Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

'ete ca de aia ca noi suntem invidiosi ca nu avem cardan.

nah - e mai bine asa?

:D

 

niscai piese de dl1000 pe unde gasim (parca tu aveai unul la dezmembrat?) - ca snorkelul de la dl1000 se potriveste la dl650 - e mai larg si nu m-ar mai gadila bubuitul personalizat "fara snorkel".

si m-ar mai interesa suportii de scarite pasager dl1000 (imi plac mai mult).

 

stima,

paul



ba da ce va plictisiti. acu va preocupa cuplu de la suportii de genti. de ce nu schimbati si voi semeringuri pe la cardane sau pinioane sparte, ceva pivoti cu joc....... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suportii siscaritele cred ca mai sunt. snokelul nu.

cand ai timp sa te uiti - da-mi si mie o poza cu ele te rog. si un pret.

poate poate ...

 

PS

am mai descoperit o chestie: http://www.adventuretech.biz/running-light-adaptors-for-turn-signals.html

caut asta de vre-o cativa ani ...

'om vedea cum se manifesta.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

84w in plus de consum permanent.......

dap. dar cu niste becuri inlocuite cu leduri (HID + tail/brake lights) o sa fie loc. oricum trebuie suportate si manerele incalzite (legate la ventilator radiator :D) + saua cu cele doua locuri incalzite :D.

... nu pot sa stopez o idee la care ii caut solutie de ani!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar vrei să le alimentezi la tensiune de 12V? Alimentează-le cu 5V şi vei avea un consum total de 35W, pe noapte se vor vedea mai mult decât suficient iar ziua .. ziua depinde de modelul semnalizării.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto vacuta...de ce-ai schimbat-o frate?

:)

Dar nu am schimbat-o..roata de fata este la fel!! :tempted:

 

cred ca pentru @rul e mult mai potrivita africana :)

Daca Honda nu misca nimic cu noua AFRICA la iarna o sa am viata grea in a alege dintre un V strom 650 nou (care sa intre la modificat) si un GS 1200 ..sau sa raman cu actuala si sa planuiesc o tura spre est ..anul acesta deja a intrat pe rol un Maroc!!Am fost solo anul trecut si acum vreau sa merg si cu sotia!!

post-10654-0-26889600-1395315814_thumb.jpg

post-10654-0-12098400-1395315876_thumb.jpg

post-10654-0-86977100-1395315905_thumb.jpg

post-10654-0-35140100-1395315964_thumb.jpg

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletele astea ar trebui sa fie apreciate pentru locurile prin care ajungi in seaua lor nu pentru dotarile si siglele de pe ele.

Eu as pleca cu motocicleta care o detin. Cred ca daca pastrezi africana raman mai multi bani de distractie :D Daca tura este foarte lunga incepe sa renteze v-stromul nou care consuma mult mai putin. De fiabilitate nu se pune problema ca ambele sunt monumente :D

Cum se comporta gumele? Multumit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost "fan" karoo acestea dintre toate modelele desii par agresive sunt un real 50/50 ..merg bine peste tot si cel putin pe mobra mea nu imi par a fii zgomotose pe asfalt(compar cu k60,mitas e07 pe care le am pe jentile cu spite) si chiar daca pe spate am 170/60-17 se descurca onorabil pe off !!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite inca o intrebare :)

vreau sa imi cumpar un inaltator de ghidon de tipul "barbackriser".

http://www.romimoto-piese.ro/category/10213060000/article/469443 - Offset: 16mm catre pilot și 25mm în sus

http://www.romimoto-piese.ro/category/10213060000/article/469445 - Offset: 16mm catre pilot și 35mm în sus

 

Eu am 1.98m si cred ca m-ar avantaja cel de 35mm insa nu stiu daca mai ajung furtunele si cablurile...

Ce parere aveti?

 

 

stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

nu o sa sesizezi diferenta in poze la intinderea cablurilor. rutarea e aceeasi doar tragi un pic de ele ca sa muti toata lungimea "libera" deasupra de "arcurile" prinse pe jug prin care trec cablurile de la comenzi. vor sta un pic mai tensionate atunci cand este bracat ghidonul maxim.

ajuta la pozitie - 177cm eu - aceeasi chestie - stateam intins/aplecat spre ghidon - acum e mai ok.

iti mai recomand si un kit de coborare scarite - http://www.adventuretech.biz/footpeg-and-control-lowering-kit.html - stai cu genunchii mai relaxati.

mai poti modifica si saua ca sa iti mai ajustezi pozitia - sus/jos sau fata/spate.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am mai uitat si eu la cele de la LSL si cele de la SW-Motech... si m-am decis la SW-Motech... mi-a placut mai mult finisajul.

:D

fix d'aia am pus link sa vezi ca si mie mi se pare ca au finisajul mai oki si banii sunt tot pe acolo. in plus au si negre si argintii.

 

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...