. la 130 are 6000trpm. se mai intampla sa porneasca si greu. da nu mereu. depinde de benzina, cum ai oprit-o ultima oara, dupa drum scurt sau lung, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 la 130 are 6000trpm. se mai intampla sa porneasca si greu. da nu mereu. depinde de benzina, cum ai oprit-o ultima oara, dupa drum scurt sau lung, etc. Asta o fi. O oprisem dupa un drum de ~1km. 130km/h dupa indicator, sau dupa GPS? :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Dupa indicator in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) 130km/h dupa indicator, sau dupa GPS? :-) ... dupa cadenta bornelor kilometrice ... Editat Februarie 11, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu, nu e normal. asta ca sa ai de ce sa te stresezi. stima ca si trepte - daca imi amintesc bine cu 16 T la dl650: 100/120/140 e 4k/5k/6k ture ... dar verific in weekend. stima Pai daca-mi vine uleiul in timp util si apuc sa-l schimb, putem face un test comparativ de rapoarte: pinion de 15 vs pinion de 16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Pai daca-mi vine uleiul in timp util si apuc sa-l schimb, putem face un test comparativ de rapoarte: pinion de 15 vs pinion de 16 nu il schimba pana nu dispar temperaturile de 0 grade din prognoze - parerea mea. testam, testam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Ce comparativ... diferentele pe foaie intre 14,15,16 sunt mici dar in realitate diferenta este foarte mare. cu 16 nu pare ca se chinuie indiferent de viteza cu care mergi, cu 14 parca e turbata, iar 15 le imbina pe ambele este un compromis. Alt lucru observat de mine cu 14 mananci lantul imediat, cu 16 ceva mai greu iar cu 15 tine cel mai mult. Merita testat si alegi ce-ti place 50 de lei pinionul + 5 lei taxa la o vucanizare unde au cheie pneumatica sa nu te chinui cand il schimbi. aici te poti juca cu rapoartele: http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu il schimba pana nu dispar temperaturile de 0 grade din prognoze - parerea mea. testam, testam ... Ar cam trebui totusi, l-am intins deja catre 7000km . Ce comparativ... diferentele pe foaie intre 14,15,16 sunt mici dar in realitate diferenta este foarte mare. cu 16 nu pare ca se chinuie indiferent de viteza cu care mergi, cu 14 parca e turbata, iar 15 le imbina pe ambele este un compromis. Alt lucru observat de mine cu 14 mananci lantul imediat, cu 16 ceva mai greu iar cu 15 tine cel mai mult. Merita testat si alegi ce-ti place 50 de lei pinionul + 5 lei taxa la o vucanizare unde au cheie pneumatica sa nu te chinui cand il schimbi. aici te poti juca cu rapoartele: http://www.gearingcommander.com/ E totul clar, da daca o fi vreme buna pe weekend tot e mai bine sa "testam rapoartele" la propriu, decat sa le testam cu mausu', ca ne-o fi dor sa ne mai dam si noi pe drumurile patriei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Si eu ma gandesc sa imi schimb pinionul... Dar daca il tot schimb o sa imi cumpar unul de 17 si il montez doar cand plec la ture lungi. Editat Februarie 11, 2014 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) La DL1000 un dinte in minus la pinion ajuta. Merge usor mai turat, dar poti baga in vit 6 mai repede. Motorul trage de rupe datorita cuplului mai mare la roata si spun proprietarii, care au incercat, scade usor si consumul, pt ca folosesti mai des vitezele superioare. Editat Februarie 11, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Si eu ma gandesc sa imi schimb pinionul... Dar daca il tot schimb o sa imi cumpar unul de 17 si il montez doar cand plec la ture lungi. Era un tip prin SUA care se lauda ca el scoate 3,2% cu pinion fata de 17 si rotile umflate la 3,5 + gume de strada pilot road sau bt021 mergand cu viteze de 130km/h ... daca e poveste sau nu cine stie Combinatia respectiva o vad strict pentru mers pe autostrada si fara pasager plus ca mi se pare total nepotrivita pentru tara noastra. Incearca este ieftin si n-ai ce pierde. 16-le merge sigur Ce ai facut cu pompa aia de frana? Ai montat-o? Editat Februarie 11, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Era un tip prin SUA care se lauda ca el scoate 3,2% cu pinion fata de 17 si rotile umflate la 3,5 + gume de strada pilot road sau bt021 mergand cu viteze de 130km/h ... daca e poveste sau nu cine stie ... si intins pe burta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Era un tip prin SUA care se lauda ca el scoate 3,2% cu pinion fata de 17 si rotile umflate la 3,5 + gume de strada pilot road sau bt021 mergand cu viteze de 130km/h ... daca e poveste sau nu cine stie Combinatia respectiva o vad strict pentru mers pe autostrada si fara pasager plus ca mi se pare total nepotrivita pentru tara noastra. Incearca este ieftin si n-ai ce pierde. 16-le merge sigur Ce ai facut cu pompa aia de frana? Ai montat-o? Rotile umflate ajuta mult. Am experimentat si eu din greseala cu 5 atm pe spate. Editat Februarie 11, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Ce ai facut cu pompa aia de frana? Ai montat-o? Nu am apucat. O sa duc saptamanile viitoare motocicleta la Fabio pentru revizie si o sa o montam. Oricum din ce am testat (fara sa o amorsez): -senzorul nu se potriveste perfect; trebuie trecut la doi papucei -tine mult mai sus pompa; nu mai are momenti morti Abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Buna dimineata , iata o Stroama cu atas care arata chiar excelent . Cine ar putea sa faca in Romania asa ceva ? Editat Februarie 12, 2014 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.