Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Cabluri mai scurte de la baterie la becuri.. Rezulta rezista mai mica... Deci mai multa putere ajunge la becuri... Deci mai multa lumina :)

ti-a dat ATW toate explicatiile pe care ti le-as fi dat si eu.

daca pui releu e cat se poate de bine intrucat prelungesti viata comutatoarelor dar nu aduce vreun plus la capitolul putere :)

atat ATW cat si eu suntem ingineri electronisti (ca sa nu crezi ca vorbim din auzite :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pana acum nu gaseam cricuri. avem sa ne punem in cap. acum o sa ajungem sa le dam cu 100 de lei :D

DL uri sa fie ca crice se gaseste. :) Mai am si eu pe stoc pt 650 vechi si nou. Ale mele vin la pachet cu o talpa marita pt lateral.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL uri sa fie ca crice se gaseste. :) Mai am si eu pe stoc pt 650 vechi si nou. Ale mele vin la pachet cu o talpa marita pt lateral.

Sa imi pregatesti unu'pentru cand e SMAEB ca anu'asta imi iau.

Si apropo: nu faci si fork brace?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p-aci pe la noi aduce cineva givi crashbar pt dl650. de preferinta modelul 2.

un pret?

 

merci,

paul

 

http://www.ebay.com/itm/PARAMOTORE-GIVI-TN532-SUZUKI-DL-650-V-STROM-V-STORM-L2-ANNO-04-12-/380470994100?pt=Abbigliamento_Uomo_Moto&hash=item5895d6a4b4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) caut scaritza stanga dl650 ... :D

ma phoot in cainii fara stapan de pe strazi si in graba cotidiana.

 

aceeasi stima,

paul

 

Inteleg ca cainele a fugit de la locul faptei si n-avea nici RCA valabil? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a dat ATW toate explicatiile pe care ti le-as fi dat si eu.

daca pui releu e cat se poate de bine intrucat prelungesti viata comutatoarelor dar nu aduce vreun plus la capitolul putere :)

atat ATW cat si eu suntem ingineri electronisti (ca sa nu crezi ca vorbim din auzite :) ).

Pai crede-ma ca este o imbunatatire vizibila pentru ca iti creste tensiunea la mufa becului. In teorie nu ar trebui sa fie diferenta mare dar in practica este. Masoara si te convingi pierzi 2 minute :)

de la 11,9-12,1V pana la 14,1-14,3V este ceva diferenta.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci comanda ferma pentru zilele SMAEB. Ca viata e numai una! Trebuie sa cheltuim banii cumva!

 

Noul proiect: imi pun benzi cu leduri rosii si galbene in ochii de pisica de la top case si sidecase-uri. Sa fiu ca pomul de craciun! Pozitie, frana si semnalizare.

 

Si o intrebare: are cineva protectia aia de plastic de la toba? Cea inferioara. Se pare ca s-a spart cand s-a indoit scarita pasagerului peste ea.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul proiect: imi pun benzi cu leduri rosii si galbene in ochii de pisica de la top case si sidecase-uri. Sa fiu ca pomul de craciun! Pozitie, frana si semnalizare.

eu am inceput cu leduri ... dar e o idee si cu benzile alea.

:))

 

stima,

paul

 

ps. cat mai tine vremea rece ... rulmenti jug (2x 32006) la rolling -

cx - 16 lei

timken - 45 lei

skf - 55 lei

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci e cel de 15.

:D

in ture cat ai la vitezele de mai sus aprox? 120/140/160

ca intreba cineva de diferenta in ture si nu am mai tinut minte sa ii zic. banuiesc ca pe la 500 de ture dar as vrea sa fiu sigur.

 

stima,

paul

Diferenta de ture e undeva la 600, chiar 600 si un pic :)

120/140/ - 5.600/6.600

Noroc!

 

M-am hotarat sa pun o bucata de cauciuc/plastic, prelungire la aripa fata, ca prea imi sare toata mizeria pe motor/radiator ulei/pantaloni/ghete. N-as da gaura in apripa sa prind respectiva prelungire cu suruburi. Am vreo sansa cu vreun lipici sau a gasit cineva alta modalitate? (ar mai fi http://www.louis.de/_10c08470556b5ba3c7ef075e55ca5b907a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=WVB1%2F07 , dar de banii aia parca as prefera sa fac un plin si sa ma tot plimb, sau sa-mi cumpar ungator de lant loobman)

Mersi!

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p-aci pe la noi aduce cineva givi crashbar pt dl650. de preferinta modelul 2.

un pret?

 

merci,

paul

Ce inseamna modelul 2?

 

Diferenta de ture e undeva la 600, chiar 600 si un pic :)

120/140/ - 5.600/6.600

Noroc!

M-am hotarat sa pun o bucata de cauciuc/plastic, prelungire la aripa fata, ca prea imi sare toata mizeria pe motor/radiator ulei/pantaloni/ghete. N-as da gaura in apripa sa prind respectiva prelungire cu suruburi. Am vreo sansa cu vreun lipici sau a gasit cineva alta modalitate? (ar mai fi http://www.louis.de/_10c08470556b5ba3c7ef075e55ca5b907a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=WVB1/07 , dar de banii aia parca as prefera sa fac un plin si sa ma tot plimb, sau sa-mi cumpar ungator de lant loobman)

Mersi!

Am folosit cu successo o bucata de caociuc li pira cu scoci biadeziv.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extensia de la Piramid vine cu banda adeziva lata de cca 1 cm si patru surubele. Eu am prins-o doar cu trei. Gaura de 3 mm in aripa, insurubat in extensie si polizat usor varful surubului pt a nu zgaria pe dedesupt. Suruburile sunt de fapt genul pt lemn,cu cap bombat si cruce, dar foarte scurte 6-7 mm si bineinteles din inox. Este posibil ca la Fabory sa existe asa ceva.

 

Ce inseamna modelul 2?.

Aia modificata, care are prinderile pe surub si nu sudate si care cica nu se reteaza la sudura fara niciun motiv. Vibratiile sunt aceleeasi la ambele modele, suparatoare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans.

Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop?

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Aia modificata, care are prinderile pe surub si nu sudate si care cica nu se reteaza la sudura fara niciun motiv. Vibratiile sunt aceleeasi la ambele modele, suparatoare.

alea sudate nu se mai fac de vreo 4 ani.

 

vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans.

Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop?

 

multumesc,

paul

poti folosi cu incredereo dalta de cupru cu care sa desfaci prima piulita. pana se desurubeaza cu mana. a doua iese fara scule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti folosi cu incredereo dalta de cupru cu care sa desfaci prima piulita. pana se desurubeaza cu mana. a doua iese fara scule.

: )))

pai si de strans? ca e mai greu de masurat cuplul daca strang cu dalta.

si cred ca s-ar putea face din teava cu diam potrivit sa intre pe ax, taiat cu bomfaier diametral opus si lasat 2 dinti care sa intre in golurile alea.

mai studiez.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...