Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am ungator. Uzura lantului este insesizabila si are peste 35000km o singura data a fost nevoie sa-l intind in toamna. Am patit cu DID VX treaba asta de doua ori si intre ele un lant REGINA care s-a uzat mai repede dar avea "O"-ringurile intregi

Uleiul din ungator este ulei de uns lantul la drujba Dolmar, Makita, Divinol acelasi cu care ung lanturile dintotdeauna.

Sa aiba treaba cu mersul iarna pe cacao-ul ala de material antiderapant si din cauza ca a atacat lantul si a ruginit sa fi fortat garniturile din lant. Eu alta explicatie nu gasesc de se intampla numai primavara.

Nu se pune problema sa fie fake-uri ca sunt luate de pe motonetro.ro

 

Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti? Sau, cat ar trebui sa tina un lant? Eu traiam cu impresia ca undeva la 25.000 km e gata...

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti?

cu ungator ajungi sa te plictisesti de el. si este si silentios indiferent de vreme. al meu cred ca se apropie de 40k tot did vx (2- cred) a fost intins de doua ori cred - a doua oara a trebuit sa il slabesc inapoi. :D

ce ti-ai putea dori mai mult?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti? Sau, cat ar trebui sa tina un lant? Eu traiam cu impresia ca undeva la 25.000 km e gata...

Ba sunt destui... am schimbat lant la 20000 folosind ungator si nu m-am plans, asta era calitatea era vizibil uzat zornaia foarte tare, avea zale blocate, etc.

problema mea este alta, de ce la un lant care nu are uzura mare, nu are zale blocate, nu este intins decat foarte putin, nu zornaie absolut deloc sar o-ringurile din el. La cel original dupa 41000 erau perfecte dar prezenta alte semne.

Ma gandesc sa nu fie ceva din uleiul folosit, adica Dolmar, Makita, Divinol toate pentru uns lantul la drujba si bineinteles biodegradabile.

Voi ce ulei folositi la ungatoare?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc sa nu fie ceva din uleiul folosit, adica Dolmar, Makita, Divinol toate pentru uns lantul la drujba si bineinteles biodegradabile.

Voi ce ulei folositi la ungatoare?

acum am vazut ca te intereseaza si producatorul de ulei - eu (25% ) ulei drujba mol ( :D nu stiu daca e biodegradabil) in rest ulei de motor 5100, 7100 si 300v cateodata :D

 

stima,

paul

 

PS - finalizat asta seara si cu strans axul bascula la cuplu:

post-18136-0-21003200-1395080351_thumb.jpg

 

stima,

paul

 

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce foloseste? De banii astia te plimbi ceva !

Bogdan, dreptate ai intr-un fel, dar imi place tare mult intai de toate cum arata si mai apoi ca-i da o oarecare suplete. Am intrebat producatorul daca sunt probleme la montarea cu cric central original si scut Touratech, dar nu mi-au raspuns. Mai vedem.....

 

In alta ordine de idei, am vazut pe net o mobra exact ca a mea care avea roti cu spite. Arata bestial!!!

Stie cineva daca se potrivesc de la vre-un alt model sau ce firma ar face asa ceva? Si nu in ultimul rand cam cat ar costa niste roti spitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul vechi poate, poate asi mai fi de accord cu schimbarea tobei daca nu ai ce face cu banii, si doar pt sunet. DL-ul nou are insa o toba cu un sunet foarte placut, nici silentioasa, dar nici turbata care gadila urechile si arata si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL-ul nou are insa o toba .... si arata si bine.

... mie mi se pare ca e urata rau (dar este adevarat ca frumusetea sta in ochii privitorului) - mai urata un pic fata de modelul vechi. sunetul e oki insa intr-adevar.

ah ... acum am observat oglinzile patrate (tip vela :) ) de pe modelul anterior le-or pus si pe asta - cred ca modelul ala de oglinzi de la aprilia tuono ar merge muuuult mai fain pe modelul nou - asa la o prima privire ...

 

stima,

paul

 

LE -pentru exemplificare

post-18136-0-79516800-1395087022_thumb.jpg

 

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am observat oglinzile patrate (tip vela :) ) de pe modelul anterior le-or pus si pe asta - cred ca modelul ala de oglinzi de la aprilia tuono ar merge muuuult mai fain pe modelul nou - asa la o prima privire ...

Eu am unele de la Paaschburg & Wunderlich, luate de la Polo, de care sunt foarte multumit (estetice si functionale).

http://www.polo-motorrad.de/de/lenkerspiegelpaar-ravenna-schwarz.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am unele de la Paaschburg & Wunderlich, luate de la Polo, de care sunt foarte multumit (estetice si functionale).

http://www.polo-motorrad.de/de/lenkerspiegelpaar-ravenna-schwarz.html

:D dupa gusturile mele - cred ca sunt un pic prea pratatoase pentru formele rotunjite ale vishtromului nou.

dar mult mai ok decat cele originale.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

 

Nu-mi merge faza scurta, nu inteleg unde-i buba, siguranta buna, mufa verde din spatele radiatorului buna.

Unde sa mai caut? Care ati mai patit, va rog impartasiti un sfat.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul vechi poate, poate asi mai fi de accord cu schimbarea tobei daca nu ai ce face cu banii, si doar pt sunet. DL-ul nou are insa o toba cu un sunet foarte placut, nici silentioasa, dar nici turbata care gadila urechile si arata si bine.

la modelul vechi de 1000 tobele au peste 12kg bucata parca :) . cu leovince cica reduci greutatea cu vreo 6kg (la modelul din aluminiu.nu stiu cu cat sunt mai usoare cele de carbon) .

deci daca tii sa faci motoreta mai light poate se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

 

Nu-mi merge faza scurta, nu inteleg unde-i buba, siguranta buna, mufa verde din spatele radiatorului buna.

Unde sa mai caut? Care ati mai patit, va rog impartasiti un sfat.

 

Multumesc!

Eu am patit-o cu butonul de pornire - acolo se face punte si pentru faruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu tema rotilor spitate pt. V-strom nu are nimeni nici o idee?

Se poate cumpara after-market asa ceva, sau lua de la alte marci/modele moto?

 

Se pot cumpara... 'doar' 2.400 euro. http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=19343.0

 

le: sau de la alte modele http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=461007

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

mi-au sosit in weekend protectiile metalice pt radiatoare apa + ulei.

 

nu imi salveaza nimeni constiinta si ma scapa de protectia radiator ulei pt vstrom 1000?

 

post-18136-0-88866600-1395218763_thumb.jpg

 

"numai" 100lei (2/3) din pretul initial.

 

 

PS . trebuie sa recunosc ca arata fain dl-ul cu roti spitate desi imi amintesc foarte clar ca atunci cand aveam moto cu roti spitate imi doream roti turnate.

nu ma mai surprinde nimic - inca astept momentul cand o sa apara unul pe aici care sa isi doreasca kickstarter.

 

stima,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Dupa 6 luni de asteptat , de dat cu sania cu copilul din dotare pe deal in IOR, am luat azi de la Fabio motocicleta .

 

M I N U N A T ........va spun , imi era un dorrr :) . Am luat-o asa usor prin traficul din Bucuresti pentru dezmorteala. Sambata ies prin jurul orasului la admirat peisajul si ascultat motorul, recent reglat de catre Fabio

 

Multumesc pe aceasta cale

Va doresc drumuri bune si sa va bucurati de motocicletele voastre

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, are careva de vanzare un far de dl 1000v suzuki dl 1000 v-strom ?Sau stie vre-o sursa? Daca da, please pm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

 

Nu-mi merge faza scurta, nu inteleg unde-i buba, siguranta buna, mufa verde din spatele radiatorului buna.

Unde sa mai caut? Care ati mai patit, va rog impartasiti un sfat.

 

Multumesc!

La mine defectiunea (nu mergea faza scurta si lunga) a fost la mufa neagra, cea din dreapta mufei verzi. A trebuit sa inlocuiesc un fir.

post-58409-0-98963800-1395237203_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...